Wish a Baby 58

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvatkaapas kuka meinaa lintsata loppupäivän ja lähteä kaupungille. On niin komeannäköinen keli, että pakko lähteä ihmisten ilmoille tästä tunkkaisesta mökistä :)
Sunnuntaina pitää tehdä muutama tunti töitä, kun porukka on pois koneiltaan sotkemasta. Nämä etätyöläisen edut ja haitat.

Senora, ei moto, vaikka se onkin ostoslistalla (mun mielestä siellä häntäpäässä) vaan uutta traktoria. En taida olla taikauskoinen.

Niin kai ne ovisajat on ovella...eilen jo pöllyteltiin, vois ehkä ajatella tänäänkin, jos toinen osapuoli on vaan suostuvainen :)

Mä alan vaihtamaan vaatteita, että ehdin linjavaunuun...Mukavaa viikonloppua.

Annukka

Hiukan ehdin lukea vanhoja viestejä ja surullisia uutisia löysin... Pahoittelut ja lohtuhalit Riikalle ja Pretty in Pinkille! Epäreilua... :(

Keijulle myös myöhästyneet tätipahoittelut! Nyt vaan häntä pystyssä kohti uutta ovista!

Meillä tehdään remonttia täällä töissä ja on ollut koko päivän niin paljon kaikkea sähellystä, etten ole tännekään ehtinyt. Kyllä tämä konttori jo remonttia kaipaskin! Ihan hirveessä kunnossa kaikki paikat ja "keittiökin" jostain 60-luvulta..

Omasta navasta ei juurikaan kerrottavaa. Oireita ei ole ensimmäistäkään.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!! Tänne lupas melkein +20 astetta sunnuntaiksi, ihanaa! :)

Mukavat viikonloput kaikille!
couple_in_bed.gif

että tällainen tapaus tällä kertaa..

Heh, Senora laittanut pikkukuvan :)

Heti kyselyvastaukset: ei ole tullut veroehdotusta. Ja sit tuo perjantai 13. päivä.. mulla on aina ollut hyvä päivä (toivottavasti näin jatkuukin). Itse asiassa ollaan miehen kanssa tavattu pe 13.4., eli tänään on 11 -vuotispäivä :). Taino, tiedä nyt sit onks se niin onneksi ollut..heh. On se.

Senora, minäkin epäilen jotain verkostomarkkinointihommaa. Toivottavasti pääsit tyypistä eroon.

Ja Thelma onkin varmaan jo päässyt siitä ihanasta levittelytuolista.. toivottavasti oli hyvä käynti. Uutisia odotellessa..

Annukalle onnea pöllytyksiin! Ja Kukkikselle peukkuja oireista huolimatta.

Hilmalle sen verran, että mulla on aina tuntunut ovis samanlaiselta, eli ihan kuin olis hirvee kupla sisuksissa, sattuu niin vietävästi jos liikkuu.

Nyt tää lähtee viikonlopun viettoon!

Omanapistelua ekana: Kysta on poissa!!! Kiitos kaikille peukutuksista, ne on auttaneet:) Nyt vaan ens kuussa tositoimiin! Ja lääkäri oli huippu. Antoi suoran numeronsa et jos en saa sit hoitojen aikana muuten ultra-aikaa soitan hänelle ja tulee vaikka sitte illalla tekeen sen, hih!

Nyt pitää vielä hetki tehä töitä, sori ei kerkee kommentoimaa jutskia hirveesti. Mut tuo 13 perjantai ei ole mulle koskaa ollut sellanen huono päivä. Enkä muutenkaa ole juuri taikauskonen. Taitaa kyllä olla niin et senoraa viedää kovaa vauhtia verkostomarkkinointiin, pidähän varas!

Hyvät vkoloput...

Noh Ompulle tää päivä ei sitte oo mikää pahan onnen päivä lainkaan :D Onnea 11 vuoden johdosta. AIka hauska päivämäärä kyllä ensitapaamiseen... Liittyikö siihen muuta jänskää kuin hauska päivämäärä? Sori että utelen (odottelen jotain ihastuttavaa rakkaustarinaa täällä)...

