Wish a Baby 58

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisäsin itseni takaisin listalle. Keiju oli niin hienosti lihavoinut nimet tuosta, minä en jaksanut... Toivottavasti tuli kopsattua oikeat listat. Muutamia uusia on näköjään tullut, tervetuloa teille! Yritän tässä vähitellen päästä taas perille teidän kuulumisista.

Sitten lyhyesti se mitä tapahtui. Plussasin maaliskuun alussa. Ensimmäisen kerran vuotoa tuli viikolla 5+ jotain, se loppui nopeasti ja sen jälkeen tuli raskausoireita yms. Toisen kerran niukka ruskea vuoto alkoi 7+ jotain. Sitä ehti kestää yli viikon ennen kuin kävin ultrassa. Siellä todettiin viime viikon ti eli viikolla 9+2 keskeytynyt keskenmeno. Sikiö oli kuollut kohtuun viikolla 7+0. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin viime torstaina. Kontrollikäynti on tällä viikolla. Tämän enempää en viitsi ketjua tällä asialla kuormittaa. Vastaan toki mielelläni jos haluatte tietää lisää.

Kyllä tästä vähitellen noustaan taas. Katse on jo varovasti tulevaisuuteen päin. Uuden yrityksen aloittamiseen menee vielä viikkoja, odotetaan ainakin yhdet kuukautiset ensin... Päivä kerrallaan.

Riikka

Voi Riikkaa *lohtuhali* - miksi tällaista tapahtuu?? On tää niin väärin ... Mutta usko pois, elämä voittaa sittenkin... Voit purkaa oloasi... Meitä saman (km:n kokeneita on täällä muitakin)

Muistelinkin että Kukkis kulkee kierron kans samoissa :) Ei täälläkää mitää oloja ole. Jospa täti ois ajanu ferrarinsa metsään... eikä pääsis meille eikä teille :) Ja jotenkin tuon Safiirinkin muistelin, että viikon päivät eroa ...
Voikukat on niitä kaikkein sitkeimpiä kavereita... Auttaisko rontoppi (round-up)?? Ahkeralla leikkaamisella sen saa kukkimaan matalassa varressa, mutta muistelisin, että palanenkin juurta riittää pitämään kaverin hengissä ja kukoisamaan...

Mitäs ystävämme hra Google kertois asiasta... tai sit pitää käydä Agrimarketissa, jossa viimeksi juteltiin heinikosta pottumaalla. Vai haravoineet ootte..??? Meillä ei vielä piiiitkiiin aikoihin tarvita moista työkalua... Piha-alue jolla liikutaan päivittäin alkaa olla sulana...

Helouta vaan.

Keskimmäiseen iski kevätflunssa, joten kotosalla (ja koneen ääressä) ollaan.

Keiju oli väsänny hienon listan ja mää onneton vahingossa kopsasin aikaisemman version ilman lihavointeja. Voiskohan joku ystävällinen ens ketjua aloittaessaan tehdä saman uroteon?

Riikalle tosiaankin paljon paljon voimia ja haleja. Tuollaisia uutisia ei haluaisi keneltäkään kuulla. Multa muuten näköjään puuttuu listasta omat tm:t ja km:t. Pitääpä ne laittaa jossain vaiheessa näkyviin.

Me ajettiin eilen vilkkaasti liikennöityä isoa tietä, jolla oli satasen rajoitus. Enköhän mää hoksannu tien poskessa kuolleena makaavan ison mustan koiran. Karjaisin miehelle että pysähdy, tuossa oli auton alle jäänyt koira ja että meidän on tehtävä uukkari ja tarkastettava tilanne. Niin tehtiin ja todettiin sitten että kuollut se raukka oli. Mies lähti kyselemään lähitaloista ja yhdestä isäntä tulikin paikalle tunnistamaan koiruutta. Ei tunnistanut, mutta aikoi alkaa soitteleen ympäriinsä ja kyseleen omistajia. Kyllä tuntu surkealta. Mää en voinut mitään, mutta itku siinä pääsi kun ajatteli koiraparan kohtaloa. Minkähän takia se autoilija, joka koiran yli oli ajanut, ei pysähtynyt huolehtimaan? Eikä ennen meitäkään kukaan ollut pysähtynyt, koska talojen asukkaat ei tienny tapahtuneesta ollenkaan. Mää oon itte kerran ajanut moottoritiellä kääpiökanin yli ja kyllä iskin jarrut pohjaan ja kipitin katsomaan, miten kävi. Ja toimitin sitten kuolleen pupujussin poliisilaitokselle. Jotenki ihmiset on kertakaikkisen välinpitämättömiä ja vastuuttomia liikenteessä. Äh, nyt kohta oon taas kiukkunen :/

Täällä ei oireista oo tietoakaan. Ihan ku ois aika tädin ja oviksen välissä. Ei siis nipistele eikä napistele yhtään missään. Ei mahassa eikä rintamuksissa. Vaan lämmöt on korkealla, joten ovis varmaan oli sillon ku sen olin bongaavinani.

