Wish a baby 52

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Maalaan nimet, sitten copy pastella vastauskenttään, sit kirjoitan vastauksen otsikon ja tadaa. Täs on kyl jotai mystistä, jos ei Safiirilta onnistu :)

Onpas tytöt ollu ahkeria kun ketju on näinkin pitkä jo :)

Joku kysäisi rieskasta. Meilläkin tehdään sitä lättänää rieskaa, en ymmärrä hiivalla kohotettua ollenkaan... Teinkin peruna-ohrarieskaa, laitoin edellisen päivän perunamuusit siihen rieskaan, eipähän mene hukkaan nekään. Siinä on muuten hyvä vinkki jos jää perunamuusia yli, jo 2,5 dl riittää yhteen hyvänkokoiseen taikinaan.. Ja muuten tulee hyvää!!

Nyt pitää jakaa jo tuleva murhe, kyllä se taisi olla enneuni se menkkauni :( Nimittäin mahassa alkoi menkkajuilinnat, voi kökkö... Kyllä se vaan sitä ja yhtä vaan tarkoittaa minun kohdalla, että sieltä ne alkaa. Kyllä se pessimistikin voi pettyä näköjään... Mutta ensi kierrossakaan en kyllä laske noita päiviä, antaa olla.

Nyt minä en yhtään muista mitä oli edellisessä ketjussa vaikka sen luinkin, olenpas huono muistinen.. Tai sitten ajatukset pyörii tuossa menkkajuilinnassa ja siinä ettei sitä raskaudu pian. Huoh, elämä on...

Kyllä se telkkari pitää sinne makkariin hommata, kunhan saa aikaiseksi rempata sekin huone tai paremminkin kun rahaa on taas riittävästi muuhunkin kun elämiseen. Me ollaan laitettu koko talo uuteen uskoon, vaikkei olekaan kovin vanha.. Meidän makkari on vain vielä laittamatta. Feng shuistakaan en tiedä mittään :)

Minun sormuskin tuli näytille ja oli tosi tosi ihana! Pitäisi varata aikaa sinne maistraattiin että saadaan kaiverrukset jo sormuksiin valmiiksi!Iik, minulta vaihtuu kohta sukunimi, ääk...

Piitu sekoillen

Yötä leidit...töissä on mukava olla yökyöpelinä :)

Piitulla sormusten ihmettelyä, :) Kuinkas pian sinulla se sukunimi vaihtuukaan?

Täällä menkkajompotusta havaittavissa, että tää tyttö nyt tyytyy kiltisti vaan odottelemaan tätiä ja heittää toiveet plussasta taka-alalle! Kyllähän tässä saa vielä odotella, mut voihan se olla et täti tulee aikaisemminkin nyt, en tiiä kuin sekaseks toi km kehon heittää ku kierto muuten normaalistikkin heittelee..

tikru ja kp ööö oiskohan tänää tiistaina siis 20 vai 21, en varma..

=) Täällähän on ollut harjoitukset! En mäkään muuten ole onnistunut saamaan sitä otsikkoa alkuperäisen näköiseksi ikinä.

Pikaisesti lukasin läpi, mutta pakko kommentoida vaikka myöhemmin, työpari tulee nimittäin ihan just.

Tuuliviiri yllä talon katon......
Mutta tää on ihan must: arvatkaa, kuka kävi eilen verikokeessa ja menee follikkeliultraan 9.3... *jätän suosiolla väliin tutkimukset tässä kierrossa*. Aloin aamulla pähkäämään, että hitto, pidetäänpäs tätä koopee vitosena, sen mukaan menkat olis alkaneet torstaina. (ti asti tuhrut) Perjantai-iltana ne oikeestaan vissiin alkoivat ja nyt vasta oikeestaan la-tänään ollut kunnon vuotoa, ei pelkkää pyyhkimissellaista. Joten ehkä ei sit kuitenkaan ollut vielä liian myöhäistä, toivottavasti.. tuolloin ultrapäivänä olis tän mukaan kp 16, pitäkää peukkuja, ettei se ovis ehdi olemaan ennen sitä, muuten on ihan turha käynti..

