Kysykää jotain:), mä en halua mennä ulos nyt, vaan olla netissä:D haha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26369964]Sellanen, että rikkaat matkustavat hoitoihin ulkomaille, oli haastateltu nimettömänä ihmisiä.[/QUOTE]

Mä en ole antanut haastateluun mihinkään, mutta saanko silti linkin?:)

[QUOTE="...";26369978]perisuomalaista käyttäytymistä se kuule on sinullakin verisässi. kun kännissä kieli laulaa ja oikein inhottaa kun akoista tulee kännissä niin irstaita munahaukkoja ja selvinpäin ei uskalleta edes pippeliä mainita.
onneks itse uskallan olla seksuaalisestikin avoin ja jutella seksistä myös selvinpäin. vaikka olenkin suomalainen ja paljon huonompi ihminen kuin sinä. näinhän annat ymmärtää suomi -kommenteillasi.
ps. kukaan suomalaisista ei pakottanut sinua muuttamaan maahamme.
ja aina sitä katkeraa vanhaa akkaa anu sagimia voi matkia ja luulla että meitä hetkauttaa pätkääkään teidän hullujen virolaisten tulen kitkerät kateelliset mielipiteet ja arvosteluyritykset :D itse kun olette niin perkeleen täydellisiä.[/QUOTE]

samanlaisia muuten virolaiset tunnutte olevan lasten kasvattamisen suhteen, antaa muiden kasvattaa. anu sagimin poika on tietääkseni koko päivän jonkun muun hoidossa. päiväkodissa, josta hänet on unohdettu monesti hakea kotiin.

sinä sen sijaan hylkäät pienen vauvasi ja lähdet ulkomaille :D "ei hävetä, ei hän saa traumoja"
ja mistähän sinä sen tiedät? voitko aivan 100 varmasti sanoa näin?
katsos kun pikkuvauvan psyykeeseen vaikuttaa pieninkin muutos ja turvattomuuden tunne. ja turvattomuuden tunne on pidempi kestoinen niin siitä ei tiedetä mitä se aiheuttaa. ja ilman omaa äitiä tätä turvattomuuden tunnetta esiintyy vaikka olisi kuinka hyvä hoitaja hoitamassa

joten olkoon kyse vaikka suomalaisesta tai ugandalaisesta niin tuo trauma-asia voi olla täysin totta. ei ole kuule ainoastaan meidän suomalaisten keksintö eikä varmasti vain meidän suomalaisten mielipide, että sinä toimit kyllä pikkasen väärin.

mutta se että kuuluuko asia meille, niin ei. mutta hei, itsehän sinä olet tämänkin asian tänne jakanut.

[QUOTE="...";26369978]perisuomalaista käyttäytymistä se kuule on sinullakin verisässi. kun kännissä kieli laulaa ja oikein inhottaa kun akoista tulee kännissä niin irstaita munahaukkoja ja selvinpäin ei uskalleta edes pippeliä mainita.
onneks itse uskallan olla seksuaalisestikin avoin ja jutella seksistä myös selvinpäin. vaikka olenkin suomalainen ja paljon huonompi ihminen kuin sinä. näinhän annat ymmärtää suomi -kommenteillasi.
ps. kukaan suomalaisista ei pakottanut sinua muuttamaan maahamme.
ja aina sitä katkeraa vanhaa akkaa anu sagimia voi matkia ja luulla että meitä hetkauttaa pätkääkään teidän hullujen virolaisten tulen kitkerät kateelliset mielipiteet ja arvosteluyritykset :D itse kun olette niin perkeleen täydellisiä.[/QUOTE]

Kännissä mä heitän pervo vitseä, koska mun käyttäytiminen on siitä luokka, mitä selvinpäin en pystyy. Esim tanssia pöydällä tai jokaiselle miehelle baarissa, pirtä jonkun kuvan päässä ja he ovat tytyväisiä tai vaikka mennä lavalle tanssia, jos sellainen paikka tulee tai oikeasti olen sekopää silloin, mutta mun kanssa kuulema hauska haha:D.... En mä ole kaikki suomalaisten vastaan, mä tykkään esimerkiks suomen miehistä, he ovat kivoja ja luotettavia ja meillä aina jutut sujuu, sik on mies kavereita myös paljon.... naiset taas katkeria ja kateellisia aina vihaisen oloisia, sekä palstalla että oikeassa elämässäkin. Mutta on myös olemassa hienojakin naisia, harmita vaan kun on vähän. Ehkä naisten pitää vähän muutua.....

