Ajatuksissa3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaaha, että semmonen päivä tällä kertaa. Järjestin itselleni loman lopuksi kunnon krapulan. Ollaan miehen kanssa koko päivä vaan nukuttu ja syöty ja juotu. Vaikka luulis janon loppunee eilisen juomisen ansiosta, mutta ei.

Pahoittelut Daisylle menkkojen alkamisesta. Taidettiin viimeks olla samaan aikaan linjoilla. Uusi kierto, uudet kujeet. :)

Vilkku taitaa olla jossain netti yhteyksien ulottumattomissa. Ja taitaapa peuhailla pedissä miehensä kanssa. Näin taisi viimeksi sanoa. Että kiirettä pitää vällyjen välissä. Heh, heh. Pääasia, että on hauskaa eikä hommasta tule liian suoritusmaista. Vai mitä?

Nyt takaisin telkkarin ääreen ja tarkistamaan lotto.

Heissulivei,
juu täällä ollaan. Kotiuduttu vanhempieni luota ja aivan oikein Erica, koneelle ei ollut pääsyä. Ja kyllä oli jo ikävä teitä! =) Ja itsekseni jouduin jännittämään miten on Daisyn käynyt. Mies ei voinut muuta kun hymyillä mun netti-kaipuulle. Tietää et vauvoista tääl keskustelen muttei sen enempää.
Daisylle ISOISO hali =( Osta vielä toinenkin pussi namia ja vaikka kolmas. Kyllä se siitä (juuri äsken saman kokenut viisas nainen, heh). Mutta niinkuin Sella taisi sanoa niin juuri noina päivinä v***tutus on jtk niin käsittämätöntä kipujen lisäksi ja sit viikon pääst ajatellaan jo ihan uusiks. Ja ens kiertoon niin kunnon satsit vaan ennen miehes reissua!=)
Pinja, kiva kuulla susta. Harmitus myös sun menkoista ja ennenkaikkea nyt koiran huonoista testituloksista. =( Mutta kuulosti hienolta lomanne ja koiran elämykset. Nauttikaa toisistanne! Mekin käytiin asuntomessuilla ennenkaikkea huomaamassa miten ihkaihanan kodin olemmekaan rakentaneet. Lisää rakennusinfoa kannattaa käydä katsastamassa Helsingissä Runeberginkadulla (Kampissa) sijaitsevassa Rakennustietokeskuksessa (muistaakseni). Siellä on kans paljon tietoa ja materiaalia rakentamista suunnitteleville.
Anttuli, tuo on NIIIIN totta noista mieheistä - luulevat heti eka yrittämästä et nappaa. Mäkin ajattelin ekal kerral et ois just tyypillistä et heti natsais kun oon sille vinkunu raskautumisen vaikeudesta. No, ei natsannu ja nyt mieskin on tajunnu ettei se ihan niin meekään.

Nyt en muista mistä muusta olitte kirjoitelleet, joten palaan niihin tuonnempana. Mies vinkuu koneelle pääsyä.

Meillä alkaa ovis-tikuttelu huomenna ja varmaan pupuilukin, varmuuden vuoksi=) Ja äitille menin sit minkäin paljastamaan yrityksestämme mutta vannotin sitä pitämään sen salaisuutena. Se kertoi et sil oli todettu endometrioosi mun syntymän jälkeen ja veljeä olikin sit yritetty jo niin kauan et lapsettomuushoitoihin oli varattu aika... Lannistavaa... Mut eihän se aina mee perintönä...
Vilkku

Meillä valmi

Helou taas,
nyt ois sit taas pieni hetki mahollista koneen äärellä. Oltiin Pinjan kaa eilen samaan aikaan netissä joten en kerennyt huomata sun viestiä kun omaani kirjoitin. Tossa kun noita vanhoja viestejä selailin ja mietin niin huomaan nyt et mä oon tehny just kaien mitä mun ei pitänyt tai ajattelin etten tee; 1.ovis-testeihin mun ei pitänyt koskee -> kolmas kierto käytös, 2.mitään erityistä ei pitänyt muuttaa tai ottaa avuks-> kalenteria tarkkaillaan, juodaan greippimehua (??), syödään monivitamiinivalmistetta, 3.kellekään en aikonut kertoa yrityksen aloituksesta-> parhaat kaverit ja äiti tietää..... ELI nyt en enää tee mitään lupauksia koska minulla näyttää olevan niin vaikea niitä pitää. Ja eipä noissa nyt mitään vikaakaan ole - innostuneisuus saa vaan minussa tämmöistä aikaan. Tänään kp 14/30-34 ja ovis-testissä ei vielä mitään. Vauva-pupuilut alkanee varmuuden vuoksi kuitenkin tänään tai huomenna. Viime kierros ei sit kuitenkaan puuhailtu niin paljoo vaikkei sen periaatteessa pitäskää olla määrästä kiinni mutten haluu jättää mitään sattuman varaan. Ja mieskin on niin innoissaan (vielä) et käytän sitä nyt sit hyväkseni. Meil voi alkaa kutsuu pupuiluja ihan vauva-pupuiluks tai muuten -vaan-pupuiluks, mies haluu tietää ja on innokkaampi täl hetkel vauva-pupuiluihin kun voi saada jtk aikaankin=) Eli kyl noi miehet osaa ton yllättämisen aika hyvin!
Mä varasin ajan gynellekin elokuulle. Ajattelin et jollei tästäkään natsaa niin haluun tsekata et kaikki on ok koska edellis käynnistä on jo jonkin aikaa. Toisaalta jos natsaa niin silloin varhaisultra ois paikallaan. No katotaan.
Ovis-ajankohdan tai menkkojen lähestyessä olen kyllä niin itsekeskeinen et hohhoh. SOOORIIIIIII!!!!

Minni, sanoit ettei teille kuulu mitään uutta mut muistanko nyt ihan väärin vai olitko menossa ens kesänä naimisiin? Sehän on ainakin kivaa puuhaa vaikka tiedän et sitä monesti haluu just sitä mitä ei saa. Meillä on kans enemmän ja enemmän puhuttu häistä, mieskin eilen kertoi jostain hänen mielestään "söpöstä" hääkyltistä jonka oli nähnyt. Mutta se varmaan tulee ajankohtaiseksi jos vauvasta ei syksyn mittaan mitään kuulu. Kerropa miten pitkälle ootte jo suunnitelleet? Vieraiden määrä? Paikka?

Mulla kaksi viikkoa lomaa jäljellä ja nyt jo pukkaa stressiä töiden alkamisesta=( En vaan millään haluaisi mennä töihin... Maanantaina mennään miehen kaa Tallinnaan shoppailemaan. Toivottavasti se sais ajatukset vähän muualle.
Later,
Vilkku