Ajatuksissa 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
WAUTSIWAU -ONNEA STELLA!!!! Ja Ericalle hurjat peukutukset db db db db db !!!!!!!

Tulin just töistä...ankeeta. Oon koko päivän kärvistelly ihan hurjissa ovisoireissa, eikä mies oo vieläkään palannu vkloppureissultaan :( Noh, illalla joutuu kyllä hommiin, olkoon minkälainen krapula tai väsymys tahansa päällä ;)

Ihan mahtavaa, täällä on todellakin jännät paikat! Kovasti plussaonnea Neilikalle ja Ericalle, ja pikkumyylle tsemppiä miehen kellistämiseen... :)

Täällä vielä reilu viikko jäljellä piinaviikkoja....

Meillä taitaa Minnin kanssa olla sitten jännäyspäivät samoihin aikoihin... Täällä 19.7. jos kierto on edelleen 28 päivää. Onneksi on ohjelmaa tiedossa ainakin ensi viikolle, niin ei ehdi ehkä niin paljon pyöritellä vauva-asioita mielessä (not!). Täytyy vaan keksiä setti mahdollisia kiertovastauksia yhdelle 10-v. kummitytölle, joka kärttää meille perheenlisäystä - niin ja häitä. Heh!

Tsemppiä pikkumyylle siipan kellistämiseen :-D Taidanpa minäkin tehdä samoin kun oma siippa palajaa kotiin ;-)

Viiva vahvistui =) Raskaana ollaan, uskomatonta, la 6.3 ja laskurin mukaan sai alkunsa hääyönä =) Noh, päivä kerrallaan ja toivotaan et kaikki menee hyvin..

Onnea Stella vielä =) Ihana uutinen. Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin. Odottajien puolella alkoi olemaankin jo aika hiljaista..

Kukakohan olisi seuraava plussaaja ? ..ja mahdollisesti kolmaskin ? Täällä teillä on kovin jännät paikat =)

Saatiin poika nukkumaan ja nyt tämä menee hetkeksi miehen kainaloon sohvalle =) Ja sitten nukkumaan. Öitä !

Ihanaa Stella! Hurjasti onnea! :D

Mites Neilikka ja Erica? bd bd bd

Meillä tämä juttu otti taas askeleen taaksepäin. Mietin jo suutuspäissäni, että hakisin uuden paketin pillereitä, mutta vielä ovat hakematta... Hmph.

Jee, saatiin mun pukua levennettyä vähän että mahdun paremmin hengittämään :)

Voi Stella! UPEAA!!! Sydämelliset onnittelut ja halaukset! Tulehan kertomaan lisää olotilasta ja oireista ja miehen suhtautumisesta uutiseen.

Täällä kp 33, ja negaa näyttää (testattu kp 32). Itkun itku. Taitaa tulla taas tuplapituinen kierto, kun ei menkat tunnu alkavan, joten ei sit päästä edes uudelleen yrittään. Lähetän nyt tän että näette tämän mälsimys-uutisen, kun olette niin ihanasti jännäyshengessä mukana, ja jatkan pidemmän viestin kirjoittamista heti perään.

Koittakaa kestää, nyt tulee omaa napaa aikamoinen satsi. Eli kp 30 ja 31 elin hirveässä jännityksessä, mua hermostutti oikein tosissaan. Ja sit se ihana vauva oli vielä meillä kylässä… Oireita ei ollut, paitsi monena iltana mua nukutti ihan järjettömästi jo kuuden jälkeen. Sunnuntaita vasten yöllä heräsin yhdeltä, kun olin päättänyt testata aamulla, ja jännitykseltä en pystynyt nukkumaan yhtään pitempään. No eihän se varsinaista aamupissaa vielä ollut, mutta n. 4 tuntia pidäteltyä. Nega sai mut ihan täysin hermostumaan, ja ensin valvoin sängyssä yksin kaksi tuntia, ja sitten rupesi niin kamalasti itkettämään, että herätin miehen ja vollotin sille. Olihan sekin kauhean pettynyt ja surullinen, että ei taaskaan. No vieläkään ei ole menkat alkaneet, joten pahaa pelkään että tästä tulee taas 60 päivän kierto, kuten keväällä kävi. Että joskus syksyllä jatkuu meidän yritys. ANKEAA! No tietenkin tässä on vielä haileat mahdollisuudet, mutta en nyt yritä liikaa tarrautua niihin. Ehkä joskus loppuviikolla voisi vielä kerran testata, katsotaan sitten lähempänä.

