Ajatuksista asiaan 05/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Angstis, mites Nuki voi?

Meillä takana kiva mutta rankka päivä, Nöpö ei enää oikein nuku autossa joten on aika väsy, ja kun ei kunnolla syö vieraissa jos on jotain tohinaa niin ilta oli sitten sen mukainen. Siis tankkasi ihan hulluna kun päästiin kotiin ja sen jälkeen seuraavat 2h pulautteli jatkuvasti =( onneksi nyt lopulta nukahti.

Oli ihana nähdä kaikkia ja tosi harmi kun jouduttiin lähtemään niin aikaisin =( Nöpöllä vaan on iltauniaika niin aikaisin ja kun huomenna pitää jaksaa vielä ristiäisiin niin ei voitu nyt sekoittaa täysin sen rytmiä kuten silloin jos seuraavan päivän voi vaan olla rauhassa kotona. Ei taas oikein ehtinyt mitään kunnolla juttelemaan kun oli niin paljon kaikkea ja olisi halunnut kaikkien kanssa kunnolla jutella rauhassa mutta ehkäpä jo ensi kerralla. on meillä kaikilla kyllä niin valloittavat lapset!!!!

mutta nyt menen itsekin nukkumaan että jaksaa vielä huomisen.

Ah. Olipa ihana päivä. Sanattomaksi vetää kuinka mukavaa olikaan. Miten voikaan löytää ja tutustua netissä niin mukaviin ihmisiin? Puhumattakaan vauvoista. Pojat (siis vauvat) olivat hurmaavia hymypoikia, Enni rutistettava söpöläinen ja Neiliksen kaksikko lietsoi vauvakuumetta. Pikkumiehen sokratesmaisen älykäs tutkiva katse vangitsi. Siskoaan en ehtinyt sylitellä, mutta tuo pieni mies kyllä vei sydämen.

Kiitos vaan sille, jolta jäi mahtavat chicken wingsit (joskin hieman mustan rapsakat). Ovat mahtava iltapala kakkupalan kanssa (ja myönnetään, oluen: avasin sen grillimestarin grillausoluen, jota kukaan ei juonut). Puppe oli niin sosiaalinen, että nukahti äskön sitteriin kesken iltaruuan luumut kulmakarvoissa, en raaskinut edes pestä naamaa vaan siirsin vain pinnikseen. Näinkö helposti jäi iltaimetys pois? Mies meni myös nukkumaan. Mä jäin korjailemaan vauvalandiaa ja ruokia pois. Ja on helpompaa vain syödä niitä, kuin etsiä säilytysastioita.

Harmi tosiaan Sade, että jouduitte lähtemään niin aikaisin. Muut olivatkin seiskaan saakka. Pidempäänkin olis varmasti juttua riittänyt.

Nyt ulkona paistaa kaunis ilta-aurinko. Tietenkin juuri kun grillattiin, tuli rankkasade ja mieletön ukkonen, mutta se oli vain hauskaa. Harmi kun en tajunnut ottaa kuvia grillimestareista.

Mitäs teidän miehet oli mieltä tapaamisesta? Heh, jos joku odotti orgioita, niin taisi hieman pettyä. Ja rehellisiä mielipoiteitä, kiitos. Mun mies tykkäsi kaikista kovasti, yllättyi oikeinkin positiivisesti.

Baltsulle kiitos (kaiken muun lisäksi) ihanasta kortista! Mies päätti luettuaan sen, että Pupsonkin pääsee kesällä ---iski salailu, enpä paljastakaan. Eli mennään sinne mistä Vindström kortissa puhui.

Amildalle superkiitos että tulitte. Sä olet mun esikuva. Toivottavasti pääsitte ajoissa kotiin.

Kiitos kaunis Rosalle päivästä! Olit nähnyt niin paljon vaivaa meidän kaikkien puolesta ja me jätettiin vielä hirmu sotku sinne perässämme. Voi kun meillä ei olis tuota perkuleen yöhoitoa, niin olisin jäänyt sua autteleen mielelläni. Pakko myöntää, et teki niiiin hyvää päästä välillä vähän muihin ympyröihin. Ja niin oikeaan aikaan tuli! Ja ensi kerran lähetään sinne ölppösellekin sit, jos ajoissa päästään, mut nyt kohotan tölkin virtuaalisesti, sillä täällä myös yksi grillausolut avattu (enhän mä edes grillannut, mut ihan seuraks vaan..).

