Apuja poikaystävän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja futaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

futaaja

Vieras
Moi! Eli siis minä pelaan jalkapalloa ja teen mallin töitä, mutta poikaystäväni kertoo minulle kuika hyvän näköinen ja seksikäs olen ja hokee sitä useasti ja yrittää samalla vietellä minua sänkyyn (tosin ei aina yritä). Kun lähden kuvauksiin ja hän tietää, että voi olla luvassa vaikka toisen miehen kanssa kuvaamista hän tulee hirveän mustasukkaiseksi ja haluaisi tulla katsomaan.. Päästin hänet kerran mukaan ja kun sieltä tuli mies malli esiin hänen naamansa meni ''norsunvituille''. Kun kuvaukset päättyi ja menin autoon niin hän ei edes kunnolla puhunut minulle, toisaalta ymmärrän miestäni ettei ole kiva kun tyttöystävä on lähekkäin toisen kanssa ja itseäkin ottaisi pattiin, olen monta kertaa sanonut hänelle, että häntä oikeasti rakastan häntä ja se mies ei merkitse minulle mitään kuvauksissa. Poikakaverini kyllä ymmärtää sen, mutta aina kun tulee kuvaukset missä se toinen mies tulee mukaan kuvauksiin tulee taas tämä.. Olen ehdottanut häntä itseään minun kanssa kuvauksiin, mutta sitä hän ei ole halunnut, kiitos jos viitsitte auttaa! :)

Moi! Eli siis minä pelaan jalkapalloa ja teen mallin töitä, mutta poikaystäväni kertoo minulle kuika hyvän näköinen ja seksikäs olen ja hokee sitä useasti ja yrittää samalla vietellä minua sänkyyn (tosin ei aina yritä). Kun lähden kuvauksiin ja hän tietää, että voi olla luvassa vaikka toisen miehen kanssa kuvaamista hän tulee hirveän mustasukkaiseksi ja haluaisi tulla katsomaan.. Päästin hänet kerran mukaan ja kun sieltä tuli mies malli esiin hänen naamansa meni ''norsunvituille''. Kun kuvaukset päättyi ja menin autoon niin hän ei edes kunnolla puhunut minulle, toisaalta ymmärrän miestäni ettei ole kiva kun tyttöystävä on lähekkäin toisen kanssa ja itseäkin ottaisi pattiin, olen monta kertaa sanonut hänelle, että häntä oikeasti rakastan häntä ja se mies ei merkitse minulle mitään kuvauksissa. Poikakaverini kyllä ymmärtää sen, mutta aina kun tulee kuvaukset missä se toinen mies tulee mukaan kuvauksiin tulee taas tämä.. Olen ehdottanut häntä itseään minun kanssa kuvauksiin, mutta sitä hän ei ole halunnut, kiitos jos viitsitte auttaa! :)
Siis se miesmalli!

Viimeksi muokattu:
Haluat siis apua siihen, mitä teet mustasukkaiseksi heittäytyvän poikaystäväsi kanssa?
Joko eroatte tai kestätte tilanteen. Voithan aina luopua työstäsi ja vaihtaa sellaiseen jossa et poseeraa vieraiden miesten kanssa.

Hei,

auttaisiko, jos selittäisit hänelle, että tämä on sinulle vain työtä ja nämä toiset henkilöt kuvauksissa ovat sinulle työkavereita, ei mitään sen enempää. Ehkä ei kannata etukäteen (eikä jälkikäteenkään) kertoa hirveän yksityiskohtaisesti, mitä siellä kuvauksissa tapahtuu, niin toinen ei tule aiheetta mustasukkaiseksi. Kerrot vaan, että kuvauksissa on paljon toinen toistaan kauniimpia naisia, niin poikaystävänkin huomio kiinnittyy niistä muista miehistä muualle :-)

Kirjoituksestasi välittyy myös se, että poikaystäväsi arvostaa sinua paljon ja pitää sinua "itseään parempana". Sekin voisi auttaa, että kertoisit hänelle, kuinka paljon häntä rakastat (tietysti, mikäli tunteesi häntä kohtaan ovat rakkautta), jotta tunteesi häntä kohtaan tulisivat hänellekin selviksi eikä hän tuntisi itseään epävarmaksi.

Hyvässä suhteessa ei tarvitse olla mustasukkainen, kun kumpikaan ei aiheettomasti pyri tekemään toista epävarmaksi vaan molemmat tekevät toinen toisistaan vahvemman. Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin tasavertainen suhde, jossa molemmat työskentelevät sen eteen, että kumppanista tuntuu hyvältä. Tällaisessa itseään ruokkivassa hyvässä olossa molemmat voivat hyvin ja saavat loistaa.

Mussukka

Juu, Pariisin kesälomalainen vastasi kyllä ihan hyvin.
Suhteestanne ne tiedä, mutta ilmeisesti miehesi (poikakaverisi) on haukannut hiukan liian ison torttupalan, meinaa tukehtua siihen. Nimittäin onhan hän ilmeisesti tiennyt noista kuvausjutuistasi jo tutustuessaan sinuun?
Ja onkohan tuo usein sama problematiikka, kun toinen on hyvännäköinen, tai muuten suussasulavan oloinen niin toisen pää ei kestä sitä. Aika usein saa lukea kuinka nyrkki on alkanut heilumaan vastaavissa tapauksissa, liian usein.
Tilanne on siinä mielessä hankala, että sinun pitää jollain lailla tukea ja voimistaa kaverisi minäkuvaa. Ei suhde ainakaan tasapainossa ole.

Tuskin kuitenkaan ihan mikään huippumalli olet, eli kuvauksia vain silloin tällöin? Jos kaverisi ei sitä kestä, niin passita hänet terapiaan kohottamaan itseluottamusta. Taidat olla aika nuori. Katsele vielä maailmaa avoimin silmin, äläkä tyydy ensimmäiseen mieheen joka on melko ihq.

Kyllähän se poitsukin, jos yhtään ällikällä on siunattu, tietysti ymmärtää, että jossain vaiheessa näissä malliympyröissä jäävät tavispoika- ja tyttökaverit lehdellä soittelemaan. Ottaahan se nuoren miehen luonnolle. Alkuperäiselle suosittelen, että panee pelin poikki riittävän ajoissa, vähemmän paha mieli kaikille asianosaisille.