Wish A Baby 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annukkalle roppakaupalla peukkuja!!!!!!!!!!!!

Sonialle mukavia tikutuksia, samoin Hilmalle

Kukkikselle malttia piikityksen opetteluun. Kohta se jo sujuu kun vettä vaan :)

Omassa navassa ei sen kummempaa, että täti kohta poistunut kokonaan. Pientä jälkeä vielä jättänyt olostaan. Jospa vaikka isännänkin taas kellistäisi.....

Heipsistä naiset!

Sonia, toivottavasti et missannut ovista, vaikka vähän aikaiselta tuo vielä tuntuu! Mullakin usein nippailee ja limailee vähän heti menkkojen jälkeen, sit pieni tauko ennen kun alkaa ovisnipistelyt. Tuliko yhtään vahvempi viiva tänään?

Työpaikan hausta oli kyssäriä (mulle myös hyvin ajankohtainen aihe, joten lisää kommentteja pliis!). Mä oon itse aina soitellut ja kysellyt töitä, ja usein laittanut vielä s-postilla yhteystiedot perään, jos puhelimessa ei oo kysytty. Antais varmaan hyvän vaikutelman käydä ihan paikan päällä, mutta mustakin se tuntuu vähän vaikeelta, kun ei tiedä milloin "oikea ihminen" on paikalla jne. Mutta riippuu varmaan vähän työpaikastakin miten kannattaa ottaa yhteyttä. Ootko Sonia säkin suunnittelemassa työpaikan vaihtoa?

Kukkikselle megatsempitykset piikittelyyn! En tiedä, olisko musta siihen... *naama valkoisena pelkästä ajatuksesta* En pystynyt ottamaan itseltäni edes verikoetta sormesta, kun joskus koulussa saatiin kokeilla. Mutta ehkä siihen tottuu. Tai toivottavasti sun ei tarvitse ehtiä tottumaan! =) Mikäs teillä on sitten jatko? Oliko sulla seurantaultraa ym? Sori kauhee kysely, oot varmaan sanonutkin jo nämä, mutta ei tää lahopää muista.. :)

Annukalla kyllä tosi lupaavia oireita. Melkeinpä voisin lyödä vetoa plussan puolesta, mutta eihän me täällä uhkapelejä harrasteta ;) Koskas sulla se jännäpäivä olikaan? Lista taitaa olla taas hukassa.. Peukkuja!

Senoran oloja sit jännäillään vielä perjantaihin asti, vaikka lupaavaltahan tuo kyllä tuntuu, kun noin pistää yökkimään! Mutta tsemppihalitukset sullekin!

Mä kävin tänään taas vt:ssa ja jotenkin se hoitaja sai valettua muhun uskoa, että kyllä tää vielä onnistuu. Mitään vikaa ei munasarjojen ja kohdun alueella kuulemma tunnu, pistettiin vain hormoneja vauhtiin. Sillä vt:lla oli just eilen joku lapsettomuuden vuoksi hoidettavana käynyt saanut plussan testiin ja perunut ajan. Pisti ajattelemaan, että olisinpa mä seuraava... *huokaus* On tää odottelu vaan niin turhauttavaa!!

Mä oon loppuviikon reissussa, joten en varmaan paljon ehdi koneelle. Toivottavasti on plussauutisia odottamassa kun palaan! Halit kaikille!

Kiitos kaikille piikitys-tsempeistä! :) Toivotaan tosiaan, että tän kierron jälkeen ei enää tarttis piikittääkään..! Ens maanantaina on follikkeliultra ja sillon päätetään inssipäivä, mikä varmaan on ens viikon loppupuolella joku päivä. Sit kaks viikkoo lugeja ja sitten voinkin pitkästä aikaa laittaa itteni jännäyslistallekin! Mistä tulikin mieleen, että onko meillä ketään jännäyslistalla....??