Todellakin valloittavia persoonia meijän vauvikset. Ja tietty vanhemmatkin. Harmi vaan tosiaan, et hälinä oli melkoinen, niin ei kunnolla kerenny jutteleen oikein kenenkään kanssa. No, mut ehkä ensi kerralla sit..

Tais olla Ennillekin rankka reissu, kun tosiaan nukahti Rosiksen sohvalle ennen seiskaa ja samoilla unilla jatkelee sängyssään nyt. Saa nähdä sit, kuinka aikasin meillä huomenna herätään?

Mä yritin tolta mieheltä vähän tentata, et mitä mieltä oli, mut miehiseen tyyliin ei sanonut muuta kun, et aika laidasta laitaan ihmisiä oli ja et olihan se ihan mukavaa. Mitä lie sit tarkoitti? Mut voi kuulemma lähtee toistekin, niin tuskin ihan kauheen kamalaa oli.

Ole hyvä Rosis kanoista. Meijän ukon polttamat ne ovat..

Angstis, me aiotaan ottaa vahinko takaisin sitten teillä ja olla pilkkuun asti, eiköhän Nöpö ole silloin jo sen verran isompi että nukkumisjututkin ovat jo vähän muuttuneet..tai sitten ei mutta ei enää livetä kesken parhaimpien kemujen :)

Kyllä meilläkin mies tykkäsi, ei tosin aluperinkään mitenkään ollut vastahakoinen mutta kivaa porukkaa oli. ja selvisi ilman suurempia allergiaoireitakaan, tosin olikin aika paljon siellä pihalla.

Nöpö nukkui 11h ja herättiin vasta puol 8 =) annoin eilen illalla vähän luumusosetta kun ei se vatsa toiminut mutta nyt aamulla onneksi tuli tuotos, aika jämäkkä sellainen joten pitää vähän tarkkailla tuota masua. Mulla rinnaat edelleen ihan räjähdyspisteessä kun Nöpö syönyt niin vähän, pumppasinkin eilen kun tultiin kotiin niin tuli tuosta noin vaan 100ml ja jäi vielä rintoihinkin kun en jaksanut enempää. Saa nähdä löydänkö mitään juhlavaatetta johon nää mun isot rinnat mahtuvat..

Kaihoisana täällä, "oii joospa oisin saanut olla muukaanaa..." Nyt niitä kuvia postin täydeltä jookos :D

Miten Nuki voi? Eihän ole tarttunut äiskään tai iskään?

Onko kaikki ihan poikki reissaamisesta?

palattiin ristiäisistä ja nyt olo on niin kuollut..kyllä vauvan kanssa reissaaminen on mun mielestä rankkaa vaikka onkin kiva käydä jossain, mutta varsinkin nämä peräkkäisinä päivinä menemiset on rankkoja :/ onneksi Nöpö on syönyt tänään hyvin ja nukkunutkin ihan kiltisti. ja on se vaan maailman ihanin!

Angsteroinen, muakin kiinnostaa Nukin ja teidän kaikkien vointi..onko tartuttanut teidätkin kun ei ole mitään kuulunut vai otatteko vaan arskaa kaikki terveinä?

Eilinen tapaaminen oli aivan mahtava. En voi sanoa yllättyneeni, että juttua riitti ja lapsoset olivat syötävän suloisia. Asia, joka yllätti oli miehet. Niin osallistuvia ja rakastavia, ilmiselvästi! Ääriryhmäläisillä on käynyt tuuri. Omani purnasi etukäteen, että varmasti ihan tuppisuuta porukkaa ja mihin ihmeeseen hän on lupautunut. Toinen vaihtoehto(/toive? )oli ne orgiat. ;) Mies viihtyi kuitenkin upeasti ja haluaa jatkossakin mukaan. Mietimme jo, kuinka viiden vuoden päästä lapset telmivät yhdessä ja aikuiset rupattelevat häiriöttä keskenään.

Rosikselle iso kiitos ja kumarrus. Uhrasit kauniin kotisi vauvalandian hyväksi ja kestitykset olivat loistavat. Vinkku odottaa jo Puppea peuhuseuraksi, koskakoska?? Lainalakki lähtee paluupostissa, sillä junassa eräs nainen nimitteli Vinkkua SIEVÄKSI. Mies sanoi sen johtuvan lakista ja sanoi sen pukevan Puppea paremmin. Harmi, minusta se oli oikein katu-uskottava pojallekin.