Kännissä mä heitän pervo vitseä, koska mun käyttäytiminen on siitä luokka, mitä selvinpäin en pystyy. Esim tanssia pöydällä tai jokaiselle miehelle baarissa, pirtä jonkun kuvan päässä ja he ovat tytyväisiä tai vaikka mennä lavalle tanssia, jos sellainen paikka tulee tai oikeasti olen sekopää silloin, mutta mun kanssa kuulema hauska haha:D.... En mä ole kaikki suomalaisten vastaan, mä tykkään esimerkiks suomen miehistä, he ovat kivoja ja luotettavia ja meillä aina jutut sujuu, sik on mies kavereita myös paljon.... naiset taas katkeria ja kateellisia aina vihaisen oloisia, sekä palstalla että oikeassa elämässäkin. Mutta on myös olemassa hienojakin naisia, harmita vaan kun on vähän. Ehkä naisten pitää vähän muutua.....

aijaa minä olen taas saanut sen kuvan että te virolaiset olette äkäisiä ja ketkeria. anu sagim rääkyy jatkuvasti suomen mediaan joistain asioista. myös tietämäni virolaisperhe on kummallista väkeä, ovia paiskotaan kiinni ja kurkitaan ikkunoista. lapset eivät saa tulla meille leikkimään. kerran meidän lapsi oli heillä leikkimässä niin he olivat laittaneet sitten ikkunaverhon kiinni (virolaiset lapset) niin vanhemmat olivat tulleet räyhäämään että näin ei saa ehdottomasti tehdä.
yritän ystävällisestä jutella rouvalle mutta hän vain kulkee nokka pystyssä ohitse.

kerran karaokebaarissa oli virolainen nainen ja hän lauloin kauniisti. menin kehumaan häntä niin tuli vain jäätävä mulkaisu vastaan ja tiukasti meni kiinni omaan ukkoonsa.
siinä hän nökötti koko illna pynttäytyneenä koruihin ja vaatteisiin, jäykkänä kuin kapakala. viinaa kun sai kurkusta alas niin jo alkoi kikatus miesten kanssa ja juurikin tuo mainitsemisesi tanssiminen.
viimeinkin hänellä alkoi jopa olla hauskaa :) ootahan kun yritit mennä porukkaan mukaan tanssahtelemaan ja nauramaan niin akka sihahti kuin käärme mulle.

eli taidatte olla itse vähän sellasia hirveän mustasukkaisia ja kateellista kansaa. miehille kyllä tarjoatte perää, kirjaimellisesti sekä tanssiessanne, mutta naisia kohtaan käyttäydytte automaattisesti koppavasti.

kukapa ihme teitä uskaltaa sitten lähestyä, kuin humalainen suomalainen mies??

[QUOTE="...";26370000]samanlaisia muuten virolaiset tunnutte olevan lasten kasvattamisen suhteen, antaa muiden kasvattaa. anu sagimin poika on tietääkseni koko päivän jonkun muun hoidossa. päiväkodissa, josta hänet on unohdettu monesti hakea kotiin.

sinä sen sijaan hylkäät pienen vauvasi ja lähdet ulkomaille :D "ei hävetä, ei hän saa traumoja"
ja mistähän sinä sen tiedät? voitko aivan 100 varmasti sanoa näin?
katsos kun pikkuvauvan psyykeeseen vaikuttaa pieninkin muutos ja turvattomuuden tunne. ja turvattomuuden tunne on pidempi kestoinen niin siitä ei tiedetä mitä se aiheuttaa. ja ilman omaa äitiä tätä turvattomuuden tunnetta esiintyy vaikka olisi kuinka hyvä hoitaja hoitamassa

joten olkoon kyse vaikka suomalaisesta tai ugandalaisesta niin tuo trauma-asia voi olla täysin totta. ei ole kuule ainoastaan meidän suomalaisten keksintö eikä varmasti vain meidän suomalaisten mielipide, että sinä toimit kyllä pikkasen väärin.

mutta se että kuuluuko asia meille, niin ei. mutta hei, itsehän sinä olet tämänkin asian tänne jakanut.[/QUOTE]