Keiju, tuli vähän vahvempi viiva tänään, että en vielä heitä kirvestä kaivoon :D
Ihania uutisia, joku onnistunu hoitojen jälkeen :) Tuo vähän jo piristää mieltä ja tuo uutta uskoa...

Niin ja en oo työpaikkaa vaihtamassa vaan ihan etsimässä... Vuodenvaihteen tienoilla päätty edellinen, sitten oletin jääväni äitiyslomalle kesällä, niin en niin aktiivisesti etsinyt hommia. Km:n jälkeen taas ei innostanutkaan.

Nyt tuntuu, että pakko päästä jonnekin, sais uutta ajateltavaa... oikeestaan kauhee hinku töihin...

Miten MinttuO, onko alkanu jo ovistuntemukset? Meillä voi sattua aika samoille päiville :) Niin, ja se Oulun reissu siirty torstaille...

Katzukin päässyt pian eroon tätistä ja suunnittelee jo kellistyksiä, hyvä harjoitella jo h-hetkeä varten ;)

Kukkikselle peukut lujasti pystyssä, kiva saada sut jännäyslistalle :)

Annukka, mikä sulla se tarkka jännäyspäivä olikaan? Ei tainnu listaa olla tässä ketjussa.

Mitä... aurinko paistaa... äkkiä lenkille...

Tulin tuomaan tsemppiä ja plussatuulia odottajista ja synnyttäneistä!!!

Olen yksi WAB_ketjun alkuperäisjäsenistä ja ketjun nimen ideoija=)

Minulla 9kk poika ja rv 23+1 raskaus menossa tätä uutta putkea=)

Kaipaamme jo kovasti teitä tuonne odottajien ketjuun, joten peitot pöllyämään ja plussia tikkuun!!!!!!

Pirteää syksyä!!!

Tuutikki

Paperiin tulee jo tuhrua eli oireet oli menkoista... Hyvin erikoinen oviksen ja menkkojen välinen aika, eipä voi juuri muuta sanoa... No ei muuta kuin uutta yritystä kohti :) Kiitos kuitenkin peukutteluista kaikille!

Iltaa!
Ei sitä Annukka vielä kannata toivoa menettää, jos täti ei ole kunnolla kaahannut paikalle!!! Mä varovasti vielä peukutan plussaa bd bd bd bd

Tsemppiä oviksen tikuttelijoille Sonialle ja Hilmalle! Toivottavasti bongaatte ja saatte tehokkaasti hyödynnettyä:)

Senoran olot kuulostaa kyllä lupaavilta, eli kyllä siellä ultrassa näkyy varmasti pirtee masumatkari! Pidä meidät ajantasalla!

Keiju, toivottavasti tosiaan vt:stä on apua niin et olisit seuraava asiakas joka peruu ultran vuoksi:) bd bd bd

Kukkiksen piikittelyt lähteneet mukavasti käyntiin. Kyllä siihen nopeesti tottuu. Meillä se on niin päin et ite pistän kun miestä rupee heikottaa jos kattoo. On kuitenkin mukana joka piikityksessä eli valmistelussa ns. henkisenä tukena:) Toivotaan Kukkis, että teidän hoito tuottais heti tulosta!

Oma (.) tänään oli punktio ja saatiin sitten 10kpl muniksia, joten olen enemmän kun tyytyväinen. Saa nyt vaan kattoo lähteekö mikää hedeltöittyyn, mut munis saalis oli ainaki hyvä.

Tuutikille kiitos piipahduksesta tuomaan plussia ja tsemppejä, niitä tarvitaan! Hyvän nimen oot ketjulle ideoinut:)

Viikonjatkoa!

thelmalle onnittelut muniksista, hyvä että saitte tuommoisen saaliin :)) toivotaan kovasti että lähtis hedelmöittymään sitten..