Neilikan pikkuiset olivat vielä niin pieniä; vastasyntyneen kokoisia ja -oloisia. Ihania syliteltäviä! Enni vastasi hymyyn suloisella hymyllä ja jaksoi touhuta vauvalandiassa tyytyväisenä. Saanan pojulla (palstanimi puuttuu, Bro?) on ehkä maailman isoimmat ja suloisimmat silmät! Ja se hymy. :D Nöpön kanssa leikit jäi aivan kesken, ensi kerralla sitten haluan päästä Nöpöönkin tutustumaan paremmin. Puppe tohotti ja veikeili emännän elkein minkä ehti, varokaa pojat...

Koetan lähettää kuvat huomenna, nyt rojahdus sohvalle.

Hei mörököllit!

Mua oikeesti huolettaa, että Angsterin pesueessa on nyt pöpö vallalla. Tule ja kerro, että olen väärässä. Toivottavasti Nuudeli on jo parantunut.

Voi noita teidän miehiä, niin ne ennakkoluulot karisevat. Sitä paitsi ei Jääräkään ole niin jäärä, koska olisin saanut sen mukaan. Mutta se olisi varmasti pettynyt kun niitä orgioita ei sitten ollutkaan. Tai sitten te ette vain kerro!! HAA!!

Voi Vinkkua, vai sievä :D Ennemmin juuri katu-uskottava ja komea, miehekäs. Korkeintaan söpö. Tai lutuinen. Okei.. Ja vai palstanimi Saanan mussukkaiselle. Taidan jättää nyt kunnian Saanalle itselleen keksiä. Mulla tulee vain jotain ihan höpöjä mieleen. Ei se Pojun "Pojukaan" oikein luovaa ajattelua hohda.

Sade, totta turiset, vauvan kanssa matkaaminen on rankkaa. Onneksi teidän molemmat reissut meni mukavasti :) Sitä on joutunut taipumaan itsekin siihen, että lapsen rytmien mukaan paljolti mennään.

Mulla nyt kaihertaa mieltä ja syöntä kun en päässyt sinne miitinkiin! Ensi kerralla tulen ihan varmasti. Ja sehän on pian! Laittakee niitä kuvia, jooooooooookooooooooooooo.... (Äitiiii nuotilla..)

Röyh. Nam. Saanalle kiitos iltapalasta. Sun piirakkas on maailman parasta. Mies kiittää taustalta myös. Salaatin kanssa erityisen herkkua. Voisitko laittaa ohjeen miten mä teen sellasta myös?

Baltsu, ymmärrän. Ei Puppekaan ole komea. Katu-uskottavuus ennen kaikkea. Mutta se nainen oli kyllä puolisokea, Vinkku on äijä vaikka olis pinkkinä pupuna.

Antero, onko suhun raukkaan iskenyt noroporo? Toivottavasti ei! Se on niin voimat vievä katala tauti.

Mut yllätti myös meidän miehet. Taitaa kaikki olla niitä nykyajan osallistuvia, tiedostavia, tasa-arvoisia miehiä. Voitais seuraavassa miitingissä askarrellapaskarrella vauvakypärien lisäksi heille mitalit. Mun mies tykkäsi kovasti, hänellä oli kaikista hyvää sanottavaa.

Voi Brou, niin harmi ettet päässyt, mutta kyllä me ehditään. Baltsu, ajattelin että voisin hyvin tulla viettämään Puppen kanssa kesäpäivää teidän kaupunkiin. Miehellä kesäkuu lomaa, että ehkä vasta sen jälkeen. Riippuu tietty teidänkin lomista. Etkö sä Broujou pääsis sinne mukaan?

Sade, hyvä että saitte ristiäiset hoidettua. Onko teillä miehen kanssa kaikki hyvin?

Jellybean, miten teidän viikonloppu meni, ja onko tukka hyvin?

Saanan ihanasta hurmuripojasta ja etenkin hymyilevistä silmistä tulee mieleen yhden ruotsalaisen lastenelokuvan pojanviikari. En saa millään sitä nimeä nyt mieleen, mutta koitan muistella.

