No niin, taas vähän aikaa höpinää.
Iipille hauskoja bileitä ihan aluksi, toivottavasti on kiva ilta!
Niin, ei sitä vyöhyketerapiaa erityisen rentouttavaksi tai hemmottelevaksi voi sanoa, koko ajan oli oltava varuillaan, koska joku painallus sattuu enemmän. Mutta ei siellä nyt sentään vesi silmistä valunut. Sen jälkeen mulla on ollut ihan törkeä jano, ja tavallisesti jos juo älyttömästi, niin myös vessahätä on koko ajan, mutta nyt se vesi tuntuu varastoituvan johonkin

Lisäksi nukuin viime yön tosi huonosti, eli meni varmaan pari tuntia ennen kuin sain unta, mutta siihen voi kyllä olla syynä yksi työasia, jota tuli mietittyä. Arvatkaa, voisin ehkä lähteä kolmen kuukauden ulkomaankomennukselle syksyllä! Tähän on kyllä toinenkin ehdokas, enkä nyt oikein tiedä kuka ratkaisee, kumpi meistä lähtee. Tän vauvajutun suhteen ajattelin että kohtalo ratkaisee, jos ei tärppää siihen mennessä niin tulee vähän taukoa yrittämiseen, ja jos taas tärpää, niin haetaanpa vauvalle vähän viikinkivaikutteita.
Niin sinne terapiaan taas. Kyllä se käsittämättömän paljon näki sieltä jalkapohjasta. Sen että mun toinen käsi on kyynärpään ja ranteen väliltä toisinaan kipeä, sit ne virtsatulehdukset, siitepölyallergian (hei se sinkki auttaa tähänkin!), ja lisäksi sen, että olen luultavasti joskus loukannut alaselkäni. Mahdollisesti siis ihan lapsena, koska itse en muista sellaista yhtään.
Taas hommiin (ei kyllä kiinnostaisi)