Loukkantuisitteko tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
totuus on ------- että sinä olet ääliö. vissiin tällä samalla nikillä kirjoittamassa milloin missäkin ketjussa ikäänkuin sinä olisit aina "oikeassa". nälvit ihmisiä ja paisuttelet / vähättelet mikä vaan soveltuu mielestäsi tilanteeseen että saa mahdollisimman suuren vaikutuksen provosaatiollasi

Niin kalikka kapsahtaa ja koirat älhtää kun osuu omaan nilkkaan sanoo vanha sanalasku ja taitaa pitää paikkaansa edelleenkin :)

Kerron vain totuuden, jota moni ihminen ei aina näe suuren nenänsä edestä?

Ja voin olla ääliö jos sinä niin asian määrittelet :)

Ja sovittaisko ihmiset sellainen asia että lopetetaan se peliriippuvuus-trendipuhe kokonaan... jos jätkä olisi mennyt rassaamaan autoa, niin kukaan ei olisi alkanut puhumaan "auton rassaami-riippuvuudesta" harrastus se on siinä missä moni muukin, vai väitättekö että kukaan muu ei harrasta päivittäin jotain, JOS se ei ole pelaaminen?

miksi siltä pitäisi ummistaa silmät, että moni ihminen on nykyään riippuvainen pelaamisesta ? toki riippuvainen voi olla mistä tahansa, mutta juuri nyt taisi kyse olla nimenomaan pelaamisesta.
eihän se ole enää järkevissä saati terveissä rajoissa, jos pelaaminen ( tai vaikka se auton rassailu ) menee kaiken muun edelle jatkuvasti.
intohimoja saa ja pitää olla ,ne tekevät ihmisestä mielenkiintoisen useimmiten, mutta jos se yksi ja ainoa intohimo ( oli se mikä tahansa ) täyttää vähitellen koko elämän ,niin kyllä minusta silloin pitää voida tunnustaa että taisi mennä yli.
aika moni nainen palstailee päivittäin ( itse en tietenkään,*kröhöm*,kuulu tuohon ryhmään ) ja tuskin monellakaan miehellä on sitä vastaan mitään. Mutta jos se vaimo alkaa olla palstalla joka ikinen ilta vaikka viisi tuntia ja mieskin saa makoilla peiton alla telttaa pystyssä pidellen ja odottaa että vaimo saa reimatecci rähinän loppuun ja sitten vasta.. niin.. no.ei kai silloin mitään ongelmaa ollutkaan ? intohimoa vain plussaa kohtaan ..

miksi siltä pitäisi ummistaa silmät, että moni ihminen on nykyään riippuvainen pelaamisesta ? toki riippuvainen voi olla mistä tahansa, mutta juuri nyt taisi kyse olla nimenomaan pelaamisesta.
eihän se ole enää järkevissä saati terveissä rajoissa, jos pelaaminen ( tai vaikka se auton rassailu ) menee kaiken muun edelle jatkuvasti.
intohimoja saa ja pitää olla ,ne tekevät ihmisestä mielenkiintoisen useimmiten, mutta jos se yksi ja ainoa intohimo ( oli se mikä tahansa ) täyttää vähitellen koko elämän ,niin kyllä minusta silloin pitää voida tunnustaa että taisi mennä yli.
aika moni nainen palstailee päivittäin ( itse en tietenkään,*kröhöm*,kuulu tuohon ryhmään ) ja tuskin monellakaan miehellä on sitä vastaan mitään. Mutta jos se vaimo alkaa olla palstalla joka ikinen ilta vaikka viisi tuntia ja mieskin saa makoilla peiton alla telttaa pystyssä pidellen ja odottaa että vaimo saa reimatecci rähinän loppuun ja sitten vasta.. niin.. no.ei kai silloin mitään ongelmaa ollutkaan ? intohimoa vain plussaa kohtaan ..

ei ole ummistamisesta puhe, vaan siitä minä puhuin kun nykyään tuo riippuvuus kortti heilahtaa välittömästi kun on puhe pelaamisesta ja ajan viettotapojen valinnoista. eli en nyt ottanut tarkoituksella kantaa onko tämä tilanne juuri riippuvuus asia vaan yleisellä tasolla että miksi siitä ensimmäisenä aletaan puhumaan kun ihmisillä on intohimon kohteita elämässä muutenkin mitkä vie aikaa, erilaiset harrastukset, joillekkin työ on se intohimoinen harrastuksen kohde samalla kuin työ itsessään...

Niin kalikka kapsahtaa ja koirat älhtää kun osuu omaan nilkkaan sanoo vanha sanalasku ja taitaa pitää paikkaansa edelleenkin :)

Kerron vain totuuden, jota moni ihminen ei aina näe suuren nenänsä edestä?