Muuten ois sellasta kysyttävää teiltä kaikilta että miten teiän ukkelit on suhtautunut vauvakuumeeseen? Onks ne ihan yhtä innoissaan vai ei? Pitääkö ne esim ovistikkuja ihan hömppänä?
Mun rakas on yhtä innoissaan vauvoista kuin minäkin mutta vieroksuu hieman ajatusta ovistikkujen käytöstä (en oo kokeillu vielkään)... mutta se ehkä johtuu siitä että meiän vauvayritykset kestäny vasta niin vähän aikaa...

Mutta sellaista... vastailkaa jos jaksatte. Muuten mukavaa viikonloppua kaikille!!! Senoralla alkaa olla jännät päivät :) eikö se olluki 16.4? vai muistanko väärin..

Heh, ei todellakaan liity mitään vuosisatojen rakkaustarinaa meidän juttuumme :). Ihan selkeesti baarissa tavattiin, meikäläinen elämänsä kännissä. Olin aina kattonut, että "onpas tosi ärsyttävä tyyppi". Ja sitten: yhtäkkiä vaan tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta (känniläisen ahaa- oivallus vissiin), että hitto, tossahan se mun elämäni mies on! Ton mä haluan. Jotenkin ihmeen kaupalla päädyttiinkin hänen luokseen jatkoille, juotiin Finlandia-vodkaa (=mä join) ja käytiin saunassa. Enköhän mennyt liukastumaan pesuhuoneen lattialla ja siellä makasin vessanpöntön vieressä hetken.. *häpeilee*. Siitä sitte tapailtiin säännöllisen epäsäännöllisesti, asuttiin eri paikkakunnilla. Jossain vaiheessa tuo lurjus yritti siinä ottaa vähän etäisyyttä, mutta meikäläinen ei hevillä luovuttanut :). Ja tässä siis ollaan. Mitään ruusuista romantiikkaa ei tosiaan meidän suhde ole koskaan ollut, mutta me vaan sovitaan niin hyvin toisillemme kaikin puolin. (onneks ette pääse kysymään mun miehen mielipidettä tästä =D )

Ja mitä sitten tulee miehen vauvakuumeeseen, niin ainakaan päälle päin sillä ei ole sitä tippaakaan. Ei ollut ennen ekaa raskauttakaan. Mutta, tiedän, että päivääkään ei vaihtaisi pois, rakastaa niin kympillä poikaamme. Nyt sitten kun on ollut tikut enempi ku tuttuja mulle tässä kakkosprojektissa, niin eihän toi niistä mitään ymmärrä. Kun olen valaissut asiaa, ymmärtää vielä vähemmän, siis että mihin niitä muka tarvii, ihan älytöntä. No, samaa mieltä tietty itekin tavallaan, mutta.. En siis mitenkään ikinä hehkuttanut hänelle, että no nyt tuli ovisplussa. Vaan, kyllähän tuo arvas tietysti, kun olin kimpussa :).

Tulipas syvällisiä..

Jaahas, jos yrittäis raahautua suihkuun.. ja kauhee nälkä tuli tota "Olet mitä syöt" -ohjelmaa katellessa, voi että ku sais pizzan..t.nimim. kaks jättiannosta ruokaa tänään syönyt....

Huomenta tytsyt! Tai ehkä pitäis jo sanoa päivää, mutta kun oon ekana linjoilla tänään, niin... Taidatte olla kaikki ulkona näin hienona päivänä!

Thelmalle ONNEA kystan häippäisemisen johdosta!!! Ihme tyyppjä ne kystat, kun tolleen yhtäkkiä ilmaantuu ja sitten häipyy hiljakseen. Vieläkö siis yksi täti pitää kärsiä ennen tositoimiin pääsyä? Ihana lääkäri teillä, kun noin antaa numeronsa :) Taitaa tosiaan yksityisellä puolella olla vähän eri meininki!

Galluppeja: En ole kovin taikauskoinen. Tai ehkä vähän... Siis kuuntelen kesällä käen kukkumiset, mutta en sitten muista mitä niiden pitäisi merkitä. Ja 13. pv:n perjantainkin noteeraan, mutta mitään ihmeempiä ei eilenkään onneksi sattunut.
Veroista: Olen saamassa n. 250 takaisin, jiihaa! Tarvisin kyllä ne rahat jo ennen joulukuuta ;) Tuli nimittäin kiva ylläri vanhasta työpaikasta. Ne oli maksaneet vahingossa 350€ liikaa jotain lomarahoja ja perii ne nyt pois. GRRRR! Eihän noin saa tehdä!!