Joko Keijulla tipat tepsivät korvaan? Entäs Riina, mikä tilanne bdbdbdbdbd?! Muillakin lupaavia jomotteluita, dbbdbdbdbd!

Joops, täytyy lopetella. Tänään onkin koulutusta klo 12-16..

Että mä täällä sieluni silmillä näen safiirin yrittämässä saada listaa näkyviin.Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?? Tai taisin kyllä itsekin kämmätä sen ainoan aloituksen jonkan tein...

afficher_image2.gif

Me ollaan puhuttu että pitäiskö tilata telkkarin stailaaja meille... Joka paikassa on ylimääräistä rompetta. Isoja vanhoja huonekaluja joita ei raaski hävittääkkää. Mutta jos ne vaihtaisi pienempiin, niin saisi lisää tilaakin. Pitäis vaan saada se inspiraatio hävittää/varastoida kaikki tarpeeton.

Täällähän on harjoiteltu otsikon laittoa oikein porukalla..hih ;) Ja toi senoran laittama kuva on varmaan just Safiirin työhuoneesta otettu ;D

Omppukin sitten päätti että kp5 on menossa, hehee.. No mut ihan hyvä niin, pääset alkuun niissä tutkimuksissa!

Täällä ei mitään erikoista, clomeja popsin ja ovista odotellaan. Torstaina menen taas vt:aan. Kuulin taas yhden raskausuutisen kaveripiiristä, kahden vuoden yrityksen jälkeen oli tärpännyt. Se antaa vähän toivoa tähän omaankin tilanteeseen..

Riina, mikä tilanne????

Piitu sittenhän me ymmärretään rieska samanlaiseksi. Ja perunarieskakin on tuttu... Harmi vaan että tulee leivottua niin harvoin. Pitäisikin ottaa itteä niskasta kiinni ja leipoa tiheämmin... Niin, milloinkas teillä ne häät / sukunimenvaihtoseremoniat on?

omppukin on saanut allakasta koopeet selville. ;)

Keijulla korva kipeenä... Ei kiva tauti (kuulemma)... itellä ei oo koskaan korvaa pistäny, mutta hammassäryn kyllä tiedän...

Himputti, aamusta oli netti nurin, eikä päässy linjoille... (vaikkei tässä mitään asiaa olekkaa) Nyt sitten ramppaa väkeä kuin pipoa... ja jotenkin tuo edellinenkin karkasi.

Hieroin miehen jalkapohjia eilenillalla... kovasti löytyi kipeitä paikkoja ja kertoi että tuntuu selässä ja jalassa se hieronta... Hieroin myös selkää ja saatiin se vähän parempaan kuntoon. ja jopa romantisoitiinkin... Ei ollu saanu lääkäriaikaa kuin vasta ens viikolle. Sillä ois työpaikkalääkäriltä määräys käydä laitattamassa lähete täältä oman paikkakunnan terveyskeskuksesta magneettikuviin... Ne näki terkkarilla koneelta asian, mutta muka aikoja ei ole ... kivakiva...

PÄivää!

On sitten ollut pienet kirjotusharjotukset :D loistava kuva safiirista;)

Ompun asiat etenee vauhdilla, hieno homma! Mites Keiju, onko ne taikatipat tepsineet? ;) Mutta missäs Sara luuraa???? Tuu kertoileen kuulumisia:)

Tikru kyseli mitä meille nyt lekurilla tehää. ELi tää mihin nyt mennää on se ensimmäinen ns. konsultointikäynti jossa kartotetaan et kuinka edetään ja mitä hoitoja jnejne. Mut ku tuos o käyty ei hoitajan mukaa olekaa enää jonoja hoitoihin. Ainut ongelma vaan on et miten mä voin olla työstä pois, eli varmaa vasta kesälomalla voi ottaa ekan hoidon. No, saa nyt kattoo mitä se lekuri ekana sanoo ja paree suunnitella sitte vasta lisää!

Päivänjatkoja leidit!

Ja taas normaaliin päivä järjestykseen eli lomat on lusittu.

