Wish a baby 75

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkis*

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Päätinpä aloittaa uuden ketjun, kun tuli sopivasti syntymävuosi tuohon otsikkoon ;) Jospa tois vaikka plussaonnea avaajalle.. Ja tietty muillekin!

Venetsialaiset tuli vietettyä ja hauskaa oli! Kelitkin oli hienot, ei tullutkaan sadetta vaikka niin lupailtiinkin. Sen verran jäi univelkaa viikonlopusta, että nukuin tänään aamulla pommiin.. ;)

Työviikko alkanut taas ja selvästi on syksyn tuntua ilmassa!

).(Itselläni on tässä kierrossa jäänyt oviksen tikuttaminen (en oo muka ehtinyt), mutta kylvöjä on suoritettu kaiken varalta. Ja kp 18 menossa.

Kukkikselle tsemppiä, ketjun luku voi olla enne!

Sonia 25-26.8.
MinttuO 3.-4.9 (luulisin)
Mi-iu 30.8-1.9 (luulisin näin) :)
Katzu 8-10.9. (ehkä)
Annukka76 n. 12.9.
Aurea76 n 9.9 kai

Siirtelinpä tän jännäyslistanki tähän uuteen ketjuun.... Mikäs päivä tänään on .... SONIAAA!!!! Tuu kertoon heti kuulumiset!!!

Mi-iu oli hienosti bongannu oviksen ja käyttänyt miestään armotta hyväksi ... ;) hyvä hyvä...
Kukkis aloittanu uuden listan.... vanhan perinteen mukaan (ja toteennäytetyn ja oikeaksitodistetun) ketjun aloittaja raskautuu ensiksi ... Hih.. monta ketjua piti aloittaa, sekä omalla että peitenimellä... täytyy kiitää

Hilma mä tulen yhden päivän sinun perässäsi eli yhdessä saadaan piinailla ;)

Juu ei ole Sonia ilmoittautunut :)

Mä tässä huvikseni taas mittasin lämmön eli nyt 37.0. Pysyis vaan loppuun asti kohollaan ;) Niin todellakin jos joku ihmettelee miksi mä noita lämpöjä seuraan noin usein, niin syy on oikeastaa se, että km:n jälkeen minulla on alkanut tuo ihmeellinen alilämpöisyys ja vähän sen takia huvikseni mittailen.

Täytyy jatkaa taas töitä

Sonia tosiaankin...täällä odotetaan uutisia!! =)

Syksy on tosiaan tullut...kun palelee niin pirusti sisälläkin...lapset oli päikkäreillä niin meikä paleli viltin alla sohvalla ja tuijotti serranon perhettä...siinä melkoinen perhe.

Väsyttää (taas) ja pitäisi jumppaa jaksaa lähteä...noh, pakko mennä...teemana kiinteytyminen ja mahd pian kiitos =D Ensi kesäksi kuntoon...tai sitten ei jos plussa joku päivä pärähtää =)

Plussia plussia...meille kaikille pian!!

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille! =)

Perjantain hyvät fiilikset jatkui koko viikonlopun, sillä - ylläri pylläri - sain lauantaina kaksi vahvaa viivaa ovistestiin!! Siis ekaa kertaa maaliskuun jälkeen! =) No joo, en nyt joka kierrossa ole tikutellutkaan, mutta ihan kiva oli vaihteeksi saada kunnon plussat edes siitä testistä. Joten miestä käytettiin hyväksi täälläkin joka ilta ;) Mutta koittakaa nyt kumminkin pitää mua vielä maanpinnalla, etten ala heti turhia toiveita kuvittelemaan, kun eihän se yks ovis vielä takaa lopputulosta!

Kukkikselle tosiaan peukkuja, että ketjun aloittaminen ja numeron yhteys syntymävuoteen toisi toivotun tuloksen! Tuolla taktiikalla päästäänkin kaikki pian plussajunaan, kun ollaan nyt syntymävuosien tuntumassa :)

Marille tervetuloa takaisin wab-haaveilijoihin! Kiva saada jo kakkoskierroksella menijöitä mukaan :)

Mi-iulle peukut pystyssä! Ainakin ovis on hyödynnetty :) Annukalla tikut näyttää vielä haaleaa viivaa, höh. Mutta eiköhän se siitä vielä ehdi vahvistua! Mikäs kp sulla on meneillään?

