Ajatuksista odotukseen 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erica:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erica:)

Vieras
Ajatuksista odotukseen 6

Plussanneet:
Erica 31+34 Y3/07 +09/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07

Heippa!

Tässä ketjussa kirjoittelee plussanneet Ajatuksista yritykseen ketjuilijat. Toki muutkin ovat tervetulleita mukaan!

No niin, vihdoinkin päästiin tälle puolelle :) Siitä onkin aikaa kun edellisen kerran Ajatuksista yritykseen ketjusta joku on siirtynyt tänne. Taitaa kaikki tämän ketjun tyypit olla tätä nykyä vauvanhoidon puolella :)

Mulla ei edelleenkään ole minkään näköistä pahoinvointia, mitä nyt jotain pientä öklötystä ollut reilu viikko sitten. Välillä huomaan ihmetteleväni, että ollaanko tässä ollenkaan raskaana kun ei aina tunnu siltä. No, on tuo rintavarustus aika arka, lievästi sanottuna. Ja kasvanut :D. En voinut käsittää että rinnat voi oikeesti tulla näin kipeiksi mutta näköjään voi...
Aika menee ihan hurjan hitaasti. Viikon päästä maanantaina olisi varhaisultra, sitten näkee onko tuolla masussa ketään ja onko kaikki niin kuin pitää. Voi kunpa tää viikko menis äkkiä.
Huoli km:sta on valtava. Yritän olla miettimättä ja stressaamatta asiaa liikaa, mutta välillä se on vaikeaa.
Väsysmys vaivaa mutta muuten olo on ok, mikä on kiva!

Mutta nyt koiraa lenkittämään! :)

Balleriinaa, tulehan tänne puolelle! :)

-Erica

Kiitos ketjun avaamisesta, Erica! Kunnia todellakin kuului sinulle! Ja pitkän "kuivan" kauden jälkeen plussia Ajatuksista-ketjusta ropisee varmasti enemmänkin. :)

Millä viikolla sinä menetkään jo? Pelko on todellakin koko ajan läsnä. Sitä on vain ajateltava, että jos kaikki on kunnossa, niin pikkuruinenkin selviää siellä kohdussa. Kummallisista kierroistani johtuen en ole aivan varma millä viikolla ollaan, kuudennella luultavimmin. Eikö tuo merkitä silloin 5+3?

Eilen uskaltauduin soittamaan neuvolaan, ja sain ajan lokakuun lopulle. Varhaisultran varasin yksityiselle, mutta joudun tänään muuttamaan aikaa, sillä hajamielisyys iski ja varasin ajan päivälle, jolloin olemme Egyptissä. :D Koetan siirtää tänään aikaa samalla viikolla neuvolan kanssa, jolloin (jos kaikki menee hyvin) mennään viikolla 8. Oletteko miettinneet jo muita ultria?

Pahoinvointia ei minullakaan vielä ole, mutta vatsassa tuntemuksia jonkin verran. Ruuan jälkeen tulee helposti liian täysinäinen olo, eilen erehdyin syömään iltapalaksi jättiomenan -iso virhe! Rinnat ovat todellakin kasvaneet ja aristavat päivä päivältä enemmän. Miehen mielestä varustus näyttää silikoneilta, apua! Liiviostoksille kai tässä joudumme pian. :)

Oletko jaksanut liikkua entiseen malliin? Minä päätin jo ennen plussaa, että kevennän tahtia jos joskus olen raskaana. Juoksulenkit ovat siis lyhentyneet ja niiden sijasta koetan käydä ahkerammin pumpissa, bodyjamissa yms. Liikkumaan on pakko päästä, mutta koetan pitää määrän kohtuullisena, varsinkin kun ruoka ei maistu entiseen malliin. Vielä! ;)

Uni tulee jo iltayhdeksältä, pakko hieman venyttää illasta, sillä nytkin heräsin aivan liian aikaisin... Nyt suihkuun ja aamupalalle!

Pirteää päivää!
-B.

Sain tuon varhaisultran vaihdettua samalle viikolle neuvolan kanssa. Nyt ultraamassa olisi oikein spesialistien spesialisti, eli hyvä vaihtokauppa!

Ruuan jälkeen vatsassa ei ole ollenkaan mukava tunne, pitää varmaan vieläkin pienentää annoksia ja syödä useammin.

Tänään bodypumpailemaan, kivaa!

Määääääääääkin haluuuuuuuun tänne! No, toivotaan että pääsen liittymään hyvän seuraan pian. Ihanaa kun avasitte ketjun!

