Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyl mäkin ehkä jo hippusen uskoin et toi haamu voi vahvistuu mut ei voi mitään, ehkä tän vois jossain määrin jo tukita hyväkskin jutuks, kaipa tuol on jotain ehkä meinannu tapahtua ku haamua tuli mut ei oo pysyny sit mukana...jospa ens kerralla ois parempi onni sit....:):) ei vaa jaksas taas odotella ovista ja sit taas tuloksia mut kyl se sit taas menee ku saa tädin pois riehumasta...

Senoralle tsemppiä oviksen bongailuun ja paljon paljon plussaonnea kylvöihin!!!

Oi ei Tikru, pahoittelut ja lohtuhalaus! Epäreilua, kun ensin haamuilee ja sit hyökkääkin täti :(

Täällä tais oili olla eilen ja hyödynnetty on. Loppu ei olekkaan enää ittestä kiinni, mut näillä limakalvoilla ei taida paljon toivoa olla..

Laitan jännäilypäivän 14 päivän l-vaiheen mukaan, koska jos niin pitkälle pääsis ilman tuhrua/tätiä, niin vois oikeesti jännätä..

Minäkin olin jo aivan varma että plussaat Tikru. Ihan epäreilu on tämä maailma... Mutta hyvä että jaksat kuitenki ajatella ihan positiivisesti!

Ihme kun ei oo Suomessa ollu maanjäristyksiä kun on sängyt natissu ympäri Suomea niin kuumeisesti tänä viikonloppuna :D Parin viikon päästä on monta jännättävää!!! Kaikille tasapuolisesti bd bd bd bd

Piitu, joka ei halua mennä pois tältä puolen :(

Huomenta

Kävin aamutuimaan taas kuulemassa lääkärin toteamuksen, että kunnossa ollaan ja verensokeri on ok. Seuraavan kerran syyskuussa sitten, jos ei tule muuta syytä lääkärille :)

Tikruliini. Luin teidän keskustelua tuossa lauantai-iltana. Tein samalla töitä enkä muutenkaan viitsinyt tulla väliinne kommentoimaan. Harmi, että se täti sitten pöllähti. Jotenkin jännitti aina lukea vastauksesi, että joko?! Toisaalta kiva, että pysyt meidän jengissä, vaikka kyllä sitä pikku hiljaa toivois, että jokainen meistä pääsis tuonne odottajien puolelle. Mulla yritystä kuitenkin niin vähän takana, vaikka ikää alkaa jo ollakin, ettei mulla vielä kiirettä tai suurta paniikkia.

Eivät ehtineet tikut vielä tulla perjantaina. Varmaan tänään tulevat. Olis kyllä kiva, jos edes ovis löytyis tässä kierrossa, perhana.

Senora ollut puuhommissa. Se ihan tehokasta liikuntaa. Jäikö vielä ens viikonlopuksi?

Kyllä on komea keli. Sormet syyhyäis pihalle kuopimaan mutta pakkohan se on taas töitäkin aloitella. Viime viikon päivystyksen takia kaikki omat kehityshommat seisoo ja tulee pirun vihaista meiliä...Niin no nythän on maanantai. Jaksellaan taas...

Annukka

Jännäyslista

Safiiri 18-19.5.
senora 18.5 (jos kierto 28, ovista ei bongattu, kylvöt myöhässä...)
Kukkis 21.5.

Annukka kyseli puuhommista...Saatiin rankaläjä palasiksi. Mutta meijän sähköyhtiö oli käyny kaatamassa sähkölinjan alta puita ja ne pitäis vielä palostella. Meinattiin tehdä siihen linjan alle niistä pino ja sitten kuivana roudata liiteriin. Tai sitten keretään polttaa ne saunapuina loppukesästä... Jos tikut ei tuu tänään nii paa postia sinne toimittajalle. Kotitesteistäkö tilasit?? Nii, siinä oli joku kellonaika, että jos ennen sitä maksaa, niin lähtee samana päivänä...

