Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää leikin tulella ja tuun toisen kerran saman päivän aikana kurkkiin :) Äkkiä ettei kukaan huomaa...

Mulla muuten kans limailut ja mahannipistely jatkuu! Ihan ku ois taas tulossa sitä kananmunavalkkaria. Ihan outoa, yleensä valkkari loppuu ku seinään ku ovis on ohi. Eli taitaa taas olla kadoneen oviksen metsästys käynnissä... Ens kierrolle tilaan aivan varmasti tikkuja. Tai sitte jopa sen sylkitestin!

Mulla ei varmaan koskaan ole ollut varsinaista kuivaa kautta oviksen jälkeen eli sen takia en limoja ihmettele, mutta kun eilen ne oli mun mielestä vielä sellaista venyvää. Tärppiin en usko, kiitos kuitenkin Keijulle positiivisesta ajatuksesta :)

Kyllä mä aina jatkan tikuttelua 1-2 päivää plussan jälkeenkin. Ja nyt tosiaan lauantaina oli vahva viiva ja sunnuntaina näkyi enää ihan haaleenvaalee viiva. Ainahan mä en edes saa vahvoja viivoja tikkuun, vaan voi tulla parina päivänä peräkkäin haaleempaa viivaa, eli aika arpapeliä sen oilin kanssa... Siks täytyykin pöllytellä "varuiksi" useempana päivänä ;)

Niiks...pääsinpäs teitä itkettämään :) Kiitos kaikille yhdessä ja erikseen onnitteluista! Ootte kyllä ihania, kun jaksatte aina olla niin täysiä mukana - eikä vain näissä iloissa, mutta myös niinä lukuisina epätoivon hetkinä, joita tämän kuluneen 7 kuukauden tahkoamisajan aikana on ollut. Mut oon mä kyllä vähän pettynyt, jos Senora ja Tehis eivät ole tätä kuuluttaneet kaiuttimen kautta...;)

Oma olo on vielä tässä vaiheessa aikas epäuskoinen. Pääasia kuitenkin, että raskaus on edes alkanut, vaikken vielä varmaan pitkään aikaan uskalla ajatella sitä, että meille tulee vauva (joka siis kai on poika, jos Annukan ennustukset pitää paikkansa). En aio edes la katsoa ennen kuin varhaisultrassa jotain näkyy. Joo eli eilen illalla tein testin Apteekin raskaustestillä ja heti ilmesty selvä toinen viiva. Oviksesta oli eilen se 18 päivää.

Nyt sitten vaan kaikki hyppää Senoran hienon plussajunan kyytiin. Ja Senora itekin yrittää muistaa lunastaa liput! Nuku vaikka päikkärit niin jaksaa illalla paremmin...nim. paraskin puhuja.

Keijulle vielä erikoisvilkutukset! Ymmärrän sinun ajatuksesi täysin - itsekin olen ollut aina erityisen iloinen siitä, kun joku pitkään yrittänyt on vihdoin onnistunut. Antaa jotenkin itsellekin uskoa. Ja nyt kukaan nopeasti raskautunut ei saa vetää herneitä nenäänsä - olen ollut oikeasti iloinen ihan jokaisen plussasta, mutta itse sitä vaan samaistuu paremmin semmoisiin, joilla on vähän samanlaisia "ongelmia" kuin itsellä.

Halauksia,

Tuuli

Senora, jouluna Oulun Edenissä mää kävin toisen kerran. Eka kerran Jyväskylässä.

Että osaa olla onnellinen olo Tuulin puolesta. Ja Piitun. Se on koko ketjulle riemuvoitto kun joku plussaa. Te ootteki sitte varmaan samassa kuukausiketjussa tuolla toisella puolella.

Joku toivotteli mulle etukäteen maailman parasta hääpäivälahjaa - plussaa. Oishan se hienoa, mutta mää oon valmiiksi pessimistinen omasta onnistumisesta. Ku ei kerta tähän asti niin miks just nyt sitte. Sitä paitsi ku tämä oilin bongaus on taas vaihteeksi niiiiiiin hankalaa. Onneks ollaan romantisoitu viime aikoina tasaisesti, joten pitäis simojen olla vaanimassa oili-neidin mahdollista ilmaantumista.

Saiskohan muuten tuon hienon plussajunan laitettua ketjun alkuun nimilistan kaveriksi??? Senora-atk-kuvakopiointi-nerolle töitä ;)

Tuulille erittäin paljon onnea plussasta! Ihanata ihanata! Mikä rv onjo menneillään?

Kiitos Senoralle plussajunasta, ihana kuva :)

Se on kyllä hirmu vaikea irrouttautua tästä vauvahaavepalstasta, täällä kun on viettänyt jo yli puoli vuotta. Se kyllä tulee tekemään jokaiselle teistäkin vaikeaa :) Täällä on niin paljon tuttuja ja ilot ja surut on jaettu, surutkin hyvässä ja kannustavassa seurassa!!!