Mulla on käynyt tuuri anopin suhteen, se asuu melkein toisella puolella maapalloa

. Tulisin hulluks jos me oltais enempi kuin kerran vuodessa tekemisissä. Siis livenä. Nyt me ollaan pari kertaa viikossa yhteydessä mesen kautta ja joskus sekin on liikaa.
Täällä tulee ens kuussa noi sikainfluenssarokotteet apteekkin. En usko, et otetaan.
Ja siis toi Rotateq ei oo ilmanen, vaan itse se joudutan ostaa. Brouko sitä kyseli..
Mulla oli eilen lääkäri ja selvis, ettei täÄllä tehdä jälkitarkastusta ollenkaan. Sen saa totta kai jos haluaa, mut mulle sanottiin, et jos kätilö tsekkas silloin vko synnytyksen jälkeen, ei oo aihetta muuhun.. Hmm. Pitäsikö kumminkin varata gynelle aika. Tai sen sainkin, mut se on vasta tammikuun lopulla.
Painoa oli enää 1 kg ylimäärästä.
Taas kysymistä. Miten te nukutitte vauvat parin kk ikäisinä? Meillä iltarutiinit aina poikkeuksetta samat : klo 20.30 syöttö ja klo 21.00 siirrytään Hugon huoneeseen, laitan tuutulaulut soimaan ja nukutan syliin. Kylpyiltoina kylpy 20-20.15. Nukutukseen menee n. 10-15minuuttia, mutta mä pidän aina "ylimääräsen" tovin sylkyssä, ettei herää kun lasken sänkyyn. Ja meillä siis mä aina nukutan, mun mies ei oo vielä oikein "oppinut", plus mä itse haluan nukuttaa. Se on yks meidän ihanista kahdenkeskisistä hetkistä.
Mulle toi rutiini on todella tärkeä, ja pidän siitä mahdollisimman hyvin kiinni.
Mutta siis mulle sanoi eräs tätinen, että ei kannata totuttaa vauvaa liikaa syliin nukuttamiseen..? Onks tossa jotain perää?