Mulla oli tänään se gyne.. oli ihan mukava vanhempi mies.. ja hauskaa oli se kun ite tajus että on ehkä hieman opiskellut näitä raskausasioita kun ymmärsi sitä lääkärikieltäkin :D heh! Paikat on siis täällä kunnossa, tosin endoahan ei pysty toteamaan tosta noin, mutta mitään suuria oireita siitä ei siis ole..
Lääkäri suositteli menkkakipuihin raskautta :D hi! sanoin että sepä se,kun vaan raskautuis niin olis hyvä :)

Tänään sain sitäpaitsi vihdoin oman alan töitä... tai siis vanhainkodista lastentarhaan <3 kesäkuun loppuun asti siellä... eli täytyy nyt yrittää raskautua sitten niin että voi jäädä suoraan äippälomalle työsuhteen lähestyessä loppuaan.. :) yritys hyvä kymmenen..

Meillä on auton osto suunnitelmissa tässä, ja koeajossa ollut yks semmonen farmari... ja ollaan kyllä tykästytty siihen autoon... testasin jo kaverin rattaillakin että rattaat mahtuu hyvin kyytiin, kun itse sitä vähän epäilin... eli siis lähimmät kaverit (joilla on jo perheenlisäystä) tietävät minun kärsineen kovasta vauvakuumeesta jo useita vuosia ja odottavat aina "uutisia" että milloin tärppää... varsinkin nyt kun on naimisiinkin menty... heh! :)

Tänään mulle tipahti postilaatikosta vauva-lehden näytenumero.. aivan ihania juttuja siinä, mietin jo rattaitakin millaiset tahtoisin :D semmoset jotka väriltään käyvät tytöille ja pojille..

Pikavisiitti vielä..

Thelma, onnittelut muniksista! Upean saaliin kuitenkin sait, hienoa! =) Pidän kovasti peukkuja jatkoon!

Annukka, älä pienistä tuhruista vielä masennu!! (hyvä neuvoa, kun itse aina masennun.. ) Mutta ei niiden oikeasti tarvi merkata vielä tätiä! Varoivainen peukutus jatkuu täältäkin suunnalta..

Sonialle sit vaan ahkeria pupuiluja, kun viivat kerran vahvistuu! Kyllä se ovis sieltä tulee :)

Mi-iulle onnittelut työpaikasta! Ja hei, mistä vauva-lehden näytenumeroita saa tilattua? Tahtoo kans!

Terkut myös Tuutikille! Kiva kuulla alkuperäisjäsenistä ja nimen alkuperästä. Ja onnea masun kasvatteluun!

Huomenta taas kaikille :)

Voi kökkö Annukka :( Miten se täti aina löytää meidät.

Mi-iulle myös minulla onnitteluja uudesta työpaikasta

Soneralla eka neuvolakäynti takana. Me ehdittiin miehen kanssa käymään sen yhden kerran neuvolassa ennen km:ää. Kaikki paprut on tallessa, mutta en ole niitä km:n jälkeen katsonut. Niin ja sekin tuli vielä mieleen, kun tulin kaavinnasta kotiin oli tullut sillä aikaa minulle kirje, jonka sisältö oli seuraavanlainen: teille on varattu se ja se aika np-ultraan. No siitä on nyt yhdeksän kuukautta.......

Täytyypi taas aloitella päivän työt

Huomenta

Kukkiksella tulevat viikot sitten tärkeitä, hoitojen kannalta. Toivotaan, että noista piikittelyistä saat pian palkinnon. Se mielessähän tuo pistelykin kannattaa tehdä. Onko noilla mitään haittavaikutuksia? Siis mitään suurempaa?

Sonialle onnea oviksen metsästykseen. Jospa kohta pärähtäisi kunnollinen viiva.
Tänäänhän se mun jännäyspäivä on. Eilen illalla tuli paperiin ruskeaa tuhrua (anteeksi yksityiskohdat) mutta ei nyt eikä yöllä mitään. Olettaisin, että huomisaamuun mennessä alkaa kunnon vuoto, jos alkaa. Pitäkää nyt peukkuja, ettei ala!

Thelmalla hienoa "saalis". Nyt pidetään sulle peukkuja, että niistä löytyis se oikea, josta kasvais se tuhiseva käärö...

