[QUOTE="syyskuu";27964828]No äkkiäpä unohtui se aika, kun lokakuussa alettiin ruikuttaa lumen tuloa. On kuulemma valoisampaa, kun on lunta
[/QUOTE]
Minä en ole toivonut lunta, enkä lokakuuta, enkä etenkään marraskuuta.
Minä odotan vaan toukokuuta, jolloin lupaus kesästä on jo käsillä...
Minä en ole toivonut lunta, enkä lokakuuta, enkä etenkään marraskuuta.
Minä odotan vaan toukokuuta, jolloin lupaus kesästä on jo käsillä...