Heipsan!
Kaivauduin taas tuolta kolostani tänne "ihmisten ilmoille". Tuli ryvettyä itsesäälin pohjamudissa oikein urakalla, alkaa niin nyppiä nämä tätivierailut jo!! Kiitos taas teille kaikille tsempeistä ja kauniista sanoista! Ne aina lohduttavat ja piristävät mieltä

Eipä tässä taas muu auta kuin ryhtyä uuteen yritykseen, sillä ei se vaavi ainakaan pyhästä hengestä alkuaan saa. *käärii hihat uuteen kiertoon* Nyt siis tätipäivät taas lusittu ja yhdestoista yrityskierto alkakoon... (näyttää muuten tosi pahalta kirjoitettuna! :/)
Tulipas pitkälti omaa napaa heti alkuun.. Mutta voi sentään mikä jännitysnäytelmä täällä on viikonloppuna ollut! Suuren suuret lohtuhalit
Tikrulle, jos se täti nyt tosiaan sinne löysi! Luin näitä viikonlopun aikana kertyneitä viestejä ja jännäsin, että joko tuhrut loppuu ja viiva vahvistuu, mutta voi kurjuus minkä tempun se täti lopuksi teki.

Ihanko kunnolla se vuoto nyt sitten alkoi? Mä jo pidin sua ihan varmana tapauksena!
Ja
Piitulle lämpimät onnittelut vahvistuneesta plussasta! (En muista onnittelinko jo viime viikolla, mutta eipä varmaan haittaa, vaikka tulisi kahteen kertaankin

) Mitenkäs muuten sen sappileikkauksen kanssa nyt käy, kun ootkin raskaana?
Tuulikin oli pyörähtänyt, ja sulla näyttää myös olevan jännät hetket meneillään. Ellen nyt ihan väärin muista, niin etkös tässä kierrossa bongannut oviksen ihan tikuilla siinä kp 20 paikkeilla? Joten aika hyvissä kp:ssä olit lauantaina! Mikäs on tilanne nyt? *peukuttaa kaveria kovasti* Tsemppiä myös uusiin työtehtäviin! Saanko udella, millaisissa hommissa olitkaan?
Kiva kuulla myös
Sarasta pitkästä aikaa! Ikävää silti, ettei kuultu niitä plussauutisia, mutta tutkimukset etenevät onneksi teilläkin. Tulehan sitten kertomaan tuloksia! Itsellä on vielä hyvin muistissa, miten niitä tuloksia jännitti. Nyt olen miettinytkin, että on toisaalta raastavaa, kun mitään vikaa ei ole löytynyt. Onhan se hyvä juttu, mutta toisaalta tuntuu, että jos olisi joku selvä ongelma, niin sitä voisi ehkä hoitaa. Nyt ei voi tehdä mitään muuta kuin yrittää ja odottaa. Tajusikohan kukaan mitä tarkoitin..?

Mutta anyways, hirmuisesti tsemppiä Sara teille tutkimuksiin! Ainakin siellä pk-seudulla asiat tuntuivat etenevän kunnolla, kun tutkimukset pääsevät alkuun!
Juu, Thelmalla taisi olla sellainen sylkiovistesti jossain vaiheessa. Mutta muistelen, että siitä oli jotenkin vaikea tulkita sitä tulosta? Ehkäpä Thelma ehtii itse kommentoimaan asiaa paremmin!
MattoG: Täällä on homma nakitettu miehelle, joka tamppaa matot noin joka toinen tai kolmas viikko. Iso olohuoneen matto tosin pääsee ulos vähän harvemmin. Mun mielestä niistä lähtee niin kamala pölinä silloinkin, että hyvä hakata ne kunnolla! Tietty jos imuroi ne hyvin, niin varmaan ajaa saman asian, mutta minä kun
vihaan mattojen imurointia

Ja talvella tulee ihanan raikkaita, kun ovat ulkona tuulettumassa jonkin aikaa.

Mutta enpä kyllä tiedä, onko mattotelineet vain suomalainen juttu. ainakaan jenkeissä ei taida olla...
Riikka, polttarikertomusta kehiin!! Ja kiva, jos on tullut hyvin hääilmoittautumisia! Mustakin olis jännä päästä ortodoksihäihin, voisinpa olla häissänne kärpäsenä katossa

Tuosta lahjatoivejutusta, meillä oli kanssa epävirallinen lista vanhempien ja kaason tiedossa, ja aika hyvin vieraat heiltä olivatkin kyselleet toiveita, vaikka kutsussa ei ollutkaan mitään mainintaa. Mutta ei meiltä itseltä kukaan suoraan kysynyt.
Kiitos
Safiirille, kun muistutit vyöhyketerapiasta! Ehkä munkin nyt täytyy vain varata se aika, kun kaikilla tuntuu olevan siitä niin hyviä kokemuksia. Mulla on tuhrut kyllä vähentynyt sen terokuurin jälkeen (ehkä), mutta eipä kai siitä haittaakaan olisi

Ja peukkuja sulle, että pääsisit hääpäivänä testaamaan plussaa!!
Tästä tuli taas varsinainen romaani, huomaa etten ole muutamaan päivään ollut linjoilla! Terkkuja ja tsemppejä kaikille tasapuolisesti, toivottavasti kevätkylvöt tuottavat tulosta!