Wish a Baby 84

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia

Jyväskylän keikka peruuntui. Sen verran on työkavereita sairaana tai eivät muuten vaan pääse osallistumaan niin peruttiin koko palaveri. Ja Helsingin reissu siirtyi viikolla, sairastumisten takia sekin. Taitaa kunnon flunssapuhuri olla liikenteessä.

Täällä täti alkaa pikku hiljaa pakkailla kamojaan ja varmaan huomiseen mennessä jo kadonnut.
Tikrulla kivoja uutisia gyneltä. Nyt pitäis vaan pystyä niihin "täsmäiskuihin" oikeaan aikaan. Sehän se taitaa meilläkin olla suurin syy, että touhuillaan kammarissa väärään aikaan, kun ei oikeaan aikaan ole mahdollista. Ehkäpä tässä kierrossa. En ole vielä kalenterista katsonut, miten hyvät saumat olis... Mulla ei pitäis tuon Hkin reissun jälkeen olla tiedossa kuin päivän juttuja jossakin. Miehen työt määrää taas lumisateet. Jos sattuu kova pyry juuri oviksen aikaan niin miestä ei juuri näe ja kun näkee niin on niin väsy...
Sais sitä lunta kyllä tulla. Viikonloppuna oli niin kaunista, vaikka autoiluun lumessa täytyy taas totutella. Aikamoista sompaamista. Nyt on maa taas ihan musta ja lämmintä viitisen astetta :(

Hilmalle peukutan, vaikka plussa olis kuinka epätodennäköinen :)
Miten Kukkiksen tyttöjen ilta meni? Olis varmaan mukavia tuollaiset... Mun kavereilla kaikilla on jo lapsia ja kaikki tyttöjen illat on muisto vain.

Muistahan Keiju käydä moikkaamassa meitä!

Jospa jatkais töitä...

Annukka, kiitos kysymästä, hienosti meni tyttöjen ilta! Mahtavat ruuat oli taas yksi tytöistä laittanut, nam.. Lisäksi glögiä, viiniä, shotteja +saunajuomat jokainen vei itse. Hauskaa oli tosiaan ja välillä "puheensorinan" desibelit taisi käydä aika korkeella, kun 15 naikkosta selittää samaan aikaan ;D Mä pitäydyin vain niissä muutamassa saunakaljassa ihan vaan varuiksi, vaikken tärppiin uskokkaan. Kyllä tuossakin porukassa melkein kaikilla on vähintään yksi lapsi. Meitä lapsettomia ei tainnut olla kuin kolme, eli kyllä ne äiditkin välillä pääsevät bilettämään ;)

Koitahan Annukka tarkistella kalenteria ja saada sitä miestä kellistettyä oikeeseen aikaan, niin saadaan sua jännätä sitten seuraavaksi! ;)

Kivalta kuulosti Kukkiksen tyttöjen ilta! :) Peukutuksia, uskotaan ja toivotaan että plussa pärähtää tikkuun!!

Ompas täällä hiljasta....

Minä olen ollut jotenki tosi huojentunu eilisestä lekurikäynnistä...ei stressaa enää läheskään niin paljoo tää asia, kyllä se sieltä joskus tulee jos on tullakseen :)

tikru ja koopee 21 (miten nää kierrot menee aina näin nopeesti....:O)

Kiitos kaunis Annukka peukutuksista, mutta kyllä täällä mennään jo kp2. On se kiva, että joku jaksaa kannustaa :) Meinaa vaan itseltä usko loppua, kun jopa niillä kierroilla, joilla joilla touhuilut on sattuneet kohilleen, on täti aina tullut.

Hyvä, että Tikrulla on mieli parempi! Positiivista asennetta tässä tarvitaankin.

Taitaa tää vuoden loppupuoli olla kaikilla aika kiireistä aikaa töissä, kuten myös. Pidetään silti ketju elossa!

