Yli vuosi yritystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Manna räjäytti edellisen ketjun, tsemppiä ovisviikonloppuun! :) Ja hektikko kiva kun piipahdit!!

Kaislalle pahoittelut negasta... Mitähän tuohon lisäisi. On tää ihan p**siistä tää homma.

Täälläpä ei mitään uutta, itkettää vaan. Mutta osaan toisaalta kyllä jo nauraakin surkealle itselleni. Skitsoa? Noh, kauan odotettu viikonloppu jo häämöttää! Tuntuipa kyllä tää viikko jotenkin niiin pitkältä.

Kesäkuu tosiaan jo!

hyvää lauantain alkua

Höh, loma oli ja meni, maanantaina taas töihin. Miksei lomapäivissä vois olla vaikka 36 tuntia =)

Täällä ei mitään sen kummempia. kp 24 taitaa olla menossa. Oon koittanu olla laskematta ja miettimättä mitään raskauteen liittyvää. illalla ois tarkotus lähtee muutaman kaverin kaa baariin. Kuskin pestin onneksi sain, kun ei tuo juominen oikeen maistu. Oon monesti huomannu et limpparilinjallakin on ihan hauskaa ja ainakin seuraava aamu on paljon kivempi.

Plussapeukut on pystyssä niille, joilla on aihetta jännitykseen. Ja muille sit tasapuolisesti muuten mukavaa ja jännittävää viikonloppua!

Moikka taas tytsit!

Ei tänne mitään ihmeempiä kuulu, kunhan nyt tässä lämpimikseni turisen. :)

Jännittää kyllä Mollyn ja Nasupin tilanne!! Varsinkin Nasupilla tuntui olevan positiivista oireilua.. ++++ Ja Pellakin, vaikkei siellä nii positiivisella mielellä nyt oltukaan. Mutta vitsit, jotenkin on nyt hyvät kutinat Nasupin suhteen.. Toivotaan parasta!!

Nasuppi, kiitos tarjouksesta, mutta itseasiassa mulla on yks kaveri, jolla myös 3kk:n annos jäämäclomeja, joten häneltä saan niitä kyllä. Mulla ei oo ollu yleensä ongelmia vatsahappojen/närästyksen kanssa, mut saas nyt sit nähdä mitä ne meikäläiselle tekee. Ihan vakuuttunu mää en kyllä ole, ettenkö ovuloisi omillani.. Haluan kyllä sitkuttaa vielä luomuna nää kesäkuukaudet.. Josko sitten syyskuussa, kun 2v tulee täyteen nii pitää ottaa uudet aseet käyttöön ja alkaa oikeen tehtailemaan ovistikkujenkin kanssa! :) Siinä meikäläisen sotasuunnitelma. (Kauheeta muuten ajatella, että syksyllä voidaan sitten laittaa otsikoks 2v yrittäneet...)

Harmitus Kaisla, että kierto venyy. Muistan kun mullakin oli vuosi takaperin yks 46päivän kierto. Hermot meinas mennä.

Oli kiva kuulla Hektikostakin. Ja Lotasta! Sulla on kyllä ollu rankkoja aikoja.. Tsemppiä! Aika parantaa..

Hei kaikille!
Tulin kertomaan kuulumisia, nyt on jo toinen kolmannes menossa! Viikkoja on tänään 13+3. Viime keskiviikkona käytiin np-ultrassa ja voi että toinen oli suloinen :). Siellä se vauva heilutteli käsiään ja jalkojaan, raapi päätään yms. Ihana, olen onnesta soikeena! Laskettu aika siirtyi 8.12. Maha tuntuu, muttei vielä näy... Toivottavasti ei kovin kauheasti kasva kahdessa viikossa, sillä 17.6 pitäisi mahtua hääpukuun ;).

Onnea teille kaikille yritykseen, toivon todella että onnistutte! Itse yritin sen 1v ja 7kk ja tärppi tuli sillon kun toivo oli jo melkein menetetty...

