Wish a Baby 58

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yes Omppu! Kyllä se siitä! ONNEA vielä kerran! Nyt vaan rauhallisin mielin eteen päin! Minä paraskin neuvoja, en tiedä minkälainen hermokimppu minusta muotoutuu sitten joskus, kun tärppää.Eipä taideta ruokailla samassa ruokalassa :)

Vai ovisvuotoa? Eipä tullut mieleenikään...siis se oli ihan verta, ihan kuin täti olisi tullut takaisin. Voisko se olla? Ei sitä siis paljoa tullut, mutta kylläkin monella vessareissulla. Pitäiskö tässä kaivaa ovistikut esiin? Miksi ihmeessä oviksen aikana tulisi verta?

Ja en kyllä ole yhtään pahalla päällä ;)

onnittelut Ompulle hyvistä lukemista...
Joo puuhommissa oltu pääsiäisen pyhät ja mies vähän jo aikaisemminkin. Meillä ku lämmitetään puulla, niin sitä sorttia kuluu ja saunassakin kaksi pesää... (kiuas ja pata)

Pöllyytelkäähän lakanoita!

Vitsit hienoa Omppu!!!! Paljon onnea mahti-arvoista:)

Tuulin tuhruista en osaa sanoa kun ne on tuossa kierron vaiheessa. Ennen tätiä tulevat, on enemmäkin kun tuttuja. Mut niihin lääkäri sanoi ettei oo vaarallisia. Olisko jotain ovisvuotoa? Joskus oon sellasesta kuullu.

Tikruliinin vauvaunet senkun jatkuu! Kyllä se nyt jotain tarkottaa bd bd bd bd bd bd

Riikalle pahoittelut ja oikein iso lohtuhali! Todella epäreilua!

Kiitos kaikille kystanpoistumistsempityksistä!!! Ilmottelen kuinka käy sitte perjantaina!

Minä sain tulokseksi 30 päivää.

Tikru; ei sinun ystäväsi tosiaan asiaa noin tarkoittanut, varmasti hän halusi vain sanoa jotain kannustavaa.

Annukka; kiertoni ovat viimeiset puoli vuotta keskenmenon jälkeen olleet mitä sattuu eli kaikkea 23-48 päivän väliltä. Nyt pari viimeistä on ollut reilut 30 päivää, joten ehkä tässä jotain tasaantumista on tapahtumassa. Enkä kyllä muista, että minulla olisi aikaisemmin ollut tämmöisiä näin selviä "tuhruja" tässä vaiheessa kiertoa.

Kiitti Thelma. Eipä kai nämä tuhrut ole mitään vaarallisia, lähinnä äsryttäviä. Minä kävin viimeksi gynellä helmikuussa noitten pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen vuoksi, mutta silloin ei ollut vielä tätä tuhrujuttua, joten en ole häneltä päässyt kysymään.

Meidän pikku-ukkeli on muuten porskutellu semmosia 10h yöunia, mut nyt on ollu massukka hiukka kipeenä ku on kokeiltu noita soseita. Mut kyl sen jaksaa. Oon varmaan jo niin yliväsyny et en edes hoksaa ku väsyttää =)

Voi tietenkin käydään Ideaparkissa. Kateltiin jo nettisivuilta minkälainen kompleksi se oikein on, riittäähän tuolla liikkeitä vaikka muille jakaa. Huh huh, voi sitä rahanmenoa…

Kerro sitten Tuuli miten Cappucinokakku onnistui, tee ihmeessä siihen päällyste:

1/2dl kiehuvaa vettä, johon sekoitettu
2-3 rkl cappucino jauhetta. Lisäksi
3 dl tomusokeria sekä
25 g voita (sulaa) ja vielä
vaniljasokeria.

Täällä ei muuta uutta. Tuskin kerkeän to-su kirjoitella, mutta palataan sitten asiaan Ideapark raportin kera :)

hoh-hoijaa kun on taas mukava olla hereillä. Viime yönä tuli nukuttua taas 7,5 tunnin yöunet. Mulla taitaa olla aina keväällä tuollainen väsymysaika. Kesällä pärjää sit vähemmällä yöunella. Mut nyt jaksoin ihan kellonsoittoon asti nukkua.

Oireita ei oo vieläkää mihinkään suuntaan, viimex oli niitä räkätauteja ja kuumia aaltoja ja viluttikin. kun täti tuli niin viimeiseen oireeseen sai laittaa teen viivan. (miettikääpä sitä!)

