Ajatuksissa 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ajatuksissa

Vieras
Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Missä kaikki on?

Olis se muuten ihanaa, jos vois jouluna kertoa raskaudesta tuleville isovanhemmille. Vaikka tyyliin antaisi mukit tuleville isovanhemmille mummi&vaari tai jotain vastaavaa.. Taidan alkaa haaveilla vuoden 2007 joulusta :D

Jipiiiiii! Perjantai! :D

Mahtaakohan Neilikka ollenkaan ehtiä palstailemaan? :)

No joo. Kävin eilen hakemassa sen kuukupin. Apteekkarin ilme oli näkemisen arvoinen, kun se vetäisi sen paketin siitä kassakoneen läpi. "Näin kallis?!?" Itsehän kyllä tiesin hinnan noin suunnilleen. Oliskohan pitäny vähän tinkiä, olis saattanutkin pudottaa hintaa :D No joo...

Tuli kyllä sellainen tunne, että kylppärissäni on piilokamera. Päätin nimittäin harjoitella kupin käyttöä ennen menkkoja. Noh, koska alhaalla sattuu olemaan sahara, laitoin kupin reunaan vähän liukastetta. Josta sitten seurasi se, että kun yritin taitella kuppia, se lipsui käsistä, ja koska se on kuitenkin aika jämäkkä, se hyppi siis ihan ilmaan. Siis samalla tavalla, kuin jossain ikivanhoissa piirretyissä joku yrittää saada kalaa tai saippuaa kiinni. Että taidan edelleen harjoitella käyttöä ihan kotioloissa :D

Hyväntuuliset ihmiset jättäkööt tämän viestin väliin!!

Inhorealismi iskee jälleen.
Tuo mukijuttu siis. Miehen vanhemmille se voisikin toimia, mutta omilleni... Joskus taisinkin valittaa äidistäni? Hän ei varmaan oikein osaisi suhtautua ilolla sellaiseen uutiseen. Ainakaan mukimuodossa...

En jaksa tehdä töitä!! Aargh!

Voi kamala. Kevät on yleensä ollut se aika vuodesta, jolloin on himottanut ihan hirveästi ja jolloin olen nähnyt kaupungilla pelkästään komeita miehiä, mahoja ja pieniä lapsia. Nyt on vuoden pimein aika, mutta silti näen ja ajattelen lapsia. Millaisiin mittasuhteisiin kuumeilu kasvaa sitten keväällä?!? Voi miesparka. Taas.

Kuinka paljon se kuppi maksoi sitten loppujen lopuks? Voiko sitä sitten käyttää vuosikaupalla vai? Tiedättekö muuten että lisääkö/vähentääkö se esim. tulehdusriskiä vaikka siteisiin ja tampooneihin verrattuna? Mulla kun tuntuu aina olevan jotain vaivaa tuolla alapäässä....

Mä en oikein tiedä pitäiskö se mun ovis laskea siitä pienestä kolmen päivän tiputtelusta ennen viime menkkoja vai siitä kun ne varsinaisesti alko ja sit kesti normaalit 5 pvää. Hmmm... täytyy kaataa mies sänkyyn joka päivä :)

Eilen katteltiin leffaa jossa oli joku pikkutyttö ja MIES sano et "vooooi kun on söpö". Mä sanoin leikilläni et ei oo ollenkaan söpö, vaan rasittava. Vaikka kyllä molemmat tietää että en sitä tarkottanu, yritin olla vain "cool".

Puh, tänään illalla on firman pikkujoulut ja viime viikonlopun traumaattisen krapulan jälkeen ei YHTÄÄN tekis mieli juoda. Tavoitteena on olla elegantisti, juoda maks. 5-6 lasia viiniä ja silleen. Huomenna pitää kans ajaa freessinä aanupäivällä anoppilaan, kun on ohjelmaa.