Täällä on kirjoiteltu niin, ettei perässä pysy. Keijulla on korva kipeenä, joko hellittää? Itse saan aika ajoin korvatulehduksen, ei oo kiva (kuten ei mikään tauti). Senoran miehellä on näköjään selkä kipeenä, toivottavasti paranee nopeasti. Senoralle voisin vinkiksi sanoa, että kannattaa katsoa ihan vain keltseiltä (keltaiset sivut) sisustussuunnitelijoita; ovat kyllä oman kokemuksen mukaan taitavaa sakkia.

).( Pillerittömän kierron eka päivä on 5.3. eli kohta se alkaa... Itse en tosin usko heti tärppiin. Mutta voisiko joku teistä viisaammista WABilaisista sanoa, että mihin se iso ehkä sitten sijoittuisi ts. laskettu aika maaliskuun tärpillä? :)

Hilmalle... Helistin.fi -sivuilla on laskettuaikalaskuri... 28 päivän kierrolla hedelmöittymispäivä 15.3 ja laskettu aika 10.12.2007. Eli ensi viikolla alkaa teillä sitten yritys! Onnea mukaan!
Eli vielä on mahdollisuuksia lisääntyä tämän vuoden puolella...

Unista... Näin viime yönä unta että kahlasin jotakin koskea ylöspäin. Vettä oli vain nilkkoihin tai polviin... En kyllä muista km:n jälkeen montakaan unta nähneeni.... ennen näin monia unia. Väitetään että ihmisten unet ovat mustavalkoisia, mutta mulla on kyllä värit mukana. Ja jos sattuu olemaan vieraskielinen uni, enkä itse ole unessa mukana, niin alareunassa kulkee siististi suomenkielinen tekstitys ;) MItäs siihen sanotte?

Tere tere!

Täällä alkaa elämä vähitellen voittaa. Nyt on vaan järjetön nuha ja aivastelen ihan hela tiden. Naapurit ajattelee varmaan että meillä ei siivota ikinä kun joku pärskii jatkuvasti...

Hilmalle onnea jo etukäteen pillerittömään elämään! Ja ehditte tosiaan vielä saada pikku tuhisijan tän vuoden aikana. =D Hieno juttu kerrassaan!

Mikäs on Riinan tilanne? bd bd bd Entä Piitu, eihän täti ole vielä tullut?

Keijulle tsemppiä korvakivun kanssa. Mulla ei ole koskaan ollut korvatulehdusta (edes lapsena, sanoo oma äitini), joten en osaa oikein kuvitella millaisesta vaivasta on kyse. Pikaista paranemista kuitenkin! Samoin Senoran miehelle. Selkäkivuista on kokemusta, ja se on kyllä tosi viheliäinen vaiva.

Omppukin tuli järkiinsä ja meni kiltisti kokeisiin. =D Hienoa!

ON: Kp 24. Alavatsassa on ollut kaikenlaisia kolotuksia ja nipistelyjä, mutta ne voi varmaankin laittaa tän flunssan piikkiin. Perjantaina pitäisi lähteä (siis lähden) tyttöjen kanssa mökille. Tekisi mieli testata jo ennen sitä, että tiedän pitääkö raahata rätit reissuun mukaan vai ei (ei siis minkään muun syyn takia tietenkään... =D). Mutta ne mun testit on herkkyyttä 25, joten tuskin ne mitään näyttää vielä torstaina tai perjantaina (kp 26 ja 27). Melkein tekisi mieli tilata herkempiä testejä. Mikähän ihmeen idea se oli silloin tilata noita kaksvitosia??

Joo, nyt vetäydyn taas lepäämään, että tosiaan pääsen sinne mökkireissulle...

Peukutuksia, tsempityksiä ja plussatuulia teille kaikille ihanaisille!

Riikkaa lepäilehän ja juo kuumaa... jospa se tauti siitä talttuisi ja pääsisit mökille. Oisitkohan tilannu sen tautta, että et kovin aikaisin testailisi ;)

Onhan piitu saanu pidettyä tädin pihalla??

Heipsan leidit!

