Wish a Baby 74

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WAB

Vieras
MinttuO**:Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
antzi, vm-83,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Jopas edellinen ketju täyttyi äkkiä. Siispä uutta kehiin.
Eipä ole edelleenkää ihmeempiä oireita. Iltapäivästä vaan mahoton turvotus... Pakko vaihaa löysemmät housut kun pääsee kotiin. Limakalvot taitaa olla muutoksen kourissa, aamulla pitää niistää... Joku kysyi meijän yrittämisestä... Jaa... Montakohan vuotta siitä on kun jätin pillerireseptin uusimatta... Oisko kolme?? Kuitenkin meni puoltoista vuotta ihan tjottaillessa ja sit tuli eka plussa... joka sitten päättyi km:ään loka-marraskuun vaiheessa. Sain tuosta kermit ketjusta ihan uskomattoman paljon apua. Kiitos ja kumarrus kaikille vielä kerran. yhdessä ja erikseen. Opin tuntemaan kiertoa.Tilasin ovistikkuja ja testailemalla ja tutkailemalla kehoa opin sen oviksenkin tuntemaan. Pari kuukautta sitten aloitin monivitamiinitabletit. Tätä edellisen kierron tikutin ja olin varma plussasta kun kaikki sujui aikataulun mukaan... siis touhuilut oikeisiin aikoihin... Mutta viimeisessä kierrossa oltiin vaan lomalla ja touhuiltiin silloin kun siltä tuntui... välillä joka ilta ja välillä oli useitakin iltoja välissä..

goldig10.gif

Hypätkää kyytiin...

Joku edellisessä ketjussa kyseli yrityksen kestoa. No, meillä kolmonen syntyi kesäkuussa nollaviisi ja mulla alko menkat lokakuussa samana vuonna. Tästä voidaan laskea että melkosen monta kiertoa ehti kulua ennen tätä kesäkuun plussausta. Välissä saldona yksi kappale km:ja ja yksi kappale mahdollisia km:ja (tai sitte se r-testi haamuili vyöhyketerapian takia).

Me taas kokeiltiin tuossa plussakierrossa sitä kuuluisaa panttausta. Romantisoitiin tädin jälkeen vasta sitte kun ovistikkuun pläjähti vahva viiva. Joka muuten pläjähti myöhemmin kuin oisin kuvitellu. Eli ilmeisesti me aikaisemmissa kierroissa oltiin "tuhlattu paukkumme" ennen varsinaista h-hetkeä.

Tai sitte kaikki meni ihan sattumalta näin että plussa tuli tuossa panttauskierrossa.

Terveisiä kaikille jälleen!

Safiiri ja Nelkku 12+3

Jännäyslista

Sonia 25-26.8.
MinttuO 30.8-1.9 (ehkä...kierrot ei vielä ihan selvät)

Eli Aurea kyseli jännäyslistasta... Siihen merkitään oletettu tädin saapumisaika (eli päivä jolloin toivotaan että ferrari ois menny metsään, eikä täti saapuiskaa...) Ei tarvii joka viestin loppuun laittaa kierron vaihetta vaan yhdeltä listalta nähdään, ketä voidaan peukuttaa ja jännätä...

puuuhhhhhhhhhhhh plussatuulia!

Räjähti tuo edellinen ketju Senoran upean uutisen jälkeen ihan täyteen. Vielä kerran paljon onnea ja tarrasukkia, Senora!

Täällä ei kummempia, täti on poistunut ja oviksen tikuttamista mietin. Vaikka listan mukaan vielä tjottaillaan, niin kyllä tämä yrittämisen puolelle yhä vahvemmin menee. On se vaan hassua, kuinka isoksi asiaksi tuo vauvan yritys on tullut. Kierto kierrolta tuntuu yhä vain vaikeammalta tädin saapuminen. Mistä kummasta sitä rentoutta saisi asian suhteen?

Hilma... en kyllä osaa sanoa miten voi rentoutua... Itellä oli kyllä tätin saapuminen aina sellainen märkä rätti... Mutta ehkä kannattaa opetella se ovis tunnistamaan ja käyttämään sitä edeltävä ja jälkeinen aika hyödyksi...

Hilmalle tsemiä uuteen yritykseen...kyllä se plussa sieltä napsahtaa sinullekkin!