Ja voin olla ääliö jos sinä niin asian määrittelet :)

olen tässä jo aika monta kertaa huomannut sinun nimimerkin takaa on heitetty todella urpåja kommentteja, varsinkin kun lähtökohta on se että julistaa oman mielipiteen olevan totuus joka kerta kun "suunsa avaa", ollaan aika heikoilla jäillä.

olen tässä jo aika monta kertaa huomannut sinun nimimerkin takaa on heitetty todella urpåja kommentteja, varsinkin kun lähtökohta on se että julistaa oman mielipiteen olevan totuus joka kerta kun "suunsa avaa", ollaan aika heikoilla jäillä.

Se mikä on sulle "urpoutta" ei aina välttämättä ole minulle tai muille.
Minun mielipide on vain minun mielipide ja that is it :)

[QUOTE="neiti";22662499]Ne miehesi "pelikaverit" on todennäköisesti perheettömiä kypsymättömiä nörttipoikia tai sitten 14 vuotiaita teinejä. Ei aikuiset perheelliset ihmiset voi hukata aikaa noin paljon omaan harrastukseen.

Montako tuntia hänellä menee viikossa pelaamiseen, 20-30 h? Olisiko miehesi valmis siihen, että sun harrastukseen menisi yhtä paljon aikaa?

Pelaamisen lopettaminen tuntuu aluksi pahalta, mutta tosi nopeasti siitä pääsee yli ja keksii muuta tekemistä. Miehesi olisi syytä aikuistua ja ottaa vastuuta perheestään. Tai sitten sinun vain hyväksyä hänen aikaa vievä harrastus ja teidän sopia yhdessä "pelisäännöt" ja esim. kellonajat pelaamiseen.[/QUOTE]

Yksi virhe tuossa tekstissäsi on, keski-ikä wowin tyylisissä peleissä on noin 30 v. luokkaa... Tunnen aika monta perheenisää / äitiä jotka tuota peliä pelaa.

no eikös täällä aika moni julista oman mielipiteensä olevan se ainoa ja oikea.
ihan samalla tavalla sinulle voisi sanoa, että joka kerta kun tänne kirjoitat kommentin, asetut miehisyydessäsi meidän "mammojen" yläpuolelle ( "sovittasko että lopetetaan noi ja noi puheet.." ) .aika monen palstamiehen perussynti - mun mielestä - se, että pikkasen rivien välissä naureskellaan ja niputetaan naisten juttuja nippuihin, että "noo tollasta akkojen kotkotusta,voi jessus" ja sitten tuodaan oma ylevä näkemys asiaan .
eikä tästä saa keittää hernesoppaa nenässä. ;)

Mä olen varmaan outo lintu, mutta minusta on kivempaa katsoa yksin kuin mieheni kanssa tietynlaisia ohjelmia/elokuvia :) Varsinkin, jos kyseessä on jokin lähinnä naisille suunnattu hömppä. Tämä onnistuu yleensä aina silloin kun mies ilta- tai yövuorossa. Oikein nautin, kun saan kasata herkkuja ym ja keskittyä aivan yksin ohjelmaani.

Joten ei, en olisi loukkaantunut. Ei ole ihme jos suomalaiset masentuu, kun noin pienestä vedetään herneitä nenään :whistle:

no eikös täällä aika moni julista oman mielipiteensä olevan se ainoa ja oikea.
ihan samalla tavalla sinulle voisi sanoa, että joka kerta kun tänne kirjoitat kommentin, asetut miehisyydessäsi meidän "mammojen" yläpuolelle ( "sovittasko että lopetetaan noi ja noi puheet.." ) .aika monen palstamiehen perussynti - mun mielestä - se, että pikkasen rivien välissä naureskellaan ja niputetaan naisten juttuja nippuihin, että "noo tollasta akkojen kotkotusta,voi jessus" ja sitten tuodaan oma ylevä näkemys asiaan .
eikä tästä saa keittää hernesoppaa nenässä. ;)

mikäs miehisyys-kommentti se on että on lopen kyllästynyt että ihmiset käyttävät ulkoa opittuja tapoja omien mielipiteiden vahvikkeina, eli kun se on ajan tapa että peleistä kun puhutaan niin riippuvuus nousee heti tapetille, niin silloin sitä korttia voi aina käyttää ja mielellään heti ensimmäisenä. ja jos sinulle ei valjennut tuo minun "harmistus" tuon "totuus on" nimimerkin henkilön kanssa, niin kirjoitan uusiksi kun et ymmärrä, minua siis ei haittaa hänen mielipiteensä jokaisella siihen oikeus, mutta kun katsoo minkä nimimerkin valitsee kun kirjoittaa kommenttejaan, on siis harmaa ja haluaa tuoda aina sen ekana esille että oma mielipide on "totuus", jos rekisteröisi tuon nimimerkin niin silloin siihen ei tulisi puututtua koska silloin se nimimerkki tulee siihen automaattisesti oli sitä mieltä että oma mielipide on "ainoa oikea totuus" tai ei...

