Ajatuksissa 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ajatuksissa

Vieras
Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y aikaisintaan 2008
Saana 24+28, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)
tytti. 24+24, Y04/07

Edellinen ketju tuli jo täyteen, aloitetaan seuraava.

Ei vieläkään mitään. Ilmeisesti jännitän niin paljon, että se siirtää menkkoja. Juu, mies on aivan jännityksissään. Saa varmaan kohta mahahaavan..

Olenkohan ollenkaan valmis, jos pieni nyt ilmoittaa tulostaan? Mies varmaan kaikesta huolimatta on jotenkin valmis, kunhan toipuu ensin järkytyksestä. Mutta olenko itse? Tuntuu, että olen, sitten taas tuntuu, että en todellakaan ole. Apua.

*huoh* Näin taas viimeyönä unta synnyttämisestä. Sain niin ihanan pienen ja suloisen. Heh, tosin olin ihan pyörtymisen rajoilla siinä, kun pieni nostettiin rinnan päälle, kätilön piti pitää siitä kiinni siinä kun en itse pysynyt oikein tajuissani.. Hmm... Ne unenestolääkkeet olisi niin asiaa..

Tulipa taas selkeästi ilmaistua.

Ja taas aamukahvi ilman sokeria. Yäk.

Moikka taas ja tervetuloa tytti ja KajsaStina munkin puolesta!

Mä olen 23 ja mies myös. Mulla on opiskelut pahasti kesken, mies valmistunee tämän vuoden aikana. Mitään hajua ei ole mistään tulevaisuuden näkymistä, asutaanko samassa kaupungissa/maassa enää ensi syksynä, mutta vauvaa tekee mieli. Ehkäisy on pikkuhiljaa jääny pois, eikä mitään varsinaista päätöstä perheenlisäyksen hankinnasta olla tehty. Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kihloissa ei olla, mutta yhdessä halutaan viettää loppuelämä.

Olipa kiva muuten lukea kertaukena teidän muidenkin tilannetta. Aina joku juttu menee ohi tai unohtuu! Vielä kun käyn niin harvoin täällä..

Voi Saana! Älä turhaan murehdi. Asiat menee kuitenkin aina parhain päin ja olet valmis sitä mukaa, kun tarvitsee. Viimeistään sitten kun se kätilö nostaa sen palleron siihen rinnalle :)

Hei mehän voitais aloittaa täällä sellainen oma pieni tsemppikerho! Mäkin voisin nimittäin jättää sokerit ja huonot hiilarit pois ja yrittää saada vähän kiloja alas. Ketkäs olis mukana? Muitten juttujen ohella pientä kannustelua ja vinkkejä, jooko? Ei tarttis joka palstalla loikkia.

Oma napa on taas aika varma ettei mitään ole tapahtumassa. Aina kierron näihin aikoihin tunnen sellasta outoa kuumotusta alavatsassa ja niin nytkin. Huolestuttaa, että mitäköhän se on. Luulen, että tunnistaisin kyllä jos olisin raskaana. Nyt ei ole mitään. Ahdistus* Mähän kyllä lupasin, etten hermoile joulukuusta eteenpäin. Se meni jo, joten pää jäihin!

Onneksi alkaa taas opiskelut ja arki mä keskityn liikuntaan ja terveelliseen elämään. Saana muuten, oon varma että jos vaan jaksat jatkaa tuota kahvin juomista ilman sokeria, niin totut siihen kyllä pian. Sitten et voi kuvitellakaan, että joit joskus sitä ällömakeaa litkua! niin ja vielä piti sanoa, että älä etsi niitä lumihankia vaikka söitkin lohta ja juot kahvia. Ei se haittaa yhtään. Jos oot raskaana, niin kyllä se kahvin juonti vähenee kun siihen ryhdyt eikä se lohi ole todellakaan aiheuttanut mitään.

Minni ja Neilikkakin siis jännäilee? Missäs vaiheessa teidän kierrot nyt on? Mulla on kp27/27 ensi lauantaina eli reilun viikon päästä. Sitä odotellen..

Pitää mennä taas. Varmaan menee taas ensi viikkoon ennen kun olen linjoilla.