Kertokaahan miten teidän miehet asian otti? Kohtelevatko teitä nyt jotenkin eri tavalla? Mun mies on niin stressaaja, että voisin kuvitella sen käytöksen muuttuvan sellaiseksi ylihuolehtivaksi. Mutta siitähän en tosiaan vielä tiedä...

Milloin teillä on (nettilaskurien mukaan) la?

Onnea vielä, toivotaan että kaikki menee hyvin!

mäkin tulin kurkkaamaan tälle puolelle teidän kuulumisianne. Enää alle viikko Erica ja näet teidän masuasukin =)

Ballerina, millos te sinne Egyptiin lähdette?

Toivotaan että meiltä löytää nyt mahdollisimman moni tiensä tänne teidän seuraan..Paljon tsemppiä ja tarrasukkia molempien matkaan!

Täällä taas aamuvirkku ilmoittautuu...

Rosan ja Sade, tänne puolelle ja äkkiä, peukut on pystyssä! Kiva kun käytte moikkailemassa! :)

Mies on todellakin tullut varovaisemmaksi! Makuuhuoneeseenkin sain raahata hänet melkein väkisin! ;) Eilen hän sitten otti esille tuon kahden viikon päästä olevan Egyptin matkan; paikka on melkoinen vatsatautirysä. Itse olen suhtautunut asiaan rennosti, mutta nyt iski kylmä hiki! Uskallammeko me lähteä lainkaan?! Ystävien kanssa reissu on suunniteltu, ja tuntuisi todella kurjalta olla lähtemättä. Miehen kommentti oli kuitenkin ihana: häntä ei harmittaisi yhtään vaikka matka peruuntuisi -syy on maailman ihanin!

Tarrasukkia tarvitaankin, laskurien mukaan laskettuaika olisi 31.5. :)

Ballerina:Miettisin siltä kantilta, että oletko normaalisti "herkkävatsainen"? Ymmärtääkseni pidät kunnostasi huolta, joten vastustuskykysikin on varmasti hyvä.

Olen ollut pari kertaa Egyptissä ja Marokossa, jota voi verrata vatsatautiriskin takia Egyptiin, enkä ole kertaakaan saanut vatsatautia, ja olen surutta syönyt jäätelöjä ja muita maitotuotteita joita varoitetaan syömästä. Sen sijaan viimeisimmällä ryhmämatkalla Egyptissä pari suomalaista turistia meni vatsataudista niin huonoon kuntoon, että joutuivat paikalliseen sairaalaan tiputukseen.

Eli ellet yleensäkään vatsatautia pode niin tuskin se iskee nytkään.

Heipparallaa!

Mä en tykkää ku on töissä näin kamala kiire, hmph! :(
Meillä oli tänään puoli päivää järjestelmä alhaalla ja suma sen jälkeen sen mukainen. Yngh.

Hei kivaa Ballerina että sait järkättyä neuvolan ja ultran samalle viikolle! Ja ihan huippua että sullakin on laskettu aika toukokuussa! Ollaan aika lähekkäin, kivaa!

Ai niin, te lähdette sinne Egyptiin! Mä kyllä uskaltaisin lähteä. Mulla on paljon tuttuja jotka ovat reissanneet raskauden eri vaiheissa, ja hyvin on kaikki mennyt. Hygeniasta tosin on syytä pitää tarkkaa huolta ja katsoa tarkemmin mitä suuhunsa laittaa!
Me suunnitellaan Thaimaan matkaa tuonne tammikuun alkuun. Pitää vaan laskea riittääkö rahat, kun tuossa keväämmällä on tuota rahanmenoa sitten muutenkin...

Huh. Olo on ihan kamala. Mulla on aivan järkyttävä päänsärky vaivana, joka ei lähde pois. Päivästä toiseen se seuraa perässä. Lisäksi vaiva nimeltä närästys on tullut mukaan kuvioihin. Se on niin paha että vatsaan ihan koskee kunnolla kun vastalaukun kohtaa painaa. Luulin että mulla on vähintään vatsakalvon tulehdus, mutta kuulemma närästystä se vain on, ja kuuluu toisilla asiaan. Kiva. Sitten on tuo ystävämme hiivakin liittynyt joukkoon iloiseen. Kävin tänään lääkärissä, pyytämässä turvallista hiivalääke reseptiä ja samalla maintsin näistä muista vaivoista. Normaalia kuulemm kaikki on, ja näihin vaivoihin nyt vain pitää "tottua" lääkärin mukaan. Olo on oikeesti kun jollain puoli kuolleella zombiella. Väsymys ja uupumus on kamala ja vatsa pömpöttää valtavasti (suolisto laiskistuu progeseronista aiheuttaen kipua ja ilmavaivoja joillekin). Noh, ainakin on oireita nyt. Enää ei tarvitse miettiä ollaanko sitä raskaana vai ei :).
Jee, tosiaan kohta päästään ekaan ultraan. Odotan sitä niiiiiiiiiiiin paljon!!