Ovistelijoille peukkuja!! Hilma, mulla tuntuu ovis usein erilaiselta. Joskus on tosi selvää ja kovaakin paineen tunnetta, joskus vain vähän nipistää. Eli kyllä sulla varmaan O on kyseessä :)

Oi, Annukka oli päässyt hellimään pikkuista nyyttiä! <3 On ne pienet tuhisijat aina niin ihania, mutta nykyään yritän vähän vältellä semmoisia tilanteita... :/

Ihmeellinen hyypiö oli Senoralle soitellut! Onko vielä ollut yhteyksissä? Hus kaus pois semmoiset sanon minä! Peukkuja vielä tädin häätöön! Toivottavasti ei tule viikonloppuna, eikä alkuviikostakaan :)

Nuppu kyseli miten mies suhtautuu vauvakumeiluun. No, aluksi ukko oli vähän vaisumpi, tyyliin "jätetään nyt vain kumit pois ja tulee jos on tullakseen". Mutta tässä ajan kuluessa hänkin on alkanut sanomaan, että saisi se vaavi jo tullakin. Ovistikkuihinkin suhtautuminen oli myös alussa vähän nihkeää (enkä niitä heti tilannutkaan), mutta nykyään mies on ihan mukana touhussa kun testailen, ja siitä siemennyksestäkin tietty ;) Ei hän sillä tavalla "seonnut" ole kuin minä eikä niin näytä ulospäin, mutta puhuu kyllä usein, että "sitten kun meillä on pikku- " (käyttää tässä mun lempinimeä :) ) Kun nyt vain joskus olisi se pikkuinen... *niisk*

Hih, hauska tuo Ompun lovestory!! =D Miten miehesi muuten nyt on suhtautunut raskauteesi? Entä onko sulla enää jatkossa kontrolleja siellä sairaalassa, vai menetkö nyt ihan "normiraskautuneiden" mukaan? Kovasti vielä tarrasukkia sinne, kyllä tämän nyt täytyy kestää! :)

Jaahas, jospa kävisi vielä WAB+ kurkkimassa, onko uusia wab-vauvoja putkahtanut maailmaan. Aurinkoista lauantain jatkoa kaikille!!

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Lopultakin päivitystä.. Terkut vaan Thelmalle ja Safiirille, muutin teidän naapurin :)

oisko hieno näin?

Jännäyslista

senora 16.4
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Safiiri huhtikuun lopussa, tarkentuu kun/jos ovis bongataan
Tikruliini84 27-29.4

Hieno lista on!!! Kiitoksia vaan Keijulle :)

Juu ja ihana rakkaustarina Ompulla :) Erityisesti viehättää tuo, että Omppu ollut elämänsä kännissä :) Meidän seurustelu on alkanut siten että itse olen myös ollut elämäni kännissä ja seur päivänä alettu seukkaa... ihmeellistä kyllä koska en itse muista illasta mitään ja olen varmaan ollut täys törttö.

Mahtava ilma ulkona!!!

Ne jotka miettivät miltä se ovis tuntuu ja voiko tuntua erilaiselta niin mun ovis ei tuntunut "normaalisti" tällä kertaa.. tai sitten se on hurjasti myöhässä.. tai sitten alan taas tuntemaan "raskausoireita" :) tahtooooooo vauvaaaaaaan!!!!

Vihdoinkin kone kotona!! Kamalat vierotusoireet ku ei oo päässy elleihin pariin viikkoon. Töissä ei viitti surffailla vauvahaaveissa ;)

Vaan mitä kerkesin pikaiselta lukemaan? Riikalla ja Pretty in Pinkillä km:t! Voi ei!!!!!! Todella suuret pahoittelut molemmille. Kamalia uutisia :´(

Seuraavaksi hieman iloisempaa. Olikos Omppu plussannut? Nyt en kerkeä lukea edellistä ketjua, jossa vissiin oot ilmottanu. En ainakaan muista lukeneeni aikaisemmin joten onnittelen lämpimästi tässä ja nyt :)

Itsellä jännäyspäivä on päivittynyt ensi lauantaiksi. Sitä odotellessa...