Puppen yöt on edelleen pätkittäisiä. Viime yön(kin) heräili itkien tunnin välein. En nostanut aina pinniksestä pois, vaan annoin pulloa tai silittelin. Ehkä olisi joku kerta itsekin nukahtanut, mutta en osaa nukkua ellei Pupson nuku. Siirsin nyt pinniksen sänkyni viereen, niin saan helposti siliteltyä. Syötin Pupen todella täyteen illalla (1½ purkkia pilttiä ja puolikkaan banaanin), jotta tästä yöstä tulisi parempi. Ja imetin taas tänään... En osaa sanoa ei kun se pieni etsii tissiä...

Mä kaadun sänkyyn.

Enkä tarkoita Eemeliä. Hmm. Mua vaivaa nyt mikä sen pojan nimi oli, eikä se tainnut olla leffa vaan sarja. Sen päähenkilötytön nimi oli Ebba. Muistaakseni. Siinä oli ihanaa kesäistä Etelä-Ruotsin maaseutua.

Käskekää mun sammuttaa tää kone ja pestä hampaat.

Viikonloppu oltiin ihan kotosalla. Tukka vaan harvenee. Päänahka on kyllä mielestäni täynnä parin millin sänkeä, mut sehän ei tilannetta hirveästi auta. Korvien etupuolella ei käytännössä ole tukkaa enää ollenkaan, pelkät parin hiuksen tupsut. Päälaelta on niin ohut, että päänahka kuultaa läpi. Pelastus on nuo klipsit, kun niistä voi askarrella kivan paksun poninhännän tai nutturan. Aukinaisena ne on järkyn karheat, eli pitäisi pestä ne ja laittaa litra hoitoainetta että pehmenisivät.

Mua harmittaa ihan älyttömästi, kun ei päästy mukaan. Ensi viikosta lähtien sillä on taas kortti, niin tuleviin tapaamisiin ei ehkä ole niin hankalaa lähteä. Ellei sitten taas ryssi jotenkin ja menetä korttiaan..

Eetipeeti se vaan konttaa takaperin. Hupsu lapsi. Mut niinhän se teki Irkkukin pitkän aikaa, ennen kuin hoksasi kuinka pakki saadaan pois päältä. Irkun kanssa oli hirveä kärsimättömyys kun odotteli seuraavia kehitysvaiheita. Eetiä ei edes tee mieli hoputtaa. Ois mun vauvana vaan mahdollisimman pitkään, mut kun se tuntuu kehittyvän liian nopeasti.

Oon callaneticsiä tehnyt perjantaista lähtien ja olen raato. Iskiaskin haraa vastaan sen kuin ehtii. Jospa sen pitääkin mennä huonommaksi ennenkuin alkaa paranemaan. Mut kyllä sen huomaa, että surkeassa kunnossa ollaan.

Olen super-Neilikkaa ajatellut. Itelläkin tuntuu kädet loppuvan välillä kesken ja meillä kuitenkin Irkku on jo helppo hoitaa ja pystyy odottamaan tiukan paikan tullen, mutta Neilikalla on vielä vähintään tuplasti kiireempää. Kovasti vaan pitkää pinnaa ja jaksamista vauvavuoteen kaksosten kanssa.

Toivottavasti Angsterin perheellä on kaikki hyvin. Jospa se ei noro olisi, vaan ihan vaan jotain normioksennustautia tms. Jospa tänään Angsteri ehtii laittamaan kuulumisia, että kuinka Nuki voi.

Niinpä, Vinkku on kyllä melko äijä :) Ja ehdottomasti tultaisiin Pojun kanssa tapaamaan Vinkausta ja Pupsonia jos meidät vain huolitaan.

Anteeksi nyt junttiuteni, mutta mikä on callanetics? Voi että JB sun tukkaa. Inhottavaa se sulkasato on. Vieläkö päänahkaa kutittaa? Käy pyytämässä tohtorilta kortisoniliuosta niin saat sen kutinan kuriin. Síis jos se on vielä ongelma.

Ihana Didrik :D

Voi pientä Puppea. Tuo tissi on kyllä sellainen sydämenasia niin äidille kuin vauvalle. Ensin pitää nähdä hirveä vaiva että saa imetyksen sujumaan ja sitten vielä suurempi kriisi on, että miten sen saa loppumaan. Huh. En uskalla ajatellakaan, mitä Poju sanoo kun panen hanat kiinni. Se on kuitenkin Pojulle sellainen tuki ja turva, joka pelastaa kaikelta maailman murheelta, että en tiedä millä sen voi ikinä korvata. Kertokaa te, jotka ootte lopettaneet. Tietysti vauvatkin on jossain kohtaa sitten paljon valmiimpia jättämään tissin. Haastavaa olisikin löytää se oikea kohta, että missä vaiheessa juttu menis luonnollisimmin. (Varmaan sitten, kun Poju menee kouluun, niin ei ehdi enää roikkua rinnassa. Ehe.)

