Alkumetreillä 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amilda79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea hirveästi naksuli!:o)Tää on kyllä ihan uskomaton ketju!
Mä yritän olla tilaamatta raskaustestejä kotiin kun tulee muuten liian herkästi ja aikaisin testattua,se odottaminen on niin vaikeaa.Täällä pitäis ens viikon puolessa välissä alkaa menkat.Oireita ei oikein ole suuntaan eikä toiseen.Toisaalta ei olla koskaan pupuiltu niin paljoa kuin nyt mutta jos se ovis oli viime maanantaina niin siinä tuli vajaan viikon tauko..Mutta jos ajattelee positiivisesti niin jos nyt ei tulis plussaa niin tietää ehkä seuraavis kierros paremmin koska ovis on..
Joulugallupiin en vielä ollut vastannutkaan.Meillä on jouluvalot palamassa sekä ulkona että sisällä.Muutamia lahjoja on jo ostettu ja viikonloppuna ajattelin tehdä pipareita ja joulusinappia.Muuta ei varmaan tule tehtyäkään koska ollaan anoppiloissa joulun aika.Jee tänään on perjantai:)

Onnea Naksulille täältäkin! Olihan se odotettavissakin et sinä nyt plussaat :) Seuraavat plussat tulee jännäilijöiltä, sitä mukaa, mikä järjestys on :)

Täällä kp 14 ja viikonloppu tulee pupuiltua. Toivottavasti plussa tulee ja saan syyskuun-ketjuun teidät ja naapuriketjusta kaikki. Nyt katsomaan mitä tuo esikko nyt keksi, tuli yllättävän hiljaista!!

Onnea naksuli!!! ihanaa, kun koko ajan täällä plussaillaan!! Muita ketjuja kun olen lueskellut niin tämä on kyllä ainoa jossa on tämmöinen plussatahti!

Täällä kp 24 ja voi hitsit et en malttais pitää näppejä erossa noista testeistä ja testailla jo nyt mutta aikaisintaan kahdeskymmenes joulukuuta saan testata koska silloin oviksesta on kulunut 14 päivää, mutta yritän hillitä itseni jouluaattoon saakka.

Tässä kuussa ollaan kyllä pupuiltu aika aktiivisesti ja hyödynnetty ihan varmasti ovin niin hyvin kun se vaan on mahdollista :D

Mäkin kävin tarkistamassa milloin mulla olisi laskettu aika jos nyt plussaisin. 29.8 ois eli minäkin pääsisisn vielä elokuun odottelijoihin mukaan :)

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!

Onnea valtavasti Naksuli!
Ihanaa että testi näytti heti kahta viivaa, itse en uskalla sitä edes toivoa, kun poikaa odottaessa näkyi vasta kun menkat oli viisi päivää myöhässä. Toivotaan paljon plussia vielä ennen joulua.

Mulla olisi kanssa laskettu aika 24.8, jos plussaan. Pirhanan laskurit. =)

zuviliini kp 27/28-30

Plaah, kun on laiska olo täällä töissä. Motivaatio on kadonnut johonkin taivaan tuulin jo ajat sit. Onneks on kuitenkin perjantai. Tulkaahan linjoille pitään mulle seuraa, niin menee tää päivä nopeemmin...
Ulkonakin paistaa kerrankin aurinko täydeltä terältä ja täällä sitä sisällä istutaan koko päivän valoisa aika... Ei oo reilua! Toivottavasti sit ensi vuonna saisi olla kotona tämän pimeän vuoden ajan oman pikku nyytin kanssa.

Täällä on kans motivaatio hukassa..Mutta onneks on pe ja kohta voi lähteä kotiin vlopun viettoon:)Niin ei kai sitä enää tarvi töitä tehdä;)
Plääh,mies joutuu lähtee ehkä ens viikolla työmatkalla ulkomaille..Tylsää ku tulee tommonen just ennen joulua ja jos pääsen tekee raskaustestiä niin se ei ole kotona iloitsemassa tai lohduttamassa...

Juu minisun... Mä ajattelin kans ottaa vähän rennommin jo tän loppupäivän. Saa kattoo kauan täällä jaksaa vielä notkua. Onneks on liukuva työaika eikä sekään oo ihan niin justiinsa. Mutta kun tuo mun saldo menee kyllä jo niin reippasti miinuksen puolella etten kehtaa ihan hirmu aikasin kuitenkaan lähtee...
Harmi, et sun miehelläs tulee vielä työmatkakin ennen joulua. Ja varsinkin jos on testailuajat just sillon. Mä ainakin haluun jännittää sitä sit aikanaan yhdessä mieheni kanssa ;) Niin tai sit odottelet testin tekoa niin kauan kun miehes palailee himaan... Jouluaattoaamuna olis muuten aika romanttista plussata ;) Ihana pikku joululahja olis tulossa...