Hmmm... enää 3 viikkoa niin miehen veljen vaimolla on laskettu aika. TOIVOTTAVASTI se nyt ei sit synnytä viikon päästä viikonloppuna kun oon sillon reissussa.

Lallalaa, huomenna mennään ostelemaan vauvanvaatteita!!!! ... tosin joululahjaks! Miehen työpaikan puolesta on huomenna sellanen päivä et saadaan shoppailtua halvalla, ja kaikki vauvanvaattet puoleen hintaan. Niin että sukulaisnaperot saa sitten vaan pehmeitä paketteja. Mulla ei ole mitään niiden lahjojen osteluja vastaan... hihihihi

.. voishan sitä mukin sijaan ostaa jotain muutakin "mummouteen" liittyvää. Vaikka kutomispuikot (että voi kutoa pieniä vaatteita...) tai jotain. :) Hehe, se ois mun äidille hyvä käytännön pila, kun se luulee olevansa niin nuorekas, vaikka onkin jo kuuskymppinen.

30,70e. En tiedä paljonko olisi ollut ekokaupassa, mutta kun en koskaan sinne ehdi, niin hain apteekista. Ohjeissa oli, et oikein huollettuna 5-10v. Ja siitä mikä se tamponeista tuleva tulehdus oli, niin että sen riskiä ei ole. Ajattelin just nimenomaan sitä, että kun siteet hautoo ja ärsyttää ihoa, ja tamponeita en voi käyttää, niin kokeilen tuota.

Siis hetkinen, olenko missannut taas jotain? Siis yritättekö jo? Vai onko "vahingon" toivomista? Alan tosiaan ihmetellä lukion läpipääsyä tällä lukutaidolla...

Itku. Mies lähtee kaverinsa varpajaisiin, joten tämä viikonloppu menee ihan pieleen. Noh, pitää vaikka tehdä joulusiivousta ja lähteä shoppailemaan ja ja ja..... :D

Meniskö Minni miehelles läpi, että ostaisit muka sukulaisnaperoille varastoon vaatteita? Jos kerran miehesi on vaihtamassa työpaikkaa? ;) Iih, tulisin varmaan sekopäiseksi tuollaisesta mahdollisuudesta. Toistaiseksi kun olen voinut käydä lastenvaateosastolla ihan vaan ohimennessä kääntymässä niin ettei mies huomaa... :/

Mitenhän pitkään menee, ennenkuin äidistäni saa mummin eikä mimmin? Kun on reilusti alle 50v ja todella nuorekas..? Siitä on muuten varmaan ihan oikeasti todella ahdistava ajatus mummoutua.. :/ Mutta itsepähän teki mut nuorena :D

Ensi viikonloppuna olis parit pikkujoulut, puuh, pitää varmaan olla nätisti, että jaksaa.

Heippa Saana, ihan oikein oot lukenu :) Eli ei todellakaan yritetä vielä, kunhan itse jahkailen että JOS nyt sattuis vahinko niin se sattuis nyt... Mulla on sellanen olo että mies on pikkuhiljaa myöntymässä ajatukseen, että meille tulee vauva. Siis EI yritetä, mutta molemmat on ihan tietoisia riskistä. Sitä paitsi, mies on aika hyvä ottamaan vekottimen pois jo monta sekuntia ennen joten tuskin sinne nyt niin paljon lirahtaa. Mutta onpahan mulla sit jotain jännitystä elämässä kun tuo toukokuu ei tunnu ikinä tulevan....