Ja voi Enniä, halauksia lähetän.

Nöpö taisi ottaa mallia Pupesta..on nyt kiljunut jotain ahdistustaan aina välillä ihan niinkuin Puppe..en vaan ole vielä keksinyt onko ero- vai ihan muuten vaan-ahdistusta kun vaikka olen vieressä niin välillä laittaa sellaiset metelit päälle :/

niin ja mä olen flunssassa =( ärsyttää kun talvet olen terve ja aina kun tulee ihanat kesäilmat niin muhun iskee flunssa, kurkku ihan järkky kipeänä ja tylsää kun on kuitenkin pakko jutella Nöpölle melkein koko ajan.

Saana, joo laitapa piirakkaohje tulemaan, mekin halutaan =)

Rosis, oltiinko niin kyräilevän näköisiä vai muutenko vaan ajattelit kysyä onko meillä miehen kanssa kaikki hyvin?? Siis on meillä perustasolla, nykyään vaan on aikamoista vuoristorataa kun ensin kaikki on niiin hyvin ja hetken päästä ottaa niin paljon päähän..eiköhän se ole ne hormonit ja väsy mikä tekee. ja piti jo eilen sanoa että te olitte niin ihanan lutusia miehesi kanssa, siis teistä oikein huokui rakkaus, ihanaa =)

Bro, ehdottomasti tuut mukaan seuraavalla kerralla koska halutaan nähdä sutkin! meillä jäi nyt Nöpön kanssa kunnon tutustumiset vähän väliin, Neiliksen kanssa nyt ehdittiin vähän jutella mutta myöhemmin tulleet jäi kyllä vähälle :/

niin ja Saana, muistin vasta kun lähdettiin että jäi sun konsultoinnit tekemättä, eli laita vaikka mailia mitkä paikat pahiten kipeinä niin laitan miehen kertomaan sulle mitä tehdä.

me ollaan melkein koko kesä kotosalla kun mies töissä niin jos joku sattuu näilläkulmilla liikkumaan niin olette kaikki aina tervetulleita tänne kahville, saunaan, grillaamaan tai mitä vaan.

JBltä piti jotain kysyä mutta kun en nyt millään muista..ehkäpä hetken päästä.

Ennille suukkoja... Voi pientä.

callanetics on kotijumppaa. Jostain 90-luvun alusta. Joten juntti taidankin olla minä.

Meillä imetys vaan loppui. Maitoa olisi tullut, mutta Eeti ei enää halunnut. Varmaan olisi siitä vaiheesta päästy yli, jos olisin oikein kovasti yrittänyt sen saada toimimaan. En jaksanut, viitsinyt enkä halunnut. Pieni villikissa tappeli tissin kanssa ja vielä puri päälle, joten anti olla.

Tukka ON ihan järkky. Joo, päänahka kutiaa vieläkin. Lähin lääkäri on vaan 50 kilsan päässä, niin sinne pitäisi raahautua joku päivä. Rasvoittuu nykyään tosi nopeasti. Mulla on päänahan kutinaan kampaajalta saatua jotain tököttiä, mut se kirvelee nykyään vaikka ennen rauhoitti kutinaa. Tukkaa on ihan joka paikassa, paitsi päässä. Eeti-parka syö sitä varmaan puoli kiloa päivässä, kun nyrkit on jatkuvasti täynnä mun hiuksia.

Enni-murulle suukkosia täältäkin.

Voi itku JB:n tukkaa. Voisiko kyse edelleen olla imetyksestä ja hormooneista? Koska Eeti lopettikaan lupsuttelun? Mullakin oli sulkasato pitkin talvea, kevään mittaa tilanne helpottui. Tuo kutina vain mietityttää, onko sulla muuten ihottumia ja atopiaa?

Brogan & Poju ehdottomasti kesätreffeille mukaan! Pitäisi varmaan piakkoin lyödä päivämäärä lukkoon Nuudelin pihamaallekin, että saadaan pikku-ämmätkin mukaan.