Päivitän nyt tähänkin tämän oikean tilanteen.

Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Minni, 26+24, Y5/07
Sella, 23+23, TJOT
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
tytti. 24+24, Y04/07

heipparallaa. Vitsi, että täällä onkin monella jännäystä päällä. Voi kun voisi itsekin jännitellä. Nyt täytyy vaan sitä jännitellä muiden pulesta ja odootella huhtikuuta. Vaikka mä oon jo ruvennut lipsuun tosta huhtikuusta taas kerran. Mulla pitäis näinä päivinä olla ovulaatio ja olen heikoilla hetkillä mennyt jo tilaamaan ovulaatiotikkjua, joita nyt sormet syyhyten katselen. Tekis mieli testailla, että onko nyt ovulaatio :) Ihan vaan senkin takia, että enhän edes tiedä ovuloinko ollenkaan...eihän sitä koskaan tiedä, kun en tunne sitä koskaan, vaikka niitä limoja oon kyllä havainnut. Tarvii nyt kuitenkin käyttää varmaan vähän järkeekin ja ja säästellä ne myöhemmäksi. Alussa ajattelin, että me aloitetaan yrittäminen meiningillä tulee jos on tullakseen, mutta kyllä mä nyt oon haudannut sen ajatuksen. En mä kertakaikkiaan pysty varmaan siihen, vaikka kivahan se niin olis toimia. Oon kaikkitännenytheti-ihminen, joten turha kuvitellakaan että en yrittäisi tätäkin asia kontrolloida.

Mun hyvä ystävä on raskaana ja aina kun juttelen täsät vauvaprojektista hänen kanssaan mulle tulee entistä suurempi kuume.Tänäänkin taas. Jos meillä olisi töitä tiedossa opiskelujen jälkeen, niin yritys olisi taatusti aloitettu jo. Hiton epävarmuus tulevaisuudesta!

Me ollaan menossa naimisiin 2008 keväällä, ja ahditaa tehdä suunnitelmia sinne. Paikat pitäisi varata ensi keväänä viimistään ja jos onnistuisin tuleen ennen häitä raskaaksi häitä siirrettäisiin seuraavaan vuoteen. Mutta ongelmana vaan on se, että ei niitä häitä nyt viitsi siirtää kahta kuukautta ennen vaan kyllä sen pitäisi tapahtua ennen joulua 2007. Jos siis en ole jouluna 2007 raskaana niin meidän vauvaprojekti sirtyy kyllä tauolle puoleksi vuodeksi, koska en halua olla raskaana häissä. Aika sekavaa, toivottavasti ymmärrätte :) Siinä jää sit noin khdeksan kuukautta aikaa tulla raksaaks ennen ensi joulua jos huhtikuussa aloitetaan...hoh hojaa. Onneks en suunnittele mitään etukäteen.

Pelottaako teitä se ettei tulekaan raskaaksi? Mulla on yleisesti vielä ihan positiivinen olo raskaaksi tulemisesta, tietysti kun ei olla vielä edes yritettykään. Mutta silti yritän pitää mielessä myös sen ettei kaikki mene aina niin kuin toivoisi. Olen henkisesti yrittänyt varautua siis myös siihen että yritys voi olla pitkä.

Mulla löydettiin viime kuussa kysta munasarjoista ja se vähän aluksi pelästytti. Lääkäri tosin sanoi ettei se vaikuta mitenkään raskautumiseen ja että ne on tosi yleisiä ja häipyy normaalisti itsestään. Parin kuukuden päästä mulla on kontrolliaika ja katsotaan onko ne häipynyt, jos ei niin sit ehkä leikataan. en ole sitä vaihtoehtoa pohtinut vaan luotan siihen että ne häipyy itsestään. Mutta kuitenkin haluan senkin takia vielä odottaa yrittämisen aloittamista jos sieltä löytyykin jotain häikkää..