Näkemisiin taas!

Riikalle suuren suuret lohtuhalit vielä! tosi kurja juttu, nimimerkillä kokemusta on. Mutta tosiaan päivä kerrallaan, kyllä se ajan kanssa helpottaa!

Senoralla täti ei siis vielä ole tullut, bdbdb koska meinaat testailla?

TapaamisG: Me tavattiin kaupungilla silleen että mies oli menossa baariin tuhannen tuiterissa ja minä heitin kavereita samaiseen baariin...mies sitten tuli juttelemaan ja pyytelemään mukaan, en lähtenyt, mutta jäipä tämä humalainen heppu mieleeni. Seuraavana v-loppuna kävi toistepäin eli minä olin baareilemassa ja mies ajelemassa...sitten kun pilkku tuli,lähdimme kävelemään ystäväni kanssa kotiapäin, oli kova pakkanen. Minä tuiterissa sitten uhosin että en kävele enää metriäkään ja nostin peukun ylös...sieltä sattui sitten sopivasti ajamaan mieheni! Ja vei meidät kotiin, ystäväni ensin...minä tarjosin sitten miehelle kahvit...Tämän v-lopun jälkeen aloimme soitella ja tekstailla...mies oli silloin vielä armeijassa, pari kuukautta oli jäljellä...Tästä sitten noin kuukaisi niin aloimme seukata ja noin puoli vuotta kun muutimme yhteen...:)

Täällä saanut mies kyytiä koko v-lopun :) ei mitään hajua milloin ovis on ollut tai onko ollut, nippailuja on ollut kyllä niin rinnoissa kun mahassakin mutta...suositus vissiin oisi et jokatoinen päivä mutta me ollaan nyt jokapäivä pöllytelty... :) ehkä tänään vielä...:) jos vaan jaksaa...

tikru ja kp 17

vai vielä testailla ??? (äläs Tikru yllytä)... Nää mun kierrot nyt on mitä sattuu. Ihan rauhassa odottelen muutaman päivän. Viimekski kerkesin jo lirauttaa purkkiin ja parin tunnin päästä ferrafi kurvas pihaan .

Safiiri: Toivottavasti koiruuden omistaja löytyi... (hi...sama uroteko - kopsata lihavoimaton lista???)

Siis millaista elämää tää porukka on hurjassa nuoruudessa viettäny?? Jos ei molemmat oo ollu täydessä seilissä, niin ainaski toinen?? Niin mäkin olin muuten sillä uintikeikalla kuskina ... vaikka yleensä mies hoiteli kuskin hommat ja mä selvinpäin vieressä...

Riikalle lohrutushalit!!
Pakko kommentoida senoran lystikästä kertomusta ferrarin kurvailusta... Mun paras testailu on ollut se, kun yritin kerran lorauttaa suoraan tikkuun ja tätihän sieltä pulpsahti tikun päähän :D kyllä naurattaa vieläkin :D:D oli plussaukset aika kaukana... haahaa

Annukka76,/b], vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

senora 16.4
Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.

no joo.........

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

senora 16.4
Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.

Heh, uroteko olkoon että laittaapi lihavoidun version esille.

Mulla kans "paras testailu" on ollu sillai että ku oon lorottanu purkkiin, niin eiköhän purkkiin oo tullu samalla merkkejä tädin tulosta.

Oireista jälleen. Nyt taitaa hieman nipistellä alavatsassa. Sillä tavalla ihan vähäsen vaan, mutta kuitenki niiiiiiiiiin tutun oloisesti......

