J
johanna
Vieras
mun poikaystävä (seurusteltu 2vuotta ja ollaan asuttu yhdessä vähän reilu vuos) on ollut todella outo viimiset pari viikkoa ja olen kysynyt että mikä hänellä on että eikö halua enää olla mun kanssa jne.. kun on jotenkin etäinen. sanoo vaan että pientä tressiä töissä kun pitkää päivää tekee (johtavassa asemassa) ja minä käyn koulua päivisin. minun hyvä ystävä (sinkku) viihtyy meillä paljon ja tehdään kaikkea paljon kolmistaan. no yx toinen ystävä soitti minulle tänään, että olenko tietoinen että mieheni ja tämä minun hyvä ystävä tapailee, käyvät usein syömässä päivällä ja ovat todella onnellisen näköisiä ja nauravat paljon jne.. olin ihan ällikällä lyöty että en tiennyt asiasta mitään, että miksi eivät voi minulle kertoa jos käyvät yhdessä lounaalla?? onko niillä jotain säpinää keskenään?? ei voi tietää.. mitä te tekisitte tässä tilanteessa.. soitanko ystävälleni heti ja kysyn häneltä vai odotanko miestä kotia ja kysyn häneltä vai pyydänkö ystävääni meille tänään esim syömään ja sitten heitän kissan pöydälle? ja asia ei niin yksinkertainen sillä olen raskaana ja vauva syntyy kesällä!! siis niin paska olo nyt kyllä minulla ja itkettää.. kasvaako meidän vauva nyt ilman isää.. mitä te tekisitte tälläisessä asiassa? kiitos jo etukäteen.