O
Omg
Vieras
Eli takana on kuitenkin se että poika on ulkomaalais taustainen?! Hoitaisitte kuitenkin asian toisin ja rauhallisemmin jos poika olisi suomalainen vaikka ette hyväksyisikään tekoa. Ainakin miehesi.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Ymmärrän tunteesi täysin, tuollainen on todellakin tyttöä alentavaa ja kaikintavoin aivan epäasiallista käytöstä! Olkoon miten vaan lapsi, tai mamu, kyseessä. Yhtä epäasiallista olisi, jos tytöt pakottaisivat pojan moiseen.
Itse tekisin lapselle ja hänen vanhemmilleen kertakaikkisen selväksi, että noin EI täällätoimita. Tyttö pelkää, ja hänellä on oikeus kulkea ulkona ilman puskien takana piiloilua. Olen ihan vihainen pienen tyttösi puolesta, omani on jo 11, mutta raivarin saisin jos joku hänelle moista tekisi. Tytön isukista nyt puhumattakaan. Ihan sama, olisiko tekijä valkea, musta, keltainen, punainen-taikka vaikka violetti!
Joo.. Suurin osa taitaa olla samaa mieltä, mä myös.
Mä en uskalla neitin isälle vielä edes kertoa: annan pölyn laskea, ja mun miehen hoitaa asian ensin. Neitin isä ei tykkää ulkomaalaisista ylipäätään, joten ei varmaankaan hoitaisi asiaa kovastikaan asiallisella tavalla, pelkään. :ashamed:
Lapsi se poika on myös vaikka väärin on tehnyt!