Tapaamisista ootte jutelleet. Joku oli tavannu siippansa tekstiviesteillä. Mulla on vähä sama tilanne. Vastasin nimittäin eräänä joulukuisena iltana sanomalehti Kalevan seuranhakuilmoitukseen (ensin olin asiaa sulatellu ja "keränny rohkeutta" muutaman tunnin) ja kävi aika mäihä sitte ku tutustuimme ja totesimme romantiikan kukkivan :)

just.. Joka persoona piti mustata ja boldata erikseen... Ja kun paino ton boldin uudelleen, niin ei poistanutkaan vahvistusta vaan piti deletoida... ja yks hakasulku lähti liikaa... ja siinäpä sitte tulos... (jee- selityksen makua)

Tosikertomus kivikaudelta... Menkat oli myöhässä pari viikkoo (ei silloin saanu testejä kaupasta ja internettiä ei oltu keksitty ja apteekkiin ei uskaltanu mennä)... soitin neuvolan tätille ja pyysi tulemaan käymään labrassa. Kävin pissimässä purkkiin ja lähdin töihin. Rätti oli kaiken varalta päällä koko ajan... ja kun pääsin töihin ja kävin veskissä, niin täti oli tullu paikalle. Että nolotti... Olitiin sovittu neuvolantätin kanssa että hän soittaa tulokset ... pikkusen nolotti vielä lisää, kun piti selitellä että ei tässä enää mitää hätää ookkaa...

Mites Safiirilla kun vastasi siihen seuranhakuilmoitukseen niin oliko ukkelin kuva siinä? Ja jos ei ollut niin mahtoi jännittää että miten toisen tunnistaa ja minkä näköinen jne.. :D Me kanssa tutustuttiin seuranhakuilmon kautta, kylläkin netin, ja kuvan näki etukäteen mutta silti jännitti huimasti että kuinkakohan tuore kuva oli kyseessä ja miltä ukkeli näyttää livenä... :D kivaltahan se näytti ja näyttää edelleen...

Hienon listan senora teki :) jee jee, ja joo toi lihavoiminen ei oo kauheen helppoo ku mä en ainaskaa saa sitä jälkikäteen keskelle tekstiä tehtyä.

Hieno päivä! Ainaski täällä etelämmässä näyttää olevan reipas +15 astetta :)

Me kirjoteltiin ihan vanhoja kunnon postipojan tuomia kirjeitä ja vaihdettiin valokuvat. Sitte muutaman kuukauden kirjottelun ja tekstailun jälkeen tavattiin livenä Oulussa äitienpäiväkoiranäyttelyssä. Mulla perhosia mahassa ku piti jännittää sekä kehään menoa että miehen tapaamista. Istuskelin siinä kehän reunassa ja näin ja tunnistin heti tämän miehen kun hän käveli kehää kohti. Hänkin kuulema minut tunnisti heti. Joskus näinkin käy :)

Mulla ois ainaki maha kuralla jos ihan kirjeenvaihtoilmoituksen ja tekstareiden ja vaihdettujen kuvien perusteella pitäis ruveta joku ihminen tapaamaan...

Nuppu... ei toi vahventaminen ooo kovin vaikeeta... kun sulla kerran on rekisteröity nimimerkki, niin kirjoitat vaan ensin tekstin ja sit hiirellä maalaat ja painat beetä jos haluat vahventaa, iitä jos kursivoida ja uuta jos alleviivata... kuvan voi lisätä, kun ekaks hakee sen kuvan netistä ja kuvan päällä klikkaa oikealla kerran ja ottaa ominaisuudet... sit hiirellä mustaa sen osoitteen ja näppäilee ctrl ja c (niinku copy) ... sit tulee tänne keskusteleen painaa tota maisemakuvaa ja liittää muistista ctrl ja v (liitä) ...ja sit uudelleen tuota maisemakuvaa... noi näppäinkomennot toimii muuten wordissakin samalla lailla...
... reippaasti vaan kokeilemaan... ja ny toivon että tässä olis esikatselumahdollisuus ...

Kiitos teille lohdutuksesta. Tästä eteenpäin ei ole tosiaan kuin yksi suunta, ja se on ylöspäin.

Ihan pakko vastata tuohon tapaamisgallupiin. Senkin uhalla, että joku tunnistaa minut tämän perusteella. Me ollaan miehen kanssa opiskeltu samaa alaa ja oltiin myös samalla vuosikurssilla. Ekan opiskeluvuoden jälkeisenä kesänä oli pitkä kenttäkurssi, missä sitten lempi leimahti. Oltiin molemmat enemmän tai vähemmän alkoholin vaikutuksen alaisina (ei toki ihan koko kurssin ajan, mutta silloin tällöin =D). Yhtenä iltana oli jonkinlaiset bileet ja lähdettiin sieltä vähän "kävelylle" metsään. Jotenkin siinä tilanteessa tuli mieleen suomalainen elokuva Käpy selän alla... =D =D Tämä tapahtui siis melkein 7 vuotta sitten. Kihloihin mentiin viime joulukuussa ja häitä vietetään toukokuussa.