Musta tuntuu ettei se sukulaisnaperoille ostaminen, ja sitten jemmaaminen mene läpi :) (mielessä on kyllä käynyt) Mutta ehdotin jossain vaiheessa että ostaisin koon 38 äitiysvaatteita varastoon (kun ne ON ihan kamalan kalliita), muttta se idea ei oikein saanut tuulta purjeisiin.... :) Voi muuten olla ettei mies joudu jättämään tuota työpaikkaa sittenkään, saadaan maanantaina tietää että voisiko se vaan siirtyä toiselle osastolle samassa firmassa, mut vaan eri kaupungissa. *peukut pystyssä*

Mutta miehen veljen raskaana oleva vaimo on muuten sanonut että he eivät sitten ikinä hanki enää lisää lapsia, joten ne vaatteet jotka ostan sitten heidän prinsessalle, tulee sitten varmaan kierrätyksenä meille. Hihihi, pitää ostaa sellasia joululahjoja joista itsekin tykkään, hihihihi. *pirunsarvet kasvaa*

Jos sieltä lirahtaisikin jokin sitkeä simppa... Peukut pystyyn :D Ja peukutusta myös työjutulle! bd

Myönnän olevani kamala. Ostelen kummilapsille lahjoja, ja ostatan miehellä, ja siis yli tarpeen "kun tuokin oli niiiiin ihana"... Että meillä on pieni varasto leluja ja kirjoja. Onneksi mies ei edes muista mitä ollaan ostettu, eikä koskaan kysele varaston perään :D Ja myönnetään, olen ostanut juuri sillä periaattella, mistä itse tykkään. Kuitenkin kun kummilapsilla on sama mummola niin olen ajatellut, että kuitenkin niitä leluja jne tulee sitten kiertoon. Olenkohan ihan outo *sarvet kasvaa ja häntä heiluu*

hehe, Saana, me taidetaan olla monen miehen pahin painajainen. Ei paljon muuta kun lisääntyminen ja vauvat mielessä, ja munasarjat ovuloi ja läpättää heti kun vauvoja on näkyvissä... :) Välillä mietin millaista se ois ollu jos vaikka mun lukioaikainen poikaystävä ois vongannu vauvaa (ERITTÄIN teoreettinen mietelmä), miten sitä ois reagoinu kun itse ei sillon ois todellakaan halunnu.

Heippa! Tulin kuokkimaan ketjuunne, kun huomasin, että meidän yrityksen alkaminen oli herkistänyt mieliä täälläkin:) *punastuu mielihyvästä ja hämmennyksestä* Olen kanssa taustaillut ketjuanne oikeastaan sen perustamisesta saakka, koska teillä on ajatukset menneet samoja latuja kuin omani. Toivon kovasti, että miehenne innostuvat pian vauvoista oikein kunnolla ja pääsette kaikki yrittämään! :) Tsemppiä kaikille!!!!

Kiitos PP tsemppauksesta! :)

Tuo munasarjat läpättää on muuten hurjan hyvä termi! :D
Siihen tosin riittää ihan miehen näkeminenkin :D
Ja kyllä tosiaan tuntuu, että jos mies saisi listata kaikki painajaismaiset piirteet naisissa, niin tulisi kohtalaisen tarkka kuvaus musta.. :D

Huomenta!
On tää aikamoinen muutos kun ei enää työpäiviä voi viettää täällä teidän kanssa... Mutta oli kyllä kiva eka työpäivä. Kauhean lämmin vastaanotto, ja työpaikalla oli kovin rento henki, ja ihmiset tuntuivat viihtyvän siellä. Olen oikeasti niin onnellinen, että vihdoinkin pääsin sen tyyppiseen tehtävään, jota olen halunnut. Nyt se, rupeaako viihtymäään ja pärjäämään on sitten ennemminkin itsestä kiinni.

Ihanaa kun te vaan toivotte vahinkoja! Itsellä mietinnässä, että mitä ihmettä nyt tekisi, kun ainakaan ennen kevättä en haluaisi plussaa. Siis pitäisikö tässä ruveta vaan niitä halun- ja ilontappopillereitä syömään, kun se olisi niin helppoa. No pitää jutella miehen kanssa, ja vähän miettiä mikä olisi realistinen aikataulu. Tilanne vähän niin kuin Meeallakin, tietenkin haluaisin vauvaa heti, mutta toisaalta tuntuu, että nyt olisi järkevämpi odottaa. Ääk kun vaikeaa. Ja toisaalta, ihan saman ajanhan ole poissa töistä riippumatta siitä jäänkö vuoden vai kahden päästä. Voitte uskoa että palaan sekavine ajatuksineni pohtimaan tätä vielä myöhemmin. Ja monta kertaa.

