WabBabies +8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja ejk =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos minäkin rantautuisin nyt vihdoinkin tälle puolelle, ja heti on onnittelujen paikka! Viiville ja Hilmalle plussista onnea onnea onnea!

Täällä voidaan hyvin ja kasvetaan hyvin, 4 kk neuvolassa 6560 g ja 63 cm, joten ohitti nyt 2 viikkoa aikaisemmin syntyneen serkkunsa pituudessa ja painossa :) Soseita ollaan kokeiltu, peruna-porkkanalla aloitettu, ja kokeiluna kuningatarsosetta, josta kuitenkin poika sai ihottuman vasempaan poskeen, joten nyt otamme takapakkia siitä.

Hurjaa vauhtia ollaan täällä menossa paikkoihin, ei voi edes lattialle puuhamaton päälle jättää yksin kun poika pyörii kuin hyrrä ja saattaa löytyä ihan eri asennosta lattialta sekunnin kuluttua. Hauskaa katseltavaa :) Tätä menoa meillä kävellään jouluna, kauhistus sentään.

Pitäisi mennä leipomispuuhiin, hautajaiskestityksiä tilattu lauantaiksi.

Palaamisiin, Illusia ja Liam 4 kk

Kiitoksia kaikille kovasti onnitteluista! :)
Olo on ainakin sen mukainen, että vatsassa tuntuisi joku kasvavan... huonovointisuus alkoi jo rv 4+4! Pari päivää oli tosi heikkoja, kun en tajunnut/uskonut, että nyt jo pitää syödä parin tunnin välein. Nyt on eväät sängyn vieressä ja S:n kanssa ulkoillessa taskussa hedelmää tms. Huh, no tän vielä kestää, kunhan ei menisi pahemmaksi! Varhaista ultraa ollaan vähän ajateltu, mutta saa nähdä saako tässä aikaiseksi...
Suklaata ei tälläkään kerralla tee ollenkaan mieli. Tosi outo tilanne mulle, joka normaalisti syön sitä vaikka kuinka!

Pari kysymystä teille, joilla kaksi tai useampi raskaus takana:
Pullahtiko vatsa aikaisemmin kuin ensimmäisellä kerralla?
Mulla nyt jo pömpöllään...(toki turvotusta, mut silti!)
Miten jaksoitte viihdyttää esikkoa alkuviikkoina?
Välillä meinaa tehdä tiukkaa...

Viivi ja S. 2v2kk, maha rv 5+6 (?)

Heipat!

Hilmalle onnittelut myös täältä!!!

Viivi: mulla ainakin tuli masu selkeästi aikaisemmin näkyviin, ekassa raskaudessa menin hyvinkin yli rv 20 ennen kuin piti ottaa ä-vaatteet käyttöön, nyt tuntui, että jo np-ultran jälkeen (rv 12) piti kaivaa housuja kaapista, omat "ahisti" =)
Mulla kun ei tuota pahoivointia eikä väsymystä alussa ollut, niin tuohon toiseen en osaa vastata, mutta kaippa se siitä lähtee...onnittelut vielä kerran sinne päin!!!!

Syysmarja ja pojat 2v4kk ja 1kk2viikkoa kohta =)