Jännäyslista

senora 16.4
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Safiiri 21.4
Tikruliini84 27-29.4

Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07

Jännäyslista
Keiju 6.4. eli PITKÄperjantaina :)
senora 16.4
Safiiri 21.4
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.

Kiva kuulla Safiiristakin pitkästä aikaa! Säkö et siis töissä pysty yhtään palstailemaan? *pitäis lailla kieltää moiset työpaikat :) *

Komeeta keliä pitänyt tänään! Vaan eipä taida taas pitkäaikainen ilo olla.. *pessimisti nostaa taas päätään*.

Keiju, en joudu enää sairaalassa käymään, siis jos kaikki menee hyvin. Tai no tietty sitten normaalit käynnit mitä olis edessä..Ultraan menen terveyskeskukseen ens viikolla, pitäkää jo valmiiks peukkuja.. Ja kysyit, että mitä mieheni on mieltä raskaudesta. *ootas kun käyn kysymässä..*. Ei tosta ota selvää. Tai siis totta kai se nyt varmasti toivoo, että kaikki menee hyvin, mutta ei me itse asiassa olla kauheesti uskallettu puhua ääneen aiheesta. Kyllä varmaan sitten ajan kanssa, jos kaikki menee hyvin. Itellähän meinaa tietysti välillä ajatuksen mopo karata käsistä ja suunnittelen jo taas ties kuinka pitkälle tulevaisuuteen, mutta ääneen en uskalla sanoa yhtään mitään. Ukkoparka alkaa olemaan jo naisen tuskissaan, kun kerta kaikkiaan EN USKALLA antaa sille :/. No, ei kai tässä voi loputtomiin pihtailla, mutta jos nyt sen ultran yli edes..

Jaahas, aamulla pääsee sitten Senoran raportin lukasemaan, bd että olis positiiviset uutiset!

Guten Morgen...

Se verkostomarkkinointimuija soittelee kai keskiviikkona... sain puhuttua lisäaikaa...

Himputti, kun jäsenet kipiänä pilkkimisestä... Sitä ku rönöttää etukenossa muutaman tunnin niin jalat ja selkä puutuu ja venyy ja kipeytyy.

Hieno lista Keijulla... oli ...

Ihanaa, kun Safiirikin on päässy nettipimennosta takaisin linjoille. Tervetuloa takaisin! Tosi kurja työpaikka, kun sieltä ei voi palstailla...

Thelmalle onnittelut, kun kysta on häipyny mestoilta ... :) (ihana ilmaus tuo... varmaan käytän joskus kotona jossain yhteydessä...)

Älä Omppu pihtaa... eikai nyt mikään voi mennä pieleen sen takia??????? peukkuja ultraan...

Mä olin kyllä selvinpäin kun tavattiin ekan kerran.. miehestä ei niin takeita. Olihan meillä tuossa talvella se tapaamis-gee, mutta pitäsikö kertauksen (ja uusien kavereiden) vuoksi uusia... Ihan perinteisissä lavatansseissa on tavattu... Mä olin varmaan 15 vee silloin. Tai silloin tutustuttiin, mulla oli ne nuoruusajan harharetket... Silloinkin käytiin aina joskus ajelemassa ja juteltiin kaikenmaailman juttuja. Seukkaamaan alettiin v1985, yhden tanssi-illan jälkeen lähdettiin ajelemaan.
Ajeltiin uimaan yhdelle metsälammelle ja siellä se sit roihahti. Oltiin kyllä sitä mieltä että tyttö ja poika voi olla myös kavereita, ja me oltiinkin monen monta vuotta. Mutta tuon uintiretken jälkeen kaikki muuttui... Mä opiskelin vielä ja eka vuosi meni siten että nähtiin vähemmän, mutta soiteltiin ja pidettiin yhteyksiä. Kun koulu loppui, tapailtiin tieheämmin. Nyt on asutaan avoliitossa, en kyllä muista mikä oli se vuosi kun muutin postini tulemaan hänen luokseen.