Olitte kyselleet ja tsemppailleet vanhassa ketjussa, lukaisin sen nopeasti läpi. En ole jaksanut pahemmin nyt vauva aiheisilla sivustoilla käydä... Keskiviikkona olin kättärillä ja siellä tehtiin se lääkkeellinen tyhjennys. Viikkoja oli kasassa jotain 10. Iso möykkykin tuli ulos, mutta onneksi tiesi, ettei siellä ole tai ole ollutkaan elämää... Kipuja on ollut aika paljon, vuoto vaan on hiipumassa... Sais nyt vielä vuotaa, muuten joutuu kaavintaan. Se nyt vielä puuttuis... Pelottaa hirveesti alkaa yrittään taas. Olis vaan paljon helpompaa, jos ei tykkäis vauvoista eikä haluais omaa... Pitäisköhän alkaa kehittää jotain vauvavihaa, niin kaikki tuntuis helpommalta...! ;)

Kiva kuulla Lotasta! Tule kertomaan geti, jos lupaavia isi ehdokkaita löytyy ;)

Ja täällähän on nyt jännät paikat! Voi kun tärppäis nyt monella pitkänmatkalaisella!

Niisku, ymmärtäähän sen, ettei näillä palstoilla jaksa pyöriä kokemasi jälkeen. Rankkaa on varmasti ollut. Kiva kun kuitenkin kävit meitä moikkaamassa!

Hannamari, oli kiva kuulla että siellä on mennyt kaikki hienosti. Tsemppiä vielä loppuajallekin! Toivottavasti jatkuu samaan malliin!!

Toivottavasti huomenna saadaan hyviä uutisia.. Tuskin maltan oottaa. :) :) ++++++++-onnea!

Plääh mikä maanantai... Tuhruttaa ja masentaa. Ja nää saakelin työt.

Eli mua ei tarvi mitään jännäillä, pah :( Alkais kunnon vuoto ja sais nää menkat lusittua pois pikaiseen. Juteltiin miehen kanssa (oli ihana vakava mutta leppoisa juttutuokio mukavassa hengessä) että elokuussa yritetään esim. inssillä jos ei nyt kesän aikana tärppää - ja se tuskin tapahtuu. Siitä voi sitten katsoa eteenpäin kuukausi kerralla.

Kaisla, tosi tylsä kun kiertoo lähtee karkaamaan tuolla tavalla, joko sulla ne alkoi? Nasupin tilanne jännittää!! Oliko muita joilla jännäpäivät pian? Pella? Peppi? Vai oliko se joku muu...

Niiskun tilanne on niin vaikea, voi että. En voi kuvitellakaan minkälaista voi olla. Tietysti omat valitukset pitäis nyt heti lopettaa kun ajattelee, että muillakin on omat ongelmansa ja kaikilla meillä enemmän tai vähemmän vaikeaa tämän asian kanssa. Noh, jos sais nää menkat alta pois ja vois sitten katsoa taas hieman valoisammin tätä hommaa ja koittaa tsempata toinen toistamme.

Hannamarille mukavaa odotusta ja ihania häitä!! Mitä Vippelle kuuluu? Kiva kun olit pitänyt ketjua elossa viikonlopunkin yli. Pitäis varmaan laittaa vähän vipinää ja säpinää tänne :) Oisko kellään mitään galluppia?

Hellurei! Yhä vain jännitän täällä (kuten näköjään moni muukin puolestani, hih ;), en ole viitsinyt hätiköidä sen testin kanssa. Viikonloppu meni mökillä ja entisen työkaverin häissä, joten eipä se testailu oikein olisi onnistunutkaan - ja hyvä niin. Mikään ei ärsytä enempää kuin negatestin tekeminen ja menkat alkaa heti sen perään. Nyt siis menossa kp 30, eli joko saattaisin olla raskaana tai sitten ovista ei ollut silloin viikonloppuna, koska muutenhan menkkojen olisi pitänyt jo alkaa. Päätin odottaa sinnikkäästi keskiviikkoon, koska monesti mun kierto on mennyt yli 30 päivän. Soitin muuten kättärille progetestistä, mutta ei ollut tulos vielä tullut. Olisi ollut kiva tietää, jos ovista ei ollut, ettei turhaan jännäile... Rinnat eivät ole muuten yhtä kipeät kuin aiemmin, mutta flunssa lämpöineen jatkuu ja nyt mua närästää ihan sikana pitkästä aikaa lääkityksestä huolimatta.

Voi Niisku, koita jaksaa. Kuulostaa tosi rankalta. Toivottavasti kesä tuo valoa teille!