Niin, tuosta makuuhuone puolesta. meillä on ne hommat vähentyneet tramaattisesti. Eka syy on tuo perkuleen hiiva, pakko hoitaa se eka pois. ja toisekseen, mulla on niin kipeät rinnat että ei siitä touhusta oikeesti tule mitään kun koko ajan sattuu. Mutta eiköhän tämä tästä. Kulta on kyllä kärsivällinen ja ymmärtää hyvin, ja voihan sitä seksiä harrastaa muullakin tavalla kuin olla yhdynnässä... ;)

Nyt tämä lähtee töistä kotiin ja sitten pilatekeseen!
Huomiseen!

töissä vielä...

Niin just Rosa ja Sade, tänne ja äkkiä! :D

Mun piti laittaa se LA, se on laskurin mukaan 24.5.
Mun mies otti asian tosi hyvin, oli älyttömän iloinen ja parin päivän päästä kai vielä jossain postitiivisessa shokissa, kun se tajusi että hänestä on tulossa isä :) Itkuhan siltäkin tuli. Musta tosi söpöä.

Mutta nyt mä lähden oikeesti kotiin!! Moikka!

Kiitokset tuhannesti matkakommenteista! Soitin neuvolaan tänään ja ystävällinen täti kehoitti lähtemään matkalle -extravaroen tietenkin. En ole todellakaan herkkävatsainen, ja muutenkin sairastan TODELLA harvoin. Viimeksi podin vatsatautia varmaan kouluaikoina... Kysymme vielä tutulta lääkäriltä mielipidettä, mutta tällä hetkellä alan kallistua reissun toteutumisen puoleen. Ja kiva kuulla, että Ericakin suunnittelet matkaa!

Oletteko vielä kertoneet raskaudesta muille? Me kerroimme molempien vanhemmille ja ajattelin pian kertoa myös läheisimmille ystävilleni. Muutama on raskaana, joten saisin vertaistukeakin. Ja noille reissukavereille on pakko kertoa... Kerromme vain sellaisille ihmisille, keiltä ei mahdollista keskenmenoakaan haluaisi salata.

Ericallahan oireita löytyy! Miten sen liikunnan kanssa? Minulla väsytti tänään jo pelkkä kävely, itsensä kuuntelemista pitänee harjoitella liikunnan suhteen.

Nyt syömään, vatsaa nippailee taas ikävästi!

Heippa,

joo tänne puolelle ois hirveä hinku :) Oli pakko tulla kurkkimaan :)

Voisithan, Ballerina, ostaa vaikka maitohappobakteerikapseleita (olipas pitkä sana) -ei niistä ainakaan haittaa ole ja ne tasapainottaa vatsaa parantaa vastustuskykyä! Hehe, ja oot sitten kunnon turisti ja syöt vaan mäkissä :) Ei vaan, kunhan varot niitä tyypillisiä turistin vaaroja :) Aika usein matkatoimistot suosittelee monia ruokapaikkoja, niissä tuskin on mitään pöpöjä, ei ne muuten uskaltais suositella.

Liikunnan kanssa on nyt hieman rauhallisempi jakso. Me käydään sitä Putkiston teho pilates ohjelmaa, ja sen aikana ei saa hirveesti rasittaa itseään likaa. Tämä siksi, ettei lihakset joita yritetään kovasti venyttää, kiristy entisestään ja näin ollen pilaa koko teho-ohjelman ideaa. Muutenkin on pakko ottaa vähän iisimmin, väsyttää niin paljon :/

Meidän raskaudesta tietää työpaikalla nyt kaikki ja pari läheistä ystävää. Ensi viikolla ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin, ei piilotella asiaa enää. Mutta ei tyrkytetä tietoakaan. Eli jos joku sattuu kysymään, niin voi kertoa totuden :) Vanhempamme eivät vielä tiedä. Syy on se, että he ovat tulossa meille molemmat syömään viikon päästä viikonloppuna. Ajateltiin silloin kertoa tämä uutinen ultrakuvan kera :) Tällöin mlemmat vanhemmat saa tietää yhtäaikaa.

