Alkumetreillä 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui, etkö ole vieläkään Sinililja testannut..? Toivoa niin kauan, kunnes täti tulee... :)

Mä olen jo tikutellut, mutta sellasia haamuakin haaleampia viisoja tullut... Eli semmosia mitkä minä nään, mutta kukaan muu ei. :) Hih. MUt ens viikolla on sitten tosi kyseessä. Onneks ollaan miehen kanssa molemmat vapailla, mullakin 5päivää vapaata. Voi rauhassa keskittyä siihen olennaiseen.

A kp. 13/28-30

höh mäkin täällä aina kurkkailen sinililjan tuloksia mutta ei :/

Itellä menossa varmaan jotain kp45 tai jotain. Veikkailen että ovista ei nyt sitten ollenkaan ollut tässä odotellaan vielä kauaaaan. Harmittaa jo valmiiks että menkat sitten osuvat lomalle! TOoosi ärsyttävää. Varsinkin kun alunperin tähän aikaan piti olla jo ovis käsillä ja meidän piti hyödyntää se erittäin hyvin siellä lomalla....paskaaaa toisin sanoen.

Oon nyt hyvin lataillut pattereita lomaa varten. Nukuin molempina öitä 12 h ja äsken vielä otin 2 h päikkärit :D jooo voisin vaan nukkua aina kun mahdollista :D:D

Mutta kivaa sunnuntai-iltaa kaikille. Tämä lyyli lähtee nyt laittaa pyykkejä...

En mä tänään enää testaa. Luulen kyllä, että menkat vielä alkaa tän illan aikana. Jos ei, niin sitten ehkä aamulla.

Koska te Minttu lähdette reissuun? Me oltiin viime vuonna Thaimaassa ja siellä oli kyllä ihanaa! Oih! Nauttikaahan lomasta! Ja toisistanne!
Minäkin taidan hyökätä pyykkien kimppuun.

Sinililja, varoen täällä kyselen oloasi ja että ehditkö hypätä laiturilta junaan?

Mulla oli lauantaina ihan megahirveä migreenikohtaus. Puutui kieli ja oikea käsi ja en saanut puhuttua kunnolla ja olin koko ajan lähellä pyörtyä tai oksentaa. Käytiin lekurissakin kun oli niin paha kohtaus, määräsi onneksi vielä tänkin päivän saikkua, sillä yhä pää jonkin verran kipeä. Onneksi noita kohtauksia ei tule usein. Pitäisi päästä akupunktioon, se viimeksi piti migreenit 2 vuotta poissa, nyt en ole vain päässyt.

No, kivuista ja oloista huolimatta, sain eilen pitää sylissäni 3 viikkoa vanhaa poikaa. Voi miten se olikaan suloinen.:)

Täällä ei taidakaan tällä viikolla paljon olla väkeä, kaikki lomailevat?

Melli rv5+4

Eilen ei sitten tullut kuin ihan vähän jotain ruskeaa, mutta nyt oli havaittavissa jo vähän punaista :( että kaipa se täti on sieltä kurvaamassa paikalle. Vieläkään ei vuoda kunnolla, mutta uskoisin asian "korjaantuvan" kyllä tämän päivän aikana. Vatsa on kipeä, kuvittelen sen erilaiseksi kuin aiemmin, mutta kaipa se samaa on. Ai että ottaa päähän. Ärsyttävää tällainen arpominen, mulla on aikaisemmin alkanut menkat aina kunnolla, ei mitään "alan", "enpäs alakaan"-meininkiä.. Mutta kyllä tässä nyt on toivo jo mennyt. en jaksa odottaa ihmeitä. Että uuteen kiertoon vaan.

No huh mikä migreeni karamellillä! Mulla ei koskaan ole ärtynyt noin kovaksi.. Hyvä jos olet saanut akupunktiosta avun, eikun lievitystä sieltä hakemaan:)

Täällä reissusta palattu..ilmakin on niin harmaa, että ois tehnyt mieli jäädä sänkyyn makaamaan eikä nousta ollenkaan..laukut pullollaan pyykkiä..huah..eli maanantai:)

Vieläkös Sinililjan täti paistaa poissaolollaan? Vielähän toi juna tuossa puksuttaa paikallaan..harmi kun mun lippu on kuitattuna toukokuulle..niin mieluusti olisin tullut teitä tuonne toiselle puolelle jo viihdyttään..mut ehkä jo ens kuussa;)

Tänään vois aloittaa tikutuksen..viimeksi tais olla että muutama haalee viiva ja sit pari vahvaa..eli ovis ois luultavasti torstai-perjantai akselilla:)

Jep mut nyt pyykkäämään..