Ja pöh Molly, tuhrua... hitto. Hyvä, että saitte suunnitelmat selviksi. Mites tuo inssi, meinasitteko toteuttaa sen yksityisellä? Nimittäin julkisella puolella kai kokeillaan ensin kaikkea muuta, ja inssi sitten viimeisimpinä keinona kai... Kesällä kannattaa sitten ajatella ihan kaikkea muuta ja unohtaa koko touhu vähäksi aikaa!

Pidän teidät ajantasalla, katsotaan mitä tuleman pitää... :)

Iloista viikkoa kaikille!

Nasuppi jaksaa sitkeästi odotella, hienoa. Harmi, kun taidan olla nettipimennossa juuri ke-la. Mutta pääsenpä sitten onnittelemaan jälkijunassa ;) jos ja kun niikseen tulee.

Molly, täällä päin ollaan juteltu aivan samansuuntaisia. Vaikka mulla edessä vasta ensimmäinen clomikierto, niin on ajateltu, että elokuussa lähdetään jo inssiin. Meillä kun miehellä tulee hyvin helposti ""rimakauhu"" ja sitten ei saada ""siementä"" ollenkaan. Varsinkin silloin, kun olis ne tärkeet päivät. Niin, ja pahoittelut Molly tämänkertaisesta tuhruttelupettymyksestä.

ON: Menossa kp 30 ja oireet viittaa vahvasti tädin tuloon. Eipä tässä kuussa muutenkaan toiveet olleet korkealla, kun ei tikuttelusta huolimatta ovista löytynyt. Tuleepahan nyt sitten clomit oikeesti tarpeeseen tulevassa kierrossa. Millos Vippe sulla pärähtääkään ekat clomit kehiin? Käytkö seurantaultrassa?

Heipsan!

Molly, voi tuhrutus sentään.. :( :( :( Hyvä että ootte miehen kanssa keskustelleet asioista.. Varmaan sullekin lyödään ensin clomit kouraan ja sitten vasta inssiin.. (Tai näin on ainakin mennyt monella) Ellei tietenkin yksityiselle mene.

Nasuppi, voi kun jänskää!! Toivottavasti se ovis on nyt sit ollu... :) :) :)

Pella, mää varmaan alotan clomit vasta syksyllä. Jotenkin sitä vielä toivoo sitä luomuplussaa, vaikka eihän se mikään itseisarvo ole.. Laparoskopian jälkeen lääkäri kuitenkin kehoitti menemään luomuna vielä 0,5v.. No, tai sitten voi olla kun seuraava kp1 (juhannuksen jälkeen) koittaa, nii on ihan eri aatokset.. Mutta katotaan nyt. Sillon sit kuitenkin pitää varata se seurantaultra kp12-13 päivälle, ennenku alottaa kuurin. Jotenkin tuo kuurinkin syöminen jännittää.. Ei sitä varmaan koskaan pääse mihinkään ""oikeisiin"" hoitoihin, kun tuo lääkkeiden syöntikin tökkii...

Peukkuja vielä Nasupille ja Pellallekin, josko ne ovistikut olisivat olleet susia. ;)

Hellou ladies,

Täällä kp1. Ei tarvi pahoitella, ihan odotettavissa oli. Yleensä mua masentaa loppukierrosta kun tuhrut alkaa ja se tuttu pms-kiukku nostaa päätään. Silloin voisin jäädä töistä kotiin itkemään ja surkuttelemaan koko päiväksi. Mutta tässä vaiheessa katseet on jo tulevassa kierrossa!

Mietin tässä just, että sitten joskus jos (tai kun...) olen raskaana niin tiedän/tunnen sen kyllä ihan varmasti jo ennenkuin testiä tarvii edes tehdä. On tässä vajaan parin vuoden aikana sen verran oppinut kuuntelemaan ja tuntemaan kroppansa. En olisi kyllä ikipäivänä uskonut kun aloitettiin yritys, että tästä tulee just meille näin vaikeaa. Never. Mutta niinpä vaan kävi. Musta on tosi outoa, että kaksi täysin tervettä ja hyvin itsestään huolta pitävää (ei oikeastaan paheita, syödään terveellisesti ja hyviä raaka-aineita, kuntoillaan jne) ihmistä, joilla ei mitään aikaisempia sairauksia, kestää näin kauan raskautua. Tai siis että ei näytä onnistuvan luomusti. Jaksan kyllä aina vaan ihmetellä tätä.

