Ajatuksissa 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Saako liittyä seuraan?

Mulla oli 2 vk sitten keskenmeno (5+3) ja poistui itsestään. Ovis tuli normaalisti viime vkl, aivan kuin km olisi ollut vain kuukautisvuotoa (ei kipujen suhteen). Lääkäri sanoi, että voidaan yrittää heti uudelleen, kun ei jouduttu kaapimaan.

Nyt sitten yritettiin heti. Täytyy pitää peukkuja. Nyt 15/28. parin viikon ikävä odottelu. Suru oli kova ja vähän se on jo helpottanut. Iloa odotellaan...

Angsteri, tervetuloa mukaan ja heti päälle isot voimarutistukset! pidetään peukkuja että olisi tärpännyt jo samantien teillä!

Sitten vähän ei-vauvajuttua, onko kellään ideoita mitä voisi antaa 30v synttärilahjaksi? kaveri (mies) täyttää parin viikon päästä ja pää on ideoista ihan tyhjä.

Angsteri, tervetuloa mukaan ja heti päälle isot voimarutistukset! pidetään peukkuja että olisi tärpännyt jo samantien teillä!

Sitten vähän ei-vauvajuttua, onko kellään ideoita mitä voisi antaa 30v synttärilahjaksi? kaveri (mies) täyttää parin viikon päästä ja pää on ideoista ihan tyhjä.

Angsteri, olet tervetullut. Sympatiat aikaisesta keskenmenosta, toivottavasti uusi plussa tulee pian ja sitten on enemmän onnea matkassa. Kerro lisää itsestäsi ja miehestäsi ja parisuhteestasi ja elämästäsi ja mistä nyt vaan haluat ;) Tiedäthän meidät, uteliaita kuin mitkä! Oletko kauan taustaillut?
Muuten pelästyin kamalasti kun näin että joku angsteri on kirjoittanut meidän ketjuun, olin varma että se on joku rähinöijä! Sulla on vähän pelottava nimimerkki. Onneksi vaikutat kuitenkin leppoisalta...
Sade: Miltä kuulostaisi joku seurapeli tai Reino-tossut?
Avatkaa joku innokas se uusi ketju!

Heh, mun synttärit oli jo puoli vuotta sitten, mutta nyt vasta tajusin päivittää tota listaa. Voin kyllä tarjota teille 31,5 vuotis mansikka kakkua :D * ojentaa* olkaapas hyvä! ;)

Tervetuloa mukaan jengiin angsteri! Ja suuret voimahalit myös täältä :( ! Toivottavasti tulee pian iloisempia uutisia sieltä päin!!

En uskaltanu aloittaa uutta kejua...
Nyt kotiin, huomenna on päivä uusi! Toivottavasti ilman tätiä....

Kiitos kiitos! Kiva liittyä keskusteluihin! Rupesin ylipäätään taustaileen näitä keskustelupalstoja, kun sain tietää olevani raskaana eli vasta kesäkuussa. Sillä tiellä ollaan vieläkin. Palstojen tuki auttoi kauheasti km:n hetkellä.

Juu, eli älkää nimimerkkiä kauhistelko, se on 3-vuotiaan kummipoikani keksimä. Hän sanoo perheensä uutta tulokas, jonka pitäisi syntyä pikapuoliin, angsteriksi. ;)

Ensimmäistä tässä haluttaisiin suht tuoreen avioieheni kanssa. Naimisiin mentiin keväällä ja ajateltiin, että vauva on tervetullut, jos on tullakseen. No, yllättäen tärppäsi sitten heti, mutta siitä uutisesta ei ehditty iloita kauaa. Tervetullut yllätys ja tulee jos on tullakseen-puheet on nyt km:n jälkeen muuttunut yrittämiseksi. Ehkäpä vähän jo stressiksikin asti. Nyt koitan sitten ajatella positiivisesti ja olla miettimättä, että tärppäsikö vkl vai ei. Tuntuu vaan aika vaikealta tämä ajatuksiensa hallitseminen...

Tsemppiä plussaamiseen!

