Wish a baby 66

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei näy kuvii...
ekaks pitäis olla img hakasulkeissa sit kuvan linkki ja sit /img hakasulkeissa ...
taasko tuli kompuutterikurssi... Mä kokeilin copy pastea tohon linkkinä näkyvään... mutta ei avautunu mitään sivua...

mut siis kirjautuneena ekaks maisemakuva sit kuvan linkki ja uudelleen maisemakuva...

Tää käy jännäks... riittääköhän mulla työaika vai pitääks jäädä ylitöihin, et näkin ton antzin kuvan..

Ja siis ihan just noin oikein olen tehnyt kuvan liitämisen, että johtuuko sitten tuosta kuvan osoitteesta? Jännä vaan että näkyy kuitenkin mulla... Nyt muistinkin että onhan näitä kuvia tullut liitettyä aikaisemminkin... Silloin kun häitä suunnittelin, palstoilla tuli oltua jonkun verran... ;)

Detail.bok

pikkukakkosissa kävin lurkkimassa. Piitu on käyny ultrassa ja siellähän se salamatkustaja oli lymynnyt... :)
Safiiri käykö teijän muksut myös Pikku-Kakkosen sivuilla pelailemassa (yle.fi)?

Kuva- ja listasulkeiset taas käynnissä! =D Mulla ei kyllä näy mitkään muut kuvat kuin tältä sivulta nuo kaksi. Ja tietysti edelliseltä ne junat.

Kateeksi käy Annukan hellesäätä. Täällä on pilvistä, tuulista ja lämpöä ehkä 15 astetta. Takki päällä tuolla ulkona on oltava.

Täytyypä tsekata joku kerta tuo Dermoshop. Ei tätä kukkimista kestä kohta erkkikään...

Päivänjatkoja!

Jahas, jahas. Se on kohta menoa. Tämä on toistaiseksi viimesimpiä kirjoituksia kotikoneelta (nyyh, iskeeköhän nettiriippuvuusoireet milloin?). Huomenna tämä masiina ajaa auton takapenkillä uuteen netittömään kotiin.

Käyn toki teitä lurkkimassa varmaan päivittäin pikaisesti töistä ja ajan kanssa kirjastosta. Ja ties vaikka sitä sitteki avattais se liittymä uudelleen...

Plussatkaa hyvät ihmiset, plussatkaa sillä välin!!!!

Senora oli kerennyt :) Tosiaan ultrassa oli kaikki tähän mennessä ok, siellä se pikku sydän jympytti. minä olin niin pessimisti, että teki mieli olla menemättä koko ultraan kun pelotti niin paljon... Mutta vielä on aikas monta viikkoa jännättävää edessä.

Riikkaa: kannattaa tosiaan tsekata se Dermon valikoima. Wabbilaiset taitaa olla kanta-asiakkaita siellä, minä myös. Saisivat kohta antaa alea kun me höynäytetään jokainen ostamaan sieltä ;)

Safiirille tsemiä nettiriippuvuuden suhteen. Minulla teki tiukkaa olla viikko ilman... nettiä siis...

Kiitos muuten onnittelijoille, olette ihania <3

Kukkikselle piti vielä sanomani että ei aavistustakaan kuin kauan asutaan nyt siinä uudessa kodissa. Tarkotus olis kuitenki hankkia oma tai alottaa rakennusprojetki. Katotaan siis nyt.

Nyt menen ihan lopullisesti ja oikeasti. Hyvää yötä kaikille!

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
antzi, vm-83,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Niksu, vm-79, poika 1,5v, toinen haaveissa, tjot 04/07, tm 10/06, Pirkanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

Annukka76 n. 31.5.
Riikka n. 6.6.
Tikruliini84 6.6-8.6
senora 11-13.6
Katzu 15.6.????

Mä nyt sitten kurvaan kanssa tänne, jos vaan sekaan sopii. Tuntuu olevan niin kovin hiljaista tuolla Kermiteissä, joten...

Ja sitten sitä taustatietoa: vm siis -79, mies saman ikäinen, esikoispoika syntyi vuosi sitten jouluna. Viime kesänä aloitettiin kakkosesta haaveilu, elokuussa tärppäsi ja lokakuussa ilo vaihtui suruksi kun raskaus paljastui sittenkin tuulimunaksi. Sen jälkeen elämä on koetellut kovalla kädellä. Äitini kuoli sairauteen jouluna ja isä suruun vapun alla. Nyt viimein alkaa elämä näyttää vähän valoisempia puolia. Ostimme juuri talon ja tänään raskaustestiin ilmestyi himmeääkin himmeämpi haamuviiva... =) Kermeissä päivällä retostelin kuinka odottelen rauhassa, mutta kun miestäkin asia kamalasti vaivasi, niin päätimme tuhlata kaapissa nököttävän ylijäämätestin.. Ja jännitys se vaan jatkuu.