Harmin paikka Sinililja jos se täti nyt tulee. Toivottavasti ens kierrossa tajuaa pysyä poissa. :)

Miullakin on migreeniä. Muistelen lukeneeni, että joillain kohtaukset voi raskauden aikana loppua kokonaan. Ei kyllä mulla, viime raskaudessa oli migreeni vähän väliä ja mie kun oon sen verran hysteerinen odottaja etten ihan helpolla mitään lääkettä ota jos vaikka sattuukin jotain haittaa siitä olemaan (mut sitä ei vaan tiedetä vielä :D).

mminttu: miekin rakastan nukkumista. Mie oon jo niin vanha, että voin sanoo noin. :D

Tikuttelut aloitan varmaan (jos aloitan... välttääkseni stressiä niiden hiton viivojen vertailun suhteen) keskiviikkona. Jos kierto on tälläkin kertaa 28 päivää niin ovulaatio ois viikonloppuna. Mutta säästän muutaman liuskan myös ens viikolla et jos kierto onkin lähemmäksi 36 päivää.

Vappua odotellessa. :P

Joo, eiköhän tää nyt sitten ollut tässä. Nyt vellon itsesäälissä pari päivää ja sitten suuntaan katseen kohti tulevaa.. näin se menee, tähän alkaa jo tottumaan, valitettavasti.. Hyvästi simat, skumppaa nyt juodaan vappuna!

Mutta hyvä, että jännitys ketjussa säilyy! Oviksen metsästystä sitten luvassa seuraavaksi.

harmi sinis! Mä olin ihan varma että plussaisit :/ höh! noh kohti uutta voittoa ;)

Joo täälläkin on totaallinen nollaus vappuna :d kuhan eka ne menkat alkais........

Joo, niin mäkin :( Ekan kerran. Mutta ei se mitään. Kyllä täältä taas noustaan, vaikka juuri nyt ei tunnu siltä. Kamalan kipeä maha, ei oo aikoihin ollut tällaista.

Heippa ladyt! Vitsit,mie voin kännyl tänne kirjottaa!! Joskus aiemmin koitin,mut jtn erroria vaan heitti.. Tää vaan tulee kalliiks,ku ei oo sitä erillistä datapakettia.. Pitänee siis hommata :D Harmittelut Sinililjalle tädistä :( Ens kierrosta sit! Miul ois nla hna klo 11. Jännittää.. Koiranpentu kasvaa,on terhakka ja hyvin kotiutunu. Kaveri sai la-aamuna tytön :) Hirmu suloinen! Käytiin kattomassa tänään.. T:Herttis 6+4

Tervehdys!Nyt ehdin tännekin kirjoitella..Työpäivä näyttää rauhalliselta..Pahoittelut Sinililjalle ja olikos täällä muitakin joille täti oli tullut kylään.No kaikille heille pahoittelut!Toukojunaan sitten vaan:)
Täällä oireiden määrä vaihtelee päivittäin.Eilen oli aika tukalaa,meinasi jo laatta lentää.Mutta mietin uuden strategian syömisiin niin pysyy paremmin hyvä olo.Tänään on jo sitten parempi olo,ainakin vielä..
Mitäs vappusuunnitelmia teillä on?Meille tulee kavereita kylään,grillipippalot olisi tiedossa:)

Nyt on ekan kerran sellainen olo, että "ensi kierrosta sitten"-lohdutukset ei paljoa auta.. Älkää loukkaantuko, olette ihania, kun kuitenkin jaksatte toivotella tsemppiä! Ja mä kohta taas pääsen ylös ja uuteen vauhtiin. Tuntuu vaan nyt jotenkin tosi pahalle, aiemmin oon jotenkin piristynyt nopeammin. Ehkä toi "alanpas-enpäs ala" vei voimia tai sit se, että TAAS yksi mun ystävä pamahti paksuksi ekasta yrityksestä.. Ja sit se, että töissä on oltava ainakin vuoden vaihteeseen saakka.. Voi voi.

Mutta onneksi tulee vappu! Ajateltiin viettää parin vuoden tauon jälkeen perinteinen vappu, kun on kaunista ja lämmintä ilmaa luvattu. Kaupungille siis, sitten yhden ystävän luokse ja vappupäivänä piknikille. Kävin jo eilen kaupassa piristämässä itseäni ja ostelin kaikkea hyvää! Ja skumppaa myös :) eiköhän niiden avulla täältä taas nousta!