En kiitos ees halua kysyä, kun suomalaiset traumatisoivat muutenkin kaikista, ehkä siks kun pienestä alkaeen silitetään vain päätä. Sellaisessa ympärissä mä itsekin olisin traumoja täynnä ja juoksisin psykologin luona joka asiaan takia. Mun äiti aina mua jäätti, mummon kanssa. Mulla ei ole yhtään traumoja, päinvastoin oli jopa kiva olla mummon kaa. Mun äiti kävi aina Puolassa ja Pietarissa työn takia ja oli kuukauskin pois monta monta kerta.... Ja hyvää niin koska ehkä mä osaan myös itsekin selvittyä ja minussa monissa asioissa on tullut vahva, monta monta asia, mitä joku olisi pelänyt niin en pelkää yhtään, mutta koska meillä jokaisella kuitenkin löytyy joku oma pelko, nin jotain asioita pelkään ja hyvää kuin näin, koska jokaiseen tilanneen mä loppuen lopuksi aina reagoinut oikein ja tein oikeita päätöksiä, siks kun mulla hyysteriakin löytyy ja järki

Miksi aina AINA joka sanon suoraan että VITUN asia joka on vähänkin negatiivinen tai erilailen mielipide kuin jollain muulla, on aina aina aina muka kateudesta ja katkeruudesta johtuvaa? Se tuntuu olevan selitys kaikkeen.

Jos mä kerron vaikka että mä annoin mun lapsen itkeä nälkäänsä 2-3 tuntia, ja joku tulee sanomaan että kuinka kamala mä oon, niin palstan mukaan mulla on oikeus sanoa että "älä sä tuu aukomaan, sä oot vaan niin helvetin katkera ja kateellinen kun ei sulla ole sydäntä siihen."

Saatana.

En kiitos ees halua kysyä, kun suomalaiset traumatisoivat muutenkin kaikista, ehkä siks kun pienestä alkaeen silitetään vain päätä. Sellaisessa ympärissä mä itsekin olisin traumoja täynnä ja juoksisin psykologin luona joka asiaan takia. Mun äiti aina mua jäätti, mummon kanssa. Mulla ei ole yhtään traumoja, päinvastoin oli jopa kiva olla mummon kaa. Mun äiti kävi aina Puolassa ja Pietarissa työn takia ja oli kuukauskin pois monta monta kerta.... Ja hyvää niin koska ehkä mä osaan myös itsekin selvittyä ja minussa monissa asioissa on tullut vahva, monta monta asia, mitä joku olisi pelänyt niin en pelkää yhtään, mutta koska meillä jokaisella kuitenkin löytyy joku oma pelko, nin jotain asioita pelkään ja hyvää kuin näin, koska jokaiseen tilanneen mä loppuen lopuksi aina reagoinut oikein ja tein oikeita päätöksiä, siks kun mulla hyysteriakin löytyy ja järki

Sä varmaan tosi paljon muistat millasta sun elämä oli sillon ku olit samanikäinen kun vauvasi nyt?

[QUOTE="...";26370033]aijaa minä olen taas saanut sen kuvan että te virolaiset olette äkäisiä ja ketkeria. anu sagim rääkyy jatkuvasti suomen mediaan joistain asioista. myös tietämäni virolaisperhe on kummallista väkeä, ovia paiskotaan kiinni ja kurkitaan ikkunoista. lapset eivät saa tulla meille leikkimään. kerran meidän lapsi oli heillä leikkimässä niin he olivat laittaneet sitten ikkunaverhon kiinni (virolaiset lapset) niin vanhemmat olivat tulleet räyhäämään että näin ei saa ehdottomasti tehdä.
yritän ystävällisestä jutella rouvalle mutta hän vain kulkee nokka pystyssä ohitse.

kerran karaokebaarissa oli virolainen nainen ja hän lauloin kauniisti. menin kehumaan häntä niin tuli vain jäätävä mulkaisu vastaan ja tiukasti meni kiinni omaan ukkoonsa.
siinä hän nökötti koko illna pynttäytyneenä koruihin ja vaatteisiin, jäykkänä kuin kapakala. viinaa kun sai kurkusta alas niin jo alkoi kikatus miesten kanssa ja juurikin tuo mainitsemisesi tanssiminen.
viimeinkin hänellä alkoi jopa olla hauskaa :) ootahan kun yritit mennä porukkaan mukaan tanssahtelemaan ja nauramaan niin akka sihahti kuin käärme mulle.

eli taidatte olla itse vähän sellasia hirveän mustasukkaisia ja kateellista kansaa. miehille kyllä tarjoatte perää, kirjaimellisesti sekä tanssiessanne, mutta naisia kohtaan käyttäydytte automaattisesti koppavasti.

kukapa ihme teitä uskaltaa sitten lähestyä, kuin humalainen suomalainen mies??[/QUOTE]