Ballerina, tuleeko miehesi mukaan ekalle neuvola käynnille? Meillä näillä näkymin ei, harmittaa vähän. Miehellä on silloin myyntikokous toisella puolella Suomea. Ajattelin ehkä siirtää neuvolaa edelliselle viikolle?! Ois kiva jos se tulis mukaan, kun siellä kuitenkin kysellään kaikista perinnöllisistä jutuista jne. Myöhemmin ei sitten enää ole niin väliä, paitsi taas loppua kohden :)

Jericho alkaa, meikä könyää sohvalle viltin alle. Iltoja!

Väsymystä täälläkin... Ja mietityttää tuo matka. Tällä hetkellä alamme kallistua perumisen kannalle, tutulta lääkäriltä saimme aika varoittavan lausunnon. Jotenkin emme haluaisi ottaa mitään turhaa riskiä, kyseessä on vain kuitenkin rantaloma. Päätös pitää tehdä kuitenkin PIAN.

En edes ajatellut, että mies voisi tulla neuvolaan mukaan heti ensimmäisellä kerralla! Täytyypä keskustella asiasta! Olisihan se ihanaa, mutta epäilen, ettei töidensä takia pääse.

Minullakin oli tänään päänsärkyä, uusi oire! Ja hupsuna testasin vielä tänä aamuna viimeisellä testillä -oli ihana katsoa kahta tasapaksua viivaa!:)

Tänään saimme neuvolasta postia! :) Nyt sitä saisi luvan kanssa ostella vauvalehtiä, mutta ihme kyllä en ole ostanut plussaukseen jälkeen ainuttakaan! Onneksi oireet ovat lähes koko ajan läsnä; pahaaoloa, lievää kuvotusta ja väsymystä...Ilman oireita sitä olisi varmaan ihan paniikissa (nytkin jänniteltävää on ihan kylliksi). Liikuntakuviot ovat todellakin menneet uusiksi, pitäisiköhän minunkin harkita tuota Pilatesta? Kuntokeskuksemme tarjoaa sitäkin.

Egyptiin emme lähde. Alkuraskauden aikana emme halua ottaa turhia riskejä, Egyptin vatsatauti tilastot ovat aika karmivia. Lisäksi ruuan kanssa ei voisi koskaan olla varma, onko ruoka kypsennetty kunnolla jne. Egypti on siis huono kohde, maan hygieniataso on alhainen. Emme pystyisi nauttimaan lomasta, kun koko ajan saisi jännittää mitä voi syödä ja miltä vatsassa tuntuu... Lääkäriystävämme sanoi suoraan, ettei hän lähtisi matkalle missään nimessä. Varasuunnitelmana suuntaamme Tukholmaan, ystävien asunto on tyhjillään -kävipä tuuri!

Joko teillä on masuasukille työnimi?

Rentouttavaa viikonloppua ja pitkiä yöunia! :)

PS. Niin, työterveyslääkäri taas sanoi, että Egyptiin voi lähteä ja aikoi määrätä ripulilääkettä, JOTA EI SAA KÄYTTÄÄ RASKAUDEN AIKANA! Uskottavaa...

No huh huh. Aika uskomatonta tuo työterveyslääkärin toiminta!!
Itsekin varmistelin vielä apteekissa, että saahan lääkärin määräämää hiivasuppoja varmasti käyttää raskauden aikana. Nyt ei jotenkin luota mihinkään ;) ja hyvä niin, siis että on varovainen.

Varmaan ihan viisas päätös teiltä olla lähtemättä. Kerkiää sitä aurinkoon sitten myöhemminkin, ja sitä paisti nyt on vähän tärkeämpää ajateltavaa - ja suojeltavaa :) Ja Tukholma kuulostaa ihanalta :)

Meidän masukki on Tino :)
Onko teillä jo työnimeä?

Jännää, maanantaina päästään sinne varhaisultraan! Jännitän sitä ihan kamalasti, mitä jos siellä ei olekaan ketään, tai on mutta ei enää elossa, jne jne, lista on loputon. Mutta kaipa se on normaalia miettiä näitä juttuja. Yritän kuitenkin olla stressaamatta asiaa liikaa. Mutta täytyy tunnustaa, että heti kun mahassa nippaa vähänkin niin aistit jotenkin terävöityy ja pieni huoli nostaa päätään. Normaalia kai sekin :)?

