Uskotteko te selvänäkijiin/ennustajiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos, olen menettänyt läheisen juurikin kuten osasit kertoa. Olen myös vahvalta murrealueelta kotoisin, jos siihen viittasit viäntämisellä. Toivottavasti myös ennustuksen valoisa loppuosa pitää paikkansa :) Kiitoksia sinulle!

[QUOTE="diudiu";29442438]no, miks mun ennuste meni AIVAN päin honkia?[/QUOTE]

Mulla useimmiten on syynä se että telepatia ei pelaa, jotkut ihmiset eivät anna lukea itseään, useimmiten he eivät ole yhtään avoimia jutulle, mutta heitä harvoin näkijällä ja ennustajalla käy.

En usko, koska tunnen ihmisen joka oli maksullisessa ennustuspalvelussa töissä ja olen lukenut ennustajien "manuaalin". Tälläkin palstalla pyörii usein "näkijöitä", jotka ovat selvästi lukeneet niitä samoja niksejä :)
Nimim. Snn, 'viäntäminen' tuli toisen ketjuun kirjoittaneen savolais-viittauksesta, älä siitä innostu ;)

Muutammeko ulkomaille ja tuleeko vielä perheenlisäystä? Minkä maan näet meille kun miehen työ veisi toisaalle, mun toisaalle, lapsia lisää saa tulla!

Välimeren maat tuli ensimmäisenä mieleen, jossain vaiheessa lähitulevaisuudessakin näen teidät Välimeren rannalla. Ranska huutelee minulle tuolta taka-alalta että sekin maa lienee jossakin vaiheessa teidän elämässä. Ison perheen äitinä sinut näet, jos teillä ei jo ole 5 lasta yhteensä, niin sitten se on sellanen luku minkä näen teille.

[QUOTE="Meri";29442475]Olisi kiva kuulla mitä minusta näet.[/QUOTE]

Sinut minä näen itseensä tyytyväisenä perheensä keskellä. On talo ja mies ja ainakin kolme lasta. Olet tyytyväinen työhösi että muutenkin ihmissuhteisiisi, ehkäpä kannattaa pitää silmät auki, joku voi olla oikeasti kateellinenkin ja yrittää hajottaa mielenrauhaasi.

Sinut minä näen itseensä tyytyväisenä perheensä keskellä. On talo ja mies ja ainakin kolme lasta. Olet tyytyväinen työhösi että muutenkin ihmissuhteisiisi, ehkäpä kannattaa pitää silmät auki, joku voi olla oikeasti kateellinenkin ja yrittää hajottaa mielenrauhaasi.
Olen lähiaikoina eronnut ja lapsia 2. Itseluottamus on huono. Mutta kiitos vastauksesta. Tämähän se tavoite toki olisi, tai no lisää lapsia en enää halua.

Voiko joku näkijä koettaa minullekin?

Sulle joku toinen vastasi, siksi ohitin sinut. Kokeillaan:
Lapsesi koulutiellä on jotain ongelmaa ollut enemmän viimeaikoina. En nyt näe lapsen ikää, ensin ajattelin yläasteikäiseksi, mutta vähän mietin paikkansa pitävyyttä. Mutta mielessäsi on kuitenkin enemmän lapsesi kuin sinä itse. Pikkasen on ollut kulunut vuosi alavireinen, mutta näyttää tulevaisuudessa paremmalta, tosin se vaatii muutaman rankan päätöksen.

[QUOTE="Meri";29442513]Olen lähiaikoina eronnut ja lapsia 2. Itseluottamus on huono. Mutta kiitos vastauksesta. Tämähän se tavoite toki olisi, tai no lisää lapsia en enää halua.[/QUOTE]

No toivotaan että ennustus pitää paikkansa!

Välimeren maat tuli ensimmäisenä mieleen, jossain vaiheessa lähitulevaisuudessakin näen teidät Välimeren rannalla. Ranska huutelee minulle tuolta taka-alalta että sekin maa lienee jossakin vaiheessa teidän elämässä. Ison perheen äitinä sinut näet, jos teillä ei jo ole 5 lasta yhteensä, niin sitten se on sellanen luku minkä näen teille.

Herrajumala -millä tavalla...meillä yksi lapsi ja 40v ollaan...tosin Saksa se maa piti olla.

Sinua kovasti huvittaa tämä viäntäminen, mutta yritän nyt päästä pintasi alle. Sori, laitan nyt pikkasen henkilökohtaisemmin, en paljon. Olet juuri menettänyt läheisen ihmisen varoittamatta, tai sinä et nähnyt varoituksia. Mennyt joulunaika oli kovasti raskas ja mennyt syksy synkkä ja pimeä, luultavasti et tästä ajasta kovasti muista ja muistele tulevaisuudessa. Kesä tuo valonjuhlan myös teille ja uutta elämää virtaa jokaisen suoniin ja valoisampi aika alkaa. Ilmeisesti kesälle on tulossa isot juhlatkin ja syksyllä näen värilyhtyjä ympärilläsi paljon, Kiinan matka ehkäpä.
Mainitset varoitukset. Mitä tekisit itse jos jostakin sellaisen saisit? Oletko tehnyt joskus? Mulle tuli ihan typerästä asiasta intuitio ja en halua edes ajatella että se voisi toteutua. On toteutunut ennenkin. Miksi saan sen kun ei ole keinoa estää? Vai feikkaatko?

Mainitset varoitukset. Mitä tekisit itse jos jostakin sellaisen saisit? Oletko tehnyt joskus? Mulle tuli ihan typerästä asiasta intuitio ja en halua edes ajatella että se voisi toteutua. On toteutunut ennenkin. Miksi saan sen kun ei ole keinoa estää? Vai feikkaatko?

En osaa vastata kysymykseesi, mutta voisin jopa ajatella että joku saattaa minun kauttani sinua yrittää ohjata tiettyyn suuntaan. Katseleppa ympärillesi ja pidä silmät avoimina tuleeko viestiä muilta tahoilta.