Hihii, kunnon reenit oli eilen tuon listan kanssa! Eipä ainakaan jää kenellekään epäselväksi, että ketkä kaikki täällä kirjoittelee =D

Täällä on korvakipu jo hieman helpottanut, joten taitaa ne "lasten" tipat jotain kuitenkin auttaa. :)

Hyvä, jos Riikkakin on jo paranemaan päin! Siitä sitten vaan muita kolotuksia ja olotiloja tunnustelemaan ;) Ja vielä ehdit tilaamaan herkempiäkin testejä viikonlopuksi! Kaksvitosissa on kyllä se hyvä puoli, etteivät ainakaan näytä turhan aikaisin, vaan vasta kunnon kiinnittymisen. Mutta mutta, onhan se kiva tietää mahdollisimman pian, että jotain on tapahtunut :)

Hilmalle onnea ekaan yritykseen ja pillerittömään elämään muutenkin! ´Vielä tosiaan on mahkuja 07-vauvaan.

Thelmalla tuntuu myös olevan hyvät suunnitelmat jatkon suhteen. Eiköhän se lekuri sitten kerro miten ja missä aikataulussa kannattaa edetä. Tosi hienoa kuitenkin, että ei tarvi jonottaa tuon pidempään! Tuu kertoon sit miten etenette!

Vautsi vau, Omppu, menit kuin menitkin heti niihin kokeisiin! Niin sitä pitää :) Varmasti hyvin ehdit, jos kunnon vuoto kerran alkoi vasta la. Toivotaan hyviä tuloksia ja pullottavia ultranäkymiä!

Kertokaapas sit Piitu ja Senora rieskareseptinne! Tykkään kovasti rieskasta, niin peruna- kuin "tavallisestakin" (ohra?), mutta enpä ole itse ikinä kokeillut leipoa!

Millainen sormus Piitulle on tulossa?

).( Täällä epämääräinen tuhruilu taas jatkuu. Välillä ei tule mitään, sit taas tulee kunnon limainen&verinen loraus. Tänään tullut ruskeeta limaa. (Ja ANTEEKS taas nämä yksityiskohtaiset kuvailut!) *nolona* Mä en vaan tajua mitä tää on! Ei mikään ovisvuoto voi näin kauaa kestää. Eikä varmaan ollut koko ovista. Niin ärsyttävää!! Ei millään malttais odottaa sitä ens viikon lekuria... *malttamaton Keiju hyppii seinille*

Muuttoasiatkin ahdistaa. En haluis muuttaa sinne tuppukylään. Anteeks nyt niille, jotka tykkää pienistä paikoista, mutta mua ahdistaa nyt pelkkä ajatuskin. Kai tässä on opiskeluvuosien aikana kaupungistunut jo liikaa :/ Pelkään, etten sopeudu sinne, enkä saa töitä, enkä yhtään tuttuja. Kai nää on ihan normaaleja ajatuksia, jos joutuu pois tutuista ympyröistä? Mitäs Riikka, eikö sua yhtään hirvitä muutto?

Tulipas taas höpöteltyä (tai näpyteltyä ;) ). Juu, ehkä menen tästä ruuanlaittoon.
Plussatuulia ja peukkuja kaikille tasapuolisesti!!

Heittää äkkiä työnlomasta helpoimmasta helpoimman perunarieskareseptin:

2,5dl löysää perunamuussia
2,5 dl jauhoja (vehnäjauhoja olen yleensä käyttänyt, viimeksi ohrajauhoja, voi myös ruisjauhojakin käyttää..)
1 muna
ripaus suolaa

Eiku sekaisin ja pellille haluamasi kokoisiksi rieskoiksi taputtelet. Paistat 250 asteessa niin pitkään kuin hieman pinta ruskistuu ,eli n. 10-15 min. Tosi hyviä ja helppoja!!

Piitu pikaisesti :)

Vai Tikrulla pompotta menkat vatsassa :) Samma här, jos yhtään lohduttaa... On kyllä niin maan perusteellisen ärsyttävää kun tietää jo paljon etukäteen...