Juu ja yksityiselle siis ollaan menossa elokuussa. Tai siis ollaan nyt jo, ja periaatteessa oltaisi kai voitu edetä tosi nopeasti jo helmikuun jälkeen, minä vaan oon hannaillut ja elätellyt toivoa että keväällä tärppäis ilman apuja. Ilmeisesti alitajunnassa mulla ei ole kuitenkaan ollut kauhea kiire tämän asian kanssa koska oon jaksanut odotella ja toivoa suht rauhassa, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä ettei enää odotella vaan alan kaipamaan toimintaa.

Noh, Nasupille joka tapauksessa myös höh ja plääh. Aika samoissa mennään nyt siis enskiertokin. Juhannuksena tehdään bebet!

Pella, sullahan on nyt sit jännät päivät? Loppukierto menossa! Pidetään siis sinulle peukut ihan täysillä nyt!! Oliko muita jännääjiä? Mitä muut naiset, mitä kuuluu?

Mitäköhän muuta mun piti jutella... Tai hrm, ehkä tästä tuli tarpeeksi pitkä romaani ilman lisähöpinöitäkin :)

Hei!
Minullakin taitaa käydä nyt niin, että kp32/31-? muuttuu kp 1. Mutta olen päättänyt lähteä uudella innolla uuteen kiertoon ja olen tyytyväinen, että clomeilla saatiin edes ovulointi tähän kiertoon, joten toivoa on. Ekassa clomikierrossa en ovuloinut nimittäin ollenkaan.
Eipähän tuo helppoa ole lasten teko, kyllähän sitä välillä miettii, että onko sen pakko olla näin vaikeeta juuri meidän kohdalla??? Esikoista yritettiin 2 vuotta, apu saatiin clomeilla. Nyt pikkukakkonen on ollut yrityksen alla 1,5 vuotta, ja nyt siis toinen clomikierto nähtävästi loppumaisillaan.

Kp ykkönen jyllää nyt meidän ketjussa, mokoma vihulainen. Täällä nimittäin myös. Mutta niin kuin tuossa joku muukin kuvaili, pahin aallon pohja on jo ohitettu, kun pms-oireet ja raskausoireettomuus ovat jo kertoneet totuuden ennen tätä päivää. Nyt on jo katse tulevaisuudessa, sain varattua ajan clomiseurantaultraan, jossa tehdään samalla se munajohtimien aukiolotutkimus. Kun ei nyt siellä puolella olisi häikkää: IVF-hoidot kauhistuttaa.

Millaista palvelua/kohtelua olette saaneet käydessänne gynellä/lapsettomuushoidoissa? Minä ootin yksityisen klinikan henkilökunnan olevan oikein ekstraystävälllisiä ja erityisesti kiireettömiä, mutta päinvastoin. Yksityisklinikan lääkäri on kiireinen hössö, ei jaksa kuunnella alkuunkaan ja keskussairaalan gynekologi oli aivan uskomattoman ihana kaikin puolin. Tästä lähtien olen ajatellut pitäväni paremmin puoleni klinikalla käydessä. Homma maksaa niin tolkuttomasti, että siitä edestä haluan, että minua kuunnellaan. Ei nyt kiukuttelemaan ole tarkoitus ruveta :) mutta ystävällisen napakasti voi omaa asiaansa esittää, eikö vain.

Vippe ja Molly, hyvähän se on itseään kuunnella ja edetä sen mukaan, mikä hyvältä tuntuu. En tiedä ikiänne, mutta ei kaiketi sekään vielä suuri rajoite ole. Itse olen muutaman vuoden päälle kolmenkymmenen, vielä ehtii hvyin, kun on nyt homma aluillaan.

No voihan itku. Täällä tosiaan kp 1 on valloittanut ketjun. Ei se kaukana oo mullakaan. Toista päivää nyt tuhruttaa ja toivon vaan et kunnon vuoto alkais kun kerta päätti tulla. Nää tuhrupäivät on kaikkein ärsyttävimmät. Menkat ois melkein ohi siinä ajassa kun tuhruttaa. Ja sit oikee vuoto vielä siihen päälle. Huoh...Tuhrut alko nyt jo kp 26, kun viime kierrossa alko vasta kp 30. Tänään on ollu muiutenkin niin ärsyttävä päivä. Aamu alkoi vessassa juostessa. Vatsa oli ihan sekasin.. Nyt onneksi alkaa jo hellittää *koputtaa puuta*.