Nyt on pakko jatkaa välillä hommia;)

Ja taas uusi pyöristyvä maha huomattu työpaikkaruokalassa.. Niitä tulee nykyisin eteen joka kadunkulmassa jne.. Pitäisköhän tarkistuttaa näkö..
Höh, eilen yksi työkaveri selitti yhdestä, joka teki samoja töitä kuin minä nyt, mutta vuotta aiemmin. Heillä on kuulemma nyt pieni nyytti. Arvatkaa vaan kuka TAAS meni punaiseksi, tai ainakin se sille tuntui. Just joo, fiksua... Lukeeko ihmiset mua kuin avointa kirjaa? Näkyykö kaikki ajatukseni naamastani saman tien? Alan kulkea töissä paperipussi päässä enkä puhu kenellekään jne.. Kuinka punaiset vaatteet pitäisi olla, ettei naama erottuisi?

Voi itku. Miehen veljellä menee vaimonsa kanssa huonosti. Pelkäänpä, että se väistämättä heijastuu jotenkin myös meihin...

Kyllä se pelottaa, ettei tulekaan raskaaksi. Jotenkin koko ajan on pelottanut. Ja nyt kyllä varsinkin alkaa pelottaa, jos/kun menkat alkaa. Hölmöä murehtia etukäteen, tiedetään. Mutta kun takaraivossa on jotenkin tunne, että jokainen eletty hetki vaikeuttaa lasten saantia.

Onneksi täällä on muitakin kaikkitännehetinyt-ihmisiä :)

Mitenhän muuten menee työnanatajan silmissä se, jos nyt tekisinkin niin, että en ihan vielä valmistuisikaan, vaan saataisiin lapsi/lapsia tässä välissä ennen varsinaista valmistumista, vaikka lopputyö on tehty jne. Olisinkohan edelleen ihminen, jolla on asiat tuoreessa muistissa koulunpenkiltä, vaikka koulu on ollut periaatteessa käytynä jo aiemmin? Vai vai??

Joo-o. Koeiinitankkausaika.

Kyllä tytti. Joka ikinen kerta, kun menkat alkaa, niin pelkään etten voi tulla ollenkaan raskaaksi. Se on ihan kamalaa. Mulle on aina ollu ihan itsestäänselvyys että saan paljon lapsia. Tuun lasten kanssa tosi hyvin toimeen ja mun on helppo käsitellä pieniäkin vauvoja. Kaikki tuntuu vaan niin luontaiselta lasten kanssa. Se olisi aivan hirveää, varmaan jopa pahinta mitä vois sattua jos en voiskaan saada lapsia. Musta varmasti tuntuis, että multa kuoli ne kaikki viisi lasta jotka mulle piti syntyä. En oikeasti tiedä mitä tekisin. Puolison menettäminen on tietysti toinen aivan kamala asia. Huh. Onpa rankat aiheet.

Mutta nyt yritän vaan elää luottavaisesti. Uskon että se vauva kyllä tulee sitten kun sen aika on. Tietysti petipuuhat edesauttaa asiaa :) Se vähän harmittaa, että kun on vauva mielessä, niin seksiä ajattelee välillä vaan sen kannalta. Varsinkin siis oviksen aikoihin.

Vai että on sun hyvä ystävä raskaana, tytti. Sehän mukavaa. Mun hyvä ystävä yrittää kanssa vauvaa ja sillä on jännäpäivät aina muutamaa päivää mua ennen. Mua pelottaa, että petyn pahemmin jos sillä tärppää ja mulla ei. Muutenkin mua pelottaa, että jos ympärillä ihmiset raskautuu ja minä en. En tarkoita teitä täällä, vaan muita. Kauheasti herättää erilaisia tunteita nää vauvajutut. Välillä vähän rankkaakin pohtia kaikkea.

No toivotaanpa vaan parasta (eli vauvaa) kaikille!

Taas mennään.

Sä voit Saana hankkia sellaiset korjauslasit, jotka muuttaa kaikki raskaana olevat naiset laihoiksi ja kaikki vauvat koiranpennuiksi. Maksaa aika paljon, mutta on hintansa väärti!

Eihän tänään ole edes perjantai ja jutut lentää tätä rataa..

Jatkan yksinpuhelua, jos alkaa kyllästyttää, laittakaa mut kirjoittamaan blogia johonkin..