Mä jotenkin vierastan noita ovistikkuja ja niiden käyttöä...en tiedä miksi. Musta on paljon kivempi laskea päiviä ja sillä tavalla koettaa saada osumaan ja toki kehon nippailuja seuraamalla. En tiedä olenko koskaan varsinaisesti tuntenut ovista...ehkä...en vaan ole sitä sen kummemmin ajatellut. Nyt kyllä aion yrittää tunnustella mutta saapa nähdä tuntuuko sitä ja hoksaanko sitä.

Menkkojen alkaminen toki on joka kerta jotenkin niin musertavaa...ja lohdutonta ja masentavaa...sen tunteen kyllä muistan. Sitä ei toivoisi kenellekkään. Olen yrittänyt ajatella siten että raskautuminen tulee sit kun on sen aika...ja kun menkat alkaa niin siihen oli sit joku syy...Mä ikäänkuin uskon sattumaan ja siihen että kaikilla asioilla on jokin syy. Menikö nyt vähän utopiseksi?! =)

Sit kun menkat ei ala ja plussa tulee...alkaa ne uudet pelot...ja sit kun lapsen syntymä on lähellä niin pelko on taas läsnä...ja sit kun se syntyy niin sit astuu kuvioihin mukaan taas uudenlaiset pelot ja ne jatkuu sit hamaan loppuun saakka...=D Tämä kuvio on tullut jo tutuksi =) ja silti sen haluaa kokea uudelleen ja uudelleen...=)

Nyt mentävä...kuopus huutelee sängyssään...

Plussia meille kaikille...ja varsinkin jo pidempään sitä odottaneille!

Katzu: jooo mies oli päivällä miettiny, että miten mä kestän jos menee tämäkin suhkuksi... Mitäpä siinä kuin päivä kerrallaan yrittää eteenpäin. Sanoin, että ennen kuin 10 vk on kasassa, ei oikein uskalla mitää . Kai pitäis neuvolaankin olla kohtapuoliin yhteydessä ja ruinata ultra...

Kyllähän km on miehillekin vaikea asia, vaikka ei sitä ulospäin näytäkään samalla tavalla kuin naiset. Ehkä toisaalta hyvä, että miehet ajattelevat tästä asiasta realisesti ja ei turhia hötkyile.

Pääsis jo kotiin. Mulla on klo 17 hieroja. En olekaan käynyt pitkään aikaan. Mahtaa tehdä kutaa :)

Tuntuu että mahdolliseenkin ovikseenkin on vielä niin pitkä aika, 1½ viikkoa. Odottavan aika on pitkä. Sit saa taas olla pari viikkoa piinassa ja sitten kuuntelee jokaista kehon pöhäystä ja töhäystä. Elää toivossa jospa nyt olisikin tärpännyt. Kunnes taas täti kaahaa paikalle............. ja taas kaikki alkaa alusta.............

Jaa taitaa olla paras jatkaa vielä hetkeksi työntouhua

Sori omanapaista taas mut ärsyttää...koopee 15 eikä vielkää lh huippua havaittavissa....(teen noil digitaalisil testei) perskule jos ei tässäkään kierrossa!!!

Voi ku mukavalta kuulosti tuo Katzun hieroja ... pääsispä itekki.
Tsemit Tikrulle oilin metsästykseen... Mitä mä muutamassa kierrossa tikutin, niin koskaan en tasavahvoja viivoja saanu...
Pitäneeköhän vielä investoida vielä r-testiin jotta näkis onko toinen viiva vahvistunu... Mutta toisaalta on sellainen tasaisen öklö olo... Jota ei muuten ollu siinä kesken menneessä... väsyttää... jano ... nälkä...

Hyvältä kuulostaa Senoran oireet... :D
Mullakaan ei ollu oikeestaan muita oireita kuin palelu
tuossa keskenmenneessä. Tytöstä taas oli kunnolla.
Mukava että mieskin oli avautunu asiasta :)

Tikrua huolettaa ovis. Jos kovin usein näyttää jäävän välistä, niin voisko jotain pientä lääkeapua ajatella? Eikö tuo oo se yleisin syy lapsettomuuteen. En kyllä yhtään ihmettele vaikka tuppaa ärsyttämään!
Kuin kauan yleensä testailet? Ajattelin kun joillakin tuntuu ovis tulevan jo tätin aikana tai sillon kun eivät sitä odottais. Miltä kuulostais tasainen viljely kierron ympäri...:)

Ihanalta kuulostaa tuo Katzun hieronta. Mää en oo koskaan käyny vaikka suunnitellu oon muutaman vuoden. Pitäis kyllä, joku meinas et mulla on joku lukko tuolla lapaluiden välissä ja se oireilee toisinaan.
Niinpä, odottavan aika on pitkä... vielä yli viikko mahdolliseen tätin saapumiseen..

