Heipsistä naiset!
Sonia, toivottavasti et missannut ovista, vaikka vähän aikaiselta tuo vielä tuntuu! Mullakin usein nippailee ja limailee vähän heti menkkojen jälkeen, sit pieni tauko ennen kun alkaa ovisnipistelyt. Tuliko yhtään vahvempi viiva tänään?
Työpaikan hausta oli kyssäriä (mulle myös hyvin ajankohtainen aihe, joten lisää kommentteja pliis!). Mä oon itse aina soitellut ja kysellyt töitä, ja usein laittanut vielä s-postilla yhteystiedot perään, jos puhelimessa ei oo kysytty. Antais varmaan hyvän vaikutelman käydä ihan paikan päällä, mutta mustakin se tuntuu vähän vaikeelta, kun ei tiedä milloin "oikea ihminen" on paikalla jne. Mutta riippuu varmaan vähän työpaikastakin miten kannattaa ottaa yhteyttä. Ootko Sonia säkin suunnittelemassa työpaikan vaihtoa?
Kukkikselle megatsempitykset piikittelyyn! En tiedä, olisko musta siihen... *naama valkoisena pelkästä ajatuksesta* En pystynyt ottamaan itseltäni edes verikoetta sormesta, kun joskus koulussa saatiin kokeilla. Mutta ehkä siihen tottuu. Tai toivottavasti sun ei tarvitse ehtiä tottumaan! =) Mikäs teillä on sitten jatko? Oliko sulla seurantaultraa ym? Sori kauhee kysely, oot varmaan sanonutkin jo nämä, mutta ei tää lahopää muista..
Annukalla kyllä tosi lupaavia oireita. Melkeinpä voisin lyödä vetoa plussan puolesta, mutta eihän me täällä uhkapelejä harrasteta

Koskas sulla se jännäpäivä olikaan? Lista taitaa olla taas hukassa.. Peukkuja!
Senoran oloja sit jännäillään vielä perjantaihin asti, vaikka lupaavaltahan tuo kyllä tuntuu, kun noin pistää yökkimään! Mutta tsemppihalitukset sullekin!
Mä kävin tänään taas vt:ssa ja jotenkin se hoitaja sai valettua muhun uskoa, että kyllä tää vielä onnistuu. Mitään vikaa ei munasarjojen ja kohdun alueella kuulemma tunnu, pistettiin vain hormoneja vauhtiin. Sillä vt:lla oli just eilen joku lapsettomuuden vuoksi hoidettavana käynyt saanut plussan testiin ja perunut ajan. Pisti ajattelemaan, että olisinpa mä seuraava... *huokaus* On tää odottelu vaan niin turhauttavaa!!
Mä oon loppuviikon reissussa, joten en varmaan paljon ehdi koneelle. Toivottavasti on plussauutisia odottamassa kun palaan! Halit kaikille!