[QUOTE="heh";23836197]Meidän taaperoa ei ainakaan mitkään nojatuolit pitele, saa liikkumaan pirttipöydänkin joka on PAINAVA ja osaa nostaa kaikki talon tuolit pystyyn eli enää ei auta vaikka tuolit olisia kaadettuna, hän nostaa ne ja kiipeää ihan itse lavuaariin, kiipeää avaamaan ovet, kiipeilee syöttötuoliinsa, kiipeää kiipeää kiipeää kiipeää. Mutta pesuaineet mulla on kyllä lukkojen takana, isompien lasten huoneeseen on portti (myös koiran takia) , veitset on eri paikassa kuin muut vehkeet. Dvd kiinnosti aikansa, ei kiinnosta enää. Lapsi on 1v5kk ja oppi kiipeämisen jalon taidon ennen kuin oppi kävelemään 9 kk iässä. Menoa riittää...[/QUOTE]
Ei pidättele tuota meidänkään...Eilen se veti keittiön ison tuoli pöydän alta pois, kiipesi sille, taituroi eteensä tomaattipurkin ja heitteli kaikki "paaot" (pallot ) kovaäänisesti jupisten pitkin pöytää ja lopulta kun huomasi, että "paaot" ovat pehmeitä, niissä oli kaikissa hampaanjäljen sivussa :headwall:

.
Liikkuu 24/7, ihan koko ajan, kun minä kerään, taapero levittää. Legolaatikko täytyy kauhean kiljumisen kanssa saada eteen, mutta ainoa kiva asia siinä onkin se ääni, joka kuuluu, kun kaikki 209 Legoa kolahtaa vasten lattiaa, sitten voikin jatkaa tutkimusmatkaansa ja äippä voi vaikka ajankulukseen keräillä ne Legot takaisin...