Toukovauva täälläkin varmaan olis tulossa (JOS siis nyt plussais), joten Senora ja Riikka voi varmaan päästää huhtikuun junan jo menemään. Mutta käskekää kuskin tulla heti takaisin wab-pysäkille!! :) Senoralle jaksuja puklailuun... ei oo kivaa semmoinen.. Taitaa kuitenkin vaavi pitää lujasti äidistä kiinni, kun noin oireilet :)

Katzulla aikamoisia lämmönvaihteluja... Mutta nostaakos Terot lämpöjä jonkin verran? Mulla on sellainen mielikuva, että olis muutaman kymmenyksen nostanut. Missäs töissä sä olitkaan, kun pystyt siellä mittailemaan lämpöjä? Hih, huvitti vain itseä ajatus esim. kaupan kassasta, joka asiakkaiden välissä pistää kuumemittarin kainaloon ;) On mullakin mietteet.. ;)

Minttua paleltaa ja väsyttää.. hmmm... Ettei olisi THE oireita ;) Peukkuja! Jumppaile vaan ahkerasti, niin jaksaa varmaan paremmin masunkin kanssa! (juu, ja oma kuntoilukin on taas jäänyt...)

Sonian kuulumisia odotellaan! bd bd

Missäs Tikru?? Ja Sara voisi kanssa ilmoittautua!*huhuilee kamuja linjoille* Onko teillä tutkimukset edistyneet ja oletko jo päässyt aukiolotutkimukseen?

Juu, ja painoin taas lähetä-nappia liian aikaisin.. Unohtui siis vähän oma ).( pähkäilyjä.. :) Mietin nyt tässä mitä tekisin niiden terojen kanssa. Perjantaina lääkäri siis sanoi, että niiden syömisestä ei ole enää mitään hyötyä mulle, kun kierto näyttää olevan kohdillaan. Ja mietin nyt, että uskoisiko lääkäriä, vai söisinkö silti Teroja "varmuuden vuoksi". Ehkä niistä ei varsinaista hyötyä ole, kun verikokeen perusteella keltarauhashormonit oli ok, eli loppukierto ei tarvitse tukea. Silti mietin, että pitäisi yrittää käyttää kaikki mahdolliset avut. Joten arvoisat ketjulaiset, kertokaas taas mielipiteenne asiasta tälle hölmölle, joka ei ikinä usko lääkäriä! ;D

Kukkis (ja oliko muita, jotka on syöneet Clomeja?), eikös sulla ollut Clomien kanssa Terot käytössä loppukierron? Mulle lääkäri sanoi, ettei niidenkään kanssa tarvitse mitään loppukiertoon. Mä kun luulin, että Clomien kanssa otetaan aina joku keltarauhashormoni tueksi.

Jeps, nyt mä häippäisen taas. Sorppa pitkät omanapaiset pohdinnat!

Keijulle: en kyllä tiedä terojen lämmön nostatuksista, mutta hyvinkin voi olla että se vaikuttaa. Nyt en muista oletko sinä liittynyt tuonne yhteisöön? Sieltä löytyy minun ammatti :) En viitsi tähän kirjoittaa......
Niin ja onnea oviksesta :)

Joo, mulla oli kolmessa kierrossa terot clomien lisäksi, mutta teroista ei ole mitään hyötyä, jos oma kierto toimii ts. menkat tulee ajallaan. Ennemminkin kuuluis määrätä luget, jos keltarauhastukea tarvitaan, mut tämä mua hoitanut gyne ei tosiaan ollut lapsettomuuteen perehtynyt.

Iltaa vaan kaikille, en oo ehtiny aiemmin koneelle, pikaisesti tulin lukemaan kuulumiset.
Kävin tänään pätkäseen hiuksista ainaki 20 cm pois, taas totuttelemista...

Tätiä ei oo vielä näkyny, mutta jos oikeen tihrustin, niin eilen tuli pyyhkiessä vähä rusehtavaa... joka tapauksessa testaan aamulla. Taitaa yks testi olla jemmassa :O

Ja siellä MinttuO:kin viltin alla piilottelee ;)

Keijulle onnittelut oviksesta, oothan tuota jo saanu ootellakki!!!

