Voi että, ihan alkuun pitää halia
Tikrua! Kurja se nega..

Oliko sulla ovispäivä tiedossa? Jospa testasit vain liian aikaisin! Tuon sun "sisätutkimuksen" tulokset puhuis kyllä ihan muun asian puolesta. Kun just ennen menkkojahan sen nipukan pitäis olla auki ja pehmeä. Mä peukutan sua vielä, vaikka sit salaa

Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy, you know! Äläkä luovuta, kyllä teillekin vielä vaavi tulee =) Vaikka on kyllä niin tuttuja noi epätoivon tunteet ja mielipahat kavereiden (vahinko)raskauksista. Iso tsemppihali vielä sulle!
Tuosta "sisätutkimuksesta" vielä, minäkään en ole ikinä onnistunut sitä nipukkaa löytämään! Miten selvästi sen yleensä tuntee, onko miten iso jne? *hieman nolona kyselee tyhmiä*
Annukallakin viivat siis vahvistuu, hieno homma! Jos eilen oli tasavahvat viivat, niin ehdottomasti kannattaa puuhailla vielä tänäänkin. Luultavasti munis irtoaa tänään! Joten ei kun miehen kaatoon, niin pitäis olla pullat hyvin uunissa

Oon muuten myös kuullut tuon, että aamulla simpat olis jotenkin liikkuvaisempia (tai jotain), mutta meillä kanssa touhut ajoittuu käytännössä useimmiten iltaan, joten en ole viitsinyt sillä enempää päätäni vaivata.
Sonialle myös lohtuhalit, jos se täti nyt meinaa sua kiusata! Kyllä sen saapuminen kestääkin terojen jälkeen, mulla on tullut aina 3-4 päivän päästä. Tuleeko sulla vielä tuhruja vai mitä?
Thelman kystat häippäissyt, iso onnitteluhali siitä!! =) Tosi huippujuttu, että pääsette taas yrittämään! Mä pidän hurjasti peukkuja, että siirto onnistuisi ja teillekin plussa jo suotaisiin. Olis kyllä niin jo sunkin vuoro päästä plussajunaan! Olikos se muuten ivf-hoito (ifv?) mitä teille tehtiin? Yritän vähän päästä kärryille noissa hoitojutskissa.. :O
Omaan napaan ei mitään uutta. Jäi sit eilen puuhailut välistä, kun oltiin niin poikki molemmat. Mutta luulen kyllä, että h-hetket meni kuitenkin jo viikonloppuna, joten nou hätä

Nyt sit odotellaan kylvöjen tuloksia

Voiskin laittaa itsensä piiiitkästä aikaa jännäyslistalle!