Mi-iulla oli kivoja uutisia. Uusi työpaikka ja gynekäyntikin ollut mukava. Onnittelut! Mulle on kans joskus tullut Vauva-lehdestä joku näytepätkä, ja kai näistä kaikista vauvalehdistä. Sellastakin olis mukavampi lukea, kun tietäis, että niiden siinä mainittujen asioiden kanssa pääsee tekemisiin. Voin teoriassa osata imetyksen kaikki kikat ja niksit mutta mitä niistä, jos en koskaan saa imettää?!

Täällä vielä tänään luurattava ihmisten ongelmia ihan kyllästymiseen asti. Jostain luin, että Senorakin kaipais elämäänsä vaihtelua, vai miten se meni?! Sulla totisesti tuo masussa kasvava uusi perheenjäsen sitä varmasti tuo. Mulla vähän samat tuntemukset. Pidempi "loma" tästä työnteosta tekis kyllä hyvää... Mulla tätä nykyistä työtä takana kyllä vasta vaivaiset 6 vuotta.
Huomenna mulla on kampaaja, ihanaa!En oikein tiedä pitäiskö leikata lyhyemmäksi vai kasvattaa... Ottakoon nyt ainakin latvoista kuivat pois.

Tää alkaa nyt sen luuraamisen... Mukavaa päivää kaikille, vaikka sadettahan tuo taisi luvata lähes koko maahan. Meillä poutaa vielä.

Tosi hieno munis saalis, Thelma! Mä peukutan sua, että ne hedelmöittyisi ja...! bd bd

Annukalle pidetään peukkuja niin että peukut kramppaa!! bd bd bd Pidä täti kaukana!

).( Eilen ei tullut viivaa ovistikkuun, mutta tänään uusi yritys. Kun vielä saisi miehen kaadettua, niin hyvä olisi. Meillä kun tämä tjottailu on ollut tehokkaampi seksin tappaja kuin beiget mummo alkkarit :/

Miu-ulle onnittelut työpaikan johdosta!

Hilma, vähän samaa vikaa meillä. En sitten tiedä, onko kuitenkin vähän siitosori tunne, vaikkei myönnäkään. Kyllähän spontaaniseksi on muutenkin parempaa :)
Harvemmin vaan mahdollisuutta sellaiseen, kun meillä molemmilla illalla uni tulee samantien, kun sänkyyn päästään. Eilenkin mies tuli vasta 21.30 maissa kotiin. Pesulla käy ja sitten ollaankin molemmat jo unta vailla ja seksi viimeinen asia, joka mielessä.
Toivotaan, että se ovis löytyy ja mieskin on suostuvainen.

Annukalle peukutukset... nyt positiivista mieltä peliin, että tuhrua oli vaan se yks kerta. Tuttua muuten tuo että kun sänkyyn pääsee, niin uni tulee.. Meillä kans mies yleensä rättipoikki töitten jälkeen. Syö ja sitten unta kaaliin.
onnittelut Mi-iulle uudesta työpaikasta... Milloin aloitat?? Ja sekinhän on yksi konsti raskautua että vaihtaa työpaikkaa... (just)
Katzulle rutistus... mä en silloin syksyllä kerenny käyä neuvolassa. Pe todettiin tyhjä kohtu ja ma ois ollu nla-aika... jonka sitten peruin... Ja muuten se neuvolatäti kyseli että oonko puhunu kenenkää kanssa kmstä... No en... Enkä kyselly että kenenkähän kanssa olis pitäny. Jotenki menin lukkoon siinä kohti... Ylistin vaan tätä keskustelupalstaa ja sillee..
Thelmalla hieno munis-saalis tosiaanki. kauankos kasvattelevat niitä labrassa ja milloin 'istuttavat' ??? On kai ollu puhetta, mutta ny ei jaksa ruveta kaivamaan vanhoja ketjuja... ja kertaushan on opintojen äiti.