Tsemppiä oviksen bongaajille! Mä luulen, että nyt on Mimonan vuoro plussata, sä olet kiltisti jo pitkään odottanut vuoroasi!
db db db db db db db db db db db db db db db db db db db db db db db!!!!!

Sinis kp2

Tiedän ettei paljoo auta ku täällä halitaan ja tsemppaillaan. Tiiän melkeen liiankin hyvin. Se vielä pahentaa ku joku sitten samperi meneekin plussaamaan. Monesti oon itkua vääntänyt ku verta valuu reisille ja täällä joku onnesta soikeena kertoo ihania uutisia. Tottakai se kirpasee mutta toisaalta kun vaan yrittää miettiä jotain muuta eikähän se meiltä oo pois vaikka joku muu tulee raskaaks. Omia muniahan sitä käyttää ;) Mä veikkaan et huomenna, kun ehkä kans, ihan vaan varmuudeks, testaan et voi hyvällä tunnolla sitten vähän skumppaa maistella niin oon samoilla linjoilla Siniksen kanssa. Sen takia rukoilen tässä et ne menkat alkais tänään ettei tartteis sitten pilata päiväänsä sillä paskalla negalla!!

Mutta onhan meillä niitä kiertoja jäljellä ja muniakin! Monta kertaa sitä meinaa heittää hanskat naulaan mutta sitten vaan sitkeesti jaksaa jatkaa. Me ollaan kaikki erilaisia ja kuljetaan eri tahtiin. Ne jotka jakautuu taikaiskusta niin tuskin osaa ajatella sitä lasta sitten niin ihmeellisenä ja ihana olentona kuin me jotka sitten joudutaan vähän odottelemaan. Kuitenkin me kaikki jossain vaiheessa se ihana nyytti käsiimme saahaan ja voidaan aloittaa ihan uudenlainen ja ihmeellinen elämä.

Nyt loppu mun sepustuksen. Jotain ajatuksen virtaa...nyt nukkumaan vähän päikkäreitä ;) Aurinkoista tiistaita kaikille <3

Kiitos sinis peukuista:)..Yhdyn Mintun sanoihin, että kyllä mekin se nyytti viel saadaan ja sitä osaa enemmän arvostaa mitä enemmän joutuu odottamaan:) Mut silti isot peukut meille kaikille ettei sitä nyt kovin pitkään joutus odotteleen...vaan ehkä jo tulevasta kierrosta tärppäis!;)

Satikutia Mintun tädille jos ei anna hyvää selitystä käytökselleen saakeli..!! Sun pitää tänään hemmotella itteäs..lenkkeilet, venyttelet, saunot, teet kasvonaamion yms..rentoudut, että jos siellä on viel joku tressin poikanen joka piättelee..

Sinis ottaa vapun ylirennosti ja nauttii juomista olan takaa;) (hih, no ei ihan pönttökuntoon jos et välttis halua;)..

Meillä taitaa tulla kahden keskinen vappu..grillin kaivamista varastosta vois harkita..hyvää ruokaa ja ulkoilua:) Vkl:na pari kaveria on aikonut tulla kylään ja sit taas syöpötellään hyvin..

Tikutustilanne: haalee viiva..+ limailu on alkanut ja pientä juilimista oli mut sekin hävis..oiskohan huomenna sitten jo vahvempi viiva..viimestään torstaina = tänään tiedossa miehen kaatoa ja siit sitten jtp:)

Huh, tääl on aivan kamala ilma..sataa ja on synkeää..koirat piti lenkin jälkeen pestä..oli ne sen näkösiä että! mut eikös se huomiseks luvannu 17 astetta lämmintä wau!:)

Niin, toivon tietysti myös mmintulle pikaista plussaa! Ja kaikille muille myös. Kyllä tää tästä taas alkaa helpottamaan. Mä olin vaan lapsellisesti kuvitellut, että kyllä mä viimeistään tästä nyt plussaan.. ja pääsen vielä tämän vuoden puolella äippälomalle. Mutta YK 5 se lähtee jo täälläkin käyntiin. Eihän se vielä paljoa ole, mutta tuntuu kyllä nyt siltä.. ja ei todellakaan helpota asiaa yhtään, kun muut lähipiirissä plussaa tosta vaan. Eihän se ole minulta pois, tiedän sen, mutta silti harmittaa. Ainakin nyt. Kohta sitten helpottaa.