Iltaa leidit =)

Täällä nautitaan punaviiniä ja tehdään joulusiivousta. Edellisessä työpaikassa opin että siivous sujuu hyvin pienessä hiprakassa ja tottahan tuo tuntuu olevan. Kirjoitus sen sijaan ei suju niinkään... senat meinaa mennä sakaisin ihan jatkuvasti.. Mies muuten kävi tuossa kurkkimassa - onneksi ei kiinnittänyt huomiotaan muutakuin kummaamisen määrään :D

Mulla ei kyllä ole kummoistakaan asiaa, en ole edes katsonut mikä kp on, en ole katsonut mahdollista ovista, en mitään. Ajattelin että nyt tämä tyttö pakottautuu ottamaan rennosti josko ne kierrot siitä normalisoituu ja huitelee lähemmäs 30 kuin 50... Voi kyllä olla että tämä tyttö kirjoittelee viimeisenä tässä ketjussa... sellainen on plussatahti ollut nyt...

Oikein hauskaa viikonloppua kaikille :)

Moi täältäkin vielä. Just sain siivottua!? Kellonaika on tämä, kun ei pojan kanssa saa oikein aikaseksi mitään. Yritin tv-tasoa pyyhkiä iltasella istualtaan, niin istahti vain syliin pylly pitkällä :) Vessan pesun jätän ensi viikolle, nyt en enää jaksa. Poika nukkunut kohta 3 tuntia, mut on tainnut ääniki päästä jo 3 kertaa.

Nyt pitäs lähtee nukkumaan. Huomenna lähetään käymään reissussa. Ovista tikuttelen, haamuja tulee. Saa nähdä koska saan sen tummemman viivan. Huomenna meinaan pupuilla kovasti, saa tuo ukko-kulta olla mukana :) Huomenna kp 15, eli ovis lähenee, tai sit sitä ei ole. Nyt iltapesulle! Moikka ja hyvää yötä hereillä olijoille :)

Huomenta, nyt alkaa kohtalon hetket lähestyä.Huomenna tai viimeistään maanataina menkkoja odottelen. On jotenkin toiveet raskaudesta vähän karisset tässä viikon aikana. Katsotaan nyt. Tänään ajattelin käydä testin ostamassa varmuuden vuoksi.
Mahassa vähän juilii ja vatsa toimii tehokkaasti. Hieman oli taas aamulla paha olo, mutta johtuu varmaan tästä nuhasta jonka olen saanut.Olisi se plussa vain paras joululahja jota voisin toivoa. =)

zuviliini kp.28/28-30

Huomenta tyttöset!
Täällä testattu puhdas, joten nyt voin hyvällä omalla tunnolla nauttia laivan seisovanpöydän kala- ja juustotarjonnasta ja muutamista drinksuista ;) Tämähän oli siis juurikin se toivottu tulos, joten lähinnä helpotus oli...
Ensi kierrosta alkaa tämäkin tyttö sitten vihdoin tulla teidä yrittäjien joukkoon ;)
Mukavaa viikonloppua!

"onnittelut" Amildalle negasta. Saat nyt ainakin rauhassa juhlia laivareissun, joulun ja uudenvuoden. Sitten uusi vuosi tuo tullessaan sen plussan ja odotuksen =) Hyvää laivamatkaa!!

Heippa,
jospa minäkin liittyisin tähän ketjuun. Ollaan annettu pikkukakkoselle mahdollisuus tulla jo tammikuusta alkaen, turhaan... :( Nyt parit viimeiset kuukautiset olleet outoja ja tullut isoja klönttejä plus ehkä päivän ajan ehtinyt olla raskausoireita -> tiiä sitten, oisko tosi varhaisia keskenmenoja vai ei. Tänään ois mulla päivä numero 28 kun kierto vaihtelee 28-31. Viikon ajan on ollut erilaisia oireita, mut nyt mahassa kuplii siihen malliin, et menkat alkais ja oireet tuntuvat kadonneen. Plääh! Miksi meidän kohdalla ei pidä paikkaansa tuo "kerran raskaana, aina raskaana"? Esikoinen vielä sai alkunsa vähän liiankin helpolla (tosin sitä ennen oli km rv 6+3) joten tää odottelu tuntuu nyt entistä pidemmältä...
No, kerrotaanpa vielä iät, eli minä ja mies ollaan molemmat 27 ja poika on 2,5-vuotias.

Huomenia!

Onneksi olkoon Naksuli! Toivotaan, että mun ja zuviliininkin unet pitää paikkaansa ja plussataan pian. Mullakin on kyllä vähän raskaushaaveet karisseet. Viikko sitten olin ihan varma, että olen raskaana, koska oli niin outoja tuntemuksia. Nyt ne on loppuneet. En käsitä mitä se saattoi olla. Melkein viikon kesti painon ja paineen tunne alavatsassa. Nyt on vain vähän turvotusta ja lisääntynyttä valkovuotoa, mutta ne on mulla myös menkkaoireita.

Noh, mehän ollaan tässä liikkeellä TJOT-meiningillä, eli ei se nyt maailmanloppu olis vaikkei heti eka kierrosta napsahtaisi. (yritän lohdutella tässä itseäni :)

Tervetuloa Heidi mukaan palstailemaan.

