B
Brogis
Vieras
Siis joo, mä lähden töihin mutta en vielä ihan näillä näppäimillä. Riippuu pitkälti miehen töistä, koska hän jää sitten Bojun kanssa kotiin. Onneksi on jouston varaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sadesadesade:Sade sä olet nioin väsynyt ja ylihysteerinen! Jellybeanin vauvan kohtaukset ei ole mitään verrattuna tuohon oman vauvasi normaaliin "tuijotteluun". Oma lapsesi nukkuu hyvin yöt ja on täysin terve, miten sä löydät ihan kaikesta ongelmia ja väännät väkisin jotain valitettavaa. Säälittävää miten miehesi joutui eroamaan paskaduunistaan siksi, että sinä et yksin jaksanut vauvan kanssa. Hän ei saa tehdä mitään normaalia kotona kun sinä nukutat ja määräät. Oletko edes kysynyt mitä miehesi on mieltä vanhemmillasi asumisesta? Pelkkä tossu koko mies. Katsoisit peiliin joskus ja lopeta tuo valittaminen. Olet rasittava. Mikä äänimaailma? Sinä ne vauvasi hysteriat luot ja teet hänestä yhtä hysteerisen kun itse olet.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaari.:Alkuperäinen kirjoittaja Sadesadesade:Sade sä olet nioin väsynyt ja ylihysteerinen! Jellybeanin vauvan kohtaukset ei ole mitään verrattuna tuohon oman vauvasi normaaliin "tuijotteluun". Oma lapsesi nukkuu hyvin yöt ja on täysin terve, miten sä löydät ihan kaikesta ongelmia ja väännät väkisin jotain valitettavaa. Säälittävää miten miehesi joutui eroamaan paskaduunistaan siksi, että sinä et yksin jaksanut vauvan kanssa. Hän ei saa tehdä mitään normaalia kotona kun sinä nukutat ja määräät. Oletko edes kysynyt mitä miehesi on mieltä vanhemmillasi asumisesta? Pelkkä tossu koko mies. Katsoisit peiliin joskus ja lopeta tuo valittaminen. Olet rasittava. Mikä äänimaailma? Sinä ne vauvasi hysteriat luot ja teet hänestä yhtä hysteerisen kun itse olet.
Niin komppaan tätä kirjoittajaa, ei voi kuin ihmetellä Saden hysterisyyttä kerta ja kerta toisen jälkeen.