Perjantai-iltana meinas kyllä välillä ruveta se puuhomma naurattamaan. Kun tuli taivaan täydeltä lunta, ja kaks vaan hilluu rantteella. (joo, mikä hiton rante?? Miten itse kutsutte liiterin edessä tai vieressä olevaa aluetta, jossa puut sahataa pienemmäksi ja halotaan pikkupuiksi eli klapeiksi?? täh...)

Aurinko paistelee täälläkin...

Hei... päivitelkää muutkin tätä jännäyslistaa!! Onko meillä muuten olemassa plussauslista? Mulla kun on tää dalmatia ... täytyy käydä penkomassa vanhoja viestejä...

Piitu... Ole vaan tällä puolen niin kauan kuin haluat... Tammikuulle ei taija vielä olla omaa listaa tuolla odotuspuolella (yks taitaa jutella joulukuisten kanssa) Kun joku sinne sen listan perustaa, niin sieltähän sitä vertaistukea alkaa tulemaan... Ja onhan siellä ne plussanneet wabbilaiset...

Voi ei Tikru! Olen tosi pahoillani, että se tädin p*rkele tuli kuitenkin. :( iso *tsemppirutistus*

Jaaha, vai on sitä sängynjousia nitkuteltu oikein urakalla? :) Hyvä hyvä, jatkakaa samaan malliin vaan... Ja puitakin tehty, hyvää liikuntaa sekin. Mies ja isänsä aina mökillä hoitavat sen homman, enkä minä edes uskaltaisi siihen sekaantua. Se on tarkkaa miten päin ne puut sinne pinoon menee ja että tulee varmasti sahattua suoraan.. :) Pysyttelen siis suosiolla kauempana.

Niin, ei kai meillä muuta plussanneiden listaa ole kuin tuolla odotuspuolella. Voisi sellaisen kai laittaa tuohon samaan missä on muut listat. Vai mitä mieltä te muut olette? Voi vaan olla aikamoinen työ kaivella tuolta vanhoista ketjuista milloin nuo meidän odottajat on plussanneet.

Eikös joku meidän ketjusta tilannut sellaisen sylkitestin joskus? Oliko se Thelma? Vai muistanko nyt ihan väärin.. ei olis meinaan ensimmäinen kerta... :)

Mitäs Keijulle kuuluu? Ei ole pariin päivään näkynyt.

Tulipa polttaritkin vietettyä tuossa viikonloppuna. Ihanaa ja hauskaa oli. :) Hääilmoittautumisia on tullut ihan kivasti, vielä puuttuu kymmenkunta. Tähän mennessä ainoastaan yksi on ollut estynyt. Häistä taitaa tulla varsinainen suksee, ortodoksihäät on monelle jotain uutta ja ihmeelistä (mm. minulle itselleni...:)).
Tosi harva on kysynyt mitään lahjatoiveista, kutsussa ei ollut mainintaa siihen liittyen. Jonkinlainen lista mulla on varalta, mutta ehkä ne ei kehtaa kysyä suoraan meiltä. Vanhemmilta on kyselty vähän kautta rantain että mitähän se hääpari toivoo.

Hmm, mitäs muuta... Ei kai mitään ihmeelistä. Tätiä odotellaan edelleen. Kp 27 ja voisi se jo vähitellen tulla, että ehtii hoitaa hommansa loppuun ennen häitä. Soittelin yhdestä työpaikasta, pitäisi pistää hakemus menemään. Ja nyt keräilen rohkeutta soittaakseni vihkivälle papille... :)

Tähän loppuun tulee vielä yksi tooosi mielenkiintoinen galluppi. :) Näen tästä koneelta ulos matontamppauspaikalle, ja sinä on joka päivä vähintään yksi tyyppi piiskaamassa tai tuulettamassa mattojaan. Kysymys kuuluukin: Tamppaatko mattoja? Ja miten usein? Meillä hakataan matot tosi harvoin. Ehkä parin-kolmen kuukauden välein. Nostelen ne kyllä parvekkeelle tuulettumaan kun pesen lattiat. Mietin tässä yksi päivä että onko noita matontamppaustelineitä edes muualla kuin Suomessa? No ei varmaan ainakaan siellä missä on kokolattiamatot... :)

Ihana ilma ulkona!