Tuo Piitu on kyllä ihana, kun sillä on noita kakkureseptejä...

Tuulin kanssa oltais varmaan voimakaksikko Robinson-kisassa. Saatais tulet syttymään tosta vaan ja kalasteltais ja nautittais vaan elosta. Meinaatko kaivaa ne ovistikut esiin ja käyttöön?? Ootko kokeillu googlettaa??

Vähä hassu olo, kun huomenna on jo perjantai.

Ootko Mari tehny soseet itse, vai ootko purkkiruokaa kokeillu??

Hei Tuuli

Ootko lukenu ton Lukekaa tää jutun... siinähän sanotaan ..
lainaus:
Joillakin/joskus progesteroni, joka pitää kohdun limakalvoa ""koossa"" ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin asti, ei ehdi nousta riittävän nopeasti riittävän korkealle, minkä takia limakalvo ""falskaa"" hieman ts. ovulaation aikaan tulee hieman veristä/rusehtavaa vuotoa. Mikäli vuoto osuu juuri ovulaation aikaan, ei ole kirkkaan veristä eikä sitä tule päivää tai paria pidempään se on täysin normaalia, enkä sen takia tarvitse huolestua.

Heips vaan kaikille!

Senora; enpä oikein tiedä siitä voimakaksikosta...luulenpa, että sinä saisit ne tulet tehdä ja kalat kalastaa ja paistaa. Mutta nautiskella kyllä osaisin ;) Oikeasti ihmettelin tulosta, sillä minä en ole missään muotoa mikään eränkävijä - pidän kyllä luonnosta ja liikkumisesta, mutta olen enemmän luonteeltani kaupunkilainen.

Kiitos Piitu, kun muistit vielä laittaa tuon päällisenkin ohjeen. Ostin jo eilen ainekset valmiiksi. Täytynee hakea vielä tuota tomusokeria. Huomenna meinaan kakun pyöräyttää.

En muuten Senora muistanut kaivaa niitä tikkuja esiin... Minulla on niitä digitaalisia ovistikkuja ja parasta olisi tehdä se testi aamulla, mutta arvaa vaan muistinko tänä aamuna. Jotenkin kyllä ihmettelen, jos se ovi on nyt, kun ei tunnu miltään eikä ole limojakaan. Taitaa meikäläisen ikäisellä "falskata" ihan muutenkin...

Mukavaa päivän jatkoa ja perjantain odotusta!

Tuuli

Pidetääs pinnalla :9

Ei mullakaan mitään asiaa ole, kunhan aikaa tapan.
Onneks on tosiaan jo perjantai eiku siis torstai! Muistankohan tulla huomenna töihin, kun totuin jo niin niihin perjantaivapaisiin.. Puhelin täytyy ainakin asentaa herättämään myös perjantaisin ..

Piitulle hauskaa reissua, vaikka taisittekin lähteä jo.. täytyis kans joskus käydä katsastamassa tuo Ideaparkki.

Hih, kelasin tota Senoran viimeistä oiretta teen viivan kanssa ja taisinpa peräti hiffata :)! Peukkuja sulle, että oireettomuus olis oire bd!

Tuulille tsemppiä ja onnea oviksen bongailuun bd!

Mitäs Sara?

Mökki siivottu, astiat ja pyykit pesty. Auto pakattu (miten sitä kertyykin aina niin paljon) ja ukkoa vaille valmis :)

Tuulilta odottelen raporttia kakusta, hitsi mun se pitää tehdä uusiksi ihan ilman syytä, oli se niin hyvää!

Minä olen aina ihan sekaisin viikonpäivistä, koska olen töissä myös viikonloppuisin. Ei ole siis säännöllisiä vapaita... Pisin työputki taitaa olla 10 päivää 10 h:n päiviä.

Me ei päästä lähtemään kuin vasta neljän jälkeen, kun isännän pitää saada käydä uusi kännykkä postista jonne se tulee vasta neljältä. Että ollaan sitten perillä iltakympiltä :(

Minäkin mietin taas noita tikkuja, mutta tämä kiertohan on menetetty periaatteessa koska ovis taitaa olla viikonloppuna ja ollaan ahtaassa hotellihuoneessa niin ei kehtaa hommailla... Mutta toivottavasti teillä muilla on parempi onni oviksen kanssa.

Plussaonnea kaikille!