On tämä vauvakuumeisen ihmisen mieli kummallinen. Nyt ajattelen jo että JOS menkat alkaa, eikä KUN menkat alkaa. *huokaus* Olen rasittava ihminen.

Höpöhöpö Saana, et ole ollenkaan rasittava! Vaan ihan normaali, ainakin vauvakuumepalstan kriteerien mukaan :)

Tänään on ollu aika kiirettä töissä, piipahdan huomenna kertomaan enemmän kuulumisia ja kommentoimaan teidän juttuja. Huomenna on enemmän aikaa kun pomo on lomalla.... :) hihi

Plussatuulia kaikille!

Eipä taida meistä tulla perhettä syyskuussa. Taas nega. Pöh. Jotenkin olin niin alkanut tottua ajatukseen. Jännitän ilmeisesti työkuvioita liikaa. On tämä niin hölmöä. Vauvakuumeisena on ihan helppo kuvitella ja kehitellä oireita, mutta sitä en kyllä ymmärrä miten etuvarustuksen kasvamisen voi tehdä noin niinkuin (äh, miten tää sanotaan?) mielen voimalla? Olisinpas keksinyt sen jo paljon aikaisemmin! :D

Saana: Niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa! Peukut siis edelleen!!!
Tuun iltapäivällä takaisin, ihanaa kun täällä on ollut niin vilkasta!
Vielä nopsasti (.) Toissapäivänä tuli taas ihme veriklimppi???

Miten sokerin vähentäminen jaksaa? Sella(?) oli ihan oikeassa, sokeriton kahvi alkaa maistua aina vaan paremmalle. Eilen en syönyt yhtään mitään makeaa. Ja parina päivänä olen syönyt ruisleipää vaalean leivän sijasta. En ota juuri koskaan tummaa leipää jos vaaleaa on tarjolla. Hyvä minä :) Saas nähdä kuinka kauan tätä jaksaa :D

Saisi vaan loppua tämä jatkuva paha olo! Mutta toisaalta, jos sen ansiosta lähtisi pari vararavintokiloa :D

Heippa kaikille pitkästä aikaa ja hyvää alkanutta uutta vuotta 2007! :)

Olen taustaillut tässä taas jonkin aikaa, koska on aika masentavaa kun yrityksen alku siirtyy koko ajan. Nyt tässä oltaisiin sillä mielellä, että toukokuussa voisi kenties (?) jo antaa luvan vauvalle tulla. Masentavaa sinänsä, että muistan jo vuosi sitten olleeni ihan täpinöissäni, että kohta yritys alkaa. Mutta koska mies ei ole ollut valmis niin en ole liiemmin painostamaankaan halunnut ruveta. Laitan tuon listan omalta kohdaltani ajan tasalle, mutta pidän siinä siis edelleen toiveissa T5/07 (huohh).

Täällä onkin tapahtunut niin paljon etten millänsäkään muista paljoakaan :) Yritys alkaa tulla ajankohtaiseksi yhä useammalle, ja uusiakin jännittäjiä/haaveilijoita on ilmaantunut :) Saanalle tsemppiä odotukseen, molempi parempi?:) Tai miten toi nyt sit sanotaankaan. Ymmärsin, että raskaus ei olisi mitenkän paha juttu "alkujärkytyksen jälkeen" :), mutta jos menkat alkaa niin sekään kait ei ihan kauheata olisi kun ei yritys vielä ihan sillai ole päällä? en tiedä olinko ihan väärin ymmärtänyt, sori jos sekoilen :)

Hmmm, Sella, TJOT. Hitsi kun pääsis itekkin jo tohon pisteeseen!:) No, jospa se hetki nyt sit koittais 4 kk päästä, ei mitenkään paha, ellei sit taas lykätä sitä. Välillä kyl niin raivostuttaa et tekis mieli unohtaa koko asia muutamaks vuodeks, mut kun ei pysty! Ikäkin rupee jo kohta ahdistaa, vaikka olen sitten varmasti ihan samoissa tunnelmissa kuin Saana nyt menkkoja odotellessa, et miettisin et onkohan sitä valmis äidiks ja miten se elämä muuttuu jos ja kun raskautuu.