No nyt on tulossa kiva viikonloppu - kavereiden näkemistä ja tavallista vapaa-aikaa. Ja ensi viikolla onkin sitten itsenäisyyspäivä. Ihanaa kun näkee taas linnan juhlat! Vaikka mulla ei ole yhtään joulukuinen olo, johtuu tästä mustaakin mustemmasta maasta ja lämpimistä ilmoista ja toisaalta ajatuksetkin on paljon uudessa työssä. Mutta enpä ajatellut stressata. Hölmöltä vaan kuulostaa kun mies yritti jo kuunnella joululauluja.

Rentouttavaa viikonloppua ajattelijat!

Ihanaa, Neilikka että uudessa työssä sujui hyvin. Mun oli pakko vaan raportoida... On sitten taas jännitystä elämässä, kun musta tuntuu et mies ei aamulla ehtiny ottaa ihan ajoissa ulos. Tai siis suurin osa ehti, mutta musta tuli et simpat oli jo matkalla ennen kun näin ne.... Puh... ja jos menkkojen alkamispäiväks ottaa sen kun ne alko "oikeesti" viime kierrossa (eli ei oteta sitä tiputtelua mukaan), niin siit on tasan kaks viikkoa tänään. Sanoin miehelle, et must tuntuu et et ihan ehtiny ajoissa, niin se vaan kohautti olkapäitä. Et silleen.... Mut ei pidä nyt toivoa liikoja, kun en oo ihan varma siitä mikä ehti ja minnekin. (yleensä mies ehtii ottaa sen jo pois 4 sekuntia ennen...)

sori yksityiskohtaisuus, mut en keksi kelle muullekaan kertoisin, ja pakko vaan sanoa jollekin, kun ei muuta oo mielessä!

Ja taas täällä...

Jutskailtiin tossa tänään. Mies sano, et me ollaan muuten yhtäkkiä vaan lopetettu kortsun käyttö. Kun mehän ei oo sitä ikinä sanottu ääneen tai puhuttu siitä sen kummemmin. Sanoin et voidaanhan me kans käyttää kortsua, mutta sitten ei voi olettaa että oon sitten ihan yhtä himokas kun nyt kun kortsu hankaa mua aina. Enkä halua syödä pillereitä. Eli joko otetaan riski tai sitten harrastetaan hieman vähemmän seksiä. Ei sitten tultu mihinkään johtopäätökseen. Mies sano et pitäiskö käyttää kortsua PARI kuukautta, etten vaan nyt tulisi raskaaks. Koska jos nyt tulisin niin laskettu aika olis 3 vkoa häiden jälkeen. Eli häät pitäis tietysti siirtää. Eli sen takia mies sano et ei olis hyvä nyt, kun "kirkko ja pitopalvelukin on varattu". Sanoin, et tuo keskeytetty sopii niille jotka ei varsinaisesti yritä mutta joille raskaus ei olis katastrofi. Johon mies sanoi et ei se todellakaan oo mikään katastrofi ja hän haluaa kans lapsia, mutta sen mielestä ois harmi siirtää häitä (raskaana voi mennä naimisiin mut ei varmaan niiden parin vikan kuukauden päästä). Mutta ei sit tultu mihinkään loppupäätökseen.... No, varmasti parin kuukauden päästä varmaan on vähän rennompaa ja voidaan sitten puuhailla ihan rennosti, kun tietää et sit ei tarttis enää siirrellä häitä, mitä nyt ostaa uuden puvun.

Mutta ei siis mitään uutta, ja näillä näkymin vasta toukokuussa ruvetaan yrittämään (tai niin me aikasemmin juteltiin...), mutta oli ihan kiva puhua asiasta. ILMAN itkua ja painostusta!