Käytiin eilen tuolla isossa kaupungissa. Hain taas tytölle vaatteita, itelle ei lähteny tällä kertaa mitään mukaan!
Näköjään sitä ei noitten kenkien kans usko yhestä, eikä toisestakaan kerrasta vaan mahdollisimman epäkäytännölliset on jalkaan laitettava ja tietäähän sen... oli toinen kenkäkin veresä kun kantapää aukes.

Vielä tervetuloa kaikille uusille jos vaikka oon unohtanu jonku!!

Huomenta

Heti, kun olen poissa niin täällähän tapahtuu. Senoralle iso ja lämmin halaus. Totta totisesti sinulle tuon plussan suon ja sen ihanan tuhisevan käärön syliin. OIKEIN PALJON ONNEA KOKO PERHEELLE!!!

Mulla reissu heitetty ja herranjumala, että väsyttää. Tosi rankka reissu mutta onneksi ne hommat on nyt tehty. Seuraava satsi sitten lokakuussa, onneksi sinne on aikaa vielä.

Pakko jatkaa hommia. Mukavaa päivää kaikille

rupesin katsoon tuota meijän esittelyä... Annukkaa ei oo pudotettu listalta, on vaan lainattu Mintun viestistä ja Mintun nimi jääny annukan eteen... anteeks..
Eihän tuo väsy oo oire???

Senora, ei se oo oire. Oli pirun rankka työreissu ja siis kantamista, nostamista, juoksemista paikasta toiseen jne. Kai tuohonkin tottuis, jos sitä tekis joka päivä mutta useimmiten sitä istua nökötetään tässä ruudun edessä.
Täti pakkas kamansa ja kaahas pois tiistaina. Meinasin kohta puoliin tilailla ovistikut taas valmiiksi, jos yrittäis metsästystä tässä kierrossa.

Heippa

täällä ei oikeastaan mitään sen kummempia.

Hierojalla käyty ja nyt selässä sellaista lievää aristusta, mutta hyvää se kylläkin teki. Kahden viikon kuluttua menen uudelleen.

Töissä alkaa taas lämpötila nousemaan uhkaavasti. Piti laittaa tuuletin päälle, paitsi ei se muuta tee kun kierrättää tota lämmintä ilmaa. :)

Ai niin olenhan minä sitä ihmetellyt, että välillä aina juilii tuolta alamahasta oikealta. Onkohan mulla nyt kp 7 vai 8. Toivottavasti siellä munarakkula kasvaisi ja tuntemukset tulisivat siitä ;)

Täytyy vissiin taas yrittää tehdä töidä.

ps. Pidä Senora sellainen hyvä imu päällä, jotta me muutkin plussaudutaan sun perässä ja päästään kaikki tuonne odottajien puolelle :)

Pikaheipat taas!

Voi että kun on vieläkin hyvä mieli Senoran plussasta! =) Jotenkin antaa toivoa aina itsellekin, kun joku pidempään yrittänyt plussaa. Jospa sitä itsekin vielä saisi sen plussatikun nähdä... Eiköhän Senora ne oireet puhu puolestaan ilman uusintatestiäkin! Vaikka mä kyl varmaan testaisin ainaskin viis kertaa uusiksi, on ne kaks viivaa sen verran ihana näky :)

Tikrulle symppishali kadonneen oviksen suhteen! Kantsis varmaan käydä lääkärillä, jos nyt useammassa kierrossa näyttää hävinneen.

