Heissan leidit!
Alkajaisiksi, tervetuloa mukaan Sella! Mukavaa saada uusia kirjoittajia joukkoomme!!

Ja joo, tiedän ton tunteen kun sitä niiiiin kovasti toivoo ja haaveilee sitä omaa lasta. Mä haaveilen ja odotan tällä hetkellä sitä yrityksen aloittamista. Tuskin maltan odottaa, että saadaan tämä vuosi pulkkaan ja heittää ne hiton kumiukot jorpakkoon!!

Toivottavasti sit tärppää pian... *haaveilee*
Onhan se aina pettymys vaikka sillai ei tosissaan oiskaan yrittäny mutta mahis on kuitenkin olemassa. Jotenkin sitä salaa toivoo jotain ihme raskautumista.. Ja pettymys on valtava kun se rouva punainen kaartaa pihaan...blaah.
Toi on muuten osaltaan ihan totta; onko tilanne koskaan paras mahdollinen vauvalle? Aina on mukamas jotain tulossa tai kesken jne. Ei sitä elämää pidä liikaa suunnitella ja yleensä ne asiat lutviutuu parhain päin joka tapauksessa. Tärkeintä on että on rakkautta ja katto pään päällä, sillä pääsee jo pitkälle!!

Tsemiä teille "semi-yritykseen" toivottavasti toiveesi toteutuu pian!!
Minni, on se kyllä jännä miten tää asia on miehille NIIN vaikea...höh, usko pois kyllä se siitä vielä sulaa ajatukselle. Ehkä onkin ihan hyvä pitää vauva-jutuissa pieni tauko ja sitten jossain vaiheessa varovasti tiedustella tilannetta. Kärsivällisyyttä ja tsemiä!
Mä en hirveesti tota jalista seurannut, en ymmärrä oikein koko pelistä mitään. Aika huono olen muutenkin kattomaan urheilua vaikka itse olenkin aikas liikkuvaista sorttia. Tennistä tykkään katsoa ja niin- tietty jääkiekkoa

, yleisurheilua en millionkaan, uh!! Siinäpä se sitten oikeestaan on, ja niin, ratsastusta sekä este kisoja (mutta lasketaanko ne urheiluksi ( ja golf))
Mullakaan ei ole käsitystä noista siteiden maatumisesta mutta eikös ne ole aika lailla samaa kamaa kuin vauvojen vaipat. Ja joskus muistan lukeneeni, että vaipat ovat TODELLA epäekologisia, ne ei meinaa maatua millään ja maailman kaatopaikat täyttyy juuri näistä vaipoista... :/ Kai se ois fiksua ja luontoystävällistä kayttää harsoja omalle vauvalle, mutta onhan se vähän hankalamapaa ja vaivalloisempaan. Lisäksi mulla on se käsitys, että pylly jotenkin "muhii" niissä helpommin. Mulle on pienenä käytetty harsovaippoja normaalien vaippojen ohella ja muistan isäni kertoneen kuinka hän rystyset punaisina niitä pesi ja hinkkas puhtaaksi... Hmmm, en ehkä ihan sellaiseen halua ryhtyä... Toisaalta nykyään on tehokkaita pesukoneita!
Vilkku, mites siellä, onko jo testattu, mikä tilanne??? Täällä edelleen peukutan teidän puolesta!!!

Voih, kunpan tärppäis!!!
Huh, ihanasti sillai kolottaa lihaksia, tulin hetki sitten kotiin salilta jossa kävin body pump tunnilla, oli taas kyllä aivan ihanaa! Tulee ältsin hyvä olo, suosittelen!!
Nyt syömään ja sit koirien kanssa lenkille sekä nukkumaan, aamulla viideltä töihin...
Erica