No juhannuksena taitaa sit monella olla vipinää peiton alla. ;)

Voi harmittelut menkkalaisille=(Tiedän tunteen, mistä Molly kertoi ainakin, että jo loppukierrossa alkaa tuntea, ettei tästä mitään tulekaan. Plääh! Se on turhauttavaa, mutta samalla se valmentaa ""muka"" lieventämään tulevaa pettymystä, vaikka mä olen sen verran hölmö, että jaksan monesti uskoa ihmeeseen sisimmässäni, vaikka järki sanoo, että täti on kurvaamassa paikalle. Meidän gynen aika muuten siirtyi elokuulle lääkärin loman takia ja nyt sitten tietty harmittaa, kun ei jaksaisi odottaa, kun jo luuli pääsevänsä asiaan=( Soitin ja kysyin, että mitä siellä sitten tapahtuu, kun on eka käynti ja sanoi, että määrätään verikokeita ja ultrataan. Toivottavasti ei tarvitsisi mennä ja tulisi luomusti raskaaksi! Joten samalla tavalla ajatten, kuin Molly tässäkin asiassa, että sitä ajatuksissaan tahallaan siirtää asioita, mutta toisaalta haluaisi jo vastauksia.
Plääh ja puuh tosiaan! hei, ketäs me nyt jännäillään? Ilmoittautukaahan pelipaikalle, jotta saadaan taas kuhinaa=) Itsellä menossa kp 15/28 ja pientä lämpöä (flussa) ja vatsa turvonnut/rinnat arat...eli mitä lie nyt tarkoittaa taas?! Taitaa olla niitä pms oireita..

Kaikilla sama tilanne meneillään... Onkohan meidän ketjuun laskeutunut nyt joku paha karma, jota ei saada ravistettua pois? Onpa siitä nimittäin jo pirun pitkä aika, kun viimeksi on saatu plussia, eivätkä niistäkään kaikki ole sitten kuitenkaan kantaneet loppuun saakka :(

Kaisla, musta tuntuu, että nyt mulle saattoi käydä samalla tavalla kuin sulle, eli raskaus tosiaan yritti alkaa, mutta meni sitten kesken alkumetreillä. En tosin ehtinyt plussaa testaamaan, mutta oireet olivat sellaisia ja vuoto alkoi turhustelun sijaan heti rajuna ja tuli sellaisia klimppejä. Mutta mene ja tiedä.

Eilinen päivä oli raskas. Masensi niin vietävästi. Tänään on ollut jo parempi päivä. Ei tässä oikein voi olla masentunut, kun on ystäviä ympärillä koko ajan. Tosin huomenna masentaa ehkä vielä enemmän, kun hyvä ystäväni ja pikkuveikka matkaavat muille maille vierahille toistaiseksi pysyvästi. Mutta täytyy nyt vain pitää katse tulevassa kesälomassa ja syksyssä, jolloin päästään jatkamaan hoitoja. Kyllä sen joskus on vielä onnistuttava. Nyt toistaiseksi on vain iloittava elämästä yleensä.

Täytyy muuten soitella siitä progetestistä, olisi tosi kiva nyt tietää, että oliko ovista lainkaan!

Pahoittelut muillekin tädin vastaanottaneille, onhan tää ihan per***stä.

No huh, harvoin puhun mistään tädistä mutta nyt vois kyllä jo sanoo että kylläpä se ehti moneen osoitteeseen kyläilemään eilen!! Uskomatonta, että meitä on nyt 3-4 tässä ketjussa joilla kaikilla kp2 tai 3 tänään menossa. Miettikää jos oltaisi kaikki plussattu tästä kierrosta, meillä olisi ollut lasketut ajat ihan samoille päiville! Harmi kun ei ja pahoittelut siis muillekin. Nasuppi, häntä pystyyn ja tsemppiä!

Manna, sullahan on selkeesti ovis päällä tai juuri mennyt :) Tuliko puuhattua ahkerasti?