Heipat kaikille ja terkkuja Leviltä! Oli tosi kiva reissu, kelit oli loistavat =aurinkoa ja
pari astetta pakkasta ja rinteet hyvässä kunnossa. Iltaelämässä ei käyty ollenkaan, kun iltaisin oli niin naatti, kun koko päivän oli suksittu rinteitä ristiin rastiin. Rinnebaareissa kyllä piti välillä pysähtyä tankkaamaan.. Eilen illalla takasin tullessa oli lennot myöhässä ja matkatavarat ei ehtineet jatkolennolle, joten mun piti aamupäivä odotella kotona, että kamat tuodaan :/ Töihin tulin tossa puolen päivän hujakoilla, kivasti tuli loiva lasku lomalta takaisin työhön ;)

Niin kauheesti olette kirjotelleet, että en tässä välissä niitä alkanut lueskelemaan. Täytyy paremmalla ajalla sitten lukea kuulumiset! Jännäyslistan tsekkasin ja siellähän on senoralla piinaviikko menossa, peukkuja sinne!!

Mulla tais ovis olla pe-la-su tietämissä, tarkemmin en osaa sanoa, kun en reissulla tikutellut enkä mittaillut lämpöjä. Teroluteistakin yksi putos viemäriin, joten saapi nähdä miten l-vaiheen kanssa käy ;O Ensi viikon puolivälissä varmaan on täti tulossa. Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, joten pahemmin ei tarvii jännätä.

Nyt on jatkettava töitä, palailen paremmalla ajalla.

Tuulille tuhruista: Voi hyvinkin olla ovisvuotoa. Mulla on ollut sellaista pari kertaa, tuli pyyhkiessä välillä selvää vertakin, mutta ei juurikaan phs:n asti. Mutta mulla on tullut myös jonkinlaiset "valemenkat" ennen ovista. Silloin tuli ihan veristä vuotoa siteeseen asti ja sitä kesti viikon verran, mutta ei ollut niin runsasta eikä kipuja kuin normimenkoissa. Ja ovis tuli pari päivää tuon jälkeen. Mutta ovisvuodolta tuo sinun vuotosi kuulostaa! Toivotaan, että olis sitä, niin ainakin olis ajoissakin!

ONNEA vielä Omppu!! Hienot lukemat :) Nyt sitten vaan ressi pois ja keskityt voimaan hyvin ja kasvattamaan masua!

Kukkikselle tervetuloa takaisin lomilta! Toivottavasti osoittautuu hedelmälliseksi reissuksi! ;)

Herkullisen kuuloisia reseptejäkin täällä on taas jaettu! Täytyypä kokeilla niitä vaikka kun tulee tuparivieraita...

Senoralle peukkuja! Ja Thelmalle myös, ettei "kysta enää hengailisi mestoilla" (vai miten se meni)! :)

).( Tämä tätivierailu oli muuten aika outo. Kunnon vuotoa tuli oikeestaan vain 1-1,5 päivää, sitten pari päivää ihan ministi, olis pärjännyt yhdellä phs:llä koko päivän. Nyt kp 5, eikä vuotoa enää ole näkynyt, eikä oikeestaan eilen illallakaan enää. En oo ikinä selvinnyt 4 pv:n menkoilla! Siis harvemmin edes 5 pv:n. No, toivottavasti täti tajusi olevansa niin ei-toivottu vieras, ettei enää tule takaisin, kun oli niin kiirus pois... ;)

Mutta nyt kirjastotäti hengittää jo niskaan, joten got to go. Terkkuja kaikille ja palaillaan taas! =)

Huomenta. *sutsisatsisatsaa, ympäri, ympäri, pyörähdys!* Perjantai!!

Millos Keiju oikein saatte yhteydet kotiin?
No mikäs se tuollainen tätivierailu oikein oli?? Tais tosiaan kärsiä mun pahoinpitelystä :).

Tänäänkös se Thelman kystakontrolli oli? Heti kertomaan sitten kuulumiset!

Joo. Eilen oli sit melko ilkeitä kipuja selänkin puolella työpäivän jälkeen.. heti aattelin, et tässäks tää nyt oli.. Eipä auta ku odotella mitä tuleman pitää : /. Ja tänä aamuna ihanku olis vähän etonut.

Hauskaa perjantaipäivää!

Huomenta! *sutsisatsisatsailee Ompun tahtiin ja pyörii ympäri kämppää, PERJANTAI!