Riikkaa mmie tilasin sen donna-sylkitestin, katotaa osaanko tulkita sitä sit oikein...selkeet ohjeet siinä oli kyl mukana...:) katotaan...huomen jos varais ajat mulle ja miehelle sinne vyöhyketerapeutille...

G: aika harvoin tampataan mattoja noin kolmen kuukauden välein, yleensä imuroin ja ravistelen ne ulkona vaan...:) tammpausteline on aika kaukana ni jotenki ei aina jaksa lähtee raaha noit mattoja sinne...

Nii tosiaan, mitäs keiju?? :):):)

Jooh mä kannatan tota tikrun ehdostusta tän kierron plussajunasta!!! Tällä kierrolla plussataankin kaikki!!

Ois kyllä ihanaa... kävin eilen kattoo siskon päivän vanhaa vaavia.... :) huoh ihanahan se oli!

Heipsan!

Kaivauduin taas tuolta kolostani tänne "ihmisten ilmoille". Tuli ryvettyä itsesäälin pohjamudissa oikein urakalla, alkaa niin nyppiä nämä tätivierailut jo!! Kiitos taas teille kaikille tsempeistä ja kauniista sanoista! Ne aina lohduttavat ja piristävät mieltä :) Eipä tässä taas muu auta kuin ryhtyä uuteen yritykseen, sillä ei se vaavi ainakaan pyhästä hengestä alkuaan saa. *käärii hihat uuteen kiertoon* Nyt siis tätipäivät taas lusittu ja yhdestoista yrityskierto alkakoon... (näyttää muuten tosi pahalta kirjoitettuna! :/)

Tulipas pitkälti omaa napaa heti alkuun.. Mutta voi sentään mikä jännitysnäytelmä täällä on viikonloppuna ollut! Suuren suuret lohtuhalit Tikrulle, jos se täti nyt tosiaan sinne löysi! Luin näitä viikonlopun aikana kertyneitä viestejä ja jännäsin, että joko tuhrut loppuu ja viiva vahvistuu, mutta voi kurjuus minkä tempun se täti lopuksi teki. :( Ihanko kunnolla se vuoto nyt sitten alkoi? Mä jo pidin sua ihan varmana tapauksena!

Ja Piitulle lämpimät onnittelut vahvistuneesta plussasta! (En muista onnittelinko jo viime viikolla, mutta eipä varmaan haittaa, vaikka tulisi kahteen kertaankin :) ) Mitenkäs muuten sen sappileikkauksen kanssa nyt käy, kun ootkin raskaana?

Tuulikin oli pyörähtänyt, ja sulla näyttää myös olevan jännät hetket meneillään. Ellen nyt ihan väärin muista, niin etkös tässä kierrossa bongannut oviksen ihan tikuilla siinä kp 20 paikkeilla? Joten aika hyvissä kp:ssä olit lauantaina! Mikäs on tilanne nyt? *peukuttaa kaveria kovasti* Tsemppiä myös uusiin työtehtäviin! Saanko udella, millaisissa hommissa olitkaan?

Kiva kuulla myös Sarasta pitkästä aikaa! Ikävää silti, ettei kuultu niitä plussauutisia, mutta tutkimukset etenevät onneksi teilläkin. Tulehan sitten kertomaan tuloksia! Itsellä on vielä hyvin muistissa, miten niitä tuloksia jännitti. Nyt olen miettinytkin, että on toisaalta raastavaa, kun mitään vikaa ei ole löytynyt. Onhan se hyvä juttu, mutta toisaalta tuntuu, että jos olisi joku selvä ongelma, niin sitä voisi ehkä hoitaa. Nyt ei voi tehdä mitään muuta kuin yrittää ja odottaa. Tajusikohan kukaan mitä tarkoitin..? :) Mutta anyways, hirmuisesti tsemppiä Sara teille tutkimuksiin! Ainakin siellä pk-seudulla asiat tuntuivat etenevän kunnolla, kun tutkimukset pääsevät alkuun!