Huomenta!

Ihanaa, että uusi työ tuntuu mukavalle :D

Ja tiedän niin hyvin tuon tunteen, kun miettii, pitäisikö syödä taas pillereitä. Se olisi tosiaan niin helppoa! Kuinka paljon aikaa jäisi muuhun, kun ei tarvitsisi ajatella mitään vauvoihin, tai yrittämiseen tai ylipäätänsä siihen toimintaa viittaavaan.. Muttamutta... On se vaan hyvä, etten ole ainoa, joka aikataulua miettii :)

Aletaanko Minni peukuttamaan? :D
Ihana tuo miehesi :D

Meillä ei varmaan ikinä tapahdu vahinkoa! Ja tuon kun kirjoitin, niin mr Murphy varmaan sen näkee.. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö kp1 ole Varma Päivä? Aloiteltiin ilman kumia, mies alkoi sitten kaivelemaan niitä rasiasta. Sanoin, että ei tarvisi... Ajattelin, jos mies olisi suostunut edes keskeytettyyn, mutta ei! Ei halua vielä ottaa riskiä. *huokaus* Riskiä kp1, kun kierto on yli 30 päivää?!? Noh, ei sitä voi pakottaakaan. Sain muuten siinä hillittyä itseni, tänne oli pakko tulla purkamaan. Koittakaa kestää! :)

Miksi mies on ylivarovainen?!? Hääpäivää ei vieläkään ole sovittu. Ei edes suunnilllee tasolla. Ei edes ole sovittu sitä, että voisi alkaa varailemaan kirkkoa ja pitopalvelua. Eikö se ole huomannut, että nyt on jo joulukuu, vai ajatteleeko se että on vasta joulukuu? Vai onko se epävarma vielä koko jutusta? Pelkääkö se, että mieli muuttuu kesään mennessä? Vai pelkääkö se, että anoppiehdokas käy kurkkuun kiinni kun kuulee? Vai mitä h****ttiä?

Hihihih
Oletteko kysyneet ennustajalta lapsiasiaa?
Hauskaa itsensä kidutusta :D

Tuli sellainen vastaus, joka meillä voisi toteutuakin: ensimmäinen kesäkuussa 2008, eli jos mentäisiin kesällä naimisiin, niin voisi toteutuakin :D Paras oli kyllä neljäs iltatähti kun olen 39v :D Herranen aika, meidän suvussa on silloin ollut tapana olla jo mummo! :D

Aika hauskaa sinänsä, joskus kokeilin sitä sormustestiä, silloinkin näytti neljää lasta, sukupuolia en kyllä muista. Hmm.. mutta kun ollaan puhuttu kahdesta tai kolmesta... :D

No joo, asia kerrallaan.. :D

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y aikaisintaan 2008
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

no joo, eli päivitin vähän tota listaa omalta osaltani.. näyttää huonolta, kun sen kirjotti oikein näkyviin :/ ja tuolloinkin koulu on vasta puolivälissä. no, vahinkoa "pelätessä" ;)

neilikalle tsemppiä uuteen työhön. varmasti piristävä muutos tähän pimeään talveen! :)

tässähän aletaan vissiin peukuttaa minnille ;) vai mites on? olis aivan ihanaa, jos tärppäis tuolleen "vahingossa", vaikka ite ehkä kuitenkin odotan sitä, että vois sitten joskus oikein yrittää sitä lasta, ettei se olis vahinko, vaikka yhtä tervetullut se on joka tapauksessa! :)

saana, mitä kautta kysyit ennustajalta? täältä palstoiltako vai? toisaalta huvittais kans kysyä, mutta kun en oikein usko niitä. :) kun oon sitä mieltä, että ihmiset itse elää niiden ennustusten mukaan, niin tottakai ne toteutuu.. toisaalta taas anoppi on langennut noihin, ja sillä se ennustaja tiesi siitä asioita, joita se ei ollu kertonu. (kuten lasten lukumäärän, niiden luonteen ym) mutkikas juttu.. :/