Tietysti elämä muuttuu. Puhuttiinkin tossa just yks päivä miehen kanssa, et kyl me molemmat edelleen halutaan helliä toisiamme ja katsella sohvalta yhdessä telkkaria vaikka lapsia olisikin. Yeah right, toiveajattelua ?:) Mies sanoi myös, että ihan outoa sitkun tääl on joku pieni taapero. siis ihan kivalla äänensävyllä, samoilla linjoilla millä itekki olen miettinyt ajatuksissa miltä lapsi talossa tuntuisi. Mies kyllä sanoo, että haluaa lapsia, mutta ei ole ihan vielä valmis, mutta sanoo kyllä ajattelevansa asiaa useinkin. ähh, parempi lopettaa ettei tuu taas juttua 3 kk edestä :)

Ei muuta kun tsemppiä kaikille yritykseen ja odotukseen, kyllä se hetki kaikille koittaa ennemmin tai myöhemmin :)

Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
Minni, 26+24, Y5/07
Sella, 23+23, TJOT
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
tytti. 24+24, Y04/07

Joo mäkin pidän vielä peukkuja pystyssä Saanalle, kun kerran menkkoja ei vielä kuulu.

Mulla on kp 18/31, eli toissapäivänä oli ovis laskureiden mukaan. Ja silloin ei oltu miehen kanssa edes samassa kaupungissa, höh. Tosin tiistai-iltana (päivää ennen) puuhailtiin kyllä, et kai on pienenpienenpieni jännäysmahdollisuus, vaikka keskeytettiinkin.

Mulla on kyllä tosi samat tuntemukset kun Joannalla! Mulla oli jo kans ihan samanlainen olo jo vuos sitten, ja tuntuu että tää odotus tuntuu NIIN pitkältä, varsinkaan kun siitä alkukesästä ei oo mitäään takeita, et mies sit olis sillon valmis. Mua ei ees huvittanu ryypätä uutena vuotena, ja jotenkin on todellakin sellanen olo että olisin valmis ottamaan askeleen eteenpäin. Ainoana "harhatekijänä" on että ehkä kesällä pääsisin ehkä etenemään täällä firmassa, ainakin ollaan vähän alustavasti puhuttu siitä että olis mahiksia. Sit ois toisaalta kiva panostaa töihin. Jos tulisin nyt jo raskaaks lähikuukausina niin siitä tuskin tulis mitään (ei kai sitä itsekään pystyis panostamaan sataprosenttisesti haastavaan uuteen työhön).

Sokeriton elämä ei sujunut eilen niin hyvin, mutta tänään on uusi päivä :) Meilläkin on vaikka kuinka paljon hedelmiä täällä töissä, mutta aina käsi eksyy karkki- tai kakkuvadille koska kaikkia herkkujakin on tässä nenän edessä. Hmph.....

Mua kans pelottaa et mitä jos ei voikaan tulla raskaaksi. Kun mulla on ollu klamydiakin joskus. Mut toisaalta pitää vaan ajatella, et oon kuitenkin alle kolmekymppinen, monet yrittää ekaa vasta vajaa nelikymppisenä, ja ja siinä tilanteessa ymmärtää paniikin. Eli älä ota ikästressiä vielä, Joanna! Meillä on vielä PALJON hedelmällisiä vuosia jäljellä!

Tytti, meillä on kans pikkasen samat ajatukset häistä. Tai siis mies ei haluais et olisin raskaana häissä. Me mennään naimisiin tän vuoden elokuussa. Mä taas haluaisin vauvaa niin paljon ettei millään muulla oo väliä. Pitäis varmaan pystyä purkamaan tätä vauvakuumetta häähössötykseen, mutta se tuntuu vielkin sen verran kaukaiselta (kirkko, paikka, pitopalvelu, musiikki ym. on jo varattu, ja mun pukukin on jo ostettu) ettei oo mitään paniikkia. Mut eiköhän se tuu....

Jopas on ollut päivä! Siis TYÖpäivä! Ei SYÖpäivä eikä YÖpäivä, vai miten se jossain Uuno Turhapurossa meni. Häiritsee palstailua tuollainen.

