Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeile sinä joskus elättää perhe yksin yhden ihmisen tuloilla ilman pennin penniä minkään valtakunnan tukia ja tule viisastelemaan sitten.
Tuet ja avustukset pitää saada! Ja elatusapu! Kuka sitä nyt omilla tuloillaan eläisi! Tyypillinen naisen ajattelutapa, jos mies ei elätä niin sitten yhteiskunta.
Anteeksi mutta missä mä sanoin että miehen ei tarvitse osallistua lasten elämään tai siitä aiheutuviin kustannuksiin?Niin, miehenhän ei missään muotoa tarvitse osallistua lasten elämään millään tavalla eron jälkeen... Niin tyypillistä miehen putkiaivo-ajattelua.
Kokeile sinä joskus elättää perhe yksin yhden ihmisen tuloilla ilman pennin penniä minkään valtakunnan tukia ja tule viisastelemaan sitten.
En viitsi kertoa yksityiskohtia koska tällä foorumilla on liikaa ns. tuttuja. Voin kuitenkin sanoa sinulle pieni ystäväni sen että tiedän mitä on elättää perhe ilman mitään, siis yhtään mitään tukia useiden vuosien ajan.Ihme mies miten sattuikaan, kirjoitit juuri itsellesi sopivan vastauksen. Teidänkään perhe ei varmaan saa lapsilisiä, et ole koskaan nostanut opintotukea etkä mitään muutakaan kelan etuutta.. Etkä varmaan koskaan ole syönyt antibioottikuuriakaan, siitäkin kela korvaa osan.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kävi näin;24158039:Kyllä juu, mutta valitettavasti en ole kuitenkaan avioeron vuoksi valmis muutamaan kauaksi lasten pk:sta ja koulusta, sekä omasta työpaikasta. ja tällä alueella asunnot ja vuokrat on korkeat. että kaikkeen en voi vaikuttaa. tai voin, jos repäisen lapset irti jo kaikesta tutusta, ja muutamme johonkin lähiöön, missä asuminen on todella paljon edullisempaa. mutta kuten jokainen tietää, elämässä on tehtävä valintoja ja minun valintani menee lasten hyvinvoinnin mukaan.
Ihme mies miten sattuikaan, kirjoitit juuri itsellesi sopivan vastauksen. Teidänkään perhe ei varmaan saa lapsilisiä, et ole koskaan nostanut opintotukea etkä mitään muutakaan kelan etuutta.. Etkä varmaan koskaan ole syönyt antibioottikuuriakaan, siitäkin kela korvaa osan.
En viitsi kertoa yksityiskohtia koska tällä foorumilla on liikaa ns. tuttuja. Voin kuitenkin sanoa sinulle pieni ystäväni sen että tiedän mitä on elättää perhe ilman mitään, siis yhtään mitään tukia useiden vuosien ajan.
Jos olet edes jossain määrin lukutaitoinen niin varmaan ymmärrät että ei tässä mistään katkeruudesta ole kyse.Koska et itse saanut tukia olet katkera, jos muilla on niihin oikeus? Vai miksi hyökkäät ap:n kimppuun noin?
Ihme mies miten sattuikaan, kirjoitit juuri itsellesi sopivan vastauksen. Teidänkään perhe ei varmaan saa lapsilisiä, et ole koskaan nostanut opintotukea etkä mitään muutakaan kelan etuutta.. Etkä varmaan koskaan ole syönyt antibioottikuuriakaan, siitäkin kela korvaa osan.
En viitsi kertoa yksityiskohtia koska tällä foorumilla on liikaa ns. tuttuja. Voin kuitenkin sanoa sinulle pieni ystäväni sen että tiedän mitä on elättää perhe ilman mitään, siis yhtään mitään tukia useiden vuosien ajan.
Sun artikulaatio on aivan loistava. Mä tilaan sun blogin heti kun se ilmestyy.nyt, otahan pieni ystäväni vähän lisää sitä kossua, niin josko se vanne vähän helpottais puristustaan sun pään ympärillä. Darra, se se on hirveä tauti, kun kohdalle osuu : /
Enpä ole jeesustelevampaa foorumiviestiä nähnyt vuosiin. Peruuta vähän ja mieti hetki itse.
Kyllä asumistuen laskijat osaavat laskea kuka aivan laillisesti on asumistukeen oikeutettu ja kuka ei. Pienituloiset ihmiset, jotka tarvitsevat asumistukea. Ap:lla on lapsia ja kyllä he laskevat kelassa onko oikeutettu asumistukeen, siitä eivät päätä vieraat tietämättömät palstoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kävi näin;24157959:Niin kyselen, koska alueelta jossa nyt asumme ja josta uuden kodinkin pitäisi olla on erittäin korkeat hinnat ja vuokrat. Ja kyllä, jos minulla on oikeus yksin perheeni elättäjä saada asumistukea, niin sen vastaanotan. muita tukia en ole hakemassa enkä tarvitse. Tulot on hyvät, mutta niin on menotkin. Onhan se hiukan eri asia hoitaa talous yksin kuin kaksin. Koska ei ne menot kauheasti vähene vaikka yksi elättäjä kohta puuttuukin.