Täällä kp 2 ja soittelin eilen aikaa siihen aukiolotutkimukseen. Mutta prkl, eipä ollut aikoja niille päiville, kun ko tutkimus pitäisi tehdä! Ensi kuussa taas uusi yritys, ellei tule vielä jotain peruutusaikaa. Jotenkin en jaksa enää edes raivostua tuosta... Alkaa niin turhauttamaan tää koko yritysjuttu. Ovis on ollut viimeksi maaliskuussa, ja siihen ruvettais katsomaan lääkitystä tuon aukiolotutkimuksen jälkeen. Kun nyt pääsis siihen ensin...

Katzulle peukkuja, että ovis se siellä tekisi jo tuloaan!

Ja tervetuloa kaikille uusille, joita on ketjuun ilmestynyt!

Nyt täytyy palata taas muuttolaatikoiden ääreen...

Pakko tulla Keijua halittamaan, voi hitto soikoon, kun eivät voineet aikaa antaa :( ! No mut nyt jos aattelee, niin vaikuttais, että ovuloimattomuus vois olla syynä tärppäämättömyyteen, ja siihenhän on lääkettä olemassa. No, mutta tsemppiä joka tapauksessa.

Ja kaikille muillekin peukkuja tasapuolisesti.

Omppu

Keijulle halit! kökkö ettei auikaa löytyny!! tsemppiä :)

Mulla ois kohta se vt...puolentoistatunnin aika ois enst alkuun..

Aattelin että jos ei oota löydy tässäkään kierrossa niin katson vielä seuraavan kierron ja jos ei sittekään ni sit yksityiselle..jotenki taas tuntuu että eipä me saada sitä omaa nyyttiä koskaan ehkä se on tarkoitettu niin...ärsyttää ku ei voi ees ovista löytyä!!! noh, onhan täs viel muutamii päivii ja muutamii tikkuin jäljellä mut empä usko et tulee....aaargh!

"lähtee hajoilemaan muualle"

paremmalla mielellä....

tulin kertomaan vt kuulumisia...

Kertakaikkisen ihana kokemus! 2-3 kuukauden hoitojakso ainakin tiedossa...sanoi että hän ei saa diagnoosia tehdä mutta ongelma voipi olla värekarvoissa, ettei munis kulkeudu niinkuin pitäisi ja että emätin on hapan, et ku saadaa nää kuntoon ni voi ruveta odottaa et tapahtuu...sanoi että 2-3 kuukauteen ei varmaan mitään ole odotettavissa...ihana ihminen tää vt...kerto myös omia kipeitä kokemuksia lapsentekohommista ym...

toivottavasti oo tulis huomenna ettei nyt jättäis tulemati...

Suosittelen kyllä tota veeteetä! mulla ens viikolla taas aika :):):)

Hyvältä kuulostaa Tikrun vt:n hoitojakso. Varmasti tuottaa tulosta. Sillon ennen ku mää olin käyny vt:ssä, pidin hiukan huuhaa-hommana tällasia juttuja. Mutta kyllä se niin hyvin laitto mun kierron kuntoon ja liian aikasin ilmestyneet tuhruilut pois, että pakko siinä on olla jotain perää!

Keijulla viheliäinen tilanne aikojen suhteen :/ Toivottavasti tulee sopivasti peruutus että pääset tutkimukseen!

Nyt tämä jatkaa työntekoa (oon ollu hommissa jo varttia vailla kuudesta). Plussapuhurit hyöriköön täällä ketjussa kovasti!!!

Safiiri

Aika jännä juttu tuo vt, että jalkapohjista nähdään värekarvat ... huh...
Safiiri on ollu aikaisin liikkeellä... tai kävinhän vilkaisemassa mut ei kerenny vastaileen...

se on muuten likat - per-jan-tai!

Jes, perjantai!! Kyllä tätä jo odotettiinki..ollut aika kiireinen viikko töissä. Merelle lähdetään heti töitten jälkeen, lupas ihan ok keliäkin viikonlopuksi. Mitäs muilla on viikonloppusuunnitelmissa?

Tikrulla oli ollut hieno vt käynti, hyvä juttu! Toivotaan, että tuottaa myös tulosta! Määhän kävin n. puoli vuotta vt:ssa, mut raskautumiseen se ei ikävä kyllä auttanut. Muuten kyllä auttoi kropan jännityksiin ja virtaustukoksiin.

Keiju, oletko ajatellut, että menisit yksityiselle klinikalle siihen ssg tutkimukseen? Saisit varmasti ajan paljon helpommin!

Täytyy jatkaa töitä taas. Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)