Vai tjottailu tappaa sexin Hilman makkarista... Jaa-a jos yksi ilta jää väliin, niin tänään sitten. Ja jospas ne viivatkin vahvistuis!

Soniallakin viivat vahvistuneet... touhuilua - touhuilua !! päästään sitte jännäämään onko siemenet ollu itäviä ;)

Huomenta!

Onnea Mi-iulle uudesta työpaikasta. Nyt sitten plussaa kehiin niin menis paremmin kuin hyvin:) bd bd

Hilmalla hauska vertaus seksintappajista:D muista kyllä tuon tunteen. SIlloin kun ns. aktiivisesti yritettiin niin meni vähän pakkopullaksi. Kyllähän se varmasti miehellekin tietynlaisia paineita asettaa! Toivotaan kuitenkin, että ovisviiva pärähtää tikkuun ja pääsette sen hyödyntämään.

Kiitos kaikille tsempityksistä hoidon onnistumisen suhteen! Ootte ihania:)
Senora: se menee sillee et tänää selviää onko mikää lähtenyt hedelmöittyyn. Pahoin pelkään että heikot tulokset saattaa tulla kun viimeksikin tuli. Nyt sit jos mikää ei lähde saattaa vikaa olla muniksissa. Hitsit että ressaa.Eihän sille sitte mitää voi ja siihenki on hoidot ja viimekädessä luovutetut munikset voi olla mahdollisia. No tänään iltapäivällä oon jo viisaampi asian suhteen! Niin ja jos on jokunen kehittynyt, siis yksikin riittää, niin sit huomenna siirretään ja huomen aamulla aloitan luget. Että ei tästä jännitystä puutu!

Nyt huiliin taas ja kattoo BB 24/7 ku ei teeveestä muutakaan tule....

Tsempitykset sitten Thelmalle... Kello taitaa käydä tänään yhtä hitaasti siellä kuin täällä viime keskiviikkona... Soittavatko sitten sieltä sulle?? Onkos mies kotona, vai otatko uutiset yksin vastaan? Eletään kyllä jännittäviä aikoja... Toivottavasti siellä olis ny hedelmöittyneitä alkioita monta...

Nyt on Thelmalle peukut pystysä heti viimesen päälle, että sieltä hedelmöittyneitä muniksia saadaan!!! bd bd bd

Annukallekin vielä bd bd bd, että se täti vaan yrittäis kiusata... bd bd bd!

Hilmalle tsemppiä oviksen metsästykseen, sama harrastus mulla :D

Pientä kipuilua ollu yöllä ja nyt aamulla... voi olla et ilma siellä vaan kiertää kun eilen vedin reilusti salaattia :D

Täytyy valmistautua, mies illalla meinas, et voikin olla et tänään ois se Oulussa käynti....

Palaan illemmalla lueskelemaan uusimpia uutisia :)

Hieno munissaalis Thelmalla! Toivottavasti kaikki saatais hedelmöittymään ja huomenna pääsisitte siirtoon, ja tietty toivotaan että tästä hoidosta nyt tärppäis, peukkuja!!

Mi-iulle onnittelut työpaikasta! Sehän menis just sopivasti, jos jäisit äippälomalle kun työsopimus loppuu.. :)

Annukalle pahoittelut, jos se täti nyt tosiaan on hyökkäämässä :/ Mutta jospa toivo ei ole kokonaan vielä menetetty..?

Annukka kyseli piikityksen haittavaikutuksista.. Toistaiseksi ei ole tullut mitään oireita, mutta varmaan ylimääräisiä nippailuja ja juilintoja on tiedossa, kun supermuniksia ollaan kasvattamassa ;) Pakkauksessa luki, että voi aiheuttaa esim. päänsärkyä, vatsan turvotusta, vatsakipuja ja pistoskohdassa voi esiintyä punoitusta, mustelmia, kutinaa... Eli ei mitään pahoja oireita. Varmaan lievempiä, kuin mitä clomeista voi tulla.

