Piti käydä oikein etsimässä meidät, oltiin tiputtu kolmannelle sivulle :/
Oikein hyvää uutta vuotta 2009!!! Toivotaan että se olisi meille kaikille mieluinen ja onnellinen. Plussaonnea yrittäville ja onnea raha-asioihin yms.

Terveyttä ja onnea.
Meillä ollaan oltu nyt noin viikko ilman tuttia, ja yllättävän helposti siitä eroon päästiin, vaikka jäbä sitä imikin ahkerasti. Kahtena yönä itki sen perään ja siinä se sit olikin. Ostettiin N:lle sitten toinen unilelu vähän kuin sen tutin tilalle. On toiminut hyvin.

Vauvalle ku ostettiin valmiiksi yksi hupitutti, niin sitä poju hiukka käsissä pyöritteli, mutta heivas sen sitten vitriinin alle kun sanottiin että se on vauvan.
Mustasukkaisuutta saamme varmaan kokea, siitä eilen esimakua. Kaveri kävi tuomassa rintapumpun, ja kun pidin hänen poikaansa sylissäni, niin meidän poju riensi heti paikalle mulkkas "vauvaa" pahasti ja roikku mun lahkeessa.

Pinnis kun eilen laitettiin vauvakuntoon, niin sinne jäbä heitteli kaikkea kivaa "pientä", kuten hillittömän kuorma-auton. Saapi olla varuillaan sitten kun vauva siellä köllii, ettei jäbä käy heivaamassa sinne kaikkea kiellettyä.
Terveinä me ei olla oltu. Pikkumies oli joulun alla kuumeessa ja masukin oli hiukka sekaisin. Sit sen jälkeen kaikki ollaan oltu aikas kivassa räkätaudissa, joka tuntuu vaan pahentuvan päivä päivältä, jos se vain onnistuu :/ Nyt mulla on sellainen senssilinjaääni.

Mynthoneita pitää vetää ku leipää, mikä tietenkin johtaa sitten siihen ikävään laksatiiviseen vaikutukseen....ilmaa masussa niin pirusti. Nyt jos vauva päättäisi syntyä niin tainnuttaisin varmaan kaikki pieruillani

Ilokaasua..
Joulupukki meillä kävi kyläilemässä, mutta poju pelkäsi sitä kuin ruttoa. Rauhoittui vasta kun näki pukin katoavan varaston taa. Oli päikkärit nukkumatta ja meistä kumpikaan ei ollut siinä lähellä kun joulupukki sanoin pojun nimen ekaa kertaa. Noh, tänä vuonna menee varmaan paremmin.
Tänne ei kummempia kuulu, supistelee päivittäin ja aikas lailla joka paikkaa kolottaa tasaisesti.

Vauva on laskeunut, muttei kiinnittynyt. Mutta kuulemma uudelleensynnyttäjillä ei kaikilla edes kiinnity. Mikä aiheuttaaki mulle huolta jos sattuu vedet meneen.... Että milläs sitä sitten mennään. Neuvolantäti sanoi että napanuoran luiskahtamisvaara on ihan minimaalinen raivotarjonnassa ja kun vauva on jo noinkin laskeutunut, mutta sitten äiti sanoi että hän nyt ei sitten ole ihan varman, eli nyt sitten iski paniikki :/ Mies sanoi että mä panikoin, luen, kuuntelen liikaa juttuja ;D
Mutta päivä kerrallaan
Mari ja N 2v (ihan kohta) 2kk ja vauva 38+2