Pella kyseli yksityislääkäreiden kohtelusta. Mä olen käynyt jo monta vuotta yksityisellä, sekä gynellä että yleislääkärilläkin kun mulla on vakuutus. Mulla on tosi hyvin toiminut kaikki ja mielestäni olen saanut parempaa kohtelua yksityisellä. Tuntuu, että tutkivat tarkemmin eivätkä säästele. Toki heilläkin alkaa olemaan jo kiirettä, ettei siellä nyt tule kauhean uniikkispesiaalioloa vaan tietää, että seuraava potilas/lapseton jonottaa jo oven takana. Kuitenkin kohtelu on aina ollut ihanaa ja inhimillistä ja mikä parasta toiminta on ripeää ja tulokset tulee nopeasti.

Jaahass, pistettäiskö Galluppi: Laihdutatteko kesää ja bikinisesonkia varten?

Itse yritän kyllä vähän ahkerammin käydä salilla ja jumpissa ennen kesää ja koitan pikkasen rajoittaa suklaan syömistä. Sellaista kiinteytystä tapahtuu kyllä yleensä aina ennen kesää. Painoa en ole koskaan tarkkaillut, vaan seuraan enemmänkin kiristääkö housut.

Ai niin joo, onko meillä uusi ketjutulokas - kalat! Kiva, tervetuloa juttelemaan! Joko sun tilanne ratkesi, testasitko tai kääntyikö jo kp1:ksi sielläkin? Toivotaan parasta ettei vuoto vielä alkanu ja pysyy poissa!

Nasuppi, milloin saat progetuloksen?

Moikka!

Pääsin taas pitkästä aikaa koneelle (joka oli huollossa) ja täällähän on tosiaankin täti vieraillut vaikka kenellä. Vaan eipä edelleenkään täällä, hohhoijaa... Sais tosiaankin tulla jo. No, minä varmaan odotan sinne juhannukseen saakka sitäkin, hih.

Manna, jospa sulla ois nyt tärppi päällä! Saatais vielä se juhannusplussakin sitten. Mikä fiilis?

Me käytiin siellä ensikäynnillä alkuviikosta ja sinänsä tuntui, että ihan kivalla mielellä voi jäädä kesälomalle. Ei näkynyt mitään selkeää (endoa tai pco:ta) ja lääkärin mukaan näyttäisi siltä, että muutenkin kaikki kunnossa. Mitä nyt tätä pientä hormoniheittelyä ja pitkittyneitä kiertoja. Mutta niihin voi sitten alkaa syödä lääkkeitä loppukesästä, jos eivät itsekseen ala korjaantua.

Joku kyseli siitä palvelun tasosta yksityisellä... Meillä ainakin nyt oli ihan ok. Saas nähdä sitten jatkossa. Kyllähän siellä tuntui tosiaan muita ""lapsettomia"" olevan jonossa ihan reilusti.

Molly, kiva kun keksit taas galluppia meille! Ja hyvä, että oot taas muutenkin toiveikkaana. Siitä se lähtee!

G: Mä oon mielestäni ihan riittävän bikinikuntoinen noin yleensäkin, vaikka liikuntaa tulee kyllä välillä liian vähän. Nyt alkoi muuten vain jokin liikuntainnostus, joten oon treenaillut kotona muutaman kerran. Jaksaa sitten mökillä huhkia paremmin ;)

Ja tervetuloa kalat- joukkoon!

Mukavaa viikkoa!

Mullakin olis kp2, muttaku muttaku ei oo sitä miestä :D ...hitsi, mistä ihmeestä mä sen löydän? Ja kuka nyt ottaa tällaisen vauvakuumetta potevan juuri eronneen juuri keskenmenon saaneen tyttösen... Huokaus.
Kait se on mun vaan haaveiltava ja sitten joskus 40v yrittää niitä pieniä...toivotaan että ei ole liian myöhäistä. En tunnu kovin herkästi raskautuva olevan, sekin pelottaa:( Oon siis 32 nyt.

No, kyllä se tulee vielä. Roikun kuitenkin täällä mukanna ja pidän peukut ja varpaat pystyssä teille kaikille!!

Lotta, ties vaikka juhannuksena löydät elämäsi miehen :) Sullakin on varmaan niihin aikoihin just ovis ;) No, tsoukki tsoukkina, mun mielestä sä tunnut ottavan asiat tosi hyvin ja sulla on hieno asenne! Kukapa sitä tietää miten elämä heittelee, yhtäkkiä sulla voi olla ihan eri elämäntilanne ja se voi käydä nopeastikin. Ei muuta kun luottavaisena vaan!

Hmm.. jotain muuta piti kommentoida. Täytyy palata...

Yhteistyössä