Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hihii, minäkin vaklaan täällä tuttujen kuulumisia.

Voi miten jännä tilanne Tuulilla. Kaikki ulokkeet on pystyssä, että sieltä plussa nyt pärähtäisi! Plusplusplusplusplus! Ja pliis, päästä meidät kaikki uteliaat piinasta... pian!

Senoralle ja Safiirille tsemppiä kylvöpuuhiin ja megaplussapuhallukset. Kuten myös kaikille muille wabilaisille.

Tikrulle pahoittelut tädin hyökkäyksestä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Ihailtavan positiivinen olet!

Kunnon keväiset plussapuhurit lähetän wabilaisten ketjuun!

T. Jazz

Keiju:En kyl tiedä uskaltaako sitä antaa leikata tai ei ne varmaan leikkaakkaan nyt. Netistä löytyi tietoa että raskauden ekan kolmanneksen aikaan eivät ja jos on pakko niin viimeisellä kolmanneksella vasta. Mutta pitää vaan olla ilman noita rasvaisia herkkuja... Joku oli saanut km:n kun oli leikattu alussa...

Tuulille bd bd bd, millos testingpäivä??

Jokohan tuota uskaltaisi... Onko pakko jos ei tahdo?!

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Kiva kun kaikki plussautuneet kamut käyny vakoilureissulla... *vilkuttaa*

Ja Tuuli... nyt alkoi muakin jännittämään... Sulla on kyllä niitä pitkiä kiertoja, mutta peukutukset täältäkin, että tätönen ruttais ferrarinsa...

meijän kevätkylvöt taitaa jäädä tekemättä... Eilenillalla tuli vieraita ja sitte alko taas väsyttämään. Yritin kyllä kiehnätä lätkän jälkeen, mutta oli mies ihan rättipoikki (taas...) Täytynee toivoo että oili ois vasta nyt alkuviikosta maisemissa ja jos sattuis illalla jaksamaan... (Ja nyt oon kyllä sitä mieltä etten kyllä vuosi sitten ois uskonu tuollaista maailman luettavaksi kirjoittavani... =) nii...)

ääk... vettä sataa. Mutta jospa meillekkin se kesä tästä tulisi. Alkais nurmikot vihertämään ja puut innostuis tekeen lehtiä.

Jospas Keiju sais peruutusajan sinne vyöhyketerapiaan... Mäkin surfasin Oulusta vyöhyketerapeutteja... niitä oli niin paljon. Vaikee päättää keneen ottais yhteyttä... ja sitten kun on tämä lähtemisen vaiva... Ilmeisesti pitää jättää se kesäloman ajalle, ei kai ne kovin myöhään ota hoidettavia vastaan... Ketä Safiiri Oulusta suosittelisi?? Muistelen että oot Oulussa käyttäny näitä palveluita.. Oliko Eedenissä, vai miten sellainen tuli mieleen??

Voi Tuuli miten ihania uutisia! Paljon, paljon onnea!!!!!!!

Hui, nyt mun on poistuttava vessaan vollottamaan ääneen, etteivät työkaverit ala ihmettelemään. Kerta kaikkiaan ihania uutisia!

Huomenta

Kylläpä tuo Tuulin viesti piristi aamua. Oikein paljon onnea!Minä jo poikaa veikkailen, rinssi tulee. Piitulle tulee rinsessa :-D

Senora. Missä vaiheessa se sun kiertosi on? Jos miehesi olisi tänään virkeämpi?!
Tilasin testit semmosesta kuin mammaks.fi ja eilen tulivat. Nyt on tikkuja. Meinasin perjantaina aloitella, ettei elämä käy liian tylsäksi :)

Meillä pöllytellään...mattoja noin kuukauden välein. Kai äidiltä oppinut, että puhdasta ei muuten tule. Meikäläisen hommaksi menee siivoilut, mies osaa sopivasti vältellä. Lapsuudesta juontaa tuo laiskuus, kun ei ole mitään tarvinnut tehdä. Tämä siivoilu on meillä sellainen kestoriidanaihe.

En "tunne2 näitä odottaja-puolen kirjoittelijoita mutta mukavaa, että jaksavat käydä meitä täällä tsemppaamassa.

Annukka

Jippiiiiiii, täällä Tehiskin kyynelehtii. Hirmuisesti onnea Tuuli!
Nyt lähden kuuluttamaan koulun kaiuttimista ihanaa uutista :-) (Laitan vähän paremmaksi kuin Senora :-D :-D :-D )
Voi hitsiläinen, tätä on odotettu. Olen revetä housuistani!
IIIIIIIIIIIIIIHANAAAAAAAAA ja vielä kerran IIIIIIIHANAAAAAAAA!

Annukalle tiedoksi että nää tausta-vakoilijat ovat meijän kavereita tuolta kermeistä... Ollaan syksystä asti juteltu kaikenmaailman jutut...
Kierrosta ei oo tietoo, kun en sitä ovistakaan ole huomannu, ainakaa mitää limoja ei oo ollu, tai viimeviikolla tuli sellaista tuhruu.. taitaa olla heikot limikset ja progesteronista vajetta. Lainaus Kutrin blokista "Joillakin/joskus progesteroni, joka pitää kohdun limakalvoa ""koossa"" ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin asti, ei ehdi nousta riittävän nopeasti riittävän korkealle, minkä takia limakalvo ""falskaa"" hieman ts. ovulaation aikaan tulee hieman veristä/rusehtavaa vuotoa" (lainaus loppuu)

Just tollaista rusehtavaa oli havaittavissa.