Katzulla näköjään vähä sama homma noitten lämpöjen kans ku mulla. Viime kierrossa se yleisin oli n. 35,9, nyt en oo etes mittaillu, hermostuis vaan jos ne ei näytä sitä mitä toivoo :D

Palailen huomenna paremmalla ajalla!

Huomenia taas :)
Vai pitää se Sonia meitä vieläkin jännityksessä. Toivottavasti pääset heti aamusta kertomaan meille mukavia uutisia.

Täällä kurkussa pientä kirvelyä ja nenä tukossa. Toivottavasti ei iske flunssa päälle.
Muuten ei oikeastaan mitään sen erikoisempaa.

Työkaveri ehkä hieman ärsyttää. Ilmoitti juuri, että aikoo pitää joulun välipäivät vapaata, niin voi olla sitten viikon kotona. Meillä se tilanne, että jomman kumman oltava töissä. Eli ei tarvinut paljoa neuvotella, että kumpi pitää. Oli meinaan saanut jo esimieheltä siunauksen asiasta.
Mä en ole tämän kaiken muun miettimisen takia edes ehtinyt vielä ajatella milloin pidän vapaata ja milloin en. Voi kun kohta saisi olla vähän pidemmän pätkän kotosalla ;)

Oletteko te kaikki jo suunnitelleet loppu vuoden vapaat jne?????

Peukutukset Sonialle... ja Katzulle... jospa nenän tukkoisuus olisiki oire ... ;)
En oo suunnitellu loppuvuoden vapaita... Luultavasti tässä syksyllä piän muutaman päivän ja joulun ja uudenvuoden välissä jonku päivän. Sitten tammikuulla olis suunniteltu matka Kanarialle... Mutta jos kaikki menee hyvin, niin jaksaako sitä vielä sitte?? Kun ei yhtää tiijä...

Huomenet!

Kiitokset taas Kukkikselle clomi-&teroinfosta! On se kiva, kun täältä saa aina jonkun kokeneemman neuvoja! Tai siis, ei oo tietenkään kiva, että jonkun on noita pitänyt käyttää.. mutta anyways, ymmärsitte varmaan :)

Peukut Sonialle!! Tuut sit heti kertoon testituloksen! Sullekin jo soisi sen plussatuloksen :)

Oih, miten ärsyttävästi Katzun työkaveri oli toiminut! Olisi voinut edes kysyä sulta ja olisitte voineet neuvotella asiasta. :/ Superpeukut sulle, että voisit tosiaan jäädä pian vähän pidemmälle lomalle!! Niin, ja en kuulu siihen Kermitien yhteisöön (jos sitä tarkoitit?), joten en tiedä sun ammattia sitäkään kautta.

Mun ei pahemmin tarvi suunnitella lomia ja vapaita, kun kuntien koulupäivät määrää meikäläisen mahdolliset työpäivät :) Siis jos niitä töitä saisi...

).( Vieläkin ovispohdintoja... ;) Tänä aamuna tuli taas sellaista sitkeää limaa pyyhkiessä. Vaikka tikkujen mukaan oviksen olis pitänyt olla jo sunnuntaina! Ota tästä nyt selvää :O Testaisin, mutta tikut loppui, joten ei kai tässä auta kuin elellä sen mukaan mitä tikut jo näytti. Täytyy varmuuden vuoksi silti hyväksikäyttää miestä vielä tänään ;D

Sitten käsiksi päivän hommiin...

Täällä taas... testin tein ja negahan se... tosi himmeällä oli vaan viivan paikka tyhjässä ruudussa. Aina nää Apteekin testit on mulla oikeen näyttäneet eli uskon tähänkin.

Mutta missä "#¤%/?!"¤# se täti luuraa, nyt on jo 17 pvää ovikseta, aina on tulleet 14 pvän päästä. Ei etes niitä tuhruja vaikken niitä niin kaipaakaan :)
Jatkuvasti on jotain valunu, mutta vaan valkkaria.

Täytyy kai perjantaina tehä uus testi jos tätiä ei näy.