Kiitos taas tsempeistä, ne auttoi:) Klinikalta soitettiin, että meillä olis nyt sitten hienosti hedelmöittyneitä alkioita 6 yhteensä, eli saadaan pakkaseenkin:))))) Ja huomenna päästään siirtoon ja muniksissa ei siis ole ilmeisesti vikaa. 10 muniksesta 8 oli ollut täysin kypsiä eli käyttökelpoisia ja niistä 8:sta sitten lähtenyt hyvin hedelmöityyn 6. Huh, ette arvaa mikä helpotus! Mieskin oli ihan täpinöissä kun päästää omilla simoilla koittaan:)

Senora: mies on töissä, kun saa vaan punktiopäivän saikkua ja yksin kotona oottelin uutista. Mut mikäs sen mukavampi soittaa toiselle uutiset, kun ne on hyviä:)

Nuosta oireista vielä, niin ei mullakaan ole piikeistä ollut oireita. Loppuvaiheessa vaan hirvee turvotus ja nyt kanssa, vaiks munikset on jo pois ni edellee turvottaa. Eilisestä kyllä jo vähä laskenut. Toivotaan Kukkis ettei sullekaan tule mitään oireita! bd bd

Nyt taas huiliin

Onnea thelmalle.... Huomenna sitten siirto... ja parin viikon jännäys kiinnittyvätkö...
Huiii.... harvemmin pääsee näin läheltä seuraamaan elämän alkua...
Oot varmasti ihan täpinöissä sinäkin...

Loistavia uutisia Thelma! Hienoa, että munikset on ok ja saatte alkoita pakkaseenkin. Nyt pidetään sitten kaikki peukut ja varpaat ja muutkin ulokkeet pystyssä, että huominen siirto onnistuisi ja kyytiläinen pysyisi matkassa loppuun saakka! Huh, onpa jännät ajat edessä.. 8)

Kiitos Senora. Olen kyllä enemmän kuin täpinöissä, että tosiaan saatiin ees alkioita! Itseasiassa olin niin helpottunut, että itkin onnesta 10 min putkeen enkä voinu lopettaa *tunnustaa nolona* Jos me joskus plussa saadaa niin sekoan varmaan lopullisesti;D No, pitää kuitenkin koittaa pitää jalat maassa ja kattoo mitä tuleman pitää.

Thelmalle peukkuja niin että riittää!! Hieno homma, että pääsette omilla yrittämään. Toivon todella, että onnistuis!

Annukalle myös peukalot tanassa! Ja kaikille muillekin tietysti!!

T. Omppu toiselta puolelta

Täällähän on ollut kuhinaa...apua muistanko edes kaikkia juttuja...=)

Thelmalla todella hienoja uutisia!! ONNEA ONNEA!! Nyt vaan isot peukut teille jotta tärppää!! bd bd bd bd =D Tosi hienoa!

mi-iu onnea uudesta työstä! Varmasti mahtavaa ja olisi juuri sopivan pituinen soppari...toivotaan nyt tärppiä ja pikaisesti!!

Annukka...tätiä ei vielä näy joten eipä heitetä kirvestä kaivoon...bd bd bd vielä peukutan isosti ja toivon kovasti sinulle sitä plussaa...=)

Katzulle jaksamisia "vuosipäivään"...nuo muistot ei oo kivoja...kun tilanne nyt voisi olla toinenkin. Isot halit!!

Hilma ja sonia tikuttelee...jokos ovis lähestyy...mä luulen siis oman ovikseni olevan viikonloppuna (ja toivoisinkin sitä...toivoisin sen tulevan kp14 eli pe...mutta saapa nähdä) ja tarkoitus on silloin kovasti tärppiä yrittää. Mies on aika hyvin valjastettu tähän yritykseen mukaan ja ihanan avoiminmielin on mukana. =)

Mukavaa että te plussanneet käytte täällä välillä kertomassa kuulumisia...niitä on mukava lukea. =)

Nyt taas jatkamaan kotihommia...