Eilen oltiin festareilla, ja tosi kivaa oli, mutta Hiukkasen märkää. Eikä nyt sisäistä vaan ulkoista märkää. Tänään on kurkku järjettömän kipeä ja nuhaa. En tiedä kuinka monta kuppia uskallan juoda teetä, ettei maha mene ihan sekaisin. Nyt on kolmas kuppi menossa…

Saana – tuo puvun levennys oli huippuveto! Tää elämä on kuitenkin nauttimista ja ilonpitoa, eikä kilojen vahtimista varten! Mulla on kans muutama kilo tullut tämän vuoden aikana (nyt n. 52 kg, 165 cm), ja vaikka ne välillä ottaa päähän, niin yritän olla stressaamatta niistä liikaa. Pitäisi ehkä alkaa tehdä kotona säännöllisesti vatsalihasliikkeitä, ne litistäisi mahaa mukavasti. Pieni ”pehmeys” olemuksessa ei voi kaataa koko elämää. Ihaillen kyllä katselen monesti hoikkia teinityttöjä, mutta ne vuodet taisi mennä jo ;)

Hyvää loman jatkoa kaikille sitä viettäville! Eikö ole hyvä että välillä on vähän sateisempaa, niin tulee kunnolla levättyä ja laiskoteltua! Minulla vielä tämä viikko töitä.

Saana, en tikuttanut. Ei sitä varmaan oo ollut edes.
Mää tuun sun viereen tohon raivariin, mutta osallistun vain potku-osuuteen. Itkua tuli silloin sunnuntaiyönä jo tarpeeksi ja muutenkaan tää kurkku ei mielellään päästele nyt mitään ääniä! Tällainen kejoitettu kommunikaatio sopii tosi hyvin!

Vielä kerran ONNEA Stella, aivan ihanaa!! :)

Ja suuri rutistus Neilikalle!! Voi harmitus!! Mutta älä vielä toivoa heitä, saattaahan se olla että ovis on ollut hieman myöhempään. (yritän täällä ajatella postitiivisesti)
Mutta tiedän miltä sinusta tuntuu, itsekin pelkään näitä lähipäiviä ihan hirmusti. Se pettymys on valtava, ei sille voi mitään.

Omaa napaa.. Täällä kp 29 menossa ja ei mitään oireita. Vatsaa kyllä turvottaa kovasti mutta taitaa syynä olla eiliset herkuttelut, hmph. Eilen illalla kyllä tuntu tosi voimakkaana se sama painontunne tuolla kohdussa.
Juteltiin miehen kanssa eilen tästä yrityksestä ja kovasti se jaksaa uskoa tähän nopeaan raskatumiseen. Noh, hyvä että edes toinen meistä...
Pupuiltiin eilen illalla ahkearsti (mies oli koko viikonlopun pelireissulla joten oli päässyt ikävä syntymään ;) )
Nyt vaan odottelen niitä menkkoja alkavaksi. Hmmm, saatan kyllä testata jo torstaina sillä olen mahdollisesti lähdössä humputtelemaan tuolloin ja haluan varmistaa että on ok humputella.

Mukavia lomapäiviä lomailijoille ja muille mukavaa työviikkoa! :)

olen jo niin pitkään täällä haamuna lueskellut kuulumisianne, että päätin nyt itsekin jotain kirjoittaa (vaikka päätin jo että en kirjoittele tänne mitään kun tuntuu että jos alottaa niin sitten ei pääse millään eroon näistä vauva-ajatuksista..mutta eipä näytä muutenkaan pääsevän kun täällä joka päivä kuitenkin poikkean..)

Hirveästi onnea Saanalla munkin puolesta ja Neilikalle haleja! meillä TJOT alkoi viime kuussa ja heti aloin kehittelemään kaikenlaisia oireita..edelliset menkat tosin olivat siirtopillereiden käynnistämät (eivät kyllä alkaneet kuten ohjeissa sanottiin joten en ole varma olivatko niistä vai ihan oikeat menkat..anyway..) mutta testasin siis jo kp29 ja negaahan se näytti. Menkkoja ei vieläkään näy eikä kuulu ja kp 37 menossa, alavatsa on ollut välillä menkkamaisesti kipeä mutta ei ne vaan ala. Ilmeisesti liityn tuohon Neilikan tuplakiertoon (vaikka täällä on kyllä peukut pystyssä että jos Neilikalla menkattomuus johtuukin jostain iloisesta uutisesta kuitenkin..)