Toivotaan Katzulle plussaa bddbddbbddbbddb
Onpa aikasessa vaiheessa sun työkaveri lomat varannu, eipä se ihme, ettet ehtiny vielä ees miettiä... pitäkööt lomansa, pidä sää sitte useampi kuukausi :D

Heipä hei...

Sonian uutisia tulin katsomaan mutta ei vielä näy =)

senora...mitkä viikot sulla on silloin tammikuussa menossa, siis matkan aikaan...katso kun lentoyhtiöillä on omat rajansa jolloin ottavat raskaana olevia kyytiin...eli kannattaa selvittää nuo asiat hyvin ettei sit lähtöpäivänä tule yllätyksiä.

Täällä ei uutta taivaan alla. Illalla paleli niin että piti kaivaa kaapista pyjamahousut ja villasukat. Tämä palelu on kyllä voi johtua kyllä ihan hyvin ilmojen viilenemisestä kun on tämä tämä asuntokin nyt viileämpi. (toivotaan kuitenkin että johtuu siitä toisesta syystä!!) =)

Toivotaan Katzu että tukkoisuus tosiaan johtuu siitä toisesta syystä eikä normi flunssasta! bd bd bd

keiju80 kannattaa tosiaan varmistaa asia ja käyttää sitä miestä hyväksi vielä tänään!! Vaikka luulisi tikkujenkin pitävän paikkansa.

eipä muuta...loppuvuoden lomat määräytyy sen mukaan miten mies kotona...muutenhan kotiäitinä täällä "lomailen" koko ajan.

Keijulle onnittelut hienoista ssg-uutisista ja oviksen bongaamisesta! Kerrassaan hieno juttu!

Vai suunnittelee senora Kanarian matkaa? Meillä taitaa jäädä häämatka tekemättä. Olis vaan pitänyt lähteä heti häiden jälkeen. Tiedä miten pitkään tässä pystyy mihinkään lentelemään. Siis jos kaikki menee tällä kertaa hyvin...

Sonialle negapahoittelut! Toivotaan, että uusintatesti näyttää jo kahta viivaa. bd bd bd

Hurjasti plussatuulia ja tsemppiä kaikille muillekin! Taustailen teitä kyllä joka päivä, vaikken mitään yleensä kommetoikaan. =)

Riikka 8+3

Oishan se ihana päästä johonkin reissuun :) Ihan käy Senoraa kateeksi ;) Meilläkään ei ollut mahkuja lähteä reissuun , kun mies meni heti häiden jälkeen töihin ja sit meillä on sellainen karvainen perheenjäsen, joka kyllä myös sitoo meidät kotiin.....

Voi kökkö Sonia, mutta ei vielä menetä toivoa!!!!!!

Millos Minttu meinaa testata???? Sinä taidat olla seuraava jännitettävä. Pidetään peukut pystyssä.

"Virallinen" lämmön tarkistus : 36.8

En mä kyllä Keiju viitsi paljastaa minun ammattia näin julkisesti, joudut nyt elämään jännityksessä :) En kyllä ole esim. kaupan kassalla tms. töissä. Ihmisiä kylläkin tapaan useita työpäivän aikana.

Näkemiin taas tällä erää :)

No höh...sonian viestiä ei näkynyt kun kävin eka kerran kirjoittelemassa.
nega...onpas inhottavaa...jospa tarkastus testi antaisi vielä plussan kun menkkoja ei näy!

Mun testipäivä menee tonne ensiviikon alkuun jos menkat ei ennen sitä ala.
Siitä mieleen illalla mittasin lämmön kun paleli niin kovasti se oli 37.3...mitä se meinaa? en ole näiden lämpöjen asiantuntija?? Enkä ole niitä aikaisemmin mittaillut.

