H
Hena & H
Vieras
Neuvolakuulumisia! Eli tänään oli 1½v neuvolakäynti. Kaikki kunnossa, edelleen huidellaan +2 käyrällä, paino oli +5% viivalla. Hyvin kasvaa ja kehittyy. Rokotekin saatiin. Laitanpä tähän vähän "tilastotietoa" H:n kasvusta:
0 kk: 53cm/4640gr
2 kk: 62cm/6600gr
4 kk: 69cm/8200gr
6 kk: 73cm/9400gr
8 kk: 76cm/10,2 kg
1 v : 81cm/11,9 kg
1½v: 88cm/13,8 kg
Eli viimeisen puolen vuoden aikana pituutta on tullut 7 cm lisää! Ja painoakin 2 kg. Ei ihme että on vaatteet jääny pieneks.
Öitä on nukuttu edelleen vaihtelevalla menestyksellä. Viime yönä itki taas niin surkeasti, että oli pakko ottaa heti viereen. Viereen kun pääsee niin painautuu kainaloon ja silittelee mun käsivartta. Nukahtaa siihen heti. Minkäs teet! Mulla sitten aamulla niskat ja selkä jumissa kun olen taiteillut siinä sängynreunalla etten putoa. Ensi yöksi menee yökylään mummolaan niin saan minä levätä.
Illalla on ohjelmassa suursiivous...
Nu joo, hauskaa viikonloppua leidit! Pitäkää huolta masuistanne.
Hena ja H 1½v
0 kk: 53cm/4640gr
2 kk: 62cm/6600gr
4 kk: 69cm/8200gr
6 kk: 73cm/9400gr
8 kk: 76cm/10,2 kg
1 v : 81cm/11,9 kg
1½v: 88cm/13,8 kg
Eli viimeisen puolen vuoden aikana pituutta on tullut 7 cm lisää! Ja painoakin 2 kg. Ei ihme että on vaatteet jääny pieneks.
Öitä on nukuttu edelleen vaihtelevalla menestyksellä. Viime yönä itki taas niin surkeasti, että oli pakko ottaa heti viereen. Viereen kun pääsee niin painautuu kainaloon ja silittelee mun käsivartta. Nukahtaa siihen heti. Minkäs teet! Mulla sitten aamulla niskat ja selkä jumissa kun olen taiteillut siinä sängynreunalla etten putoa. Ensi yöksi menee yökylään mummolaan niin saan minä levätä.
Illalla on ohjelmassa suursiivous...
Nu joo, hauskaa viikonloppua leidit! Pitäkää huolta masuistanne.
Hena ja H 1½v