Plussatuulia ++++++

Hilmalle tätipahoittelut! Tännekin se on jo tulossa, eilen illalla oli pientä tuhrua havaittavissa eli taitaa tulla yksi lyhimmistä l-vaiheista yli vuoteen :/ Aika outoa, että hormonikierrossa lyhenee entisestään??

Kiva kuulla, että Tikrulla on parempi mieli! Muakin aikoinaan helpotti se, kun laitettiin lähete hoitoihin, vaikka tiesinkin, että jonotusaika voi olla yli puoli vuotta.

Pakko jatkaa töitä taas... kiire, kiire, kiire....

Vähän hukassa viimeaikaisten kuulumisien kanssa, mutta tätipahoittelut ihan kaikille joita on taas kiusattu :( !!!

Ja Kukkis ei tosiaankaan vielä luovuta!!!! Kaikki poikkeavahan voi olla vaan hyvä merkki :)

Ja Tikrull+++++++++ Minusta ainakin kuulosti just oikealta tuo teidän ajoitus bd bd bd

Huomenna ois sitten kp 15, vielä ei ovista näy, niin taitaapi teroaloituskin siirtyä.
Onneksi saan miehen pidettyä suht lähellä vielä viikonlopun, laskin että maanantai vois olla SE päivä...
Jos ei tärppää tästäkään, niin seuraava kierto taitaa jäädä sitten välistä.

Voi Ihime (:D) sentään kun nuo Senoran viikot juoksee :) Joko siellä on masu tullut näkyville?

Sonia: Toivottavasti saatte kylvötyöt suoritettua viikonlopun aikana! Kovasti täällä peukutan... Just muuten eilen mietinkin sua, että susta ei oo vähään aikaan kuulunu mitää... Kyllä sullekkin jo sen plussan soisi, kuten myös muille wabbilaisille! Masu ei oo tullu esiin... Just äsken oli kyl melkoinen jytällys tuolla mahassa, en tiijä saiko ihime hepulin vai sokerihumalan kun söin 3 isoa lettua ruokiksella jälkkäriksi.

Voi kökkö sentäs! Hilmalle suuret tätipahoittelut!

Sonialle tsemppiä oviksen bongaamiseen!!

Sais kyllä plussajuna viedä meijät kaikki tonne wab+ puolelle jo pikkuhiljaa, eiköhä täs olla jo tarpeeks kärvistelty...täs taas nähdään mun "positiivinen" asenne...yritänköhä vaan itselleni vakuutella et kyllä se sieltä tulee ku on tullakseen ja pitää positiivista asennetta yllä vaikka oikeesti toivo on jo hiipunut...no joo...

Täällä meinaan jo menkkatuntemuksia havaittavissa et se siitä taas sitten...hyvä sanoo täs vaiheessa mut tunnen jo kroppani niin hyvin et tiedän mitä tää tarkoittaa..

Kukkikselle puhallan pluusatuulta! mikä tilanne??

tikru koopee 22

by the way... Mulla on positiivareiden kalenteri käytössä.... Sillä viikolla kun tein plussatestin oli viikon mietelauseena tällainen:

Maailman nopein onnistumisen kaava? Tee samoja asioita kuin tähänkin asti, mutta odota saavasi parempia tuloksia!

Sittepä kattelin ens vuoden kalenterista, että sillä viikolla kun on la, on viikon mietelauseena:

Vihdoinkin on selvitetty että menestyksen mitta on n. 20 senttiä, joka on suurin piirtein sama kuin korvien etäisyys toisistaan.