muos: anteeksi kun en edes kommentoinut tuota seksististä kommentti-osiotasi, ei minun mielestä ole edes sen arvoista :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mielipiteesi on oma oikeutesi, nimimerkkisi yhdistettynä mielipiteeseesi on urpåutta parhaimmillaan... antaa hienosti kuvan erittäin egoistisesta ihmisestä joka luulee että on vain yksi "totuus" ja se on sinun "totuus"

Tuokin on sinun luulosi ja sinun vaikutelmasi eikä kerro kuin sinusta itsestäsi!
Muuten ihan hieno määritelmä urpoudelle. :D
Mutta, totuushan on, että totuuksia on olemassa useita ja minun näkökulmani asioihin on vain yksi monista, koska minua ei ole kuin yksi täällä maanpäällä :D

Jollakin muulla on oma totuutensa asioihin ja mitään yleiskaavaa totuuteen ei ole olemassa paitsi itse totuus.

Tuokin on sinun luulosi ja sinun vaikutelmasi eikä kerro kuin sinusta itsestäsi!
Muuten ihan hieno määritelmä urpoudelle. :D
Mutta, totuushan on, että totuuksia on olemassa useita ja minun näkökulmani asioihin on vain yksi monista, koska minua ei ole kuin yksi täällä maanpäällä :D

Jollakin muulla on oma totuutensa asioihin ja mitään yleiskaavaa totuuteen ei ole olemassa paitsi itse totuus.

juu kyllä asian saa ympäripyöreäksi sillä kun selittää tarpeeksi, se vain ei muuta sitä tosiasiaa että itse sinä valitset kerta toisensa jälkeen sen että korostat puhuvasi "totuuden". eli asetat itsesi muiden yläpuolelle, tämä sitä on minun mielestä enemmän kun tuo mitä endie tuolla minulle selitti.

mikäs miehisyys-kommentti se on että on lopen kyllästynyt että ihmiset käyttävät ulkoa opittuja tapoja omien mielipiteiden vahvikkeina, eli kun se on ajan tapa että peleistä kun puhutaan niin riippuvuus nousee heti tapetille, niin silloin sitä korttia voi aina käyttää ja mielellään heti ensimmäisenä. ja jos sinulle ei valjennut tuo minun "harmistus" tuon "totuus on" nimimerkin henkilön kanssa, niin kirjoitan uusiksi kun et ymmärrä, minua siis ei haittaa hänen mielipiteensä jokaisella siihen oikeus, mutta kun katsoo minkä nimimerkin valitsee kun kirjoittaa kommenttejaan, on siis harmaa ja haluaa tuoda aina sen ekana esille että oma mielipide on "totuus", jos rekisteröisi tuon nimimerkin niin silloin siihen ei tulisi puututtua koska silloin se nimimerkki tulee siihen automaattisesti oli sitä mieltä että oma mielipide on "ainoa oikea totuus" tai ei...

muos: anteeksi kun en edes kommentoinut tuota seksististä kommentti-osiotasi, ei minun mielestä ole edes sen arvoista :)

ok. ehkä en vaan ymmärrä sitten .sovitaan niin,that's ok.

En loukkaantuisi. Katsoisin leffani itse ja antaisin miehen pelata peliään. Näin meillä tehdäänkin hyvin usein. Pitää miehellä olla oma hengähdystauko arjen keskellä.. =) Jos joku yöllisistä pelaamisista kärsii, niin enemmän se on se mies jolle sitä univelkaa kertyy.. Itse olen ainakin tyytyväinen, että mies pelaa suurimmaksi osaksi yöllä, jolloin vaikuttaa vähiten meihin muihin.

Siitä korkeintaan voisin pahoittaa mieleni jos mies tietäisi, että "itken yksin olohuoneessa" ja ei reagoisi siihen millään tavalla.

Oletko nyt tyytyväinen nimimerkkiin? Nyt sinulta on pois yksi huolenaihe?

En loukkaantuis, katselen usein yksinäni leffaa ja mies pelaa tietsikalla tai tekee muuta mitä mieli tekee. Ollaan oltu 10 ½ v. yhdessä, joten en ole enää niin läheisriippuvainen kuin suhteen alkuaikoina.

Yhteistyössä