F
futaaja
Vieras
Moi! Eli siis minä pelaan jalkapalloa ja teen mallin töitä, mutta poikaystäväni kertoo minulle kuika hyvän näköinen ja seksikäs olen ja hokee sitä useasti ja yrittää samalla vietellä minua sänkyyn (tosin ei aina yritä). Kun lähden kuvauksiin ja hän tietää, että voi olla luvassa vaikka toisen miehen kanssa kuvaamista hän tulee hirveän mustasukkaiseksi ja haluaisi tulla katsomaan.. Päästin hänet kerran mukaan ja kun sieltä tuli mies malli esiin hänen naamansa meni ''norsunvituille''. Kun kuvaukset päättyi ja menin autoon niin hän ei edes kunnolla puhunut minulle, toisaalta ymmärrän miestäni ettei ole kiva kun tyttöystävä on lähekkäin toisen kanssa ja itseäkin ottaisi pattiin, olen monta kertaa sanonut hänelle, että häntä oikeasti rakastan häntä ja se mies ei merkitse minulle mitään kuvauksissa. Poikakaverini kyllä ymmärtää sen, mutta aina kun tulee kuvaukset missä se toinen mies tulee mukaan kuvauksiin tulee taas tämä.. Olen ehdottanut häntä itseään minun kanssa kuvauksiin, mutta sitä hän ei ole halunnut, kiitos jos viitsitte auttaa!