Peukut ehdottomasti Ompun ultraan!! bd bd bd bd bd! Varmuuden vuoksi hommailette ennen sitä, että pullat olisi jo uunissa sinne mentäessä :)

Keijulla on kummat tuhruilut menossa, toivottavasti loppuvat pian. Harmillista.. Mutta nyt rupeat rieskaa vääntämään ja herkuttelemaan! Pikkukylässä on muuten omat hyvät ja huonot puolensa, kaikkein ärsyttävintä on se että kaikki tuntee kaikki, eli juorut on nopee kuin elohopee -tyyliin. Mutta kaikkeen tottuu... Minä taas haluaisin kokeilla isoa kaupunkia välillä, kun on koko ikänsä täällä korvessa asunut niin vaihtelua kaipais.

Riikalle kans isot pystypeukut! toivottavasti on tärpännyt ja joudut keksimään tekosyitä alkomaholin kanssa :)

Kiva että rieska maistuu myös teille muillekkin, laitas Senora oma reseptisi niin voisin sitä kokeilla joskus! Siellä pohjoosessahan se taitaa olla ihan perinneruokaa?

(.) Minun sormus on valkokultainen flakka, johon tulee istutettuna neliö timantti. Oli aikas hieno, pitää vielä hehkuttaa :)))) Me ollaan oltu kimpassa jo 9 vuotta joten ne prinsessahaaveet on jo menneet, eli ihan siviilivihkinen on tapahtuman nimi. Ajateltiin huhtikuun alussa, eli kuukauden päästä... Eli ihan KOHTA, onneksi ei tarvitse isompia juhlia järkätä...

Piitu

Vai otti se Keiju nyt vuorostaan tuhruilijan paikan! Mutta, jo tilastollisestikin sen olis aika olla nyt sitä kiinnittymisvuotoa, eiks niin! Peukkuja, peukkuja!

Pitäiskin tehdä taas noita Piitun ohjeistamia rieskoja, on joskus tullut tehtyä ja samantienhän ne katoaa suihin!

Tänään oli sairaalasta yritetty soittaa, kun olin kouluttautumassa..varmaan haluavat siirtää aikasemmaks sitä mun aikaa.. Tai sitten eilisten verikokeiden tuloksissa on jotain dramaattista...(no eipä kai ne näin äkkiä valmistu, tulokset?)

Väsyttää ihan hitosti, laitoin saunan just lämpenemään. Ihan ku yrittäis joku fluu iskeä, mutta ei saa nyt tulla mitään tauteja, kun on se reissu jo ihan nurkan takana! Olispa kurjaa sairastaa siellä..

Hilmalle tosiaan onnea jo etukäteen! Kiva saada lisää jännättäviä (kun omakohtaisia jännäyksen aiheita ei ole)!

Senora antanut siipalleen hierontaa... ja tuottanut jopa tulostakin ;). Ite odotan, että pääsen perjantaina sinne ystäväni luokse; meillä kun on ollut lukioajoista asti tapana antaa toisillemme kunnon hieronnat aina tilaisuuden koitteaessa ! Ja ihan siis tonne niska-hartiaseutuun :).

Jaa, täytynee mennä vähän keittiötä kohentelemaan, ennen ku vaimo tulee kaupasta, alkaa muuten urputtamaan :) Mun naapuri nimittää aina mun miestä vaimoks, kun ukko on niin tarkka ton keittiön kanssa ja yleensä ite hinkkaa siellä rätti kourassa, jos mä en *jostain syystä* sitä tee. Muutenki tietyissa asioissa siistimpi ku minä, ihme tyyppi!

Ai kamala kamala kamala!! Meinas äsken käydä ihan hirveitä! Kirjoitin kaverille sähköpostia ja jotain kirjainyhdistelmää taas pimeessä painoin ja yhtäkkii tekstin perään liittyi tänne viimeks kirjoittamani jutut (olin sillon käyttänyt copyä ja pastea, kun kävin välillä kirjautumassa). Siis hirveetä, jos en olis huomannut!! Yhtäkkii vaan kaiken muun jutun perässä luki, että vai otti se Keiju tuhruilijan paikan... huh, onneks huomasin!!