Mielenkiintoisia nuo Neilikan veriset klöntit.. Kyllä nuo klöntit on tuttuja, mutta verisenä versiona ei.. Hmm...

Kiva kuulla Joannasta pitkästä aikaa! Voimia!

*huokaus* Teillä on jo kaikki varattuna, pukukin ostettuna, meilä ei ole päätetty edes sitä päivää. Pitäisi varmaan vaihtaa listaan aloitusvuosi vasta seuraavaksi..

Ja Minnille hurjasti peukutusta! bd bd Jos sinne olisikin joku uimari päässyt odottelemaan.. :D

Ja tuo odotuksen odotus. En muista olenko kirjoittanut tätä vai en. Siis kuumeilu ei ole ollut ihan viimeisen puolen vuoden juttu. Olen varmaan kuumeillut enemmin ja vähemmin viimeiset neljä vuotta. Aikaisemmin oli hyvä syy, jolla painaa kuume alas, opinnot. Sitten puhuttiin miehen kanssa, että kun ollaan lopputyövaiheessa, niin voisi olla jo pieni tulossa. Ja pöh. Nyt mies on puhunut, että kun ollaan valmistuttu, ja edes toisella töitä, mikä tietenkin on todella järkevää, mutta kuitenkin.. Että vaikka ikää ei vielä ole kovin paljon, tiedän miltä tuo siirtäminen tuntuu...

Nyt taas hukkui ajatus ihan kokonaan. Jollekin piti kirjoittaa jotakin, mutta en nyt taas oikein muista.

Hyi olkoon. Tänään oli kanaa ruuaksi. Yleensä se on ihan ok,mutta että tänään se teki todella pahaa. Yleensä syön kuin hevonen, nyt vain närkin. Kyllä työkaverit pikkuisen katsoivat, mutta onneksi sen voi laittaa täällä liikkuvan flunssan piikkiin. Hedelmiä vaan ruokaa korvaamaan...

Hmm... kuulostaa kyllä oudolta, Saana, tuo sun pahoinvointi ja ettei tee ruokaa mieli.

Niin ajatella että sitä odottaa odotusta. Jos en olisi oma itseni vaan joutuisin neuvomaan jotain toista samanlaisessa tilanteessa, sanoisin varmaan että pitäis vaan nauttia siitä mitä on nyt. Että ollaan kahdestaan ja suunnitellaan häitä. Varmasti moni haaveilis vastaavanlaisesta tilanteesta. Mistäköhän mä sit haaveilen kun mulla on vauva, kun tuntuu etten ikinä oo tyytyväinen siihen mitä haluan vaan aina vaan haluan lisää, enemmän ja eteenpäin. Varmaan haaveilen siitä et lapset täyttää 18 ja muuttaa pois :) Ja siitä et pääsen eläkkeelle:) Yhtä odotusta tämä elämä....

(mun järjenjuoksu on jo viettämässä viikonloppua)

Niinpä, ja jos tuntisitte mut ihan oikeasti (Tässä kohdassa ajatelkaa Karvista), pitäisitte sitä vieläkin oudompana.. Aargh.

Hih, ikuinen ongelma tuo, ettei ole koskaan tyytyväinen. :D

Juu, pää on kyllä jo viikonlopussa :)

Minkä kokoinen on muuten kahvikuppi, siis niinkuin virallisesti? Siis kun on se rajoitus, että kahvia ei saisi juoda kolmea kuppia enempää. Siis tarkoittaako se niitä sellaisia ihan pieniä, suunnilleen espressokupin kokoisia, mistä mummoikäiset juo kahvia?

nim. kahvia kolpakosta kittaava

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! Mulla liikkuu järki erittäin hitaasti nyt, joten en edes yritä kirjoittaa mitään ihmeellistä. Peukut kaikille, ja nauttikaahan taas vapaista!
(Pakko kommentoida Saanaa; määhän kerroin siitä mun oudosta ”valeraskaudesta”. Silloin mua kans yökötti kaikki ruoka ja rinnat oli kipeät, ja kumpikaan edellä mainituista ei kuulu kuvaan normaalisti. Mutta toivottavasti sulla olisi mukana salamatkustaja! Onhan testejä jäljellä?)