Lopetin e-pillerit jo keväällä ja pari kiertoa mentiin kortsun avulla, sitten tuli häät ja ilmeisesti stressi sekotti ihan täysin ja sen jälkeen menkkoja on saanut odotella..eli tuskin kauheasti on mitään ovistakaan tullut joten turha vielä haaveilla mitään. Haluaisi nyt vaan että menkat alkaa että pääsisi taas hommiin ;)

tulipas pitkä eka teksti..niin ja meillä ikää siis 26 ja 28v.

Tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille, lupasivat hurjaa hellettä viikonlopuksi =)!

Sade, tervetuloa aktiiviseen porukkaan mukaan. Ei ne vauva-ajatukset tosiaan mielestä unohdu vaikka täällä ei kävisikään... Niin että parempi jakaa surut (ja sitten joskus ne ilotkin) muiden kanssa, niin on paljon kivempaa!
Sade lupaa meille hellettä... Kuulostaapa hauskalta!

Tervetuloa Sade!

Neilikalle ja Ericalle edelleen peukutuksia! Neilikan myöhäiseen ovikseen uskoen...

Ja sitten, itkupotkuraivarivalitusta, skipatkaa...

Mun kohdalta voi listasta pyyhkiä sen tjot-kohdan pois. Mies oli sitä mieltä ettei hääyönä mennä riskillä. Huomasi, että se on liian lähellä ovista. Ja syyt on vieläkin se v...tun häämatka jota oletettavasti ei edes tule ainakaan vielä ja sitten ne miehen työkuviot. Se kun on niin h---tin pessimisti ettei usko ollenkaan omaan työllistymiseensä. Ja niin s---lin vanhanaikainen että uskoo että sen pitäisi elättää perhe. Ja ei auta vaikka sanoin, että eihän sitä tiedä milloin edes tärppäisi vaikka heti aloitettaisiin. Juttelin yhden ihmisen kanssa viikonloppuna, olivat yrittäneet esikoistaan kahdeksan vuotta, toinen tärppäsi jo neljän vuoden jälkeen..... Mutta kun ei niin ei. Ja sitten se ei voi ymmärtää että ehkä just tämä hetki oliskin paras mahdollinen aika mun kannalta plussata? Ja yritti vielä perusteluksi sitäkin, että jos nyt heti tärppäisi niin se syntyisi just keväällä ihanaan siitepölyaikaan. Mieluumminhan mä silloin olisin jo synnyttämässä kuin kärvistelemässä allergian ja ison mahan kanssa koko kevään ja kesän. Ja sitten se on koko ajan kärttämässä kuin jokin pikkupoika. H---tti. Alan kohta väkivaltaiseksi. Toivoinkin isoa ja tukevaa kaulinta häälahjaksi.

Hemmetti. Päätä särkee koko ajan. En tiedä onko se niskoista, hormoneista vai stressistä johtuvaa.

Musta tulee vielä Bridezilla mun hääpikastressin kanssa. Huomasin eilen, että ne kengät mitkä aioin ottaa varakengiksi, niin niistä on nilkan päältä menevä remmi lähes irti. Hiivatti. Hyvät kengät muuten, jalassa siis aivan ihanat, mutta mitenköhän paljon remmin korjaus maksaa? Veikkaisin että huomattavasti enemmän mitä itse kengät.

Huh, nyt vähän helpotti.

Saana - marmorinen kaulin on tosi hyvä! Leipomisessa ainakin siis, ja varmaan siinä toisessakin tosi tehokas!
Sulla on kyllä kauhea soutaja-huopaaja mies! Ymmärrän että menee hermot... Vitsit kun se tajuais että ei kaikkea voi laskelmoida - kannattaisi antaa kohtalolle mahdollisuudet. Työt kyllä järjestyy, onhan tähänkin asti järjestyneet.
Kiitos muuten kannustuksesta - kahdeksan vuotta ei kuulosta kovin kevyeltä. Apua!

Hei ja Ericalle kans peukkuja!!!

Rauhotu, Saana! Hengitä syvään... Tuskin ainakaan remmien korjaus maksaa paljon, äkkiäkös suutari sellasen korjaa. Ja hyvä että huomasit jo nyt!

