18-vuotiaan muutto takaisin kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ap, mitä tyttö on sanonut siitä, että hänellä ei teidän luona ole enää omaa huonetta? Kelpaako hänelle sohvamajoitus tai sänky olohuoneen nurkassa? Toivottavasti hän ei suunnittele, että hankkisitte tilavamman asunnon tai te nukkuisitte olohuoneessa; minusta tuollaiseen ei pidä suostua.

Oman kantani kerron jo aiemmin, olikohan se viesti nro 60.

Opiskelujen jälkeen tyttäremme muutti takaisin kotiin ja meille se oli ihan ok.En todellakaan voisi kieltää ettei kotiin saa tulla takaisin.Kyllä ne hänen tavaransakin saatiin laitettua jemmaan kunnes seuraava muuttoreissu tulee.On hän täällä kotona ollut iso apu; laittaa ruokaa, leipoo, siivoaa, hoitaa pikkusiskoaan ym ym.Olen aina valmis auttamaan kun se on mahdollista.Kun apua antaa niin sitä myös itse saa.Itse kustantaa hlökohtaiset menonsa ja maksunsa.Ruúan saa samassa kuin muutkin.En ole konkurssia vielä sen vuoksi tehnyt.

Ap:llahan on täysin eri tilanne, tyttö ei aio muuta kuin tuhlata vanhempiensa rahoja antamatta mitään takaisin. Olisiko sellainen sulle ok?

Koskas tää bilehile meinaa sitten aikuistua, ja alkaa ottamaan vastuuta elämästään 30.v vai? Ei menis meillä läpi tuollaiset pyynnöt, sitten olisi eri asia jos olisi elämä kolhinut vähän rajummin, tai asunnottomuus uhkaisi, niin silloin ottaisin siipieni suojaan takaisin.
Mutta noilla syillä että haluaa vaan bilettää, niin ei kävisi!
Koskas tää neitokainen muuten täyttää sen 18.v tänä vuonna?

Takaisin kotiin saa aina tulla, mutta meidän vanhempien ehdolla. Rahaa tuskin ottaisin, mutta osallistuminen perheen toimintaan olisi pakollista.

Ap:n kuvailemaa " pikkupissis draamaqueenia " en ottaisi takaisin kotiin. En ainakaan hänen asettamillaan ehdoilla. Uskon, että ap:n tytärtäkin elämä opettaa.

Minä en voi kuvitellakaan etten ottaisi lastani takaisin kotiin asumaan jos hän haluaisi tulla. Toki sellaisessa tapauksessa elettäisiin sitten meidän ehdoilla, mutta en todellakaan kieltäisi tulemasta tai alkaisi periä vuokraa.

[QUOTE="vieras";27959619]Minä en voi kuvitellakaan etten ottaisi lastani takaisin kotiin asumaan jos hän haluaisi tulla. Toki sellaisessa tapauksessa elettäisiin sitten meidän ehdoilla, mutta en todellakaan kieltäisi tulemasta tai alkaisi periä vuokraa.[/QUOTE]

Näinhän se ap:kin olisi tekemässä, jos vaan nuorelle naiselle kelpaisi.

Siihen olisi ollut kiva vielä saada vastaus, että olisiko tyttö ollenkaan valmis sinne äitinsä luokse muuttamaan, sinne mistä omilleen lähtikin? Olisiko siellä oma huone vielä odottamassa ja mitkä äidin ehdot tälle takaisin muutolle olisivat?

Yhteistyössä