Katso mitä sä itse puhut ja vain siksi koska sulla vain 2 huonoa kokemusta, mitä sattui just sulle. Mulla ei ole sellaisia kokemuksia, siks koska osaan, Viroa ja Venäjä ja olen itsekin sieltä, mä olen saanut aina vain kivoja ystävällisiä ihmisiä ja kavereita kelle voi luota jotka ei pukota selän takana. Mutta voin myös ymmärtä Virolaisia naisia tai Venäläisiä, jos ovat vittumaisia suomalaisten kohtaan, koska varma kova vitutus jatkuvasta kiusamisesta. Kaikki Virossa tietää että suomi naiset, pitää Virolais naisia huorina ja heidän pukeutumistyyli on pahaa, venäläiset haukkuvat ryssäksi ja vieläkin joku viha sodan takia jäi, mitä on sairasta venäläisten mielestä. Mutta niin kuin sanotaan saa mitä tilaa

Katsokaa oikeasti itse joskus edes pelistä, edes kerran....

Te haukutte nyt koko porukalla Virolaisia naisia, mutta mulla ei yhtään oo keskustelua joka olisi asiallinen, vaikka sanon että,, aurinko paista,, tänne tulee heti lauma kyllästyneitä, vihaisia mammoja haukumaan ja arvostelemaan ja MUN PAKKO OLLA SAMA MIELTÄ:laugh:... Mutta mä ymmärrän miks miehet suomi naisista on siitä mieltä.....:D. Pitääkö teidän relata vähän ja katsoa elämään laajemmin?

Katso mitä sä itse puhut ja vain siksi koska sulla vain 2 huonoa kokemusta, mitä sattui just sulle. Mulla ei ole sellaisia kokemuksia, siks koska osaan, Viroa ja Venäjä ja olen itsekin sieltä, mä olen saanut aina vain kivoja ystävällisiä ihmisiä ja kavereita kelle voi luota jotka ei pukota selän takana. Mutta voin myös ymmärtä Virolaisia naisia tai Venäläisiä, jos ovat vittumaisia suomalaisten kohtaan, koska varma kova vitutus jatkuvasta kiusamisesta. Kaikki Virossa tietää että suomi naiset, pitää Virolais naisia huorina ja heidän pukeutumistyyli on pahaa, venäläiset haukkuvat ryssäksi ja vieläkin joku viha sodan takia jäi, mitä on sairasta venäläisten mielestä. Mutta niin kuin sanotaan saa mitä tilaa

heh heh :D puhuu virolainen venäläisistä. etteköhän te niitä venäläisiä vihaa enemmän. tallinnakin on ihan rempallaan, on paikkoja venäjän hallinnan ajoilta ja aivan paskana. ette ole jaksaneet tehdä mitään ettekä kunnostaa, katkeruuttanne. tallinalainen taksikuski haukkui mulle koko matkan venäläisiä :D itse taas en ole suomalaisilta kuullut vastaavaa. ja itselläni on 3 venäläistä ystävää.

voisiko syy ja seuraus kohdata tässä toisensa. eli tuo prostituoitu ja vaatetus juttu.
se vaan, että ne ovat jo menneen talven lumia. nykyään suomalaisnaisetkin pukeutuvat paljastavasti ja kauniisti.
nykyään myös suomalaiset (mm. opiskelijatytöt) harjoittavat paljon prostituutiota.. eli te virolaiset olette jääneet kaivelemaan vanhoja. miksi meitä kiinnostaisi teidän minihameet, kun itsekkin niitä käytämme?
miksi pitäisimme vain teitä enää huorina, kun olemme itsekin alkaneet kulovalkean tavoin myymään itseämme maassamme? :DD

siirtykää jo nykyisyyteen!!!

[QUOTE="hmmm";26370117]No mitä mieltä? Sä itse haukut koko ajan suomalaisia naisia.

Ja mitäs mieltä ne suomalaiset miehet vironaisista on :laugh:?[/QUOTE]

yritä päätä itse miksi yleensä mikä muu kansalainen ei halua suomalaista naista ja miks sellainen tieto levisi:)

ja taas se nauraminen, mutta kyllä tiedän on pieni osaa miehiä jotka pitää Viro venäläis naisia huorina. Mutta yleisesti niin monta miestä kun olen tavannut ja on tekemisesä, niin kaikki haukuvat suomalaisia, koska eläminen on melko mahdotonta suomi naisen kanssa..... Mutta tämä info ei ole mun suusta. Paitsi mä tosissaan välillä ymmärrän, miten henkilön kanssa voi elää, kuka ei osaa katsoa elämään laajemmin, huolehtia itsestä, ajatella vähän eri tavalla, haukkua kaikkia olla aina katkera ja vihainen, kenen kanssa ei voi puhua mistään ja on liian tosikko vaikka se on vain elämää

[QUOTE="hmmm";26370117]No mitä mieltä? Sä itse haukut koko ajan suomalaisia naisia.