Mä olen kyllä jo ostanut kaikki markkinoilla olevat raskauslehdet, melkein ainakin. Niin suomalaiset kuin ruotsinkieliset :)
Ostin kans Suuren äitiyskirjan josta on ollut tosi paljon iloa ja tietoa on saanut paaaaaljon. On ihana kattella kuvista minkä näköinen se oma toukka on milläkin viikolla siellä masussa ja mitä kehityksessä tapahtuu.

Huu, huomenna lähden äitini kanssa ostoksille. Saas nähdä pystynkö vielä pitämään salaisuuden. Vasta viikon päästä la ois tarkoitus paljastaa uutinen vanhemmille :)

Hyviä viikonloppuja myös sinne! Ja pitkiä yöunia totta tosiaan! Aaaah, ihanaa!

Erica

Alkuperäinen kirjoittaja Ballerina:
Juoksulenkit ovat siis lyhentyneet ja niiden sijasta koetan käydä ahkerammin pumpissa, bodyjamissa yms. Liikkumaan on pakko päästä, mutta koetan pitää määrän kohtuullisena, varsinkin kun ruoka ei maistu entiseen malliin. Vielä! ;)

Heips Ballerina! Onko teillä lääkärin kanssa ollut puhetta raskauden ajan liikunnasta? Ilmeisesti olet keventänyt ihan omasta tahdostasi. Joskus vaan kuulee, että esim. yli 150 sykkeitä ei katsottaisi hyvällä...

Mulla näyttää vielä olevan matkaa tuohon plussaamiseen, joten ihan mielenkiinnosta kyselen :-) Nyt on menossa kp 25/26-30 joten saapa nähdä miten tällä kertaa käy.

iipi, minusta tuo 150 ylittävä syke sääntö on raskausviikon 20 jälkeen. Moni lääkäri sanoo, että alkuraskaudessa voi elää ihan normaalia elämää, eli sitä mitä on tehnyt myös siihen asti. Monet aktiivi ratsastajat jopa ratsastavat ihan loppumetreille asti suosituksista ja kielloista huolimatta. Se on yksillöllistä ja riippuu siitä miten keho reagoi näihin juttuihin.
Mulla tuo liikkuminen on nyt vähentnyt tuon kuukauden pilates tehokurssin takia. Ohjaaja ei suositellut liikkumaan kovinkaan raskaasti ettei lihakset kiristy entisestään kun niitä nyt yritetään tämän kuukauden ajan venyttää.. Sitäpaitsi mulla on tämä alkuraskauden väsymys ja uupumus niin kovaa, etten kyllä hirveesti jaksaisikaan. Voi kunpa tää väsymys menisi nopeasti ohi, niin pääsis taas suht normaaliin elämään kiinni :) eli pumppia ja jumppaa!

Iiiiiiih, huomenna varhaisultraan! Mua jänittää tuo niin kovasti etten enää viime yönä saanut unta, pyörin varmaan 3 tuntia miettien onko siellä masussa ketään ennen kuin nukahdin, ja sitten sainkin ravata huolella pissalla koko loppuyön ajan :/

Tsemiä iipi, toivotaan että täti skippaa sinut tällä kertaa ja haikara tulee sen sijaan kyläilemään!! bd bd bd :)

Onneksi on vielä viikonloppua jäljellä! Väsymys ja pahoinvointi tulevat aaltoina, erityisesti aamut ovat aika hankalia -ruoka tosin parantaa oloa, vaikkei ruokahalua oikein olekaan. Miten Erica sinulla?

Minäkin olen siinä käsityksessä, että alkuraskaudesta voi liikkua huoletta. Kuvittelin etukäteen jatkavani entiseen malliin... :D Ei pelkoa, nyt olen toistaiseksi päättänyt vaihtaa juoksulenkit kävelyyn ja käydä enemmän pumpissa stepin sijasta. Hengästyn helpommin ja tosiaan tuo väsymys on aika hallitsevaa. Vatsakin on sekaisin, joten energian joutuu keskittimään ihan jo arkielämään. Mutta kokonaan liikunnasta en luovu, raitis ilma parantaa oloa ja lihaskunnosta on pidettävä huolta!

Meillä on työnimi vielä haussa, mies sanoo Pikkuista Nasuksi tällä hetkellä, mutta ei tuosta pysyvää nimeä jää! Eiköhän sopiva työnimi muokkaudu ihan itsestään. Tino on mukava, onko nimellä taustoja? :)

Huisisti tsemppiä varhaisultraan, tuleeko miehesi mukaan? Tulethan sitten kertomaan mahdollisimman pian mitä näit ja kuulit! Jännittelen puolestasi, vaikka kaikki menee varmasti hienosti.