Joo, ei ehkä ihan pää-pönttöön-meininkiä ;) Ostelin lähinnä kaikkea hyvää syötävää ja vähän juotavaa kanssa. Ja terassille aion mennä!

Mimonalla on siis viivoistakin pääteltynä tulossa kahdenkeskinen vappu ;) Hyvä niin, olkaa ahkeria! :)

Mä ajattelin lähteä tänään juoksulenkille! Mitäs siihen sanotte? Vähän päästelemään höyryjä. Ei houkuta mennä mihinkään pimeään ja hikiseen jumppasaliin tällaisena päivänä.

Mutta vielä vähän töitä.

Ihan samoja ajatuksia on itsellänikin ollut, kun Sinililjalla.. Odottavan aika on pitkä, varsinkin tämä odotuksen odottaminen! Sitä käy itsensä kanssa vaikka minkälaisia ajatuksia ja välillä hiippii mieleen "jospa en voikaan saada lapsia"-ajatukset...

Mmintun täti tekee kyllä nyt isoa kiusaa. Höh, mitä ihmettä se meinaa?
Mulla tikutustilanne on sama, kun Mimonalla. Haaleaa viivaa ja limailut alkoi tänään. Eli jotain siellä tapahtuu... onneksi!

Huomenna aiotaan grillailla ja mennä terasille. Juhlia oikeen kunnolla! :) (viimeset biletykset tänä vuonna, koska juhannuksena aion taputella vauvamasua)

Klara vappen!

Mullakin samoja fiiliksiä kuin muilla vähän pitempään yrittäneillä, vaikka yksi muksu jo onkin... Mua ei oikeestaan ahista muiden plussaamiset, vaikka eihän sitä pientä kateuden pistoa voi estää. Varmasti kaikki täällä palstailleet on huomanneet, että ei niitä vauvoja kaikille noin vain tule, ja osaavat olla onnellisia nopeasta raskautumisestaan. Ja sitten kun se vauva on käsivarsilla, niin kaikki ollaan ihan samassa pisteessä, kaikille se oma lapsi on ihana ja toivottu ja tervetullut.

Parin viikon päästä tulee puoli vuotta täyteen siitä kun jätin pillerit pois. Toivottavasti tulis puolivuotispäivän kunniaksi plussa testiin :) Jos nyt jotain positiivista yrittää miettiä tästä, että ei ole heti tärpännyt, niin ehkä osaa ottaa sen kamalan kamalan raskauspahoinvoinnin jotenkin paremmin. Siis, on valmis oksuamaan kolme kuukautta, jos nyt vaan sais sen vauvan. Mua pelottaa ihan hirveesti se pahoinvointi, viimeksi tosiaan yökin 10 viikkoa. "Mutta kyllä sen kestää, kun tietää kuin hyvää se sulle tekee", niin kuin mainoksessa sanottiin :)

Heissan!

Sinililja tein samat ku sie ja vetäsin kunnon juoksulenkin ennen saunaa, aah ja mahtava olo tuli;) Ajattelin juosta nyt viel vähän aikaa..ja sit oon sen luteaali-vaiheen vähän rauhallisemmin jos tuntuu et jotain saattas tapahtua ..siis täytynee siirtyä kävelyyn hetkeksi:)

Jep mut juhlitaanpas nytten kunnolla, kuten A sanoikin, että juhannuksena aikoo taputella vauvamasua niin kyllä miekin tahdon!:)

Kuopan pohjalle pilkottaa jo vähän valoa! :) Miten tää nyt ottikin tällä kertaa näin koville? Mutta ei se mitään, täältä tullaan taas!

Juoksulenkki teki ihmeen hyvää, koitan jatkaa nyt lenkkeilyä ainakin nyt muutaman viikon ajan. Tein myös eilen kaikenlaisia muita suunnitelmia eli kaikkea kivaa, mitä voin nyt hyvillä mielin tehdä, kun ei ole raskaana. Se vähän helpotti. Ja sitten totesin siinä kalenteria tuijotellessani, että kohtahan sitä taas jännäillään, kun aika menee kuitenkin niin nopeasti. Vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Ovistikkuja tilasin lisää, muuten kyllä ajattelin antaa noiden poppakonstien olla. Nyt alkaa kyllä olla jo ihan hyvä kevätfiilis ja uskon, että toukokuu hujahtaa nopeasti, kun on mukavaa tekemistä. Töissä ei tosin ole mukavaa.. koska saa lähteä vapun viettoon???

Sinin kp 3