VOI ***!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johanna

Vieras
mun poikaystävä (seurusteltu 2vuotta ja ollaan asuttu yhdessä vähän reilu vuos) on ollut todella outo viimiset pari viikkoa ja olen kysynyt että mikä hänellä on että eikö halua enää olla mun kanssa jne.. kun on jotenkin etäinen. sanoo vaan että pientä tressiä töissä kun pitkää päivää tekee (johtavassa asemassa) ja minä käyn koulua päivisin. minun hyvä ystävä (sinkku) viihtyy meillä paljon ja tehdään kaikkea paljon kolmistaan. no yx toinen ystävä soitti minulle tänään, että olenko tietoinen että mieheni ja tämä minun hyvä ystävä tapailee, käyvät usein syömässä päivällä ja ovat todella onnellisen näköisiä ja nauravat paljon jne.. olin ihan ällikällä lyöty että en tiennyt asiasta mitään, että miksi eivät voi minulle kertoa jos käyvät yhdessä lounaalla?? onko niillä jotain säpinää keskenään?? ei voi tietää.. mitä te tekisitte tässä tilanteessa.. soitanko ystävälleni heti ja kysyn häneltä vai odotanko miestä kotia ja kysyn häneltä vai pyydänkö ystävääni meille tänään esim syömään ja sitten heitän kissan pöydälle? ja asia ei niin yksinkertainen sillä olen raskaana ja vauva syntyy kesällä!! siis niin paska olo nyt kyllä minulla ja itkettää.. kasvaako meidän vauva nyt ilman isää.. mitä te tekisitte tälläisessä asiassa? kiitos jo etukäteen.

Itse luultavasti olisin raivopäissäni jo saoittanut molemmille, sekä miehelle, että kaverille.. Kaikista paras ehkä kuitenkin olisi, että kutsuisit kaverin teille ja sitten kissa pöydälle.. Siinä sitten seuraat miten reagoivat ja selittävät.. Eivätpä voi ainakaan yhdessä keksiä mitään selityksiä, vaan joutuvat yllättäen tuohon tilanteeseen..

Nosta katti pöydälle , miehes kuuluu nyt vastata, ja tee sille selväksi että on vain yksi vaihtoehto, sinä ja lapsi. Lopettakoon tuollasen vehtaamisen kun kerran lapsikin on tulossa. Sopis edes yhden miehen käyttäytyä niinku aikuiset tekee. Mailmassa on liikaa eroja , liikaa yh äitejä. . Pidä nyt puoles ja tee äijälle selväksi missä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kutsuisin sen ystävän kylään kylään, istuttaisin miehen ja ystävän pöytään ja kysyisin, että onkos teillä jotain kerrottavaa. B)

Mä tekisin myös näin. Siinä sitte samalla näkee molempien reaktiot. Jos rupeat soittelemaan, niin heidän on helpompi keksiä selitykset valmiiksi. Olettaen, että soitat ensin ystävällesi joka infoaa miestäsi ja keksivät sitten yhdessä sinulle uppoavan selityksen.

Mitä sitä akkaa siihen tarttee käskeä, eiks tää ole sun ja ukkos välinen asia , tuollasta ystävää en haluais edes nähdä enää. Kyllä olis sulle pitäny kertoa jos käyvät vaan syömässä. Äijä kuriin nyt vaan äkkiä.

Kutsuisin sen ystävän kylään kylään, istuttaisin miehen ja ystävän pöytään ja kysyisin, että onkos teillä jotain kerrottavaa. B)

Näin tekisin minäkin. Jos alat soitella erikseen kummallekin kerkeevät keskenään keksiä jotain juttuja. Kaffepöydässä ne puhuu ristiin juttunsa ihan varmasti ja näät jo naamataulusta vastaukset. Ällöttävä tilanne, mutta parempi selvittää nyt samantien, jäytää muuten sut hulluuden partaalle.

kiitos kovasti. laitoin ystävälle viestin että jos tulee käymään puol 7 aikaa ja lupasi tulla. onko törkeetä jos pyydän miehen puhelimen että voin katsoa viestit ja puhelut?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kovasti. laitoin ystävälle viestin että jos tulee käymään puol 7 aikaa ja lupasi tulla. onko törkeetä jos pyydän miehen puhelimen että voin katsoa viestit ja puhelut?

Onko tuossa nyt enää mitään törkeää mitä voisit tehdä?
Ottaen huomioon jos sinua on vedätetty oikein kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Samaa mieltä. Olettaen että selän takana tapaillaan, niin mun mielestä kännykän tarkastaminen on pientä moisen höplästä vetämisen rinnalla.

Samaa mieltä. Olettaen että selän takana tapaillaan, niin mun mielestä kännykän tarkastaminen on pientä moisen höplästä vetämisen rinnalla.

Mun mielestä voit hyvinkin pyytää nähdä puhelimen.. Ja varsinkin jos kieltävät koko jutun, pyydä silloin nähdä puheluerittely, josta näet, onko miehes soitellut tälle sun kaverille..

Siinä tapaamistilanteessa jos havaitset molempien hätääntyvän niin pyydä se miehen känny nähtäväks heti paikalla...kieltää ne koittaa sen asian kuitenkin. :( (Jos nyt edes jotain on tapahtunut- toivottavasti ei)

Pyydä ihmeessä mieheltäs puhelinta katottavaks... se kellä ei oo mitään salattavaa ei varmaankaan estä sitä.

Tsemppiä ja kerro meillekin sit kuinka tää juttu etenee!

Jos niillä jotain on, ni kyllä ovat sulle pas**maisesti tehneet. :hug:

tsemppaan ap:tä mieki :hug:

ja pyyä se miehes puhelin nähtäväksi vähän ennenku se kaveris tulee. ettei ukollas ole aikaa soitella sille kaverilles ja varottaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tsemppaan ap:tä mieki :hug:

ja pyyä se miehes puhelin nähtäväksi vähän ennenku se kaveris tulee. ettei ukollas ole aikaa soitella sille kaverilles ja varottaa :whistle:

ei ukolle kannata asiasta puhua mitään, ennen kuin molemmille yhtäaikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl ne on ehtiny toisiaan informoida, yllättävä kyläänkutsu on herättänyt huonon omantunnon . TAI SITTEN EI

Miksi sitä yhtäkkiä alkaisi nuo epäillä jos ovat muutenkin paljon tekemisissä kolmistaan ja aikaa ap:n kotonakin?

Yhteistyössä