Kerran yksi tuttu ennusti mulle korteistaan että pääsen sinne kouluun minne haenkin. no, en sit päässy, niin se sano, ettei ne kortit aikaa kerro, että pääsen sitten kun pääsen.. No tottakai mä JOSKUS pääsen. Tiedän sen kyllä ihan ilman mitään korttejakin. :) se tais vähän suuttua, kun sanoin sille noin.. :)

nyt taidan mennä värkkäileen ton koulun ennakkotehtävän kans.. valoa tähän pimeään talveen hyvät ystävät. :) tulen taas käymään, jahka ehdin.

Lähetin meiliä.
Juu, en usko ainakaan tuollaisiin ennustuksiin, mutta hauskoja ne ovat :)
Hih, ei olis kyllä mitään tuon ennustamisen toteuttamista vastaan, tosi pienemmillä väleillä saisivat tulla :D

Hiisi, töissä ei saa polttaa kynttilöitä. Ikävää. Ne kun on niin ihania, mutta kotona sitten :)

Voi kun pääsisin johonkin missä aurinko paistaa, vaikka viikoksi!

Linjoilla taas.

Paljastuin. Toimin joka joulukuu Korvatunturin virallisena tonttuna. Älkää kertoko kenellekään. Mut kandee ottaa yhteyttä sinne. Liksa on ihan mukava :)

Kiva että Neilikka on viihtyny uudessa työssään. Ehkä se on kuitenkin tärkeämpää kuin että pääset meidän kanssa jutustelemaan. Ja Minni! Siellä sitä vaan päästellään hevosia laitumelle kirmailemaan vaikka ei vielä pitäis! Mut eikös ole ihana ottaa rennosti. Kyllä se muu elämä sitten järjestyy. Meilläkin kortsut vaan jäi pois ilman mitään erillissopimusta.

Mä olen yrittäny bongailla ovista oikein toden teolla. Noh, greippimehun ansiosta limat on ollu tosi runsaat menkkojen jälkeen, mutta en minä osaa sieltä ovislimaa tunnistaa. Lauantaina oli hieman kipuilua sekä oikealla että vasemmalla, tosin luulen että kaikki vasemmalla tapahtuva johtuu mun kipuilevasta paksusuolesta, mutta en sitten tiedä oliko se lima ovislimaa kun en lähteny sitä sormien välissä venyttelemään. Eilen ja tänään onkin sitten ollu kuiva päivä eli vois ajatella että ovis oli lauantaina. Jos oli. En minä tiedä enkä osaa.

No lauantaina ei oltu samalla paikkakunnalla, eli jos se nyt niin meni niin siinähän meni. Eilen kyllä oli vipinää makuuhuoneessa kahteenkin otteeseen, mutta eipä noista osaa sanoa. Minä en näköjään opi tuntemaan kroppaani kun siellä tapahtuu niin paljon.

Mutta lupasin jo aiemmin itelleni, että joulukuu on ainoa kuu kun toivon ja odotan ja seuraan tilannetta ja sitten jatkossa otan rennommin. Näin siis teen. Ja nyt vaikuttaa että saan ottaa rennosti nytkin. Katsellaan josko uusia ovisoireita ilmaantuisi. lauantai oli kuitenkin kp 10/26. Noh, en tiedä. Ja onhan niitä peittoja kiva pöllytellä muutenkin ;) Eli ressi pois!

Aikoinaan kysyin madam mammalta lapsiasiaa ja mun mielestä mun eka lapsi oli vuonna 2007. Ja vielä alkuvuodesta. Eli pieleen meni. Mulla ei ole sitä viestiä enää tallella, kun Hotmail kerran tyhjensi mun koko postilaatikon. Ehkä pitäis koittaa sitä sormusjuttua. En vaan uskalla!

Mut palaillaan taas. Hyvää viikon jatkoa kaikille!