Juu, Thelmalla taisi olla sellainen sylkiovistesti jossain vaiheessa. Mutta muistelen, että siitä oli jotenkin vaikea tulkita sitä tulosta? Ehkäpä Thelma ehtii itse kommentoimaan asiaa paremmin!

MattoG: Täällä on homma nakitettu miehelle, joka tamppaa matot noin joka toinen tai kolmas viikko. Iso olohuoneen matto tosin pääsee ulos vähän harvemmin. Mun mielestä niistä lähtee niin kamala pölinä silloinkin, että hyvä hakata ne kunnolla! Tietty jos imuroi ne hyvin, niin varmaan ajaa saman asian, mutta minä kun vihaan mattojen imurointia ;) Ja talvella tulee ihanan raikkaita, kun ovat ulkona tuulettumassa jonkin aikaa. :) Mutta enpä kyllä tiedä, onko mattotelineet vain suomalainen juttu. ainakaan jenkeissä ei taida olla... ;)

Riikka, polttarikertomusta kehiin!! Ja kiva, jos on tullut hyvin hääilmoittautumisia! Mustakin olis jännä päästä ortodoksihäihin, voisinpa olla häissänne kärpäsenä katossa ;) Tuosta lahjatoivejutusta, meillä oli kanssa epävirallinen lista vanhempien ja kaason tiedossa, ja aika hyvin vieraat heiltä olivatkin kyselleet toiveita, vaikka kutsussa ei ollutkaan mitään mainintaa. Mutta ei meiltä itseltä kukaan suoraan kysynyt.

Kiitos Safiirille, kun muistutit vyöhyketerapiasta! Ehkä munkin nyt täytyy vain varata se aika, kun kaikilla tuntuu olevan siitä niin hyviä kokemuksia. Mulla on tuhrut kyllä vähentynyt sen terokuurin jälkeen (ehkä), mutta eipä kai siitä haittaakaan olisi :) Ja peukkuja sulle, että pääsisit hääpäivänä testaamaan plussaa!!

Tästä tuli taas varsinainen romaani, huomaa etten ole muutamaan päivään ollut linjoilla! Terkkuja ja tsemppejä kaikille tasapuolisesti, toivottavasti kevätkylvöt tuottavat tulosta!

Hehee, oiskohan tää kohtalon merkki, että täytyy mennä siihen vyöhykkeeseen! Googletin vyöhyketerapeuttia ja yksi löytyi melkein naapurista :) Talo näkyy meidän parvekkeelta. Eipä tarvis kauas raahautua :) :)

Riikka vois vähän kertoa polttareistaan. ja tietenkin sitte parin viikon päästä niistä häistä. Ortodoksisuus on aika outoa mulle. Eikös morsiamella ole kruunu? (häpeää... eikä viitti käydä googlettamassa...)

Maton tamppaus... Meillä matot ulkoilevat suhteellisen vähän ja epäsäännöllisesti. Vaatii todellista inspiraatiota että vien ne ulos. Yleensä imuri saa riittää. Jotenkin vaatii raivokohtausta, että inspiroituu siivoamaan niin, että vie matot ulos. Luutuakin heiluttelen maton vierestä. Meillä kotona tekivät muutama vuosi sitten remonttia ja repivät makuuhuoneista nukkakokolattiamatot irti. Tilalle tuli parkettia. Toin meille yhden sellaisen ison palasen ison kamarin lattialle. Tuli sitten vieras, joka totesi että meille on laitettu 'keskuslattiamatto' ... kysyin että mikä ja nauruksihan se meni... Koko lattiamattoa oli tarkoittanu, mutta kun mattoa ei ollu koko lattian alalle ...Mut siitä lähtien meillä on ollu keskuslattiamatto =)

Jokos Keiju sai tilattua ajan vyöhyketerapiaan?? nii... tervetuloa ihmisten ilmoille sieltä mutakuopasta ... Mulla on vasta suunnitteluasteella...