Täytyy yrittää puristaa kaikki nesteet miehestä loppuviikon aikana :D
Heh heh...:D oli kyllä Senoralla osuvat mietelauseet.... siis tajusin, että tunnet liikkeitä jo hyvästikin? Oih... *vaipuu haaveisiin*

Niinhän sitä yleensä kroppansa tuntee sen verran, että menkkatuntemukset on hyvässä muistissa... mutta kun sain sen "haamun" tässä viimes, niin viikkoa ennen oli ihan tutut tuntemukset jotka hävis kuitenki myöhemmin. Uskotaan Tikru, että täti löytää parempaa tekemistä bd bd bd bd:)

Pahoittelut kaikille jotka täti on saavuttanut =(

Pidän kovasti peukkuja pystyssä Kukkikselle ja Tikrulle, vielä ei saa luovuttaa =)

Ja siltikin itse olen jo luovuttanut tässä kierrossa, tädin pitäisi saapua viimeisttän ensi viikon loppupuolella, ja eiköhän se sieltä tulekkin, on nää tuntemukset niin normaaleja..

Joko en ole ennen sitä huomioinut, tai sitten tämä muutos johtuu synnytyksestä, mutta kohtu tuntuu koko ajan kovalta kun sitä hiukka painaa mahan päältä. Rassaavaa, ku välillä housut painaa ikävästi siihen, sillon kun maha on turvoksissa..

Tää ei ole todellista, mulla oli oviksen aikaan niska aivan jumissa, koko yläkroppa oli ihan tulessa, selkärankaa myöten, meni sit muutamassa päivässä ohi, ja tänään on taas uudestaan alkanu vihlomaan tossa vasemmalla puolella niskaa, eli huomenna on varmasti taas niska niin jumissa ettei pää käänny mihinkään suuntaan... Rassaavaa.. =(

Huomenta!

Kyllä ne menkat on alkamassa hitaasti mutta varmasti :/ Eilen oli koko päivän pientä tuhrua ja tänään jo vähän tummempaa, joten varmaan muuttuu kp1:ksi tämä päivä. Pännii vaan noi hemmetin tuhrut! Toivottavasti on vaan tämän yhden kierron häiriö eikä tule tavaksi...

Tikrulle vielä tsempitykset loppukiertoon! Tiedän kyllä tuon tunteen, kun huomaa ekat menkkatuntemukset kropassa, niin toivo on menetetty.. Jospa se kroppa joku kerta yllättäisikin positiivisesti!

Äh, kiire TAAS

No voihan pee, kukkis!! Toivotaan nyt vielä et tuhruttelu liittyis raskauteen!! edelleen piän sinulle täällä peukkuja pystyssä! bdbdbdbd

Täällä menkkatuntemukset jatkuu, välillä nipistelee ja välillä jomottelee...Mut kuten jo aikasemmin sanoin, täs kierros ens osta edes r-testiä vaik aina tekis mieli heti testata ku on menkkapäivä lähel et pääsis piinasta...

No voi perhana, Kukkis! Ei kuitenkaan luovuteta vielä! Pidän sulle kovasti peukkuja ja puhaltelen plussatuulia! bd bd bd bd +++

Kuten myös Tikrulle! Josko se täti vaikka viipyisi meillä liian kauan, eikä ehtisi sua ollenkaan kiusaamaan...! bd bd bd bd bd

).( Olen harrastanut pientä itsekidutusta, enkä ottanut yhtään särkytabua. Kivut on olleet kuitenkin sen verran hallittavissa, muutaman pahempi kramppi on kyllä ollut. Pitää jaksaa vaan taas uutta kiertoa!

Voihan kökkö kukkis!!! *HALI* ja jaksuja! jospa se plussa tulis kuitenki jo ihan luomuna ennen ens kevättä :) miksi muuten vasta ens keväänä? julkisellekko, jonot?

Kukkikselle pahoittelut tädistä! Että viitti taas hyökätä paikalle! Oikein paljon tsemppiä tuleviin hoitoihin! Toki toivotaan ettei niitä sitten tarvittaiskaan:) bd bd

Plussatsempit kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Ovistesti näytti plussaa. Mies lähti eilen Tampereelle ja meni sieltä suoraan Ouluun, en tiiä millon tulee takas :/ Nyt on kyllä eron paikka jos ei vihti tulla käymään kotona, murrr...