Pillerit aloitin tuulimunan jälkeen uudelleen sekavan työtilanteen vuoksi, mutta vakipaikan saamisen myötä huhtikuussa jätin pillerit uudelleen pois. Uskoin (ja uskon tietysti tavallaan vieläkin) etten tämän stressitaakan alla voi tulla näin nopsaan raskaaksi, muttamutta... Mistäs sitä koskaan tietää. Tuulimuna opetti kyllä ottamaan sinänsä rauhallisesti ettei täällä nyt vallan seinille riemusta hypitä. Hillitysti vaan muikistellaan ja odotellaan josko viikonloppuun mennessä saadaan vahvempaa viivaa tikkuun tai sitten täti suvaitsee kurvata paikalle.

Olen ulkona kuin lumiukko teidän viimeaikaisista keskusteluista, mutta koitan päästä jyvälle. Ainakin reilun vuoden olen wabbilaisia taustaillut enemmän ja vähemmän, on tuntunut niiiin hauskalta porukalta.

Tästä jatkamme... =)

HEissulivei kaikille!
Täällä ollu listan päivitykset menossa :) seuraavalla kerralla minut voi poistaa kuka sitten muistaakaan (itse en taida lähteä sotkemaan teiän hienoi listoi :) Ensimmäinen neuvola on parin viikon päästä ja jos tässä matkan varrella huonosti käy niin listaan itseni uudestaan...

Toivotan teille kaikille kuitenkin nyt iloista kesää, lämpimiä ilmoja edelleen ja tietty plussatuulta!!!!

Tertulemast mukaan Niksu... Tää on hulvattoman hauska porukka... Sulla on ollu tosi rankka vuosi *lohtuhali* vielä kerran. Mutta mitä sä oot menny tekemään!!! Haamuilevan testin!! d bd että se viiva vielä vahvistuis..
Edelleen hyvä mieli Piitun hyvistä ultrakuulumisista... sori, että juorusin kuulumisesi. Olisit tietenkin halunnut kertoa itse...
Nuppukin käyny moikkailemassa .. Onnellista odotusta sinulle!! Et kai meinaa meitä kokonaan jättää??
Millaiset olot Annukalla? db bd sinne ettei ferrari kurvaa pihaan..
Hyvää matkaa Safiirin tietsikalle... Toivottavasti saat kurkittua työpaikalta ja kirjastosta meitä... Millonkas muuten juodaan tuparikahvit. Kai sinä kavereille kakut tarjoat?? :)

Hurjalta kuulostaa tuo ruotsalaisperheen juttu. Perheen poika sairas ja sille hommataan pikkusisar... keinohedelmöitystä ja geeniteknologiaa...

Huomenta ja Niksulle peukkuja :)

Katsoitteko eilen illalla neloselta 4d dokumenttia???? Voi ällö, kun se yksikin kahdeksan vuotias imi rintaa. Vai mitä olette mieltä???

En muista mainitsinko tilanneeni Mammaksilta ovistikkuja ja eilen tein ekan testin työpäivän päätteeksi ja tuli näkyviin laiha haamu. Eli katsellaan vahvistuuko vaiko kummitteleeko pelkkänä haamuna. Lämpöjä en ole jaksanut nyt mittailla.

Siinäpä pika kuulumiset :) Mukavaa päivää kaikille

Niksulle vielä tsempit muuttoon. (kävin lukemassa kermeistä, että ootta ostanu talon). Onko isokin? Tuleekos pitkä muuttomatka? Juodaankos sitten ens viikolla sun tuparikahvit...?

Huomenta

Pikaisesti kurkistan tänne ja tervehdin kaikkia uusi tuttavuuksia. Tervetuloa mukaan!

Aamu alkoi ukkosherran kanssa ja nyt sataa kaatamalla. Töissä tuntui olevan kaikki palvelimet jumissa, mutta nyt tuntuu taas toimivan jotenkuten.

Pientä hässäkkää jatkelen myöhemmin.

Annukka

Kaikille uusille kirjoittajille niksulle ja muille teretulemasta! Niksulla ollut tosi rankka vuosi mutta onneksi tosiaan kuten mainitsit elämä alkaa voittaa ja näyttää valoisammalta! Ja haamun olet saanut! Upeeta! Toivotaan että haamu vahvistuu ja pääset siirtymään plussapuolelle!

Mä oon kans ihan pihalla asioista mut pahoittelut tädistä...en muista nyt kenelle se tuli kiusaksi!

Mikäs Annukalla on tilanne siellä? Sullahan tänään ois tuo jännäyspäivä...bdbdbdb

Joku kyseli tuosta luottamusmiehestä, ei mun työpaikalla ole sellaista...tänään ajattelin soittaa entiseen työpaikkaan ja kysellä oisko siellä tarvetta...sit voisin irtisanoa itseni silleen et jättäsin pari viikkoo lomaa jos nyt pääsisin johki muualle...

).( Täällä siis menossa koopee 25 ja ei oo oikeestaan ollu mitään pahempii juilintoja viime perjantain jälkeen, perjantaina oikee kouri ja luulin jo et täti tulee mut ei tullut...valkkaria tulee aika paljon, eilen meni housuihin saakka, läpi alkkareiden...ei muuta...nyt on kyllä aika toiveikas olo niitten superhyperlimojen takia....mutta yritän olla ajattelematta asiaa ettei taas tulis petyttyä...ens viikkoon täytyypi odotella..

tikru ja koopee 25