AAAARGH!!!!! Ihanaaaaaaa :)))))
Täällä ei vielä kyynelehditä, kun ei näe muuten kirjoittaa oikein... :) kohta sitten päästän niagaran taas valloille

Siis ONNEA TUULILLE SYLIN TÄYDELTÄ!!!! Ihanaa
Nyt sitten tulet heti (kun haluat, mutta pian) tuonne ex:iin kirjoittelemaan kun muuten siellä kirjoittelen kohta yksin, kun muut vaan synnyttävät =) heh!

Ja ++++ kaikille muillekin. Nyt tulette Tuulin perässä kaikki :)

Kapris

goldig10.gif

Oisko tästä plussajunaksi! Hyppikää kyytiin Piitu ja Tuuli.. Ja muut varailemaan lippuja!

Hirmuisesti onnea Tuulille!! Toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa!

Ihana plussajuna senoralla, mä ainakin varaan liput kyytiin! Jostain syystä mun tähänastiset junaliput on kummasti kadonneet siinä vaiheessa, kun kyytiin olis pitänyt hypätä... tainnut se täti-pirulainen pölliä mun liput! :/

Täällä on hieman epäselvä oili-tilanne, kun eilenkin vielä bongasin sellaista ovismaista limaa, joten oiskohan se munis irronnutkin vasta eilen?? Tasavahvan plussan sain tikkuun jo lauantaina aamulla eli ota tästä nyt sit selvää. Noh, on ainakin pöllytelty makkarin puolella ahkerasti, joten siitä ei ole kiinni..

Mä olen kirjottanut tätä viestiä jo 45min, kun kokoajan joku keskeyttää. Jatkan juttua myöhemmin..

MÄÄÄÄÄÄÄ TIESIN!!!! WAUUUUUU, Upeeta ja onnitteluhalit tippa linssissä kirjoitan mäkin. Tuu tonne ex-kermittien ketjuun kirjottelemaan. Hihiiiiiii!!! ONNEA!

Nyt lisää asiaa paremmalla ajalla. Aamulla oli pakko pyörähtää onnittelemassa Tuulia, oli kyllä hienoja uutisia! =) Antaa aina vähän toivoa itsellekin, kun joku "pitkänmatkalainen" raskautuu. =) Tulehan Tuuli kertomaan lisää fiiliksistäsi kunhan ehdit! Onko työnteosta tullut tänään mitään? ;)

Senora tuonut ketjuun ihanan plussajunan! Mä ainakin ryysin heti lippuluukulle varaamaan paikkaa! Mitähän se sun kierto nyt häröilee ja oili antaa odotuttaa itseään? Hmph. Jospa se meni huomaamatta ohi viime viikolla, ja se tuhru johtui siitä? Toivottavasti on vaan myöhässä, ja saisit nyt miehen selätettyä!! Se sopivan vyöhyketerapeutin bongaaminen on kyllä aikamoista tuuripeliä, jos ei löydy ketään suosittelijaa. Mulla valintaa helpotti se, että tästä citystä löytyi yks ainut vt :) Siis netistä, puhelinluetteloa tms. en edes selaillut. Mutta luulisin, että ottavat myös iltaisin, koska aika moni asiakas on varmaan ihan normaalissa päivätyössä. Joten ei kun soittelemaan! :)

Kukkiksella ovisoireet jatkuu, hmm... Voisko olla niin, että olis tärppi käynyt, ja siksi limailut jatkuu?? Eikös Piitulla just käynyt näin?! Vaikka on mullakin käynyt niin, että pe testasin ovisplussan, ja vielä maanantaina tuli jotain verensekaista limamönjää. Ootko muuten ikinä jatkanut tikuttelua plussan jälkeen, et haalistuuko viiva vai pysyykö vahvana? Mä en, mutta pitäis joskus kokeilla sitäkin. Jos ovis onkin ollut vasta myöhemmin. Mutta pääasia tietty on, että peitot on heiluneet ja simoja on tyrkyllä, oli se ovis sitten koska oli! =)

Annukka oli tilaillut tikkuja. Olitkos sä ennen tikutellut? Onnea matkaan, se on hauskaa hommaa siinä vaiheessa, kun onnistuu oviksen bongaamaan :)

Jaahas, jospa sitä menis syömään jotain, niin jaksaa taas. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

siis tänään ei oo tullu työnteosta mitää... puotti tuo Tuuli sellaisen pommin... Voi vaan kuvitella että miten sekaisin olis jos ite sais plussan tikkuun.
Tammikuullekko se Tuulin la sitten sattuu??

en tiijä mitä tää kierto häröilee...välillä on hyvinkin kostea olo...

Entäs Tikru, jokos lämmöt laski?