R
Rosis
Vieras
En voi ymmärtää miten tämä voidaan yksinkertaistaa näin uskomattomaksi yleistykseksi. Minua siis kritisoi MINULLE henkilökohtaisesti katkera ihminen, joka on haukkunut mua jo kauan, jonka pienin ärsytyksen aihe on tupakointini ja oikeat syyt ihan muualla. Esim. tuolla toisella puolella kertoo mun olevan epämukava ihminen joka aina haukkuu muita mm. lääkärit ja kestovaippailijat(?!?). Hän väittää myös mm. minun kirjoittelevan nimettömänä täällä haukkuen muita, mitä en edelleenkään tee. Ja kun mä vastaan tähän haukkumiseen Tälle Yhdelle Ihmiselle tuntematta empatiaa, niin en tietenkään puhu ryhmälle "lapsettomat". Jos joku sellaisen pystyy edes ryhmänä ymmärtämään, itse en, koska pidän tuollaista yleistämistä mahdottomana. En tietenkään puhu kaikkien tupakoijien puolesta, kuin myöskään kaikkien äitien puolesta. Mä vastasin tälle Yhdelle Ihmiselle, enkä suinkaan kaikille jotka kokevat itsensä tuohon ryhmään "lapsettomat". Jos joku haluaa tästä nyt vetää yleistyksen että Rosis vihaa lapsettomia, niin be my guest. Ja jos se helpottaa elämää tuntea tuollaista katkeruutta mua kohtaan, niin voit vaikka suoraan kirjoitella rosa78@luukku.com (jos on päässyt hukkumaan), niin ei sotketa muiden keskusteluja. Mä en edelleenkään pyytele anteeksi omia elämänvalintojani enkä luonteenpiirteitäni.