Voihan harmitus sentään Tikru, että se täti kumminkin löysi sinne :( PÖH! Mutta varmasti tämä keskuuteemme lanseerattu POSITIIVINEN henki tuo kohta röykkiöittäin plussia meille :) Eli kaikkien vitamiinien+greippimehujen+punkkujen lisäksi kaikki muistaa nyt nauttia myös positiivista henkeä...

Vai on kylvöjä suoritettu jouset notkuen ;) Senora tosin harmittavasti taisi uuvahtaa ennen kuin kiekkoilijat...no toivottavasti ovis ei ole vielä mennyt ja tänään sitten laitatte jouset vinkumaan.

Annukalle tsemppejä ovisbongailuihin! Toivottavasti tikut nyt tulee.

Ja Riikalle toivotaan nyt kerrankin, että täti tulisi mahdollisimman pikaisesti ennen häitä! Minkätyyppiset polttarit sinulla oli?

Kiva, kun Keijukin on kaivautunut kolostaan :) Ja kunnon taistelumielellä olet sinäkin, hyvä, hyvä! Joo siis olen töissä oston/myynnin/logistiikan parissa näin niinku ympäripyöreesti sanottuna...Toimistohommia. Kiitos peukutuksista! Ja oikein muistit - tikutin tosiaan ovista digitaalisella ovistikulla kp 20. Tänään kp 38 eikä täti ole vielä hyökännyt paikalle. Täällä juuri yritän rohkaista mieltäni testin tekemiseen.

MattoG: siis TOSI harvoin meillä kyllä tampataan mattoja. Lähinnä vaan tuuletellaan...

Tuuli

Tuulille megapeukut pystyssä!! Aika hyvältä vaikuttaa, jos on jo 18 pv ovisplussasta eikä tätiä näy ei kuulu! Voi että kun se olis sitä... Olikos sulla jotain lupaavia masun kivistelyjäkin..? bd bd bd bd

Vyöhykeaika tilattu :) Tosin meni melkein kolmen viikon päähän, kun terapeutti on just jossain reissussa :/ Mutta lupasi ilmoitella heti, jos tulee peruutuksia. Mä kun oon tämmöinen, että kun jotain saan päähäni, niin sinne pitäis päästä just ja heti! :D Mutta onpahan jotain muutakin odotettavaa kuin ovis ja täti!

Senoralle vielä peukut, että jaksaisitte tänään puuhailla ja ettei ovis ole vielä mennyt. Mutta etteköhän te ehdi, jos ei kerran oilihavaintoja ole vielä tehty! Vahvoja muniksia ja supersimoja puhaltelen sinne *puuh*

Voisi kyllä ottaa tuon Tikrun ehdottaman positiivisen asenteen ja uskon omiin tärppimahdollisuuksiinsa. Hmm.. Kaikkea pitää kokeilla, ja ehkä tuo iloinen asenne ei olisi hullumpi idea muutenkaan :)

Nyt hetkeksi tenttikirjan ääreen ennen kuin mies tulee töistä. Illalla voisi sitten tehdä niitä kevätkylvöjä vaikka Bondin mainostauolla ;)

Tuulille kaikki ulokkeet taas pystyssä bdbdbdbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdb
Toivottavasti se ++ pärähtää tikkuun ja pääset tuonne "aidan toiselle puolelle"

Samaa toivon kaikille :)

Kapris - joka käy lukemassa niin tuttujen kuin vähemmän tuttujen kuulumiset joka päivä ;)

TUUUUUUUUUUUULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt testiä ja HETI.

Tikrulle pahoittelut. Olen täällä taustalla jännäillyt puolestasi, kun näytti niin lupaavalta.
Ja Piitulle onnittelut, vaikkei tunnetakaan :-)

Voi perskules Tikru! Hemmetin ikävä juttu. Niinku sitä eilen vielä ajateltiin että sää oot sitteki raskautunu. Nyt iski kyllä surku olo puolestasi :(

Toivottavasti Tuulilla on kohta iloisia uutisia kerrottavaksi. Vetää mielen aina apeaksi ku jollaki teistä on vastoinkäymisiä vauvautumisessa. Siispä Tuuli nyt kiireen vilkkaa testaamaan!