Mulla oli kolme sellaista loisija-kaveria opiskeluaikoina, jotka aina tulivat minun luokse kerjäämään ja sotkemaan. Ikinä ei vaivautuneen edes käyttämiään astoita nostamaan tiskipöydälle, saati keräämään tyhjiä tölkkejä lattialta...sitten kun mentiin heille piti asunnon olla ihan tiptop ennen kuin kukaan sai poistua. Onneksi sain jossain vaiheessa suuni auki ja loppui se lorviminen, ja myös meikäläisen kämppä oli siisti vierailujen jälkeen. Sitten kun löytyi mies, se alkoi taas koska "teillä ei rahasta ole piukkaa". Jos oli jotain kemujakin, meiltä odotettiin kaikki juomat ja syötävät. Oli kerran noloa, kun tämä kauhutrio oli paikalla ennen muita, ja olivat juoneet koko boolin ja sotkeneet tarjottavat viinalla jne...Vaikka välillä sanoinkin aika vihaisesti että pitäisi riittää lopuillekin tasapuolisesti, ei vaikutusta. No, enpä ole muutenkaan näiden kanssa enää välissä, mitään muuta kuin hyväksikäyttöä sain osakseni.
Lapsiahan kuvioissa ei tuolloin siis ollut, mutta sama kaava kuin ap:llä. Ainoa että ruokittavia ja majoitettavia oli kolme nuorta ja piti opiskelijabudjetilla sitte selvitä. Onneks mulla on muutama hyvä kaveri, joiden kanssa vuorotellaan tuomisia eikä pidetä niin sentin päälle tarkkaa kuka mitäkin ostaa.