Huomenia
Mikä lie mun rööreissä vialla mut enpä ole ovista löytänyt viikonloppuna ja kahteen otteeseen päivässä testaillut aina... Eli tällaista tänne omaan napaan.

Ompulle peukkuja ja samaa mieltä kuin senora, että älä pihtaile...

Meillä tuttavuus alkoi tekstiviestitellen, uskokaa tai älkää. Yhdellä "palstalla" tavattiin.
Asuin silloin pääkaupunkiseudulla mutta oltiin syntyjämme naapurikunnista, joka kai jollain tavalla yhdisti... Seurusteltu on v. 2002 huhtikuusta, kesäkuussa kihloihin ja elokuussa avoliittoon. Eli aika nopeasti kaikki tapahtui...

Takapiha alkaa olla ok: haravoitu ja lannoitettu. Etupiha haravoitu, tänään isken lannoitteet. Meillä mies suunnitteli toukotöiden aloittamista huomiseksi. Saa nähdä, kun lupasi vesisadetta...

Nyt mun tarttee aloitella työt. Mies Mikkelistä tahtoo ohjelma-asennuksia.

Tervehdys!

Hieno, Thelma, että kystä on ymmärtänyt häipyä! Ja kovasti peukutuksi ensi kiertoon bdbdbd

Kokeilin viikonloppuna hieman viherpeukalon taitoja eli laitoin siemiä multaan. Siis ihan oikeaan multaan ;) Toivotaan, että itävät! Muut jemmailut jäi pienemmälle :/

Kyllä tuo alkoholi taitaa olla tärkein "match maker"; mekin tavattiin sen ansiosta. Minä olin selvä, mies aika humppelissa. Ja baarissa tavattiin, tietysti.

Nuppu, vaikka musta tuntuu, että minä se vain vauvoja ajattelen, niin kyllä tuo ukko kulta niitä myös haluaa. Tuppaan vain omimaan koko "projektin", kun mies tuossa huomautti, että kyllä ne hänellekin on ihan yhtä tärkeitä. Aiheellinen näpäytys mulle *auts*

Huomenet!

Mäkin haravoisin viikonloppuna, vielä kun joku viittis roudata lehtikasat pois... Olisko muuten jollain vinkkejä miten voikukista pääsee eroon?? Meidän nurmikko ei ole enää nurmikko, vaan voikukkaikko :/ Mä mietin, että voisko sen myrkyttää ja laittaa päälle uutta multaa ja istuttaa uusi nurmikko? Kun seuraava vaihtoehto olis kaivaa vanha nurtsi puolen metrin syvyydeltä pois ja ajaa uutta maata tilalle, mikä taitaa olla liian suuri homma... Olisko marttakerholla ruokavinkkien lisäksi puutarhavinkkejä? ;)

Mites senora, onko täti pysynyt vielä poissa??

Safiirille tervetuloa takaisin nettipimennosta!! Olisko mitään varteenotettavia oireita ilmaantunut?

Täällä ei edelleenkään ole ensimmäistäkään oireeseen viittavaa tuntemusta. Eilen otin viimeisen teron, tänään olis kuulunut vielä ottaa, mutta kun yks putos viemäriin.. eli saattaa täti kurvata paikalle ennen aikojaan. Toivottavasti tällä kertaa ei tulis mitään h**vetin tuhruja!!

Lista

Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi

Jännäyslista

senora 16.4
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Tikruliini84 27-29.4

TapaamisG unohtui.. Me ollaan tunnettu toisemme jo teinivuosista saakka, samanikäisiä ja samalta paikkakunnalta kun ollaan. "Siinä mielessä" törmättiin baarissa toukokuussa 2004, seurustelu tais alkaa juhannuksena ja yhteen muutettiin saman vuoden syyskuussa. Eli alkoholi oli mukana kuvioissa täälläkin.. ;)

Jännäyslista

senora 16.4
Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Tikruliini84 27-29.4

Mä olen näköjään jossain vaiheessa pudonnut pois listalta, joten laitoinpa itteni mukaan, vaikkei tässä juur jännättävää ole.