Huomenta-Päivää!
Täänne ei kuulu vielä mitään. En ole tehnyt testiä (jänistin aamulla) eikä tätiäkään vielä näy. Ajattelin tosiaan odotella vielä ainakin huomiseen.
Kauhea närästys vaivaa ja välillä vähän yököttää. Muuten ei oikeita, paitsi että oon ollut kiukkuinen ja aika ärhäkkä viimepäivät. Mahassa välillä vähän menkkamaista nipistelyä ja juilimista. Olisikohan se täti kuitenkin tulossa...

Mulla vähän sama linja kuin Liisaleenalla, ettei oo maailmanloppu jos ei ekasta kierrosta tärppää. =)

Tervetuloa Heidi.

zuviliini

Päiviä!
Ensiksi paaljosta onnea naksulille! ja sitten tervetuloa vaan Heidi ketjuun mukaan!
Tänne päin ei kuulu mitään ihmeempiä...paitsi tietenkin noi tissit on samperin kipeet (tosin olleen enemmän ja vähemmän kipeet koko kierron) kp 29 taitaa olla menossa ja vain odotellaan ens viikonloppua ku pääsee (ehkä) jännityksestä. Huomenna pitäs lähtee Suomeen päin tulemaan ja viimosia pakkailuja täällä tehdään. On kyllä niin ihanaa että pääsee omaan kotiin näkemään kaikkia tuttuja ja saa oman kissankin takaisin <3

Odotellaan.....

tervetuloa Heidi mukaan!

Tälläkään ei mitään uutuksia ole. Menkkamaisia vihlaisuja on jo viikon verran alavatsassa ollut, muuta ei kai ne mitään ihmeellisempää tarkoita.
Tänä aamuna jouduin käymään oksentamassa, kun koira oksenti niin itselle tuli niin huono/heikko olo että samantien piti vessaan juosta.
Oon kyllä aika herkkä ollut aina toisten oksennuksille, mutta aikaisemmin ei ole koiran oksennus ottanut noin pahasta!
Loppupeleistä siivoilin oksennusta toisessa kädessä oksennuspussi ja toisessa rätti :D

Nyt ois kp26 menossa, ja ootan kun kuuta nousevaa että pääsisin testailemaan jo!

Tuuthan zuviliini kertomaan heti sitten testin tuloksen että me päästään tästä jännityksestä!!!

ja mminttu tervetuloa takaisin suomeen :)

Heissan taas.
On ollut aika huono olo koko päivän ja kauhea närästys vaivaa. Ei vielä Tätiä näkyvissä.
Ajattelin testata tiistaina, jos menkat ei huomenna ala.
Aika kummasti noi laskurit laskee tuon kierron. Mistä päivästä se lasketaan?? Ekasta menkkapäivästä vai vasta seuraavasta. Mulla viime menkat 18.11 ja kierto säännöllinen 28pv. Saan laskujen mukaan tädin alkamispäiväksi 15.12, mutta laskuri 17.12. No sama se, odotellaan.

Mukavaa kun muillakin on lähiaikoina jännäiltävää. =) Milloin Jenninen sulla pitäis tädin tulla (toivotaan ettei tule)?

zuviliini

Huomenta tyttöset! Täällä on kuin onkin selvitty laivareissusta. Aikas raskaita nuo reissut ovat, joo.. Huh huh!
Täälläkään ei oo menkat vielä alkanut. Ihan samalla kierrolla zuviliinin kanssa mennään. Mulla kans viime menkat alkoi 18.11. ja säännöllinen kierto on ollut tuon 27-28 päivää, eli siis olisin oikeestaan odottanut tätiä jo 15.12 tai 16.12, mutta vielä antaa odotuttaa itseään. Tosin mahassa juilii siihen malliin, että ne kyllä putkahtaa päälle ihan hetkenä minä hyvänsä... Tuo juhliminen ja rällästys taitaa vähän viivästyttää niitä. Vaikka illalla tosin koitettiin miehen kanssa vähän "tökkiä" niitä jo tuleen... no, odotellaan!

Onpas teillä kaikilla jännää! Jenninenkin on ihan ylen antanut ;)
Entäs Zuvillini, oletkos jo testaillut? Huhuu... Vai meinaatko vielä odotella? Kyselit kiertopäivistä. Joo, tuo 18.11 oli sulla kp1 ja nyt tänään siis olis menossa kp30, mutta mikäli kuukautiset alkaa tänään, jää kierron pituudeksi 29 päivää ja tästä päivästä tulee tulevan kierron kp1. Mulla siis ihan samat päivät menossa.

Tervetuloa Heidille mukaan!

Amilda: Nonniin, toivottavasti rällästit sitten viimeistä kertaa laivalla vähnään aikaan =) Jospa ensi vuosi menisikin sitten mahaa kasvatellessa!

Kylläpäs on tosiaan monella jännät paikat! Minäkin täällä odottelen innolla testien tuloksia!