Ja mitäs mieltä ne suomalaiset miehet vironaisista on :laugh:?[/QUOTE

En voi muutakuin peesata tuota viimeistä lausetta. On niiiiin totta, virolaisilla naisilla on vaan tietty maine, eikä siitä ole helppo eroon päästä. Itselläni on työkaverina virolaisnainen ja on aivan huippukiva ihminen. Ystävällinen eikä sano koskaan pahaa sanaa kenestäkään. Eikä kyllä tanssi pöydällä humalassakaan..

Katsokaa oikeasti itse joskus edes pelistä, edes kerran....

Te haukutte nyt koko porukalla Virolaisia naisia, mutta mulla ei yhtään oo keskustelua joka olisi asiallinen, vaikka sanon että,, aurinko paista,, tänne tulee heti lauma kyllästyneitä, vihaisia mammoja haukumaan ja arvostelemaan ja MUN PAKKO OLLA SAMA MIELTÄ:laugh:... Mutta mä ymmärrän miks miehet suomi naisista on siitä mieltä.....:D. Pitääkö teidän relata vähän ja katsoa elämään laajemmin?

hmm, sinä aloitit tässä keskustelussa haukkumaan suomalaisia tuossa trauma-asiassa. ajattelin sitten vaan valottaa sua, että ette te niin kamalan kräsineitä marttyyreitä te virolaiset tässä maassa ole. ettekä ole itsekkään täydellisiä. ja se, että jostain syystä nyt katkeruus kumpuaa enemmän teistä. kuten sanoin, olen kyllästynyt jo muunmuassa niihin anu sagimin lööppeihin, mikä häntä vaivaa? ei minua ole koskaan kiinnostanut miten virolaiset pukeutuvat. nähdäkseni tätä katumuotia, suurinosa suomalaistytöistä pukeutuu yhtä paljastavasti ja kauniisti kuin virolaisetkin.
en itse ole pitkiin aikoihin huomannut mitään eroa virolaisessa ja suomalaisessa. ymmärsitkö nyt?
mutta sinä nostit tässäKIN keskustelussa erot esiin, kuinka juuri ME SUOMALAISET traumatisoidumme.
katso sinä itse peiliin.

[QUOTE="...";26370124]heh heh :D puhuu virolainen venäläisistä. etteköhän te niitä venäläisiä vihaa enemmän. tallinnakin on ihan rempallaan, on paikkoja venäjän hallinnan ajoilta ja aivan paskana. ette ole jaksaneet tehdä mitään ettekä kunnostaa, katkeruuttanne. tallinalainen taksikuski haukkui mulle koko matkan venäläisiä :D itse taas en ole suomalaisilta kuullut vastaavaa. ja itselläni on 3 venäläistä ystävää.

voisiko syy ja seuraus kohdata tässä toisensa. eli tuo prostituoitu ja vaatetus juttu.
se vaan, että ne ovat jo menneen talven lumia. nykyään suomalaisnaisetkin pukeutuvat paljastavasti ja kauniisti.
nykyään myös suomalaiset (mm. opiskelijatytöt) harjoittavat paljon prostituutiota.. eli te virolaiset olette jääneet kaivelemaan vanhoja. miksi meitä kiinnostaisi teidän minihameet, kun itsekkin niitä käytämme?
miksi pitäisimme vain teitä enää huorina, kun olemme itsekin alkaneet kulovalkean tavoin myymään itseämme maassamme? :DD

siirtykää jo nykyisyyteen!!![/QUOTE]
Ensiksi mä olen Virosta, mutta en ole Virolainen enkä venäläinen vaikka äidinkieli venäjä. Mulla silti ystävät Virolaisia ja en muista milloin siellä olen saanut samanlaista paska mitä täällä Suomessa voi saada. On jotkut tietysti Virolaiset jotka inhoavat venäläisiä, ei siihen voi mitään, silti kansa ihmisenä aivan eri tasolla, mutta se sulle on näköjään vaikea ymmärtä ja myös ymmärrän miksi