Kyllä Keijun täti vaikuttaa ottaneen nokkiinsa Ompun pahjoinpitelystä ja häipyneen, hyvä niin! :) Sehän olis mahtavaa jos tädin vierailut lyhenis noin reippaasti!

Kyllä kaikki Omppu menee hyvin! Mä pitelen peukkuja että saadaan kuulla sun synnytyskertomusta 9kk kuluttua:)

Kyllä, tänään olis klo 14 se kontrolli. Pahoin pelkään ettei se kysta mihkää oo poistunut, vaan hengailee mestoilla edelleen;) Noh, minä tuun ilmotteleen jahka lekurista pääsen!

Hyvää perjantaita Ellit!

Kyllä Thelma... näköjään joooooooo!

Sutsisatsaa- *pyörähtelee työtuolilla villisti ympäri* (kolin... työpöydän laatikko auki... kävi nilkkaan - auts) Ihana - päästiin perjantaihin..

Radio laulaa k-ä-r-p-ä-t kärpät on rautaa.... Taisivat illalla voittaa SM:n lätkässä. Mies huudatti tvtä. ja mulla meni uniaika ohi. Ja sit tuli outo puhelukin illalla. Yks tyyppi oli nähny mut pilkkikisoissa ja halus tehdä lähempää tuttavuutta. 'kun oot niin ihanan iloinen ja positiivinen tyyppi, niin haluaisin tarjota sulle mahdollisuuden 2-3-kertaistaa tulosi. Mitä työtä teet?' Kerroin olevani toimistotöissä johon hän kertoi olevansa keittiöllä. Ei tartte tehä mittää ja töitten ohessa voi rikastua... just joo. Haluais tunnin verran kertoa ja näyttää miten rahaa tulee. Ois ollu jo ens viikolla tulossa, mutta sain toppuuteltua, etten ens viikolla kerkee niinä päivinä kuin ehotteli. Laitoin yhelle kaverille tekstaria tuosta puhelusta ja epäili heti verkostomarkkinointia. niin mäkin. Mies oli sit sitä mieltä että tulee meille tunniks katseleen mitä voisi varastaa ja joku kerta kun tullaan kotiin, niin kämppä on tyhjä. Niinpä niin, jos kerran nimen perusteella on saanu mun kännyn numeron, niin numeron perusteellahan saa sit osoitteen... Meni kyllä yöunet senkin takia, kun aloin miettimään. Vajaan puolen tunnin pätkissä tuli uni - jotenki kyllä sellainen mielikuva etten oo nukkunu lainkaa, mutta kai sitä on tullu Höyhensaarillakin käytyä.
Vähän kyllä työasiatkin painoi mieltä. Piti ihan heti aamusta tehdä pari juttua ja vasta nyt joutaa linjoille. Tää on varmaan eka kerta pitkiin aikoihin, kun en oo ollu aamun eka kirjoittaja.

Keiju - oot sitte varma, että se oli tätivierailu, eikä valemenkat?? joskushan ...

Thelmalle tsempit kontrolliin. *peukuttaa hurjana että kysta olis painunu himputin kuuseen*

).( Olo ei oo minkäänlainen, kuten ei normaalistikaan. Ei tiijä tuleex täti jo viikonloppuna vaiko vasta maanantaina. Eilen tutkailin allakkaa ja joka toinen kierto on 25 tai jotai ja se toinen 28-29.

Huomenta

Ja terveisiä Jyväskylän seutuvilta. Siellä se meidän uusi työkone nökötti ja odotti kotiinpääsyä. Kai se tässä loppukuun aikana tuleepi. Isäntä on malttamaton kuin pikkupoika :)

Ovista tikutellut. Ihan kuin eilen aamulla olisi ollut viivaa, tänään ei mitään...Hmm...

Senora, hui kamala. Näkyisin on kaikenlaista yrittäjää. Kannattaa olla tosi varovainen tuollaisten kanssa.

Kivaa keliä lupasi viikonlopuksi. Luulenpa, että viikonloppu menee pihahommissa.

Joko teille tuli veropaperit?! Isännän järkyttävät mätkytiedot tuli jo mutta omaani odottelen vielä, ei pitäis olla mitään mullistavaa.

