V
"vieras"
Vieras
Pakko avautua, kun mua on alkanut niin ärsyttämään se, että jos on yh niin apua saa heti oli ongelma mikä hyvänsä. Saa rahaa ja ihan konkreettista apua arkeen. Eräs iäkkäämpi ystäväni kertoi, kuinka hän oli käytännössä yh. Mies oli puolikin vuotta putkeen ulkomaan komennuksella ja ystäväni ilman tukiverkostoja selvisi 3 lapsen kanssa, joista yksi oli vaikeasti kehitysvammainen.
Minäkin olen käytännössä yh eli mies on todella paljon töissä ja työmatkoilla (monta kuukautta vuodessa) ulkomailla. Minun on silti selvittävä täällä 3 lapsen kanssa. Kerran valittelin uupumusta ja pyysin perhetyöntekijää avukseni, kun oli koliikkivauva ja 2 vaippaikäistä hoidettavana. Öitä en saanut nukutuksi. Minulle tokaistiin, että et sinä ole yh, sinulla on mies! Joo on, mutta kaukana Suomesta!
Pitääkö siis erota, että saa apua?
Tällaista heitän mietittäväksi nyt sunnuntai-illan ratoksi.
Minäkin olen käytännössä yh eli mies on todella paljon töissä ja työmatkoilla (monta kuukautta vuodessa) ulkomailla. Minun on silti selvittävä täällä 3 lapsen kanssa. Kerran valittelin uupumusta ja pyysin perhetyöntekijää avukseni, kun oli koliikkivauva ja 2 vaippaikäistä hoidettavana. Öitä en saanut nukutuksi. Minulle tokaistiin, että et sinä ole yh, sinulla on mies! Joo on, mutta kaukana Suomesta!
Pitääkö siis erota, että saa apua?
Tällaista heitän mietittäväksi nyt sunnuntai-illan ratoksi.