Anteeks mua nauratti toi kun laitoit että toivoit kaulinta häälahjaksi... : ) Siis millon teillä on se häämatka jos kerran mies haluaa odottaa sinne asti..? Ja mikä se sun miehen työtilanne on..? Mä ajattelin et jos se on jarruna sen vauvahaaveille niin ehkä sä voisit auttaa sitä löytämään töitä...: ) (naisellista kieroilua joskin avuliasta...) Mä ainakin bongailin netistä joitain töitä kun mieheni etti töitä, ja printtasin niitä sit ulos töissä ja toin kotiin. Itseasiassa yhden niistä töistä se sai ja on tyytyväinen!

Tervetuloa mukaan Sade! Täällä on peukut pystyssä sinnekin suuntaan!

Neilikalle iso rutistus, peli ei oo vielä menetetty kun täti ei oo tullu kylään...! Vai olisko se Erica se meidän ketjun toinen plussaaja? Oireet kuullostaa lupaavalta...:)

Voi miten romanttista, Stella, iih... Hääyön tulosta...

Tsemppiä, Neilikka! Vaikka nyt masentaa, niin ei kannata vielä menettää toivoa :-D Kaikki me, jotka olemme plussan toivossa joskus negailleet, tiedetään miten masentavaa se on.

Ericalle peukutuksia db db db db!!! Plussauutisia odotellaan!

Ja Saana, voi että... Miehet on vaan joskus niin kovin yksinkertaisia näissä asioissa. Nehän on sopivan paikan tullen sitä mieltä, että raskautuminen tapahtuu suurinpiirtein sormia napsauttamalla, p**le! Luin äsken toista ketjua, jossa kyseltiin juuri näistä vauvahaaveisiin vaikuttavista raha-asioista. Siellä moni oli sitä mieltä, että jos/kun perheenlisäystä on tulossa, asiat monesti ratkeavat ihan omalla painollaan. Itsekin olen sillä ajatuksella yrittänyt lohduttautua tämän asuntohärdellin keskellä... Pakko vaan uskoa, kun muuta ei voi tehdä.

Ja hei, en usko että niiden kenkien korjaaminen maksaa kuin max. 10 euroa.

Tervetuloa joukkoon, Sade81 :-)

Haaveilin sellaisesta näkkileipäkaulimesta, siinä kun on ne piikit... Jos olis siinä toisessa vielä marmorikaulintakin tehokkaampi... Mulle alkaa tulla väkivaltaisia ajatuksia tuon huopaamisen kanssa. Tosin olenhan mä itsekin kauhea huopaaja, mut jotain rajaa kuitenkin... Ja ihan oikeasti. Kerran mun vanhemmatkin piti mut, niin kyllä mekin selvittäisiin vaikka molemmat olis alkuun työttömänä... Kun vain saisi miehelle jakeluun...

Ai niin joo mä en tajunnut heti tota Stellan viestiä -hääyön tulosta!!!! Vitsi miten romanttista!!!! Iiiik... :)

Ericalle kovasti peukutuksia, me jännäillään iipin kanssa n. viikon päästä, eiks nii..?

Hmm... täällä ilmoittautuu kans yks jonka pitää tilata aika puvun levennykseen. Perhana, ei siitä laihdutuskuurista tullut mitään... Ja kuukaudessa ei enää ihmeitä tehdä...

Saana..sori jos multa on mennyt ohi, mutta miten tuo häämatkaanne vaikuttaisi jos olisit silloin jo raskaana? pelkääkö mies että voit sitten pahoin koko ajan vai mistä kiikastaa? Miehet osaavat kyllä tehdä asiat todella vaikeiksi välillä. Tuo perheen elättäminen on kyllä miehille vieläkin kova paikka..minä tienaan enemmän kuin mieheni ja vaikka niin on aina ollut niin silti on vielä hänelle vaikea pala. Ja saahan niitä opiskelijatkin vauvoja ja pärjäävät ihan hyvin..eikä niitä lapsia tosiaan tule vaan sormia napsauttamalla niin parempi aloittaa treenailu hyvissä ajoin ;)

ootko kokeillut vihjata miehelle että jos aloittaisitte yrityksen niin saisi luultavasti enemmän/helpommin, koska olisit innokkaana ainakin vauva-ajatuksen takia vaikka ei muuten koko aikaa tekisikään mieli ;)!?!