Tulisipa jo kesä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="syyskuu";27964828]No äkkiäpä unohtui se aika, kun lokakuussa alettiin ruikuttaa lumen tuloa. On kuulemma valoisampaa, kun on lunta :)[/QUOTE]
Minä en ole toivonut lunta, enkä lokakuuta, enkä etenkään marraskuuta.
Minä odotan vaan toukokuuta, jolloin lupaus kesästä on jo käsillä...
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="syyskuu";27964828]No äkkiäpä unohtui se aika, kun lokakuussa alettiin ruikuttaa lumen tuloa. On kuulemma valoisampaa, kun on lunta :)[/QUOTE]

Siitä en tiedä mitään. Ikinä en toivo lunta tai talvea...tai voi aattona lunta olla hiukan ja joulupäivänä tulla kesä taas
 

Yhteistyössä