Ulkona on jo nähty varmat kevään merkit. Sitruunaperhonen, leskenlehtiä sekä esimmäinen mies ilman paitaa.

Pahoittelut vielä Riikalle km:stä. Kiva, että kuitenkin jo pikkasen jaksat miettiä tulevaa ja ilmoitella itsestäsi. Voimia teille!

Täällähän on mielenkiintosia tapaamisia ollut, ja tosiaan, kaikki kännissä;D noh, tai ainakin suurin osa pienessä humalassa:) Tosi rohkeeta porukkaa, kun uskallatte vastailla noihin seuranhakuilmotuksiin. Ite jännittäisin hulluna jos pitäis mennä reffeille ni ettei ois ikää nähnyt toista! Miten sitte tosiaan tunnistaa toisen, onko samanlaiset kukat rintapielessä niinkun elokuvissakin aina? (niin.... elämä muutenhan onkin aina ihan niinkun elokuvissa)

Ite miehen kanssa tavattiin samassa kesätyöpaikassa. Molemmat seurusteli silloin tahollaan ja meillä oli pientä viestittelyä n. vuosi ennenkun sitte erottii tahoillamme ja ruvettiin oleen yhessä. Mies eros vähän aiemmin ja minä vaihdoin lennosta. Kertaakaa ei oo kyl kaduttanut! (onneks tuota ette pääse kysyy mieheltä) ;D

Hauskoja testitilanteita ollut:D ite en oo kun kerran testannut ja siitä kyllä parin päivän päästä kurvas tätsykkä paikalle.

Keiju kyseli et vieläkö pitää oottaa yks kierto. Ei täydy, vaan kun menkat seuraavaks alkaa n. 9.5 soitan klinikalle ja alotan pistelyt, eli n. 3 viikko ni ollaan tositoimissa ja samassa kierossa sitte tehää eka hoito. Jos kaikki menee nappiin et saadaa siirrettävää ni toukokuun lopussa jännätään tulosta. Asiat siis etenee vauhdilla.

On muuten hianosti vahvennettu lista!!! Kiitti senora! :)

Thelmallepa koittaa sitte jännät ajat kun aloitatte hoidot. Täyspeukutus hoidon tepsimiselle!!!!

Mää kävin nuorimman kanssa eilen lähipuistossa ku mies ja pojat oli jalkapalloharkoissa. Puistoon tuli toinenki äiti tyttärineen. Mun silmät heti hoksas äidin ison vatsan. Ajattelin jo että siinäpä jällehen yksi onnellinen raskautunut. Vaan mitä sitte näinkään? Eiköhän tämä mamma kaiva taskusta tupakkiaskin ja sytytä savukkeen!!! Voi herranen aika, mää sain hillitä itteäni kovasti etten ois sännänny pitään moraalisaarnaa tälle äidille. Ku jo on markkinat jos täytyy polttaa odotusaikana. Jos meikäläinen pysty positiivisen testin tehtyäni lopettaan, pystyy kuka vaan! Tehtiin sitte lähtöä puistosta ja meidän neiti osotti sitä toista tyttöä ja sano vauva. Mää siihen että ei se taida enää vauva olla vaan ihan saman ikäinen ku sää. Kävi sitten ilmi että tämä tyttö täyttää heinäkuussa kolme vuotta eli on siis vuoden meidän neitoa vanhempi. Ja meidän oli hieman isokokoisempi. Tämä toinen äiti totes että heidän tyttö on niin pienikokoinen. Mulla siinä tuli mieleen, että mistäköhän mahtaa johtua. Ettei vaan kessuttelusta odotusaikana...

Ja samantien äskeisen äkäisen puheenvuoroni jälkeen uutta galluppia: joko on kesälomasuunnitelmat wabbilaisilla lyöty lukkoon? Meikäläiset ei taida ens kesänä missään kauempana käydä ku mulla ei oo kesälomaa. Mies on omansa jättäny elokuulle, jolloin vanhin aloittaa koulun (apuva, kumpikohan silloin on enemmän hermostunu - äiti vai poika?). Silloin ei tarvi poitsun mennä heti yksin kouluun.