Mikähän Angsterilla on tilanne? Toivottavasti Nuki on jo toipumaan päin. Jaksamisia ja halaus!

JB, kuulostaapa tosi kurjalta kun ei toi sun tukkasi ollenkaan helpota =( niin ja piti kysyä siitä talosta, menittekö katsomaan, ootteko tehneet tarjousta?

Mä ajattelin tänään aloittaa puuron illalla, en vaan tiedä mitä ja miten. Siis kun noi lastenpuurot on varmaan ihan lapsille tehtyjä ja turvallisia, en vaan ymmärrä miksi pitää olla vehnäjauhoakin mukana? ja niin kauheasti kaikkea että olisiko pelkkä kaurapuuro parempaa?

Bro, mites Poju syö puuronsa?

meille sopii kaikki kesäviikonloput elokuun puoliväliin asti, mites ois 8.8? voidaan taas mailissa sopia tarkemmin mutta ajattelin nyt jotain heittää tännekin.

Baltsu, miten teillä on kun käytte hotelleissa Vinkun sängyn kanssa? (tulipas hyvää suomea tääkin lause). onko teillä matkapinnis vai vaunukoppa vai teidän välissä vai miten?

Ei olla sitä unelmataloa käyty katsomassa. Intoa latistaa se, kun se on niin kaukana meidän työpaikoista. Kun toiveissa on, että työt jatkuisi täällä. bläääh..

Lisää kuvia! Niitä on kiva katsella!

Hei JB, voihan sitä liuosta saada muuten ilmankin reseptiä, tuossa huomasin. Kysy apteekin tädiltä.

Ja kiitos kiitos kiitos kuvista!! Luulen ratkaisseeni arvoituksen. Didrik on söpö!! (Saana hirttää Rosa meidät..) Mahtavan värinen tukka hänellä. Kuvat olivat kyllä hyviä, äipät on kauniita ja vauvat ihania. Lisää kuvia joo. :)

Poju syö aamulla ja illalla puuroa ja olen vielä antanut niitä Muksun vauvapuuroja (kaurapuuroja aluksi tosiaan) hedelmäsoseen tai marjasoseen kanssa. Kovin tykkää niistä. Nyt annoin yks päivä sitä kaurapuuroa pelkästään ja sekin meni oikein mukavasti. Onko niissä siis vehnää? Höh.. Tai siis taitaapa neljän viljan puurossa olla.

Didrik! Juu, Ebba och Didrik! Mies kertoi tänään, että oli jutellut syvällisesti "Didrikin" kanssa. Että hän oli jo sujuvasti jokeltanut kanonisesti, ja kuunnellut kohteliaasti hymyillen kun mies oli puhunut ja sitten ihan vastaillut, kuin olisivat puhuneet tärkeistäkin asioista. Ja varmasti siis puhuivatkin! Puppe ei vielä jokella tavuja toistellen, puhuu kyllä paljon, mutta äänet lähinnä tukevat liikettä; hihkuu kun onnistuu ja karjuu kun ei onnistu.

Antero, ihan tosi, tules ilmoittautumaan.

Voi JB:n tukkaparkaa.

Sade, ei kai se eroahdistusta voi olla jos se jatkuu kun sä olet vieressä. Olin Puppen kanssa tänään lounaalla isäni kanssa. Koitan että nähtäis useammin, jos Pupson alkais pikkuhiljaa hyväksymään noita sänkisiä tummatukkiakin. Mutta ei. Puppe työnsi päätään mun kaulaan koko ajan eikä suostunut edes katsomaan isääni, jopa kun puhuin niin laittoi kädet suulleni etten mäkään saa olla outojen tummatukkaisten miesten kanssa tekemisissä, naistarjoilijoille hymyili ja höpötti. Söpöä. Vielä hetki sitten Puppelle oli ihan sama kuka häntä sylitti tai katsoi. Isäni kertoi, että oli vienyt mut pienenä katsomaan M.A. Nummista, eli Pommia ja Gommia (samaa johon me viedään Puppe kesäkuussa!!), mä olin huutanut järkytystäni falsetissa, enkä rauhoittunut, ja mut piti viedä pois. Ne karvaiset sedät on nyt 30 vuotta ryppyisempiä... Saa nähdä mitä Puppe tykkää.

Yhteistyössä