Heipsulivei!
Etovia pähkäilyjä täällä siis tänään

Minäkin olisin sen "ei edo" kannalla, vaikka se näyttääkin todella pöhköltä kirjoitettuna!
Perjantaille sain ssg-ajan. Jännittää kyllä se, että sattuuko vai ei, kun on lukenut niin erilaisia kertomuksia. Mutta eiköhän siitä hengissä selviä ja aion kyllä ottaa burana 800:n etukäteen, vaikka se onkin mun kokoiselle aika iso annos

Tutkimuksen kp:ää vähän mietin, kun silloin olis "virallisesti" kp 10, eli viimeinen päivä kun ssg voidaan kierrossa tehdä. Kun tavallaan menkat alkoi yltymään jo viime tiistaina (eli sen mukaan perjantai oliskin jo kp 11), eli toivottavasti pe on vielä ok päivä. On niin hankala sanoa, että milloin ne tuhrut muuttuu niin runsaiksi, että voi laskea kp ykkösen... Voi argh näitä mun pohdintoja =D
Kukkis, onnittelut ajan varauksesta sullekin!

Miten kauan olisitte vielä joutuneet odottamaan julkisella? Entä mikäs teillä olisikaan ollut siellä seuraava askel? (sori, ei muista..

) Yksityisellä homma ainakin etenee, ja sitähän me kaikki toivotaan. Tosi pian sait ajan, ja varmaan jatkossakin pääsette etenemään reippaasti. Olis kyllä niin ihana, jos plussattais kaikki tässä syksyn aikana =)
Riikalla kivoja vaivoja.. Päästele ilmat ulos vaan, jos ei sitten niin turvottaisi ;D Jokos sulla oli neuvolaa tai ultraa varattuna? Ja pidätelkää ihmeessä sitä plussajunaa vielä hetki, niin ehditään kaikki kyytiin!
Mitenkäs
Thelmalla hoidot etenee vai vieläkö kystat kummittelee? Kovasti tsemppiä ja jaksamista!
Oon kanssa usein miettinyt sitä mitä
Katzu sanoi, että on helpompi iloita täällä ketjulaisten plussista, mutta "oikeassa elämässä" se on paljon vaikeampaa. Välillä oikein hävettää, kun ei halua kysellä kaverilta ultra- ym. kuulumisia, mutta minkäs teet :/ Miten se onkin niin vaikeaa iloita toisten puolesta, vaikka ei kaverin vauvat ole itseltä pois...
Sonialla ollut villejä unia, hui! Miten monta päivää sulla on yleensä mennyt terojen lopetuksesta tätiin? Hurjasti peukkuja!!
bd bd
Mintullekin peukkuja!
Vai on
Annukalla ukkosmyrsyä. Täällä aurinko paistaa niin nätisti ja on ihan hellettä
Eipä sitten kai muuta.. Jospa menisi vaikka ulos nauttimaan ehkä kesän viimeisistä lämpimistä päivistä!