Niin, nyt tilannepäivitys vielä. Eilen mulle iski testikammo! Olin niin varma niitten tuhrujen takia että menkat alkaa, että en hakenut testiä. No eipä ole alkanut, mutta pieni tuhruttelu jatkuu. (aika satunnainen, on sitä pahempaakin nähty) Satutteko muistamaan, onko jossain ensioireketjussa kukaan ikinä maininnut, että plussasta huolimatta olisi ollut tuhruja? Pakko kait tänään rohkaista mieli, ja hakea testi huomisaamua varten, jos tilanne ei etene. Sit se ainakin on lopullinen nega eikä muuksi enää muutu.

Kestipä mulla se kolmen rivin kirjoittaminen pitkään, angsteri ehtikin väliin... Pura tänne ajatuksiasi, se helpottaa kummasti niiden hallintaa.

Lähden joskus varttia vaille kolme koneelta pois.
Siis voi jee, joudunko mä jännäämään teitä tiistaihin asti??

Eikö jossain ollut että oli tuhrunnut silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta kuitenkin oli raskaana? bd bd bd bd :)

Huomenta vaan kaikille ja tervetulotoivotus angsterille! Tosiaan vähän pelottava toi sun nikki, mut onneksi tuli jo hyvä selitys, eikä ainakaan vielä ole sulta tullut mitään angstitilityksiä, hihihii.. Vaiks nekin tietty on tervetulleita!

Neilikka, on se kai ihan yleistä (vaikka mistä sitä tietää näitä palstoja lukiessa, mikä oikeesti on yleistä), että niitä tuhruja tulee. Joten vielä vaan odottelemme, että testaisit!!! Neilikka, vielä siitä sun merkistä. Sanoko se vt-täti sulle yhtään tarkemmin, missä se oli ja minkälainen? Mulla oli eilen illalla kosketusarka piste, jos nyt oikein ymmärsin se kohtu ja vähän munasarjapistekin, tarkoittaneekohan hyvää vai huonoa??

Anna, se mun merkki näkyi oikeassa korvalehdessä ja oikeassa jalkapohjassa. En varsinaisesti tiedä missä kohdassa. Mutta ne siis näkyi, ei tuntuneet. Mullahan ei esim. kohtua käsitelty ovisksen jälkeen. Mikä kierron vaihe sulla oli vyöhiksessä? Uskoisin että pisteiden kipuilu on ihan hyvä asia, koska silloin niissä mahdollisesti on ollut jotain vikaa, ja siihen on vaikutettu. bd bd bd

Neilikka (meinas tulla Nielikka;) ), niin juu ei mullakaan oviksen jälkeen käsitelty niitä kohtu- ja munasarjapisteitä (olen käynyt siellä siis jo neljä kertaa) ja olin kyllä siellä nyt tiistainakin, mut se oli lähinnä sellainen rentouttava hoito eli ei siis painaltanut kohtu eikä oikeastaan mitään muitakaan pisteitä. Ja nyt eilen illalla siis keskiviikkona huomasin, että tuo kohtupiste on kosketusarka oikeasta jalasta. Heti tietysti mietein, että onko se hyvästä vai pahasta, oviksesta oli eilen 4 päivää. :)

Aloittaisko Neilikka uuden ketjun, josko se vaikka jää sun viimeiseksi täällä puolen?

Neilikka, kannattaa tehdä se testi vaikkapa ylihuomenna, niin sitten on varmempi. Tuhruttelu kuuluu sarjaan: se voi olla osa normaalia raskauden alkua tai sitten se on merkki hedelmöittyneen munasolun poistumisesta. Monet on kuulemma raskaana viikonkin ja sit vaan kuukautiset alkaa, eikä edes tiedä olleensa raskaana tai sitten se on vain merkki pian alkavista kuukautisista.

Pidän peukkuja, että viivoja tulee kaksi ja että tuhruttelu on osa raskautta!!! Mä jännäilen omaa tilannettani parin vk:n päästä. Odottavan aika on pitkä.