Nyt lasten perään...kolinaa kuuluu...paha merkki... =)

Minttu: En tosiaan oo laskenu sinne asti, että monesko viikko.. Tai ehkä sen verran että paluulennolla pitäis olla se lääkärintodistus... Ihan päivä kerrallaan kehoa kuunnellen tässä mennään. Ehkä ultran jälkeen (jos siellä näkyy elämää) uskaltaa hengittää vähän vapaammin...
Sonia: Ootpas osannu eksyttää tätin aikas hyvin... Toivottavasti ei löytäiskää perille... Muutaman päivän päästä uutta testiä kehiin, jos pysyy pois edelleen.
Katzu: Piti käydä kuikkaamassa ja tarkistamassa muistikuva sun ammatista... Teillä ei sit "firma" oo kiinni pyhien välissä?? Ja jos reisuun lähtee, niin koiruudenhan saa hoitoon vaikka jonnekki koirahoitolaan...
Keijulle vielä mukavia kylvöhetkiä... kuulostaa olevan ne ajat, jolloin miestä voi säälittä käyttää hyväksi... eikä taija reppana edes panna pahakseen... ;)

No höh, Sonialle negapahoittelut! Sulla kuitenkin 17 päivää oviksesta eikä tätiä näy? Kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä mun mielestä! Mainitsit viivan paikan, onko sulla ennen tullut semmoista? Mulla ei ole kokemuksta kyseisestä merkistä. Peukut pystyssä edelleen!

MinttuO:lle lämpöinfoa: Oviksen jälkeen lämmöt nousee 0,5-1 asteen oli sitten tärppi käynyt tai ei. Joten sun omasta normaalilämmöstä riippuu, miten korkealle loppukierron lämpö asettuu. Nyrkkisääntöhän on, että jos lämpöjään seuraa, ne pitäis mitata heti aamulla ennen ylösnousua ja joka päivä samaan aikaan, että tulokset olis luotettavia. Päivän mittaan lämmöt yleensä nousee ja heittelee muutenkin. Jotkut sanoo, että jos on tärpännyt, niin lämmöt nousisi enemmän loppukierrossa, mutta en tiedä, kun ei ole kokemusta :) Peukkuja, että sulla merkkais sitä!

Riikalle terkkuja! Vielähän te ehditte häämatkalle monta viikkoa ja kuukautta ennen kuin tulee lentokielto päälle! Jos siis vointi on muuten hyvä.. Eli ei kun matkaa varaamaan :)

Kiitos kaikille tsempityksistä :) Ootta te ihania :D

Tosiaankaan en aio luovuttaa ennen tätiä, haen tänään uusia testejä ja jonku erimerkkisenki. En oo ennen nähny tota viivanpaikkaa tai sitte en oo ajatellu asiaa...

Edelliset positiiviset siis tein tuolla samalla merkillä ja viikon oottelin ennen ku testasin elikäs kait ne perjantaina totuuden näyttää viimestään.

MinttuO:lle lähtee kans plussapeukutukset bddbbddbbd!! Jotku sanoo, että lämmöt nousee joillakin enemmän plussakierrossa ku normaalisti. Et tiiä yhtään mitä sulla aamuisin yleensä on???

Senora on suunnitellu matkaa aurinkoon... oishan se ihanaa... Toivotaan, että oot vielä tammikuussa sellasessa kunnossa, että matka onnistuu!! Mukava käyä lataamassa vitamiinivarastoja ennen pienen syntymää :)

Kun kahtoo teiän plussanneitten viikkoja, niin tuntuu aika rientävän ja omalla kohdalla aika matelee odottaessa :D

Mikä kp Keijulla olikaan menossa? Niin sitä pitää, kaikki epäilyttävät limapäivät kannattaa hyödyntää, eipä pääse ovis mistään raosta ainakaan livahtamaan karkuun bddbbddbbd

Katzullakihan on lämmöt aika korkeella ja kurkkuakin arastelee, kuulostaa mukavalta;)

Riikalle toivotan leppoisia masun kasvatuspäiviä sinne odottajien puolelle!!!

Pikavisiitillä.. hirvee kiirus töissä taas..

Mä peukutan myös Sonialle negasta huolimatta! Kuulostaa erittäin lupaavalle, jos oviksesta on jo 17 päivää eikä tätiä näy.. 8)

Keiju, mikä päivä sait plussan ovistestiin? Mulla on joskus käynyt niinkin, että munis irtosi vasta kaksi päivää ovisplussan jälkeen. Yleensä kuitenkin plussasta seuraavana päivänä. Ja niitä limojakin voi tulla vähän miten sattuu ja oviksen jälkeenkin, mutta toki kannattaa varmuuden vuoksi kellistää mies kaikkina limailupäivinä ;)