Ja Iipille peukutuksia, jännät päivät edessä! Käyn kurkkimassa ahkerasti haaveilijoiden kuulumisia, täällä olisi tilaa oikein plussaryöpylle!

Juu, etovaa oloa myös täällä, tosin ei joka päivä. Vaihtelee hurjasti. Eilen oli tosi huono päivä, ja olin ihan varma että äiti huomaa jotain olevan tekeillä kun hädin tuskin sain peiteltyä huonoa oloani ;)

Meillä toi työnimi tulee siitä, että joskus ollaan miehen kanssa leikitelty ajatuksella kaksoispojista, ja mies naureskeli että joo siinä sitä sitten oltais rasavillien tinon ja tonin kanssa ;) Eli siitä tulee tino, ja emmekä todellakaan usko tai odota odottavamme kaksosia nyt. Heh. Joten pelkkä tino riittää "työnimeksi".

Kiitos! Juu, tulen huomenna heti raportoimaan kuulumiset! Mies tulee tietty mukaan, jänskää senkin mielestä jos nähdään ne sydänäänet! <3

Huisisisti onnea tärkeään päivään! Ihanaa, että miehesi pääsee mukaan tukemaan! Tänään olettekin paljon viisaampia pikku-Tinon kanssa (ja varmistatte ettei Tonia ole kaverina...):)

Kahvin juonti on loppu nyt! Eilen oli ensimmäinen päivä, kun aamullakin keittelin teetä. Iltapäiväkahvin korvasi maito!:D On tämä ihmeellistä, olen ollut melkoinen kahviaddikti ja nyt lopettaminen kävin kuin itsestään!

Mukavaa päivää ja TSEMPPIÄ!

No niin, nyt on ultarssa käyty.
Vähän on ristiriitaiset tunteet, ja ei oikein tiedä mitä ajatella. Hyvä uutinen oli se, että siellä tosiaan oli joku ja sydänlyönnit näkyi. Mutta pienokainen oli kovin pieni ikäisekseen. Saattaa olla että hedelmöittyminen on tapahtunut muutamaa päivää myöhemmin mutta kun kuitenkin testasin plussan jo niin varhaisessa vaiheessa, ei se hirveesti voi heittää. Toinen vaihtoehto on se, että pienokainen oli väärin päin siellä ja ei siksi näkynyt hyvin. Kolmas vaihtoehto on, että jotain on pielessä :(
Lääkäri halusi ultrata uudestaan nyt ensi perjantaina, silloin nähdään onko pikkuinen kasvannut niin kuin pitää, ja onko silloin paremassa asennossa, niin että näkyy kuvassa :)
Itkuhan siinä tuli kun pienen sykkeen näki monitorissa :) Nyt rukoilen ja toivon että kaikki on hyvin pienokaisellamme. Perjantaihin on pitkä aika ja viikosta tulee vaikea kun elää epätietoisuudessa...

Erica: toivotaan kovasti että teidän Tino on vaan niin ujo, ettei halunnut itseään kuvattavan :-) Voin kuvitella, että viikko tulee olemaan toooodella pitkä perjantaita odotellessa. Tsemppiä!

Erica: lohdutuksen sana, meillä oli aikanaan ihan sama tilanne, mutta tyyppi kiri sitten kasvussa kyllä nopeesti kiinni (myös mä tiesin hedelmöityksen ajankohdan tarkasti). Hyvä on, että sydämmenlyönnit erottu kuitenkin jo, niin on kaverilla hyvät mahikset kasvaa ja vahvistua siellä sun masussa :) Nyt vaan stressi pois (joo, tiedän, vaikeeta on.. ;) ) Toivottavasti mun kokemukset voi edes vähän helpottaa sun oloa, tiedän, miltä tuntuu ja epätietoisen aika on tuskallisen piiitkä!!

Oon jo hetken taustaillut tuossa teidän ajatuksista yritykseen ketjussa, meillä haaveena toinen lapsi jollain aikavälillä. Mulla ei kavereilla muilla ole oikeestaan kellään lapsia, joten välillä käyn lukemassa muiden samassa tilanteessa olevien juttuja ja hakea siten vertaistukea täältä :) Teidän jutut on vaan kolahtanut kivasti :)

Hurjasti onnea odotukseen myös Ballerinalle ja kummankin masuasukille tarrasukkia matkaan!!