Äidiksi vielä 46 vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Noh";28010040]Minä olen seurannut läheltä kun 31 vuotias sai sen kovasti halutun lapsen (hoitojen avustuksella) ja kuunnellut sitten kuinka älyttömän raskasta yövalvominen on ja kuinka hän ei jaksa enää YHTÄÄN MITÄÄN!

Että onkohan tuokaan nyt ihan iästä kiinni? Vai ehkä tuo 31 vuotiaskin on jo liian vanha?

Mutta näin me ollaan erilaisia. Toiset haluaa lapset nuorina ja toiset vasta sitten sen unelmakumppanin kanssa vanhempana ja joku haluaa lapsen/lapsia nuorena ja sitten vielä vanhanakin ;)[/QUOTE]

Onneks mä löysin sen unelmakumppaninkin nuorena :heart:

[QUOTE="akka";28007829]Eli olisit 66 vuotiaaseen asti vastuussa lapsesta. Itse en haluaisi.Elämässä pitäisi saada tehdä muutakin kuin olla vanhusikään asti sidottuna lapsiin.[/QUOTE]

Jotkut tekee sen "muun" ennen äidiksi tuloaan. Toiset ei kaipaa sitä niin. Kolmannet pystyy tekemään sen siinä lasten hoidon ohella.

[QUOTE="vieras";28010111]Onneks mä löysin sen unelmakumppaninkin nuorena :heart:[/QUOTE]

Ja joillakin noinkin onnellisesti :)

Entisaikaan on ollut ihan luonnollista että lapsia syntyy vielä lähempänä 50 v. ikääkin. Joitain harvoja taitaa olla tullut äidiksi vielä 50 jälkeekin. Eikä siinä ole ollut mitään epäluonnollista, miksi se nyt on muuttunut joidenkin mielessä luonnottomaksi?
(tämä siis viitaten johonkin aiemmin ketjussa olleeseen kommenttiin)