yritä päätä itse miksi yleensä mikä muu kansalainen ei halua suomalaista naista ja miks sellainen tieto levisi:)

ja taas se nauraminen, mutta kyllä tiedän on pieni osaa miehiä jotka pitää Viro venäläis naisia huorina. Mutta yleisesti niin monta miestä kun olen tavannut ja on tekemisesä, niin kaikki haukuvat suomalaisia, koska eläminen on melko mahdotonta suomi naisen kanssa..... Mutta tämä info ei ole mun suusta. Paitsi mä tosissaan välillä ymmärrän, miten henkilön kanssa voi elää, kuka ei osaa katsoa elämään laajemmin, huolehtia itsestä, ajatella vähän eri tavalla, haukkua kaikkia olla aina katkera ja vihainen, kenen kanssa ei voi puhua mistään ja on liian tosikko vaikka se on vain elämää

Hmm... miksiköhän sitten kaikki suomalaisten miesten vaimot eivät olet virolaisia?

Ensiksi mä olen Virosta, mutta en ole Virolainen enkä venäläinen vaikka äidinkieli venäjä. Mulla silti ystävät Virolaisia ja en muista milloin siellä olen saanut samanlaista paska mitä täällä Suomessa voi saada. On jotkut tietysti Virolaiset jotka inhoavat venäläisiä, ei siihen voi mitään, silti kansa ihmisenä aivan eri tasolla, mutta se sulle on näköjään vaikea ymmärtä ja myös ymmärrän miksi

sä olet virosta.. muttet virolainen..? jos mä muutan afrikkaan, niin mä sanon että mä olen suomesta, mutten suomalainen?

. Mutta yleisesti niin monta miestä kun olen tavannut ja on tekemisesä, niin kaikki haukuvat suomalaisia, koska eläminen on melko mahdotonta suomi naisen kanssa..... Mutta tämä info ei ole mun suusta.

Anteeksi nyt vaan, mutta mä en henkilökohtaisesti edes haluaisi olla miehen kanssa joka etsii naisia strippibaareista. Ehkä sen tyylisten miesten on sitten vaikea olla suominaisen kanssa, kun se arki ei olekaan sitä tangon hinkkaamista.

ja heti sinä menet tähän haluamiseen ja siihen mitä mieltä muka miehet ovat. oletko haastatellut muka koko maailman miehiä tästä asiasta? mitä itse olen suomalaisena tuolla ulkomailla liikuskellut niin aika haluttua tavaraa tunnun olevan :D joten revi siitä. jos sinä kelpaat näille suomalaisille möhömahoille niin ole onnellinen :D minä etsin mieluusti jonkun kuumaverisen ulkomaalaismiehen ja jätän nämä kaljaa kittaavat läskimahaiset petturit teille virolaisille jos kerta niin erilaisia olette ihmisinä kuin kukaan muu tässä maapallossa.
osaan se minäkin tanssia (jopa tankotanssia) voin jopa pyörittää persettäni miehille baareissa, mutten halua. osaan nussia ja pukeutua leopardi kuvioiseen minihameeseen ja rakastan nauramista, seksiä ja aurinkoa. parisuhteet on toimineet aina, ero on tullut joko välimatka (työkuviot) syistä tai sitten ovat olleet teini-ajan seurusteluja jotka ovat kaatuneet muutenvaan.

joten voi että kun olen tällainen suomalainen pirttihirmu, tuulipukuun pukeutuva vihainen ja elämän iloton ihminen. eihän minua nämä suomalaisjuntit huoli vaimokseen, voi että kun itkettää. :DDDDD

• Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11

Tähän tekis mieli kirjoittaa ja kirjoitankin, että Peesi :)

Mutta tämä info ei ole mun suusta. Paitsi mä tosissaan välillä ymmärrän, miten henkilön kanssa voi elää, kuka ei osaa katsoa elämään laajemmin, huolehtia itsestä, ajatella vähän eri tavalla, haukkua kaikkia olla aina katkera ja vihainen, kenen kanssa ei voi puhua mistään ja on liian tosikko vaikka se on vain elämää

Tää meni nyt kyllä vähän yli.. :D Miten niin me ei osata huolehtia itsestämme?
Ja kyllä mun kanssa voi puhua mistä vaan, varmaankin kenen kanssa vaan voi puhua mistä vaan, seon eri asia, tuleeko siitä mitään :) tai miellyttääkö toisen MIELIPIDE sua.. nehän on vaan katkeria ja kateellisia kun on eri mieltä, eiks je? =)

Yhteistyössä