V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";28757859]Psykiatrisen sairaanhoidon resurssit olisivat aivan toista luokkaa jos valtaosa kansalaisista hakeutuisi psykiatriseen hoitoon ja kävisivät lepäämässä osastolla.[/QUOTE]
Kuule Suomessa on hyvin paljon parantamisen varaa mielenterveyspalveluissa. Jatkuvasti sitä rahaa kerätään, mutta minne ne rahat menee? Kiva, että saatiin uusi osasto nuorisolle, mutta harmi että sinne mahtuu vain 10 ihmistä, vaikka tarve olisi huomattavasti suuremmalle joukolle. Joku tarvisi hoitoa heti, mutta joutuu odottamaan kuukausia/vuosia.
Kenen vastuulla on se, että ihminen haluaa satuttaa itseään tai muita, ja tekeekin niin jos ei saa tarvitsemaansa apua?
Kuule Suomessa on hyvin paljon parantamisen varaa mielenterveyspalveluissa. Jatkuvasti sitä rahaa kerätään, mutta minne ne rahat menee? Kiva, että saatiin uusi osasto nuorisolle, mutta harmi että sinne mahtuu vain 10 ihmistä, vaikka tarve olisi huomattavasti suuremmalle joukolle. Joku tarvisi hoitoa heti, mutta joutuu odottamaan kuukausia/vuosia.
Kenen vastuulla on se, että ihminen haluaa satuttaa itseään tai muita, ja tekeekin niin jos ei saa tarvitsemaansa apua?