Vautsit, thelma, eteneepä hoidot nopee, hieno juttu!! Sitten kohta saadaan jännätä, jeii!! bdbdbdb :)

Kauheeta kyllä toi kessuttelu raskausaikana, kyllä silloin pitää ajatella vauvelin parasta!! Kyllä yhtään röökiä en polta jos plussatestin saan vielä tässä joskus tehdä!!
Se loppuu silloin kuin seinään!

Mikäs senoralla tilanne? mikä koopee menossa? bdbdb sulle!!

Kesälomag:
mulla huimat 4 päivää lomaa mikä menee provinssirokissa ollessa melkein kokonaan :) Mies ei innostunut lähtemään mukaan, ei ihme ku tyttöporukalla ollaan lähdössä :) ihan kivaa varmaan, en oo ikinä festareilla ollutkaan...tai sitten kauheeta ku jokapaikkaan saa varmaan jonottaa ym,ym...mutta onhan sitten tullut kokeiltua...eipä muita suunnitelmia, mökkeillään paljon...mun vanhemmillani on tapana vuokrata kesäsin mökkiä, omaa ei oo...:) Mihellä kesä on töiden kannalta sesonkiaikaa joten luulen hänen pitävän vain pari viikkoa lomaa jos sitäkään..

Täällä varmaan tänään vielä pöllytellään, sitten on kylvöt tehty ja katotaan taas onko tuottanut tulosta, ovista en oo tikutellut kun ei ne tikut oo vielkään tuulleet vaik viime keskiviikkona jo tilasin!

tikru ja kp 17

I'm back :)

Eilen illalla tultiin Tampesterista. Reissu meni tosi hyvin ja kaikki oli ihanaa. Pojat katteli päivät nähtävyyksiä ja shoppailivat. Pikkumieskin heräsi 6.30-8.00, eli ihan ok, käytiin sit aamulla kävelyllä. Oli kyllä ihana reissu, säätkin suosi kympillä.

Ovis se varmaan oli viikonloppuna, ainakin veskipapruun jäi muhkeat jäljet ;) yöks...
Kylvöt hoidettiin lauantaina, pojan nukkuessa...

Minäkin lopetin kessuttelun kun raskautta ruvettiin suunnittelemaan. Kyllä on hyvinkin mahdollista tuo pienuus, voi harmi.. Miksi ne ei ajattele yhtään. Tikrulla oikea asenne, kyllä se vaan on niin tärkeä tuo mukelo että kaikkensa sen eteen tekee. Mutta toiset tosiaan raskautuu vahingossa tai ilman huolen häivää niin ei sitä ehkä osaa niin ajatella... En tiedä, kateellisen puhetta...

Kesälomag: neljä viikkoa, ihanaa... Mitähän tekisi, löhöilen, otan arskaa ja olen pojan kanssa. Siinäpä se lyhyesti. Mies kun sai töitä juuri niin kesälomaa ei ole hällä, mutta kyllä me jossakin käydään, luultavimmin hesaan suuntaamme. Jätän viikon syksyyn ja sitten käydään pohjoisessa kuvailemassa ruskaa, kun ei olla ikinä käyty ja valokuvausta kun harrastetaan.

Tapaamisg: Meillä superextraepäromanttinen tapaaminen myös. Umpikännissä molemmat jussina 98. Tanssittiin discoa ja pussailtiin. Ikää oli minulla 16 vee... Oi niitä aikoja. Miten tuosta kehität siistin tarinan lapsenlapsille kerrottavaksi??

On kyl hauskoja nuo teitin mönkään menneet testausjutut. :D

Eikö Senoralla ole mitään tuntemuksia? bd bd bd bd bd

Ja Kukkiskin jännää kohtapuoleen bd bd bd bd b b b (toinen peukku väsyi)

Isäntä ekaa kertaa iltavuorossa, minulla oma ilta.. Ei oo kyl kivaa, tylsää, ei ole kelle jutella :( Kyllä sitä on riippuvainen ihmisestä, taitaa se olla minun elämänirakkaus, ei sitä pysty ilman olemaan :)

Mulla menee herrrmot ja oon jo valmiiks menettäny toivon täst kierrosta, peeveli! ku ihmettelen tässä et onkoha koko ovista ollu ollenkaa, vähä ollu limailua, mut lämmöt seilaa ees taas ihan miten sattu, hitto soikooooon!!!!!! aamul oli 36,5, mikä ihan hyvä aamulämmöks(normaalisti 35,8) ja päivällä 37 ja sit illemmalla 36,5, hetken päästä 36,2 ja taas 36,5, ja 36,6..ei mitään järkee, joten menetimpä toivon jo tästki!!!!! ÄRSYTTÄÄ