VOI ***!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taas linjoilla. eli mieheni tuli kotia ja siinä juteltiin hetki ja sitten tuli ystäväni.. ystäväni kysyi heti et olenko kipee tai olenko itkenyt ja sitten tuli kyyneleet silmiin ja sanoin et ei mitään vakavaa. no laitoin kahvin tippumaan ja mua sattu mahaan hirveesti jännitti ja vihaa ja vauva pyöriskeli mahassa. istuttiin kahvipöydässä ja kysyin sitten heiltä, et onko teillä jotain kerrottavaa minulle. ystäväni meni paniikkiin ja sanoi että mitä kerrottavaa siis meillä häh nyt ei tajua. sitten kerroin asiasta ja mieheni myönsi että ovat käyneet syömässä monta kertaa.. ja minulta vaan kyyneleet valuu silmistä.. no kysyin että onko jotain muuta kerrottavaa.. kummatkin olivat hiljaa ja minä sitten huusin et vittu nyt antaa tulla ja kertokaa totuus ja hain miehen kännykän ja rupesin sitä selailee hän ei ole soittanut montaa kertaa mutta ystäväni on hänelle soittanut monta kertaa päivässä.. ja sitten tuli viestien vuoro. saapuneissa viesteissä oli vaan että kova ikävä ja että millon nähdään ja suukkoja ja että olet niin ihana ja vielä joskus sinut otan itselleni ja että joskun saan tuntea sinut minun vierelläni ja että miten ihanaa olis rakastella sinun kanssasi koko yö jne.. luin nämä viestit ääneen ja siinä vaiheessa ystäväni rupes itkee, huusin sille että mitä vittu sä siinä itket vitun jakorasia. siis niin uskomatonta. mieheni on ihan paniikissa. hetken kun olemme istuneet siinä niin kysyn heiltä että mitä seuraavaksi? luuletteko todella että annan tämän anteeksi teille, mieheni sanoi hiljaa että ei ymmärrä mikä häneen on mennyt joo joo ja niin niin seli seli!! sanoi että hän on tehnyt ison virheen ja hän on suunnattomasti pahoillaan. sitten kysyin ystävältäni että luuletko todellakin että olen vielä ystäväni? itkien vastas että toivon niin. huutaen sanoin että turha toivo! mieheni sanoi suoraan että ystäväni on ollut se aktiivisempi osapuoli, ja on valmis siihen että hän ei pidä enää mitään yhteyttä. sanoin vaan että toivottavasti voin luottaa sinuun ja että voin antaa vauvan takia sinulle mahdollisuuden vielä! ex ystäväni lähti ja kysyi että oliko tämä tässä niin sanoin että oli. mä en pidä ystävänä ihmisiä joka yrittää viedä minun miehen ja minun lapsen isän!! ystäväni sanoi miehelleni että hän soittaa ja että selvitetään asiat. mieheni sanoi että on parempi että ei pidetä yhteyksiä enää ja että tämä oli tässä. ja niin toi yx lehmä lähti. tämä siis oli tiivistettynä, toivottavasti saitte jotain selkoa!! niin paska fiilis vauva käy mahassa nyt pikkasen ylikierroksilla niinkun minäkin nyt täytyy rauhottuu ja sitten jatkaa keskustelua mieheni kanssa. kiitos teille kaikille. olette ihania!!

Huh! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä. En kyllä tiedä voisinko luottaa enää mieheenkään.

:'( Nyt yrität tosiaan rauhoittua, jotta vauvakin rauhoittuis. Paljon voimia sulle ja toivottavasti ne lopettais sen teerenpelin nyt tähän paikkaan. :hug: Puhukaa vielä kunnolla miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Silti vielä kävisin miehen kanssa asian läpi. Ystäväsi ei ole ollut ainoa väärintekijä, miehesi pääsi melko helpolla. Ainakin tekisin selväksi ettei sama voi enään toistua.

Tätä mäkin korostaisin! Mutta tsemppiä Ap:lle!

Kyllä se menee ihan hyvin. Käytte vaan miehen kanssa pohjiamyöten läpi tapahtuneen ja miksi näin on käynyt. Jos molemmat todella haluatte tilanteen korjata, pystytte kyllä siihen. Voimia tulevaan!

mää en usko tätä sori vaan. kaikki tää kahdessa tunnissa ja nyt ap on vuodattamassa kaksplussalla?? hohhoh. mä olisin ap:n sijassa todennäkösesti käymässä tiukkaa keskustelua sen siipan kanssa tai pakkaamassa kamojani..

voi ei, tuli kyyneleet silmiin kun luin tuota sun juttua. On varmasti ihan kamalaa. hyvä kuitenki että tuli asia ilmi, eikä tarvi valheessa ja tietämättömänä enää olla. Voimia ja haleja sulle tosi paljon. Yritä ees jotenki jaksaa noin paskassa tilanteessa.