En ole tainnut kertoakaan...Kävin viikko sitten torstaina katsomassa kummityttöäni ja hänen n. 2kk vanhaa pikkusiskoa. Hetihän hän lykättiin syliini, kun äitinsä lähti teen keittoon... Ette usko miten ihanalta tuntui pitää pientä tuhisevaa prinsessaa sylissä, vaikkei oma ollutkaan. Siinä tyytyväisenä katseli hetken, kunnes nukahti. Kummityttö 4v oli kasvanut kovasti. Piirreltiin kaloja :)

Pakko jatkaa töitä... Turvallista tapaturmapäivää, se on tylleröt 13. ja perjantai!

Annukka

Annukka kyseli veroista... joo - tuli. Ja kaksi yli satasen maksulappua mukana. prkl. Mutta työmatkavähennykset taas tietenki puuttui. Mä en ymmärrä, että kun työnantaja ja työmatka pysyy samana, niin eivät niitä voi laittaa. No täytyy katella viimevuotiset kilometrit ja laittaa oikaisu. Oli muuten eka kerta kun mulle ehdotus tuli. Tylsää säilytellä kuitteja tänne asti.

Vai Annukka käyny katsomassa työkoneita... Ei kai moto?? vai saako udella? Oot kyllä saanu ihanaa nyytiä pidellä...

Kuka muuten pelkää epäonnea kun on 13.päivä ja perjantai. Mulla yleensä kaikki simahtaa putkeen tuollaisella yhdistelmällä (kop kop - koputtaa puuta). Maanantai ja 13.pvä on yleensä pahempi yhdistelmä. Saisko tästä gallupintynkää?? Oletko taikauskoinen? syljetkö olan yli jos musta kissa menee tien yli? Kuljetko tikapuiden ali? Astutko katukiveyksellä reunojen päälle? Suuteletko nokikolaria? (eestiläinen tapa joka tuottaa onnea) Jäätkö kotiin kun on perjantai 13.pvä? tai onko jotain muuta?

Mä en mielelläni mene tikkaitten ali. Musta kissa säväyttää aina. ja tottakai käki kukkuu niitä onnenvuosia sitten kesällä.

Ja taas on perjantai!

Pidetään peukkuja, että Thelman kystat olis ymmärtäneet häipyä! bd bd

Älä Senora liikaa huolestu moisesta puhelusta, et todennäköisesti ole ainut jolle soittelee ja kun päättäväisesti kieltäydyt kaikista tapaamisista, niin melko varmasti unohtaa sut ja siirtyy seuraavaan uhriin (?).

Aivan ihanaa, Annukka! Kyllä pienet vaavit on suloisia. Toivotaan, että sä plussaat pian!

Ihmettelen tässä tuntemuksiani. Kun en ole varma (en käytä - vielä - ovistikkuja), niin oletan, että tuossa viime päivinä on ollut oviskipuja. Nyt niitä oli oikealla puolella, viime kierrossa vasemmalla. Mutta kun ne on ihan erilaisia! Vasemmalla puolella nipisti pari kertaa "makeasti", mutta oikealla puolella jomotti illan ja aamun. Mites teillä muilla? Tuntuuko oo aina samalta?!

Ihanan lämmin viikonloppu tulossa! Eikä sitä pilaa perjantai 13!

Jatkoa..

Veroehdotusta ei ole vielä näkynyt, mutta takaisin tulee aika reilusta kun on kotitalousvähennyksiä, korkoja ja työmatkakuluja.

En ole taikauskoinen. Joskus olen hieman ollut, mutta nykyisin en enää kykene uskomaan mustiin kissoihin tms.

Hei vaan kaikille ja hyvää 13.4. perjantaita :D

Senoran galluppiin vastaisin... eli olen hieman taikauskoinen mutta vain siten, että uskon että tänään kaikki on mennyt päin pyllyä vain tämän päivän johdosta... Eli opetus myöhästynyt kun powerpointtiin tarvittava tykki ei toiminut (en osanu käyttää:)... Automatkalla töihin törttöilin liikenteessä ja meinasin kolarin aiheuttaa ja muutenkin sellanen hieman säikky olo ollut että mitäköhän seuraavaksi :D
Jotenkin vaikuttaa vaan siltä, että sählään paljon ja sen vuoksi vain että tänään 13. perjantai... Eli itseaiheutettua epäonnea ollut :)

Annukalla ja Hilmalla ovisajat ... koittakaahan olla tolokkuna! ... ahkeroida makkarin puolella (saa toki muuallakin) ;)

päivän pakollinen vesi-info... toinen puteli alkamassa...

Nupulla paha aamu... mutta jospas onni kääntyis iltapäivää kohden...