joo mieheni ei mene huomenna töihin, joten huomenna saamme jutella koko päivä ja sanoi että ei pidä mitään yhteyttä kyseiseen ihmiseen. mutta haluan antaa hänelle mahdollisuuden vauvan takia! tieto lisää tuskaa joten kaikkea en halua tietää mutta sen tiedän että ei seksiä ole harrastanut, mutta ei sekään kaukana ole ollut ainakin viestin perusteella.. huh huh sentään mikä pommi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mää en usko tätä sori vaan. kaikki tää kahdessa tunnissa ja nyt ap on vuodattamassa kaksplussalla?? hohhoh. mä olisin ap:n sijassa todennäkösesti käymässä tiukkaa keskustelua sen siipan kanssa tai pakkaamassa kamojani..

en mäkään kyllä usko. tiukkaa keskustelua ollaan kyllä käyty ja huomenna jatkuu, jos ei olisi vauvaa masussa niin varmasti minäkin pakkaisin tavaroita.

Luuletko että jää tohon?
Ei todellakaan.. Olen itse ollut samassa tilanteessa joskus.
Odottavat vaan hetkeä et tilanne rauhoittuu tai et vauva syntyy ja äijä lähtee menee.

Miehesi vieritti syyn kokonaan ystäväsi niskoille!Miehesi on myös ollut omasta tahdostaan mukana, tuskinpa ilman jotain vetoa ystävääsi.!!!
Nyt laitat miehesi seinää vasten tai olet samassa tilanteessa myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja iiines:
siis törkee kaveri sulla!!!!!! kauanko olitte kavereita?

täytyy myöntää että olen menettänyt ihanan ystävän, mutta en voi pitää tollasta ystävänä. ollaan oltu reilu 10 vuotta ja ikinä en olis voinut kuvitella tällästä. kukaan ei voi tajuta miten paska olo on!!! häneltä tuli viesti. ei anteeksi tällästä voi antaa, kuka täys järkinen ihminen haluaa viedä viattomalta pieneltä syntymättömältä vauvalta isän. ja olen valmis keskustelemaan miehen kanssa asiasta vain tulevan vauvan takia, muuten ei olis mitään keskusteltavaa!

Hirmusesti sulle ap voimia!! Sulla on nyt kovasti selvittävää, sen lisäksi, että miehes petti sut, niin myös ystäväsi petti sinut =(.. Puhukaa asiasta, kyllä te selviitte, jos vaan miehesi jatkossa on luttamuksen arvoinen.. Mun mies kun petti, niin ensin tuli suru ja kieltäminen, en ollut uskoa todeksi.. Sitten olin vaan turra ja halusin vaan unohtaa, melkein siinä onnistuinkin, ainakin joksikin aika.. Sen jälkeen tuli viha-vaihe, josta ehkä pikkuhiljaa pääsemässä yli.. seuraavaa vaihetta siis odotellessa, mutta olen päättänyt selvitä =).

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Miehesi vieritti syyn kokonaan ystäväsi niskoille!Miehesi on myös ollut omasta tahdostaan mukana, tuskinpa ilman jotain vetoa ystävääsi.!!!
Nyt laitat miehesi seinää vasten tai olet samassa tilanteessa myöhemmin.

joo miehessänikin on kanssa vika ilman muuta ja huomenna keskustellaan, hänen täytyy hoitaa pari työ juttua. ja minä menen kohta nukkumaan. pää on todella kipee.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Hirmusesti sulle ap voimia!! Sulla on nyt kovasti selvittävää, sen lisäksi, että miehes petti sut, niin myös ystäväsi petti sinut =(.. Puhukaa asiasta, kyllä te selviitte, jos vaan miehesi jatkossa on luttamuksen arvoinen.. Mun mies kun petti, niin ensin tuli suru ja kieltäminen, en ollut uskoa todeksi.. Sitten olin vaan turra ja halusin vaan unohtaa, melkein siinä onnistuinkin, ainakin joksikin aika.. Sen jälkeen tuli viha-vaihe, josta ehkä pikkuhiljaa pääsemässä yli.. seuraavaa vaihetta siis odotellessa, mutta olen päättänyt selvitä =).

kiitos! joo se on paha kun kaksi läheistä pettää luottamuksen, onneksi omat vanhemmat ei petä IKINÄ! olen päättänyt selviytyä.

mä en pystyisi enään olemaan mieheni kanssa mikäli hän mua pettäsi, kävisi niin paljon itsetunnonpäälle, ja asia kuitenkin kaivelisi koko ajan takaraivossa..anteeksi voi antaa mutta unohtaa tuollaista ei voi koskaan.

Huh mikä juttu. En varmaan voisi antaa ystävälleni anteeksi, jos tekisi jotain tuollaista. Mutta luultavasti hän on vain ihastunut tulisesti, eikä ole osannut antaa tunteidensa olla. Tuskin siis tahallaan päätti, että nyt aion pettää ystäväni luottamuksen näin hirveällä tavalla.

Yhteistyössä